Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 19:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: CSN-TEKNIK!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zuki
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg vil lige fortælle lidt om min oplevelse hos www.csn-teknik.dk

Jeg startede med at ville have en ny forstærker, så jeg gik og kiggede i hifi klubben men kunne ikke rigtig finde noget . indtil en dag , hvor jeg kom i kontakt med csn herinde fra. jeg ringede så til ham, og så snakkede vi lidt frem og tilbage, og ente med at blive enig om at en onkyo 805 nok ville passe mine behov. men jeg bestilte den ikke der, da jeg lige skulle bruge noget mere tid.

efter nogle timers søgen på nettet om onkyo 805, blev jeg enig med mig selv om at jeg ville satse på den onkyo, så jeg ringede til ham en tirsdag, men der var han i holland og han ville først komme hjem om mandagen. og han havde oveni købtet ikke 805'eren på lager, men han ville sende den hurtigst muligt til mig, så tænkte jeg at der nok ville gå måske en 2-4 uger før jeg fik den, men næ nej, om mandagen hvor han kom hjem fra holland, havde han alligevel fået fat i en til mig og idag(tirsdag) kl 10.00 kom fragt manden med vidunderet(jeg bor i skagen) Det kan man sku kalde for 1. klasse service for sine kunder.. oveni havde han lagt nogle knaldhammerne fede test dvd'er, så jeg virkelig kan teste onkyoen. Jeg ved at jeg kan ringde til han når jeg vil, og få den hjælp jeg behøver. Nu har jeg lovet ham at komme og høre elac højtallerne, da han siger det virkelig er noget kram, og det tror jeg meget på, når han siger det. onkyoen har da ihvertfald klaret opgaven mere en 110% den har virkeligt fået mine højtaller til at spille meget bedre, og jeg kan love jer for at den virkelige kan spille stereo så det gør noget.. jeg kan KLART anbefale andre at købe hifi fra csn-teknik da han virkelig går op i sine kunder, og man kommer bestem ikke til at føle at han bare vil have penge ud af en.. Jeg har ihvertfald fundet den forhandler, som jeg vil spørge først når jeg skal ud og have nyt grej og rigtige gode råd..

Mvh zuki

Onkyo 805
SVS PB12 NSD
Panasonic TH37PX70e
Playstation 3
Nordost blue heaven
Supra HDMI kabler
Til top Vis zuki's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zuki

Acorn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Det er sgu da ord der er til at forstå. Dejligt at folk også giver sig tid til at rose.
Til top Vis Acorn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acorn

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Sådan kan det gå
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Ja, fin service, men det burde jo også være en selvfølge herhjemme. Det er jo ret logisk, at man skal behandle sine interesserede kunder godt og vice versa. Man skyder sig selv i foden, hvis man ikke gør...

lexus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Clap
Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus

zuki
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

takker, synes godt man lige kan bruge 10 min på at fortælle hvor glad man er for at han gør så meget for en,..

Onkyo 805
SVS PB12 NSD
Panasonic TH37PX70e
Playstation 3
Nordost blue heaven
Supra HDMI kabler

Bettebas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Har før hørt godt om CSN+Teknik.

Nå ja...tillykke med den lille nye

MVH

Til top Vis Bettebas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bettebas

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Prøvede næsten det samme zuki -

Jeg fik endda lov til at låne en Onkyo 875 i sølv, indtil han havde en sort på lager!:..Så sagde der nok gik 2-3 ugers tid og det var jeg helt indforstået med!..Så fem dage efter fik jeg da lige en opringning fra CSN: "Ja jeg har den sorte på lager nu, hvis du har lyst til at få den" - Yes sir..

Og han hjalp mig gennem opsætningen!..Og han giver mig stadig hans mening, når jeg har tænkt mig at købe noget nyt, det er super fedt!...

Og ja man skyder nok sig selv i foden hvis man ikke gør det, men der er stadig ikke mange der gør det!..Men det gør Christian!...Super fed service!...

Og det er snart hans tur til at komme hjem til mig, jeg skal bare lige blive lidt mere rask så jeg kan få smidt mit lærred op!..

mvh Zirio

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio

zuki
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2008 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Bettebas skrev:

Har før hørt godt om CSN+Teknik.

Nå ja...tillykke med den lille nye

MVH

jo takker for det..

Onkyo 805
SVS PB12 NSD
Panasonic TH37PX70e
Playstation 3
Nordost blue heaven
Supra HDMI kabler

zuki
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2008 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

Prøvede næsten det samme zuki -

Jeg fik endda lov til at låne en Onkyo 875 i sølv, indtil han havde en sort på lager!:..Så sagde der nok gik 2-3 ugers tid og det var jeg helt indforstået med!..Så fem dage efter fik jeg da lige en opringning fra CSN: "Ja jeg har den sorte på lager nu, hvis du har lyst til at få den" - Yes sir..

Og han hjalp mig gennem opsætningen!..Og han giver mig stadig hans mening, når jeg har tænkt mig at købe noget nyt, det er super fedt!...

Og ja man skyder nok sig selv i foden hvis man ikke gør det, men der er stadig ikke mange der gør det!..Men det gør Christian!...Super fed service!...

Og det er snart hans tur til at komme hjem til mig, jeg skal bare lige blive lidt mere rask så jeg kan få smidt mit lærred op!..

mvh Zirio

ja, han hjalp også mig igennem opsætningen, og kom lige med nogle gode fif.. synes det er rigtig fedt at have en man ved at man kan ringe til og få den bedste service.. og noget andet er han kan jo satme huske hvem man er og hvor man kommer fra, selvom man kun har snakket sammen en gang.. synes bare DET viser lidt om, at han virkelig går op i kunderne

Onkyo 805
SVS PB12 NSD
Panasonic TH37PX70e
Playstation 3
Nordost blue heaven
Supra HDMI kabler

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2008 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Det er lige det!...

Og jeg var en af de første der fik 875'eren, samt en af de første dem kom i kontakt med ham, så han kan især huske mig!....

Men præcis han går op i kunderne, og det er altså en rigtig fed ting - Når man er kunde!...Også har han jo også en rigtig sprød bio!..

Gymnasiekælderen 2 - Opdateret 5. Feb

zuki
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2008 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

ja jeg glæder mig vildt meget til at komme ned og høre hans bio( men det gør min pengepung sikkert ikkekommer sku nok til at købe nogle elac højtaller) den er rigtig fed ud

Onkyo 805
SVS PB12 NSD
Panasonic TH37PX70e
Playstation 3
Nordost blue heaven
Supra HDMI kabler

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun erklære mig enig.

Christian er en rigtig fin fyr - har selv lige bestilt en masse ting fra ham. Han er super flink og yder en ganske habil service, også selvom man er lidt besværlig og stiller krav.

Jeg ser frem til at modtage mine ting fra ham.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2008 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Flere tilfredse kunder!..

Jeg havde lige besøg af ham igen, igår!...Han skulle bare lige aflevere et lille kabel jeg havde bestilt!..SÅ får man da lige lidt tøj med i købet, totalt fedt!..

Så nu glæder jeg mig til at han skal hjem og lave lidt ISF på min projektor!..Han har lige fået sit BEVIS PÅ ISF..

Bettebas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 Februar 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Jeg havde i sidste uge fornøjelsen af, at snakke med Christian.

Han kunne desværre ikke skaffe det jeg søgte. Men i stedet for, at prakke mig noget andet på, så anbefalede han mig, at finde det andetsteds, evt i udlandet. Også fordi at jeg ikke ville blive 100% tilfreds med en "dårligere" løsning.

Se det er super service

Vi snakkede i omkring en halv time, rundede flere ting, bla. kabler af forskellig art.

Selvom han lynhurtigt gav mig ovenstående råd, brugte han alligevel tiden på mig. Synes sgu det er flot.

Tak herfra.

MVH

Thomas

Til top Vis Bettebas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bettebas

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 15 Februar 2008 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

Det er dejligt at høre også de gode og ikke kun når folk har dårlige oplevelser.

slate
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 15 Februar 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Har købt de fleste stumper til min kælderbio hos CSN... Havde et par tlf samtaler med Christian til at starte med; det lykkedes os at tale hans mobil flad 2 gange

Anyway afgav bestilling og de første stumper kom i starten af December. Men tingene gik lidt i stå da der var leveringstid på lærredet.... men så var der jo tid i juledagene til at male og få lagt nyt tæppe.

Da lærredet endeligt kom op og man kunne begynde at sætte ting endeligt sammen... pakker jeg Onkyo 875'eren op af sin kasse og så var der ingen lyd
Tuner delen virkede heller ikke, men man kunne få signal ud på pre-out.... det blev en lang aften med avsforums 875 tråd.

Nå men snakkede Christian og der var intet bøvl whatsoever... og dagen efter var en ny 875 på vej med fragtmanden. Så kun roser herfra.

PS. Han har i øvrigt truet med at komme forbi i det Vestjyske og lige checke op på tingene. Han skal være velkommen

Til top Vis slate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slate

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes