Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 19:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tapeconnection på forbrugerst. firmatjek (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 22
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
Jonas bojer skrev:
ctacta skrev:

Jonas bojer skrev:
Jeg tror slet ikke det handler om han vil have nye højtalere han har jo krævet pengene retur og det sker oftes når folk har købt noge de ikke har råd til.

Nej, nej nej og atter nej, det er spekulative konklutioner du baserer på dybt forkerte oplysninger. Læs afgørelsen, der står følgende angående klagers krav:

PARTERNES KRAV OG BEGRUNDELSER:Klager: Vederlagsfri reparation af de defekte enheder.

Og stop så alt det fis og hvad jeg tror og tænker, forhold Jer til det faktuelle!!!

Det er jo kun retsligt det ikke er faktuelt(fordi jeg ikke kan bevise det), derfor kan det jo godt være faktuelt i virkeligheden. Jeg tror TC vinder sagen ene og alene af den grund at det ellers ville betyde vi efter 6 måneder kan ødelægge vores grej og få pengene tilbage. Nu er det jo bare at vente og se om det er din indsigt i rettergang eller min mavefornemmelse der får ret ;O) Stiller gerne en kasse øl på højkant top? Hilsen Jonas Bojer

Hvad mener du helt konkret med retsligt? Det fremgår af klagers klage hvad han har fremsat af krav i sagen, og der står anført: Vederlagsfri reparation af de defekte enheder.

Jeg tror ikke du har forstået det som sagen handler om, prøv at læs indlæggene herom igen, TC har draget en konklusion, uden at kigge på højttalerne, og forlangt betaling for en udskiftning, og ikke imødekommet kundens krav og fraviget deres 3 års garanti.

Jeg stiller gerne 3 kasser øl på højkant, og drikker gerne din når du har tabt Jonas  hvor kan jeg afhente varen når dommen er faldet, eller TC indgår forlig?

Det er det mindste jeg er tit i kbh. Forlig? det er jo midt i mellem så kræver jeg vi deler kassen men vinder TC sagen så ok tager jeg gerne imod 3 kasser ;O) altså ods 3:1 men du må jo være sikker i din sag.

Meget kan ordnes over en kasse øl underligt TC og højtaler ejeren ikke har prøvet dette ;O) vi kunne kalde det Jonas Bojers bajer retsag.

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

sjældent her jeg sgu her på den har side læst så stupide og selvarrogante og totalt ude i tovene skøre ting.

en, eller rettere flere, der ikke kan lide TC *1
et branchemedlem som bruger endnu en mulighed for at svine og  nedgøre andre branchemedlemmer
en masse der mener at kunne alt om forbrugerrettigheder og mulige udfald *1
og sådan cirka 21 sider fyld med gentagelser

godt gået - og hvorfor tror i så at folk forlader hifi fora, nok sådan cirka derfor

*1 er så både trådstarter og den mest dybt latterlige i denne sammenhæng
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
sjældent her jeg sgu her på den har side læst så stupide og selvarrogante og totalt ude i tovene skøre ting.en, eller rettere flere, der ikke kan lide TC *1et branchemedlem som bruger endnu en mulighed for at svine og  nedgøre andre branchemedlemmeren masse der mener at kunne alt om forbrugerrettigheder og mulige udfald *1og sådan cirka 21 sider fyld med gentagelsergodt gået - og hvorfor tror i så at folk forlader hifi fora, nok sådan cirka derfor*1 er så både trådstarter og den mest dybt latterlige i denne sammenhæng

Ikke så sur det kan slet ikke betale sig at være sur det bliver dagen hværken længere eller kortere af ;O)

Mit råd er enkelt kan du ikke lide tråden så lad være med at læse den, læs andre tråde som kun gør dig glad og hvor du efter din mening kan lære noget ;O)

Hilsen Jonas Bojer

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 29 Februar 2008 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Guldkysten skrev:
sjældent her jeg sgu her på den har side læst så stupide og selvarrogante og totalt ude i tovene skøre ting.en, eller rettere flere, der ikke kan lide TC *1et branchemedlem som bruger endnu en mulighed for at svine og  nedgøre andre branchemedlemmeren masse der mener at kunne alt om forbrugerrettigheder og mulige udfald *1og sådan cirka 21 sider fyld med gentagelsergodt gået - og hvorfor tror i så at folk forlader hifi fora, nok sådan cirka derfor*1 er så både trådstarter og den mest dybt latterlige i denne sammenhæng

Ikke så sur det kan slet ikke betale sig at være sur det bliver dagen hværken længere eller kortere af ;O)

Mit råd er enkelt kan du ikke lide tråden så lad være med at læse den, læs andre tråde som kun gør dig glad og hvor du efter din mening kan lære noget ;O)

Hilsen Jonas Bojer

Kære Jonas Bojer

Venligt undlad den overfede og overarrogante tone, og så opfør dig som en voksen - sikke da en gang pis du bare sidder der og fyrer af - skulle du ikke tage og finde noget andet og tage dig til - jeg har en kommentar, og du kommer med en kommentar - fint - men hvad har din kommentar noget som helst med andet end at kommenter noget som slet ikke har noget med tråden at gøre, andet end at pointere at du vil kommentere min besked - dygtig dreng

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 01:02 | IP-adresse registreret  

Kære Guldkysten, du bidrager heller ikke selv med ret meget faktuelt, virker meget følelsesladet og dermed hæmmet i din dømmekraft.

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 29 Februar 2008 kl. 01:05 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Kære Guldkysten, du bidrager heller ikke selv med ret meget faktuelt, virker meget følelsesladet og dermed hæmmet i din dømmekraft.

Lige over, du falder vel nærmest kun dagligt over branchemedlemmer du vil punke - af hvilken grund ved vi andre ikke, og gør det ikke ondt at være så klog

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 01:15 | IP-adresse registreret  

Jeg punker ingen branchemedlemmer, jeg bidrager kun med faktuelt indhold.  Godt nok har jeg kun studeret jura på Århus universit 2. semestre, men kan alene på den baggrund se at TC ikke har taget sagen seriøst nok.
Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 07:22 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
sjældent her jeg sgu her på den har side læst så stupide og selvarrogante og totalt ude i tovene skøre ting.

selvarrogant ? Det ord kender jeg ikke. Kan du lige liste hvilke totalt ude i skoven skøre ting der er her ?

Nu er jura meget firkantet, retfærdig eller ej.

en, eller rettere flere, der ikke kan lide TC *1
et branchemedlem som bruger endnu en mulighed for at svine og  nedgøre andre branchemedlemmer
en masse der mener at kunne alt om forbrugerrettigheder og mulige udfald *1

Vi læser blot forbrugerloven. Så du mener det er ligegyldigt hvordan loven er skruet sammen ? Det er op til den enkelte forhandler at tolke loven som den vil ?

Jeg skriver det ikke kun er TC som ikke kender eller måske ikke vil overholde forbrugerloven, jeg gætter på det første.
og sådan cirka 21 sider fyld med gentagelser

godt gået - og hvorfor tror i så at folk forlader hifi fora, nok sådan cirka derfor

Nu er det jo et forum hvor man diskuterer forskellige ting, nu er det jo så lige forhandlerdelen vi er havnet i. Hvis du ikke vil diskutere forhandlere, så kan du jo nøjes med, at få ind i de andre områder, det står dig frit for.

*1 er så både trådstarter og den mest dybt latterlige i denne sammenhæng

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 07:28 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Jonas bojer skrev:
Guldkysten skrev:

Hilsen Jonas Bojer

Kære Jonas Bojer

Venligt undlad den overfede og overarrogante tone, og så opfør dig som en voksen - sikke da en gang pis du bare sidder der og fyrer af - skulle du ikke tage og finde noget andet og tage dig til - jeg har en kommentar, og du kommer med en kommentar - fint - men hvad har din kommentar noget som helst med andet end at kommenter noget som slet ikke har noget med tråden at gøre, andet end at pointere at du vil kommentere min besked - dygtig dreng

En ganske fin reaktion Jonas Bojer lægger for dagen, fordi du skriver nedladende, har du altså ikke mere ret i dine holdninger end Jonas har. Hvis der nogen som er arrogant og IKKE voksen, vil jeg mene det er dig.

Jeg formoder vi ikke deler samme syn på sagen her.

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 07:40 | IP-adresse registreret  

Synspunkter omkring den aktuelle sag er luftet fra begge lejre. Dette er ikke et jura-forum, hvorpå yderligere debat ikke bringer nogen opklaring med sig.

Med håb om, at de indblandede parter får løst sagen tilfredsstillende, lukkes tråden.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 22
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes