Forfatter |
|
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Jackie linolen Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 84
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er du sikker på at før prisen IKKE inkluderer vægbeslag og kabel.
Forstår ellers godt din harme hvis ikke tilbehøret havde været med...
|
Til top |
|
|
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er under alle omstændigheder alt for dyrt for så gammel en højtaler.
__________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
Til top |
|
|
Bassøe Forum Bruger

|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jackie linolen skrev:
Er du sikker på at før prisen IKKE inkluderer vægbeslag og kabel.
Forstår ellers godt din harme hvis ikke tilbehøret havde været med...
|
|
|
Ah, det havde jeg ikke lige set men vil nu stadigvæk mene at prisen er helt ude i hampen for sættet, selv med kabler og vægbeslag.
|
Til top |
|
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der står jo direkte at det er INKL. vægbeslag og 5 meter højttalerkabel af høj kvalitet... Men om det bliver 6000,- skal jeg ikke kunne sige...
|
Til top |
|
|
Bassøe Forum Bruger

|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Både overskrift og oprindeligt indlæg er ændret.
Så bare nypris og brugtpris og så blev jeg lidt harm. 
|
Til top |
|
|
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan godt være at prisen er for meget. jeg aner det faktisk ikke, og er som sådan ret lige glad. Syntes det er meget forkert at "hænge" en annonce (og der med en person) ud i foraet, det er op til folk selv at skelne mellem gode og mindre gode priser, hvis man var intereseret i genstanden, så undersøger man vel også markedet inden man kontakter sælger. og hvis man så finder noget til en pris der henveder sig mere til én, så må man jo købe den i stedet for..
|
Til top |
|
|
747DK Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Storbjerg skrev:
Kan godt være at prisen er for meget. jeg aner det faktisk ikke, og er som sådan ret lige glad. Syntes det er meget forkert at "hænge" en annonce (og der med en person) ud i foraet, det er op til folk selv at skelne mellem gode og mindre gode priser, hvis man var intereseret i genstanden, så undersøger man vel også markedet inden man kontakter sælger. og hvis man så finder noget til en pris der henveder sig mere til én, så må man jo købe den i stedet for.. |
|
|
Må sige jeg er 100% enig med dig.
det er folks frie valg at sætte prisen og naturligvis kan man bare lade være med at købe hvis man er uenig.
Jeg ville da være ret træt af at blive hængt ud på samme måde.
__________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
747DK skrev:
Storbjerg skrev:
Kan godt være at prisen er for meget. jeg aner det faktisk ikke, og er som sådan ret lige glad. Syntes det er meget forkert at "hænge" en annonce (og der med en person) ud i foraet, det er op til folk selv at skelne mellem gode og mindre gode priser, hvis man var intereseret i genstanden, så undersøger man vel også markedet inden man kontakter sælger. og hvis man så finder noget til en pris der henveder sig mere til én, så må man jo købe den i stedet for.. |
|
|
Må sige jeg er 100% enig med dig. det er folks frie valg at sætte prisen og naturligvis kan man bare lade være med at købe hvis man er uenig. Jeg ville da være ret træt af at blive hængt ud på samme måde.
|
|
|
Der må jeg tilslutte mig!...
Ja, jeg er da enig i at prisen er for dyr !...Men det kan ikke være rigtigt at fora'et skal bruges til at hænge folk ud, fordi deres priser er lige i overkanten!..
Så skal vi ikke bare lade den ligge der!..
|
Til top |
|
|
Bassøe Forum Bruger

|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige en opklaring af misforståelsen inden folk koger helt over, havde ikke set at der fulgte beslag og kabel med og hvis der ikke gjorde det så kan vi vel godt være enige om at en nypris på 6000 DKK og brugt pris på 3000 DKK ville være helt hen i vejret hvis det kun var for højttalerne og intet andet. Højttalerne alene kostede under 3000 DKK for et sæt før serien udgik.
|
Til top |
|
|
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Lige en opklaring af misforståelsen inden folk koger helt over, havde ikke set at der fulgte beslag og kabel med og hvis der ikke gjorde det så kan vi vel godt være enige om at en nypris på 6000 DKK og brugt pris på 3000 DKK ville være helt hen i vejret hvis det kun var for højttalerne og intet andet. Højttalerne alene kostede under 3000 DKK for et sæt før serien udgik.
|
|
|
Det syntes jeg så ikke gør siturartionen ret meget bedre at du hænger personen ud, uden at have læst hans annonce helt igennm. og jeg kender ikke nyprisen på de højttalere, så jeg ved ikke hvorvidt 6000 kr er for meget.
|
Til top |
|
|
Bassøe Forum Bruger

|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Storbjerg skrev:
Bassøe skrev:
|
|
|
Det syntes jeg så ikke gør siturartionen ret meget bedre at du hænger personen ud, uden at have læst hans annonce helt igennm. og jeg kender ikke nyprisen på de højttalere, så jeg ved ikke hvorvidt 6000 kr er for meget.
|
|
|
Det så din mening, nyprisen var 1495 DKK pr stk, så under 3000 DKK for et sæt og set i det lys ville det da være totalt moralsk forkasteligt at skrive en nypris på 6000 DKK.
Men det er så lige meget nu, jeg så ikke der også fulgt kabel og vægbeslag med og så kan nyprisen sagtens have været 6000 DKK for det hele.
Så er der vist igen grund til at fortsætte diskussionen. 
|
Til top |
|
|
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
og yder mere solgte klubben ud af dem til 1000stk her for et par md siden.
men "normal" prisen er som nævnt under 3000 sættet og så det skal være et SYGT godt kabel hvis prisen skal op på 6K (VM beslaget koster 300.-) __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
Sendt: 15 Februar 2008 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du ikke bare lade være med at byde på dem hvis du synes det er for dyrt.. Står vel frit for at byde eller lade være hvis det virker for dyrt. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 15 Februar 2008 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|