Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 22:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Lydportalen - En god oplevelse (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ewald
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

Hej Folkens, 

Jeg har en god forhandleroplevelse, som jeg ville dele med Jer andre. 

Igennem den seneste tid, har jeg været en hyppig gæst i hovedstadens forskellige HIFI-butikker, på jagt efter et sæt nye højttalere.

Da turen kom til at give Audiovector's nye S3 serie et lyt, var antallet af forhandlere i hovedstadsområdet begrænset.

For at være ærlig har jeg været meget lidt imponeret over serviceniveauet, eller mangel på samme, hos de "øvrige" Audiovector forhandlere (ingen nævnt, ingen glemt).

Jeg gav Lydportalen i Lyngby et kald, for at sikre mig de havde et sæt S3 Avantgarde hjemme.

Allerede ved samtalen lod Leon mig vide, at såfremt han vidste et nogenlunde tidspunkt, ville han have det hele klar når jeg dukkede op.

Som sagt så gjort, vi mødte talstærkt op, tre mand.

Vi fik os en god sludder omkring mine øvrige komponenter.

Herefter videre til lytterummet hvor der blev serveret kaffe og drikke, hvilket var nyt for mig, men en behagelig overraskelse.

Efter lidt koncentreret lytning var sagen klar, højttalerne faldt lige i min smag, så jeg bed på krogen.
Gratis levering og det endda inden for samme uge - imponerende.

Mine medsammensvorne havde ytret ønske om at De begge var på jagt efter nye signal kabler,  så der blev sammen med højttalerne leveret et bredt udvalg af kabler til hjemlån.

Alt i alt en rigtig god service, som man desværre ser ALT for lidt andre steder.

Jeg kan varmt anbefale at aflægge Lydportalen et besøg, god service, spændende sortiment og ikke mindst fornuftige priser.

Til top Vis Ewald's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ewald

Clapton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Februar 2008 kl. 07:46 | IP-adresse registreret  

Lækkert med nogle positive oplevelser, i stedet for de samme negative hele tiden. Service er ikke en selvfølge nu om dage.

Hot air for a cool breeze
Cold comfort for change
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage
Til top Vis Clapton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clapton

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 19 Februar 2008 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

Jeg kan også kun komme med roser til Lydportalen.

Jeg skrev en e-mail om morgenen at jeg ville komme forbi til et lyt, og da jeg troppede op en halv time senere var højtalerne ved at blive sat til . Jeg fik lov til at lytte så lang tid jeg havde lyst uden afbrydelser - sådan skal det være.

Deres lytterum er desværre ikke helt optimale, men det lød på Leon som om, at de var ved at gøre noget ved det.

Og så er det dejligt, at få leveret højtalerne når man ikke har bil.
Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

Bager
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 19 Februar 2008 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Jeg hørte audiovector s3 avantgarde den anden dag. Den virker som en ret homogen højttaler. God solid bund, fremtræden mellemtone og diskant. Det virker ikke til at den fremhæver noget frem for andet. En af dens umiddelbare forcer er at den spiller - i mine ører - virkelig åbent. Den virker meget engageret og interessant at høre på.
Jeg hørte den dels på et state-of-the-art marantz anlæg og dels på en densen b110. Forskellen var ret tydelig i bunden som ikke var helt så veldefineret, men stadig fin. Lyden var ikke helt så velopløst og en anelse aggressiv i mine ører, men ikke signifikant. En ambitiøs blanding der langt hen ad vejen gør mange ting rigtigt. Højttalerne og densen-forstærkeren efterlod nogle rigtig gode indtryk.

Med hensyn til serviceniveau, så er jeg enig med dig i at nogle forhandlere skuffer på dette område. Nogle butikker har ikke engang et ordenligt lytterum; jeg mener, hvordan kan man tage sig selv seriøst hvis man ikke kan forsyne kunderne med rammerne for en god lytteoplevelse. Nogle steder kan det komme helt bag på ekspedienten at man vil høre et bestemt setup. Jeg forventer ikke kaffe eller at ekspedienten interesserer sig for hvilket anlæg eller lytterum jeg har i forvejen, men er det virkelig for meget forlangt at få et setup at høre under gode forhold i butikken når man skal lægge adskillige tusinde kroner for det? Som du siger ingen nævnt, ingen glemt.
Til top Vis Bager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bager

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes