Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 23:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tapeconnection på forbrugerst. firmatjek (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 22
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Neppej skrev:
jensen skrev:
Sandal skrev:

Kasper, TC skrev:
Alle højttaler sælgere bør holde øje med denne dom da det jo afgører hvorvidt en kunde indenfor de første 6 måneder må gøre nøjagtig hvad han vil og derefter sige "pengene tilbage, tak!".

Det er jo ikke rigtigt, det ved du også godt Kasper. Sagen har fået det udfald den har, fordi TC tilbyder en garantiordning uden at specificere, hvad den omfatter. Det er korrekt, at kunden har reklameret inden for formodningsreglen på 6 måneder, men dette er kun relavent, hvis der foreligger en mangle der kan henføres til producenten.

Hvad skal der så stå i den.

Du må ikke spille højt.

Du må ikke bade dine højttaler.

Du må ikke bruge dem under vandet.

Du må ikke ???

Du må ikke ???

Du må ikke ???

Også kan man skrive til sidst, har du en IQ under 60 kan du ikke eje højttaler alle andet.

Mener du man skal gøre ens kunder så dumme ved at sikke dem sådan et papir i hånden når de køber ?.

Men vi har stadig ikke fået opklaret mysteriet. Har TC indvilget i at fikse højtalerne for egen regning som Kasper skrev tidligere, eller var det en overdrivelse???

Nej det har de, og jeg har tilbudt at sende dem retur men hørte aldrig noget.

Men til TC.

Sig til den kunde han kan kommer over til mig med de højttaler også får han et par nye.

Jeg kunne godt tænke mig at få finger i dem og se hvordan han har behandlet dem.

Han kan vælge hvad finish han vil have dem i.

Vil han ikke det så kan jeg kun sige et ...... .

Jeg tror slet ikke det handler om han vil have nye højtalere han har jo krævet pengene retur og det sker oftes når folk har købt noge de ikke har råd til.

Men vinder kunden retsagen svare det til at vi som kunder pludselig har 6 måneders fuld returret med pengene retur DEJLIGT ;O) så Kunden taber retsagen ;O)

Vandt kunden ville det betyde man kunne ødelægge sine ting efter 6 måneder og få pengene retur og købe nyt, det er jo = evigheds garenti ;o)

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

erla skrev:
ctacta skrev:

Nu er der anlagt sag af forbrugeren mod TC og nu handler sagen om een ting, om ophævelse af købet iht. købeloven pga manglende udbedring og markedsført 3 års garanti.

Så nu er forbrugerklagenævnets afgørelse ikke længere vejledende, men juridisk bindende grundlag for den efterfølgende retssag ?

Og hvis du vil henholde dig til købeloven, så har kunden jo nægtet kunden at inspicere skaden, hvilket jo kunne ha' fået dem til at erkende de skulle udbedre dem - men så længe de ikke kan inspicere den, så er det jo kunden der ikke overholder købeloven, og giver forhandleren mulighed for at udbedre en evt. skade.

Det er desværre ikke korrekt, iflg. afgørelsen er der af forbrugeren vedlagt dokumentation mellem samme og TC hvor TC har tilbudt at udbedre fejl/skade mod at udskifte enheder og mod betaling til en oplyst pris. Dermed har TC foretaget en vurdering uden at se produktet og det er på et uholdbart juridisk grundlag, og det stiller dem i et rigtig dårligt lys!

"Den 27. marts 2006 mailede klageren til indklagede og beskrev problemet. Efter en længere korrespondance mellem parterne, oplyste indklagede den 12. april 2006 om priserne på en ny diskant og to nye mellemtoner. Indklagede forklarede samtidig, at man ikke mente at der var tale om fejl ved højtalerne, men snarere brugen af dem, når alle enhederne var brændt af samtidig."

Lige her begår man den STORE fejl i sagen. At man så eftefølgende jvfr. nedenstående tilbyder undersøgelse på værksted, er ikke godt nok, fordi så er der gået for lang og urimelig tid jvfr. købeloven, og det er derfor at TC får hammeren af nævnet hvis du spørg mig.

"Klageren var ikke tilfreds med svaret og reklamerede på ny den 17. april. Efter flere rykkere svarede indklagede den 4. maj, at defekterne sandsynligvis var forårsaget af forkert brug, hvor forstærkeren havde været skruet så højt op, at lyden blev forvrænget og havde overbelastet højtalerne. Indklagede tilbød samtidig at få højtalerne undersøgt på et uafhængigt værksted, for at bevise påstanden."

Og en dommer ved domstolene kan og vil aldrig vurdere noget selv, det lader man en udpeget syn- og skønsmand vurdere, og det er tvivlsomt at en ny syn- og skønssag, hvis TC vil betale for en sådan 15-20K, vil komme til en anden konklusion end den som allerede ligger i nævnets afgørelse.

Ergo, hammeren falder og ikke til TC's fordel, da det nu drejer sig om en sag om ophævelse af købet jvfr. købeloven.

Et hurtigt kig på TC's hjemmeside viser også at man slet ikke er inde i lovgivningen ved køb/salg. Som et eksempel kan jeg nævne TC's auktioner: ( http://tapeconnection.dk/OnlineAuction/Default.aspx?auction= 8) og hvor man i betingelserne fraskriver muligheden for 14 dages returret. Det kan man ikke jvfr. gældende lovgivning og retspraksis, selv de store auktionshuse som Brun Rasmussen m.fl. skal give 14 dages retur/fortrydelsesret og det gør de også idag!

Regler og betingelser

Auktionen løber frem til d. 3. marts.

Man kan byde så mange gange man vil.

Den person som har budt højest når auktionen slutter, vil blive kontaktet af Tape Connection, hvorefter handlen kan fuldbyrdes.

Ønsker højestbydende ikke at købe varen, vil den blive tilbudt til køberen med det næsthøjeste bud.

Varen er ikke omfattet af vores 14 dages returret men leveres med 2 års garanti, som ved normalt køb.

Eventuelle transportomkostninger til levering er ikke indeholdt i auktionsprisen.

Spørgsmål til auktionen kan sendes til simon@tapeconnection.dk

Mit råd til TC er at lade en erhvervsadvokat kigge på den måde man driver forretning, herunder vilkår, da man efter min bedste opfattelse ikke følger købeloven og til skade for forbrugeren, men i sidste ende TC. Jeg har intet imod TC, prøver blot at belyse sagens hovedpunkter og der hvor filmen knækker, så TC tag det som et godt råd eller fortsæt som I gør.

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

allan_p
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2006
Lokalitet: København
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

erla skrev:

Så nu er forbrugerklagenævnets afgørelse ikke længere vejledende, men juridisk bindende grundlag for den efterfølgende retssag ?

Og hvis du vil henholde dig til købeloven, så har kunden jo nægtet kunden at inspicere skaden, hvilket jo kunne ha' fået dem til at erkende de skulle udbedre dem - men så længe de ikke kan inspicere den, så er det jo kunden der ikke overholder købeloven, og giver forhandleren mulighed for at udbedre en evt. skade.

Alle disse argumenter er irrelevante, da afgørelsen er faldet. TC HAR tabt sagen i FKN.

Normalt står man meget stærkt i en efterfølgende retssag, hvis man har en afgørelse fra FKN, der giver en medhold. Ihvertfald så stærkt, at enhver retshjælpsforsikring vil hjælpe en til at føre sagen.

Man må gå ud fra, at FKN har behandlet sagen efter købeloven. Ellers vil byretten sikkert ændre afgørelsen. Jeg tvivler dog meget på det efter de oplysninger, der er tilgængelige.

Til top Vis allan_p's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allan_p

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Jeg tror slet ikke det handler om han vil have nye højtalere han har jo krævet pengene retur og det sker oftes når folk har købt noge de ikke har råd til.

Nej, nej nej og atter nej, det er spekulative konklutioner du baserer på dybt forkerte oplysninger. Læs afgørelsen, der står følgende angående klagers krav:

PARTERNES KRAV OG BEGRUNDELSER:
Klager: Vederlagsfri reparation af de defekte enheder.

Og stop så alt det fis og hvad jeg tror og tænker, forhold Jer til det faktuelle!!!

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
erla skrev:
ctacta skrev:

Nu er der anlagt sag af forbrugeren mod TC og nu handler sagen om een ting, om ophævelse af købet iht. købeloven pga manglende udbedring og markedsført 3 års garanti.

Det er desværre ikke korrekt, iflg. afgørelsen er der af forbrugeren vedlagt dokumentation mellem samme og TC hvor TC har tilbudt at udbedre fejl/skade mod at udskifte enheder og mod betaling til en oplyst pris. Dermed har TC foretaget en vurdering uden at se produktet og det er på et uholdbart juridisk grundlag, og det stiller dem i et rigtig dårligt lys!

"Den 27. marts 2006 mailede klageren til indklagede og beskrev problemet. Efter en længere korrespondance mellem parterne, oplyste indklagede den 12. april 2006 om priserne på en ny diskant og to nye mellemtoner. Indklagede forklarede samtidig, at man ikke mente at der var tale om fejl ved højtalerne, men snarere brugen af dem, når alle enhederne var brændt af samtidig."

Lige her begår man den STORE fejl i sagen. At man så eftefølgende jvfr. nedenstående tilbyder undersøgelse på værksted, er ikke godt nok, fordi så er der gået for lang og urimelig tid jvfr. købeloven, og det er derfor at TC får hammeren af nævnet hvis du spørg mig.

"Klageren var ikke tilfreds med svaret og reklamerede på ny den 17. april. Efter flere rykkere svarede indklagede den 4. maj, at defekterne sandsynligvis var forårsaget af forkert brug, hvor forstærkeren havde været skruet så højt op, at lyden blev forvrænget og havde overbelastet højtalerne. Indklagede tilbød samtidig at få højtalerne undersøgt på et uafhængigt værksted, for at bevise påstanden."

Og en dommer ved domstolene kan og vil aldrig vurdere noget selv, det lader man en udpeget syn- og skønsmand vurdere, og det er tvivlsomt at en ny syn- og skønssag, hvis TC vil betale for en sådan 15-20K, vil komme til en anden konklusion end den som allerede ligger i nævnets afgørelse.

Ergo, hammeren falder og ikke til TC's fordel, da det nu drejer sig om en sag om ophævelse af købet jvfr. købeloven.

Et hurtigt kig på TC's hjemmeside viser også at man slet ikke er inde i lovgivningen ved køb/salg. Som et eksempel kan jeg nævne TC's auktioner: ( http://tapeconnection.dk/OnlineAuction/Default.aspx?auction= 8) og hvor man i betingelserne fraskriver muligheden for 14 dages returret. Det kan man ikke jvfr. gældende lovgivning og retspraksis, selv de store auktionshuse som Brun Rasmussen m.fl. skal give 14 dages retur/fortrydelsesret og det gør de også idag!

Regler og betingelser

Den person som har budt højest når auktionen slutter, vil blive kontaktet af Tape Connection, hvorefter handlen kan fuldbyrdes.

Ønsker højestbydende ikke at købe varen, vil den blive tilbudt til køberen med det næsthøjeste bud.

Varen er ikke omfattet af vores 14 dages returret men leveres med 2 års garanti, som ved normalt køb.

Eventuelle transportomkostninger til levering er ikke indeholdt i auktionsprisen.

Mit råd til TC er at lade en erhvervsadvokat kigge på den måde man driver forretning, herunder vilkår, da man efter min bedste opfattelse ikke følger købeloven og til skade for forbrugeren, men i sidste ende TC. Jeg har intet imod TC, prøver blot at belyse sagens hovedpunkter og der hvor filmen knækker, så TC tag det som et godt råd eller fortsæt som I gør.

Godt opfanget. Som jeg hele tiden har sagt: de er gode til at sælge, men efterfølgende service og loven har de ikke meget forstand på....

Opdateret: har skrevet til forbrugerombudsmanden, for at få en afklaring på om det de gør er lovligt. bare for at få alt på det rene

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Jonas bojer skrev:

Nej, nej nej og atter nej, det er spekulative konklutioner du baserer på dybt forkerte oplysninger. Læs afgørelsen, der står følgende angående klagers krav:

PARTERNES KRAV OG BEGRUNDELSER:
Klager: Vederlagsfri reparation af de defekte enheder.

Og stop så alt det fis og hvad jeg tror og tænker, forhold Jer til det faktuelle!!!

HØRT

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

edtwodth,

Velbekommen, der er mange der hader mig af samme årsag, men jeg er skarpere end den skarpeste kniv i mange køkkener

Venligst,

Tobber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

Da jeg vågnede op efter en fed julefrokost(forrige år), hvor der blev danset i sofaerne, og ville spille lidt musik, lød mine BCG normalt. Da jeg havde spillet 2 min. ved lav styrke, forsvandt begge mellemtoner samtidigt, dvs. at de havde lidt overlast fra aftenen/natten før, hvor der blev spillet rigtigt højt. Begge mellemtoner var brændt af. Jeg ringede til Vassago Mandag morgen, hvor højttalerne er købt, og fortalte at jeg havde brændt enhederne af ved at spille for højt. Der blev sendt 2 stk. nye mellemtoner, som jeg naturligvis selv betalte for. På daværende tidspunkt havde jeg en Cayin 252B forstærker.

MVH. T

Til top Vis Tobber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tobber

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

edtwodth,

Velbekommen, der er mange der hader mig af samme årsag, men jeg er skarpere end den skarpeste kniv i mange køkkener

Venligst,

har skrevet til forbrugerombudsmanden, for at få en afklaring på om det de gør er lovligt. bare for at få alt på det rene

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
ctacta skrev:

edtwodth,

Venligst,

har skrevet til forbrugerombudsmanden, for at få en afklaring på om det de gør er lovligt. bare for at få alt på det rene

Så kan jeg føje dette til, da man bliver forvirret (rod i betingelser) da der i auktion står 2 års garanti... og nedenfor 3 år, dvs. i en auktion er man ringere stillet som forbruger, hvilket heller ikke er lovligt. kilde: http://www.tapeconnection.dk/about.aspx?show=2

Vi er så sikre på at vi forhandler kvalitetsudstyr, at vi yder:

•-         &nbs p; 14 dages fuld returret, fuld tilfredshed eller pengene tilbage! * (læs information i stk. 6)

•-         &nbs p;  3 års garanti på hifi og surround

•-         &nbs p; 2 års garanti på tv/dvd

Vi har det største udvalg af kvalitets grej, den mest seriøse vejledning og samtidig nogle af de laveste priser i hele kongeriget danmark.

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Jonas bojer skrev:

PARTERNES KRAV OG BEGRUNDELSER:Klager: Vederlagsfri reparation af de defekte enheder.

Det er jo kun retsligt det ikke er faktuelt(fordi jeg ikke kan bevise det), derfor kan det jo godt være faktuelt i virkeligheden.

Jeg tror TC vinder sagen ene og alene af den grund at det ellers ville betyde vi efter 6 måneder kan ødelægge vores grej og få pengene tilbage. Nu er det jo bare at vente og se om det er din indsigt i rettergang eller min mavefornemmelse der får ret ;O)

Stiller gerne en kasse øl på højkant top?

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
edtwodth skrev:
ctacta skrev:

edtwodth,

Venligst,

Så kan jeg føje dette til, da man bliver forvirret (rod i betingelser) da der i auktion står 2 års garanti... og nedenfor 3 år, dvs. i en auktion er man ringere stillet som forbruger, hvilket heller ikke er lovligt. kilde: http://www.tapeconnection.dk/about.aspx?show=2

Vi er så sikre på at vi forhandler kvalitetsudstyr, at vi yder:

•-         & ; ;nbs p; 14 dages fuld returret, fuld tilfredshed eller pengene tilbage! * (læs information i stk. 6)

•-         & ; ;nbs p;  3 års garanti på hifi og surround

•-         & ; ;nbs p; 2 års garanti på tv/dvd

Vi har det største udvalg af kvalitets grej, den mest seriøse vejledning og samtidig nogle af de laveste priser i hele kongeriget danmark.

Bare endnu et godt eksempel på deres tilgang til den danske lovgivning.

Jeg vælger naivt at tro på, at det er på grund af uvidenhed. Derfor vil jeg da også råde dem til at få en advokat til at kigge alle deres betingelser mv. igennem. Eller tage kontakt til forbrugerstyrelsen. De vil helt sikkert gerne hjælpe ;-)

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Og jo mere man leder jo mere finder man, fortrydelsesretten har TC heller ikke styr på!: http://www.tapeconnection.dk/about.aspx?show=2

"Varer som ønskes returneret, skal være os i hænde, senest på den 14. dag efter udstedelse af faktura."

Fuldstændig forfejlet og vildledende fortolkning af købeloven. Den siger nemlig at de 14 dage gælder fra man har modtaget varen, og man skal inden 14 dage herfra, tilbagesende varen hvis man ønsker at anvende sin fortrydelse. Det er dermed underordnet hvorlænge varen er om nå frem eller tilbage igen. TC har et problem med sine fortolkninger og deres betingelser og vilkår

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Og jo mere man leder jo mere finder man, trotrydelsesretten har e heller ikke str på!: http://www.tapeconnection.dk/about.aspx?show=2

"Varer som ønskes returneret, skal være os i hænde, senest på den 14. dag efter udstedelse af faktura."

Fuldstændig forfejlet og vildledende fortolkning af købeloven. Den siger nemlig at de 14 dage gælder fra man har modtaget varen, og man skal inden 14 dage herfra, tilbagesende varen hvis man ønsker at anvende sin fortrydelse. Det er dermed underordnet hvorlænte varen er om nå frem eller tilbage igen. TC har et problem med sine fortolkninger og deres betingelser og vilkår

Det er jo efterhånden ved at blive helt grotesk..... men bare vent, nu bliver vi nok beskyldt for det ene og andet. ikke fra tc, håber jeg da, men mange af de brugere der har deltaget i denne post.

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
ctacta skrev:

Jonas bojer skrev:

PARTERNES KRAV OG BEGRUNDELSER:Klager: Vederlagsfri reparation af de defekte enheder.

Det er jo kun retsligt det ikke er faktuelt(fordi jeg ikke kan bevise det), derfor kan det jo godt være faktuelt i virkeligheden.

Jeg tror TC vinder sagen ene og alene af den grund at det ellers ville betyde vi efter 6 måneder kan ødelægge vores grej og få pengene tilbage. Nu er det jo bare at vente og se om det er din indsigt i rettergang eller min mavefornemmelse der får ret ;O)

Stiller gerne en kasse øl på højkant top?

Hilsen Jonas Bojer

Hvad mener du helt konkret med retsligt? Det fremgår af klagers klage hvad han har fremsat af krav i sagen, og der står anført: Vederlagsfri reparation af de defekte enheder.

Jeg tror ikke du har forstået det som sagen handler om, prøv at læs indlæggene herom igen, TC har draget en konklusion, uden at kigge på højttalerne, og forlangt betaling for en udskiftning, og ikke imødekommet kundens krav og fraviget deres 3 års garanti.

Jeg stiller gerne 3 kasser øl på højkant, og drikker gerne din når du har tabt Jonas  hvor kan jeg afhente varen når dommen er faldet, eller TC indgår forlig?

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
erla skrev:
ctacta skrev:

Regler og betingelser

Hvorfor skulel de også give retur ret når mange andre kan slippe for det.

Jeg må sige de regler forstår jeg ikke.

alle for en, så kan man have ny bil heletiden

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
Det er jo efterhånden ved at blive helt grotesk..... men bare vent, nu bliver vi nok beskyldt for det ene og andet. ikke fra tc, håber jeg da, men mange af de brugere der har deltaget i denne post.

Ved du hvad, det er jeg så vant til, og det skulle heller ikke undre mig om jeg får en 2. advarsel herinde. Skarpe syge kniv, skyder med løst krudt, en tyv der stjæler andres design, frarøver andres rettigheder, ak ja, meget er jeg blevet beskyldt for, men holde min kæft, det kan og vil jeg ikke

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

edtwodth skrev:

Ved du hvad, det er jeg så vant til, og det skulle heller ikke undre mig om jeg får en 2. advarsel herinde. Skarpe syge kniv, skyder med løst krudt, en tyv der stjæler andres design, frarøver andres rettigheder, ak ja, meget er jeg blevet beskyldt for, men holde min kæft, det kan og vil jeg ikke

Jeg ved ikke om du har læst den tråd, hvor jeg beskriver mit forløb med tapeconnection? Hvis ikke så prøv. Det er mere manden end sagen man går efter herinde. Desværre....

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Jo det har jeg, og det er også derfor jeg har blandet mig i denne. Desværre er mange så tykhovede at de mentalt ikke kan adskille tingene og se hvor kernen til problemet og en afgørelse ligger. Men det er biologisk forskel på folk, og herinde vil jeg påstå, uden at fornærme nogen overhoved, at der er en tendens til at kådhed går forud for alt i en debat.

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

@ctacta: Nu kom du først med fortrydelsesretten , det er desværre ikke kun TC, som ikke har styr på dette.

Men der er en del fejl i deres fortrydelsesret:

1. Beregningen af de 14 dage starter først når man modtager varen og IKKE på fakturadato.

2. Som du nævner skal varen blot være afsendt.

3. Specialtilrettede vare er OGSÅ omfattet af fortrydelsesfristen.

Det med der ikke må være påklistret pakkelabels på emballage, tror jeg ikke holder. Ihvertfald må TC så fremsende i emballage som er pakket ind . Som udgangspunkt kan sælger faktisk ikke forlange at få originalemballage retur.

Og ja der skal gives returret på auktioner også.

Om reglerne er retfærdige ? Det er op til hver enkelt, at mene hvad han/hun vil, men sådan er de altså.

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

<< Forrige Side af 22 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes