Forfatter |
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har handlet v. dem, og hvordan var erfaringerne??, jeg har lige lagt en ordre, og spørger her bagefter, virkelig klogt 
vh. T __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2506
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har handlet hos dem flere gange, ingen problemer, super service. En gang havde jeg købt nogen 3,5mm jack stik derinde, et af dem var defekt, de sendte promte et nyt, ingen spørgsmålstegn.
|
Til top |
|
|
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte min Technics SL 1210 hos dem.
Ingen problemer- hurtig forsendele __________________ Derfor Økologi
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har købt udstyr hos dem flere gange - super service + hurtig levering! Og selvfølgelig også nogle af de bedste priser i EU.
Køb har bl.a inkluderet studiomonitors, guitar, effektmaskiner, mixer, audiointerface til PC og mikrofoner og m.m
|
Til top |
|
|
R-A-E-L Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 95
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi købte i bandet et PA-anlæg med gigantiske monitorer i Thomann. De blev defekte for et par uger siden, og det hele får vi byttet hos Thomann uden problemer. Super service. Har også købt lydkort, mikrofoner mm. ligeledes uden problemer.
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for meldingerne, jeg har også et meget godt indtryk af dem, der ryger nok et par ordrer mere afsted.
vh. T
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sendte ordre afsted mandag, idag onsdag havde posten en pakke til mig. Der var sågar en seddel med, der kunne udfyldes hvis jeg ikke er 100% tilfreds.
vh. T __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Jeg sendte ordre afsted mandag, idag onsdag havde posten en pakke til mig. Der var sågar en seddel med, der kunne udfyldes hvis jeg ikke er 100% tilfreds.
vh. T |
|
|
Hej Tarup:-)
Nå hva har du nu købt... gald for din nye forstærker??
MVH
Don
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, du kan se det på min profil, men det er et par AKG 271 S, verdens bedste lukkede headphone (det er nok smag og behag) men lad mig bare blive i troen 
|
Til top |
|
|
Stemer Lukket konto

Lukket - eget ønske!
Bruger siden: 21 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 418
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg handler selv tit hos Thomann og jeg kender måske 100 andre, der også gør fra tid til anden - har stadig tilbage at høre om en dårlig oplevelse...
__________________ Forhandler af Danley Sound Labs
Tror du på Hifi?
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Hey, du kan se det på min profil, men det er et par AKG 271 S, verdens bedste lukkede headphone (det er nok smag og behag) men lad mig bare blive i troen 
vh. T |
|
|
ahh.. ok... dem har jeg aldrig hørt.. me i sidste uge var jeg ovre ved en og hører AKG K-701 ... og hold da op de kan spille musik..
Dem glæder jeg mig til at hører mere om:-)
Du svarede ikk på om du var glad for din forstærker??
MVH
Don
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
tarup 13 skrev:
vh. T
|
|
|
ahh.. ok... dem har jeg aldrig hørt.. me i sidste uge var jeg ovre ved en og hører AKG K-701 ... og hold da op de kan spille musik..
Dem glæder jeg mig til at hører mere om:-)
Du svarede ikk på om du var glad for din forstærker??
MVH Don |
|
|
Min forstærker: Power som Krell brokoblet (næsten), musikalitet og perspektiv som Pass x 0,5 og Graff GM100. Udseende og finish som ingen andre. 
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
don dario skrev:
tarup 13 skrev:
vh. T
|
|
|
ahh.. ok... dem har jeg aldrig hørt.. me i sidste uge var jeg ovre ved en og hører AKG K-701 ... og hold da op de kan spille musik.. Dem glæder jeg mig til at hører mere om:-) Du svarede ikk på om du var glad for din forstærker?? MVH Don |
|
|
Min forstærker: Power som Krell brokoblet (næsten), musikalitet og perspektiv som Pass x 0,5 og Graff GM100. Udseende og finish som ingen andre. 
vh. T |
|
|
ahh... det lyder jo godt.. det må jeg vidst hellere snart ud at hører:-)
Har du seperat forstærker til dine hovedtlf?? eller bruger du AC:-)
MVH
DOn
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
eller bruger du AC:-)
Hvad er det.
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Hvad er det.
vh. T |
|
|
AC= Accuphase ...
MVH
Don
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
tarup 13 skrev:
Hvad er det.
vh. T
|
|
|
AC= Accuphase ...
MVH Don |
|
|
Ja jeg bruger AC..  og det går rigtig godt
|
Til top |
|
|
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
Bruger siden: 02 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 833
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomann er ultra topklasse. jeg har endnu ikke haft nogen grund til at købe pro gear andetsteds, det skulle da lige være hvis de ikke kan skaffe det fragten er yderst rimelig og jeg er blevet ringet op flere gange af en dansk talende sælger for at tjekke op på en ordre. top service jeg kender _ingen_ der har haft en dårlig oplevelse hos dem
|
Til top |
|
|