Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 15:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tapeconnection på forbrugerst. firmatjek (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 22
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Spencer skrev:
edtwodth skrev:

Uanset hvad, må man da, hvis man er en seriøs forhandler efterlever forbrugerklagenævnets afgørelse?

Det er jo netop problemet, at man kommer med alle mulige undskyldninger for at slippe for at efterleve en afgørelse...


Nu skal vi nok have forstærkerens detaljer med, for at vurdere hvem der har ret.

Hvis man bare kan sende 200V DC ind i sine enheder, hvis man får lyst til nye højttalere, så vælter det hele branchen. Tapeconnection kan jo ikke bevise at manden selv har ødelagt dem.

Jo det kan de lett nok.

Er de brændt over så er det manden ellers er der noget galt med den forstærker han havde.


Lakken på svingspolen vil have været oppe og koge på begge mellemtoner.
Det er meget mystisk hvis en fejl der først opstår efter 5 mdr. sker samme dag på begge enheder, uden at der er tale om fejlbetjening.

At diskanten i den ene højttaler er overlevet, er bare et mirakel.
Den må betegnes som næsten defekt, hvis lakken først har været på kogepunktet.

Hvilken forstærker der har været brugt, gad jeg godt at vide...


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Nu var det tale om nogle "Vienna Beethoven Concert Grand" og det var ikke min Vienna Beethoven som også brand af (prøve lige at få en aftale
med Rene fra VassagoHIFI om at afhente når har er i København), at TC ikke med det samme sender hans højtaler til VassagoHIFI, så havde der
jo ikke værre en sag.

Tro bare at kunde er skuffe over at disse højtaler ikke kunne spille 'tævehøjt' (og derved ønske han at handlen skulle gå tilbage, hvad
forbrugerrådet jo gave mande ret i), TC fejl var vel at de ikke for starten havde soldt manden nogle PA højtaler i sted for.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
claussor
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Jeg er selv indenfor IT-branchen og må indrømme at forbrugerstyrelsen i mine øjne er til grin med mange af deres sager. Der er ingen tvivl om at ved nogle af sagerne sidder man og sukker over at de overhovedet tager en sag op. Jeg vil sige respekt til de virksomheder som nægter at efterfølge FS's afgørelser hvis de finder dem urimelige, for nogle af dem er godt nok helt hen i vejret.

FS er jo ikke loven, derfor skal det i retten hvis et firma ikke vil efterleve en afgørelse hvor retten så skal tage stilling til om privatpersonen har en sag.

Til top Vis claussor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af claussor
 
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Jeg vil ikke tage stilling til hvor skylden er. Men når der er faldet en afgørelse i forbrugerklagenævnet, så har man som virksomhed, efter min mening, et moralsk ansvar for at efterleve afgørelsen.

Hvis alle lod være med at efterleve forbrugerklagenævnets afgørelser, ville vi jo som forbrugere ikke have nogen rettigheder.

Men heldigvis tyder alt på at politikerne arbejder på at få gjort afgørelserne bindende. det kan ikke gå hurtigt nok.

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted
 
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

claussor skrev:

Jeg er selv indenfor IT-branchen og må indrømme at forbrugerstyrelsen i mine øjne er til grin med mange af deres sager. Der er ingen tvivl om at ved mange sager sidder man og sukker over at de overhovedet tager en sag op. Jeg vil sige respekt til de virksomheder som nægter at efterfølge FS's afgørelser for nogle af dem er godt nok helt hen i vejret.

FS er jo ikke loven, derfor skal det i retten hvis et firma ikke vil efterleve en afgørelse hvor retten så skal tage stilling til om privatpersonen har en sag.

Du er et pragteksempel på hvorfor der er noget der hedder købeloven og forbrugerklagenævnet!

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted
 
claussor
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Tak skal du have
Til top Vis claussor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af claussor
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Et citat fra hifi4alls anmeldelse:

"Uanset hvad man vælger til at levere effekt til disse højttalere, skal man være opmærksom på at en for lille forstærker vil komme i problemer, det oplevede jeg eksempelvis med Odyssey Audio Khartago.
Derimod skal man nok ikke være bange for at sætte en for stor forstærker til dem, fx en 2 x 100 W Klasse A forstærker for fuld skrue, det gik uden nogen problemer."

------------

Hvilken forstærker der har været brugt, er altså temmelig afgørende.

TC bør naturligvis have rådgivet kunden korrekt, i denne sammenhæng - det bør nævnes.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Et citat fra hifi4alls anmeldelse:

"Uanset hvad man vælger til at levere effekt til disse højttalere, skal man være opmærksom på at en for lille forstærker vil komme i problemer, det oplevede jeg eksempelvis med Odyssey Audio Khartago.
Derimod skal man nok ikke være bange for at sætte en for stor forstærker til dem, fx en 2 x 100 W Klasse A forstærker for fuld skrue, det gik uden nogen problemer."

------------

Hvilken forstærker der har været brugt, er altså temmelig afgørende.

TC bør naturligvis have rådgivet kunden korrekt, i denne sammenhæng - det bør nævnes.

Korrekt - rådgivning hører også med til en handel.

Men uanset hvem der har ret, så man efter min mening respektere en afgørelse og efterleve den.

Ellers er købeloven jo intet værd....

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:

Spencer skrev:
Et citat fra hifi4alls anmeldelse:

"Uanset hvad man vælger til at levere effekt til disse højttalere, skal man være opmærksom på at en for lille forstærker vil komme i problemer, det oplevede jeg eksempelvis med Odyssey Audio Khartago.
Derimod skal man nok ikke være bange for at sætte en for stor forstærker til dem, fx en 2 x 100 W Klasse A forstærker for fuld skrue, det gik uden nogen problemer."

------------

Hvilken forstærker der har været brugt, er altså temmelig afgørende.

TC bør naturligvis have rådgivet kunden korrekt, i denne sammenhæng - det bør nævnes.

Korrekt - rådgivning hører også med til en handel.

Men uanset hvem der har ret, så man efter min mening respektere en afgørelse og efterleve den.

Ellers er købeloven jo intet værd....


Forbrugerrådet er der for at aflaste domstolene i småsager.
Foreløbig har sagen jo ikke været ved en domstol.
Denne sag kan dog få alvorlige eftervirkninger, hvis alle forhandlere nu skal til at lægge et risikotillæg oven i udsalgsprisen på hver højttaler.

Jeg syntes ikke at alle de fornuftige kunder skal straffes, fordi der er folk der overstyrer deres forstærkere. Det bliver resultatet, hvis en egentlig dom vil sige, at afbrændte enheder skal dækkes af garantien. Det mener jeg ikke at de skal, som udgangspunkt. Og da slet ikke hvis forstærkeren ikke holder hvad den lover, på papiret. Det gør de nemlig sjældent, når det kommer til strømafgivelse i lave impedanser og skæve fasevinkler.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6645
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:




Korrekt - rådgivning hører også med til en handel.

 

[/QUOTE]

Ja gør det, men nogle kan ødelægge alt.

Jeg har set folk der har sat forkerte rør i deres amps, du drømmer ikke om hvad man kan opleve.

Så sent som idag fik jeg et par højttaler tilbage fra demo, de ser ud som om de har været med i Irak i ½ år.

Kender en del der sælger computer og folk ringer og klager over alt og 99% at tiden er det en fejl 40.

 

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Bruger siden: 27 Marts 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 264
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

@Edwoth

Jeg er klar over at du ikke er tilfredse med os og det er vel derfor du endnu en gang forsøger at trække os gennem sølet. Det er ærgerligt og jeg forstår det ikke.

 

Uden at komme alt for meget ind på den pågældende sag så er kernen i sagen den at en mand står med en hel række enheder i begge højttalere der er brændt af. Dette kan lade sig gøre i alle højttalere og uanset hvor god en forstærker man har. Vi forsøgte også i denne sag at løse det ved at give manden en rigtig god pris på nye enheder, men det ville kunden ikke. Jeg forstår da godt at kunden er sur. Han har lavet en fejl og det er han træt af. Det er bare ikke vores skyld. Vi har gjort alt hvad vi kunne for at hjælpe ham. Men hvis denne kunde uden konsekvenser bare kan brænde sine enheder af og vi skal betale hvad bliver så det næste? Skal vi også give ham et nyt kabinet hvis han vælter den ene højttaler mens han støvsuger? Vi er ikke dårlige mennesker men der er simpelthen grænser for hvor langt vi kan gå.

Til top Vis Kasper, TC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper, TC Besøg Kasper, TC's Websted
 
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Nu vurderer forbrugerklagenævnet nu fra sag til sag om den er værd at kigge nærmere på.

Selvfølgelig er der mange der klager bare for at klage, men når en sag endelig er slut (de kan bruge op til 2 år, så man må gå ud fra at de sætter sig dybt ind i en sag), og afgørelsen er faldet, så er virksomheden efter min mening forpligtet til at efterleve afgørelsen.

Alle de undskyldninger om, at kunderne brokker sig over alt, at det er kundens egen skyld, at forbrugerklagenævnet ikke ved hvad de har med at gøre, at det sner grønt i stedte for hvidt osv. kan efter min mening ikke bruges til noget.

Danske virksomheder må efterleve den danske lov. og deres egen brancheorganisationer har været med til, og er med til at stemme i sager , at oprette nævnet.

Så må virksomhederne også acceptere nævnets afgørelser....  

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted
 
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC skrev:

@Edwoth

Jeg er klar over at du ikke er tilfredse med os og det er vel derfor du endnu en gang forsøger at trække os gennem sølet. Det er ærgerligt og jeg forstår det ikke.

 

Uden at komme alt for meget ind på den pågældende sag så er kernen i sagen den at en mand står med en hel række enheder i begge højttalere der er brændt af. Dette kan lade sig gøre i alle højttalere og uanset hvor god en forstærker man har. Vi forsøgte også i denne sag at løse det ved at give manden en rigtig god pris på nye enheder, men det ville kunden ikke. Jeg forstår da godt at kunden er sur. Han har lavet en fejl og det er han træt af. Det er bare ikke vores skyld. Vi har gjort alt hvad vi kunne for at hjælpe ham. Men hvis denne kunde uden konsekvenser bare kan brænde sine enheder af og vi skal betale hvad bliver så det næste? Skal vi også give ham et nyt kabinet hvis han vælter den ene højttaler mens han støvsuger? Vi er ikke dårlige mennesker men der er simpelthen grænser for hvor langt vi kan gå.

Jeg har gjort opmærksom på at jeg har min egen sag mod jer. Og jeg må indrømme at jeg er blevet nervøs over om, hvis sagen falder ud til min fordel, vil efterleve afgørelsen. men så er der heldighvis retten.

Jeg trækker jer ikke gennem sølet, der gør i selv ved ikke at efterleve en afgørelse i forbrugerklagenævnet.

Som jeg også har skrevet vil jeg ikke tage stilling til den enkelte sag. Men jeg tager stilling til, at i ikke efterlever nævnets afgørelser. Som jeg i øvrigt ville gøre over for alle andre virksomheder. Jeg bruger firmatjek til at se hvilken virksomheder jeg ikke skal handle hos. Det er det den er beregnet til.

Nogen gange vinder man, andre gange taber man. Men uanset hvad, så skal man som forhandler efterleve nævnets afgørelser, ellers tager man som virksomhed pis på den danske købelov og dermed forbrugerne.

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted
 
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3707
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:

@Edwoth

Jeg er klar over at du ikke er tilfredse med os og det er vel derfor du endnu en gang forsøger at trække os gennem sølet. Det er ærgerligt og jeg forstår det ikke.

 

Uden at komme alt for meget ind på den pågældende sag så er kernen i sagen den at en mand står med en hel række enheder i begge højttalere der er brændt af. Dette kan lade sig gøre i alle højttalere og uanset hvor god en forstærker man har. Vi forsøgte også i denne sag at løse det ved at give manden en rigtig god pris på nye enheder, men det ville kunden ikke. Jeg forstår da godt at kunden er sur. Han har lavet en fejl og det er han træt af. Det er bare ikke vores skyld. Vi har gjort alt hvad vi kunne for at hjælpe ham. Men hvis denne kunde uden konsekvenser bare kan brænde sine enheder af og vi skal betale hvad bliver så det næste? Skal vi også give ham et nyt kabinet hvis han vælter den ene højttaler mens han støvsuger? Vi er ikke dårlige mennesker men der er simpelthen grænser for hvor langt vi kan gå.

Jeg har gjort opmærksom på at jeg har min egen sag mod jer. Og jeg må indrømme at jeg er blevet nervøs over om, hvis sagen falder ud til min fordel, vil efterleve afgørelsen. men så er der heldighvis retten.

Jeg trækker jer ikke gennem sølet, der gør i selv ved ikke at efterleve en afgørelse i forbrugerklagenævnet.

Som jeg også har skrevet vil jeg ikke tage stilling til den enkelte sag. Men jeg tager stilling til, at i ikke efterlever nævnets afgørelser. Som jeg i øvrigt ville gøre over for alle andre virksomheder. Jeg bruger firmatjek til at se hvilken virksomheder jeg ikke skal handle hos. Det er det den er beregnet til.

Nogen gange vinder man, andre gange taber man. Men uanset hvad, så skal man som forhandler efterleve nævnets afgørelser, ellers tager man som virksomhed pis på den danske købelov og dermed forbrugerne.

Så er det klovdyr vist også raseret..?  

N.

 

 

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau
 
Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Bruger siden: 27 Marts 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 264
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:

@Edwoth

Jeg er klar over at du ikke er tilfredse med os og det er vel derfor du endnu en gang forsøger at trække os gennem sølet. Det er ærgerligt og jeg forstår det ikke.

 

Uden at komme alt for meget ind på den pågældende sag så er kernen i sagen den at en mand står med en hel række enheder i begge højttalere der er brændt af. Dette kan lade sig gøre i alle højttalere og uanset hvor god en forstærker man har. Vi forsøgte også i denne sag at løse det ved at give manden en rigtig god pris på nye enheder, men det ville kunden ikke. Jeg forstår da godt at kunden er sur. Han har lavet en fejl og det er han træt af. Det er bare ikke vores skyld. Vi har gjort alt hvad vi kunne for at hjælpe ham. Men hvis denne kunde uden konsekvenser bare kan brænde sine enheder af og vi skal betale hvad bliver så det næste? Skal vi også give ham et nyt kabinet hvis han vælter den ene højttaler mens han støvsuger? Vi er ikke dårlige mennesker men der er simpelthen grænser for hvor langt vi kan gå.

Jeg har gjort opmærksom på at jeg har min egen sag mod jer. Og jeg må indrømme at jeg er blevet nervøs over om, hvis sagen falder ud til min fordel, vil efterleve afgørelsen. men så er der heldighvis retten.

Jeg trækker jer ikke gennem sølet, der gør i selv ved ikke at efterleve en afgørelse i forbrugerklagenævnet.

Som jeg også har skrevet vil jeg ikke tage stilling til den enkelte sag. Men jeg tager stilling til, at i ikke efterlever nævnets afgørelser. Som jeg i øvrigt ville gøre over for alle andre virksomheder. Jeg bruger firmatjek til at se hvilken virksomheder jeg ikke skal handle hos. Det er det den er beregnet til.

Nogen gange vinder man, andre gange taber man. Men uanset hvad, så skal man som forhandler efterleve nævnets afgørelser, ellers tager man som virksomhed pis på den danske købelov og dermed forbrugerne.

Vi tager ikke pis på nogen. Hverken kunder eller købelov. Og de bedømmelser de kommer med er vejledende. Og det kan man jo sige er en god ting eftersom de jo ikke altid at de mennesker der har med sagerne at gøre er lige kløgtige på alle områder. Vi er meget uenige i deres bedømmelse og mener ikke sagen er vurderet seriøst.

Til top Vis Kasper, TC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper, TC Besøg Kasper, TC's Websted
 
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Hvis man er uenig i forbrugerklagenævnets måde at tolke love på eller f.eks deres lange sagsbehandlingstider må man jo ad politisk vej forsøge at ændre tingene. Det er det jeg gør.

Hvis TC er uenig i afgørelsen kunne de også have valgt at trække den til retten. Men når de kommer på firmatjek så har de ikke valgt denne mulighed.

Det kan jo kun betyde at TC er bange for at tabe sagen i retten.

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted
 
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:

@Edwoth

Jeg er klar over at du ikke er tilfredse med os og det er vel derfor du endnu en gang forsøger at trække os gennem sølet. Det er ærgerligt og jeg forstår det ikke.

 

Uden at komme alt for meget ind på den pågældende sag så er kernen i sagen den at en mand står med en hel række enheder i begge højttalere der er brændt af. Dette kan lade sig gøre i alle højttalere og uanset hvor god en forstærker man har. Vi forsøgte også i denne sag at løse det ved at give manden en rigtig god pris på nye enheder, men det ville kunden ikke. Jeg forstår da godt at kunden er sur. Han har lavet en fejl og det er han træt af. Det er bare ikke vores skyld. Vi har gjort alt hvad vi kunne for at hjælpe ham. Men hvis denne kunde uden konsekvenser bare kan brænde sine enheder af og vi skal betale hvad bliver så det næste? Skal vi også give ham et nyt kabinet hvis han vælter den ene højttaler mens han støvsuger? Vi er ikke dårlige mennesker men der er simpelthen grænser for hvor langt vi kan gå.

Jeg har gjort opmærksom på at jeg har min egen sag mod jer. Og jeg må indrømme at jeg er blevet nervøs over om, hvis sagen falder ud til min fordel, vil efterleve afgørelsen. men så er der heldighvis retten.

Jeg trækker jer ikke gennem sølet, der gør i selv ved ikke at efterleve en afgørelse i forbrugerklagenævnet.

Som jeg også har skrevet vil jeg ikke tage stilling til den enkelte sag. Men jeg tager stilling til, at i ikke efterlever nævnets afgørelser. Som jeg i øvrigt ville gøre over for alle andre virksomheder. Jeg bruger firmatjek til at se hvilken virksomheder jeg ikke skal handle hos. Det er det den er beregnet til.

Nogen gange vinder man, andre gange taber man. Men uanset hvad, så skal man som forhandler efterleve nævnets afgørelser, ellers tager man som virksomhed pis på den danske købelov og dermed forbrugerne.

Vi tager ikke pis på nogen. Hverken kunder eller købelov. Og de bedømmelser de kommer med er vejledende. Og det kan man jo sige er en god ting eftersom de jo ikke altid at de mennesker der har med sagerne at gøre er lige kløgtige på alle områder. Vi er meget uenige i deres bedømmelse og mener ikke sagen er vurderet seriøst.

Hvorfor har i så ikke taget sagen til retten i stedet for bare at ignore afgørelsen?

Heldigvis arbejder politikerne i øjeblikket på at nævnets afgørelser bliver bindende.

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted
 
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2153
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Skulle TC køre en sag mod kunden. på hvilket grundlag ?

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen
 
edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

De kunne køre en sag mod forbrugerklagenævnet. For at få dem til at ændre deres afgørelse, hvis de mener den er helt hen i vejret.

Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:

...

Heldigvis arbejder politikerne i øjeblikket på at nævnets afgørelser bliver bindende.

Har du et link til info omkring det ?

Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 

<< Forrige Side af 22 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes