| Forfatter |
|
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 09 November 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
| Hvis du ikke mener at en messerapport kan forfalskes på nogen måde, kan jeg ikke se hvorfor DHES bør være nervøse for en rapport fra H4A ? |
|
|
Kunne det tænkes, at man kommercielt hos Hifi&Musik er nervøse for, at Hifi4all reelt ville producere en bedre dækning og derved sætte Hifi&Musik i en lidt penibel situation over for sine udstillere ved en A og B sammenligning?
Og ja...jeg er også godt træt af branchen selvom jeg blot er kunde. Specielt de danske forhandlere og importører laver ikke andet end at svine hinanden til...bare se på mængden af sludder og tid de bruger herinde på alt andet end hifi-snak.
Jeg bliver hjemme...
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 09 November 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin_Kbh skrev:
Spencer skrev:
| Hvis du ikke mener at en messerapport kan forfalskes på nogen måde, kan jeg ikke se hvorfor DHES bør være nervøse for en rapport fra H4A ? |
|
|
Kunne det tænkes, at man kommercielt hos HFM er nervøs for, at H4A reelt ville producere en bedre dækning og derved sætte HFM i en lidt penibel situation over for sine udstillere ved en A og B sammenligning?
Og ja...jeg er også godt træt af branchen selvom jeg blot er kunde. Specielt de danske forhandlere og importører laver ikke andet end at svine hinanden til...bare se på mængden af sludder og tid de bruger herinde på alt andet end hifi-snak.
Jeg bliver hjemme...
|
|
|
Jeg kan godt forstå din holdning jeg skal heller ikke derind(bliver hjemme og hører lidt god musik) så bliver jeg fri for at høre Densen( her i min omgangskreds kalder vi det for):: "DENTIST, FORDI MAN ALTID FOR ONDT I TÆNDERNE NÅR MAN HØRER PÅ DET...."
HILSEN BRUTALIS __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 November 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min mening:
DHES og Hifi4All burde måske hellere havde laver messen 2007 i fællesskab.
Det kunne måske have betydet at der havde været noget at komme på messe efter, og ikke som det var tilfældet på sidste års messe 2006, at stort set alle lokaler på hotellet var tomme, eller udlejet til hotel gæster.
Jeg syntes de fleste værelser er uegnet til at præsentere Hi-Fi i, da de er alt for små. Måske et samarbejde kunne have skabt grundlag for et mere velegnet sted at gennemføre en Hi-Fi messe.
På messen 2006, så det for mig ud som at udstillerne var ca. halveret i forhold til 2005. Jeg var meget skuffet.
Jeg havde alene på dette grundlag besluttet, at det i år ikke er ulejligheden vær at tage til København og se på firkantede Hi-Fi kasser.
PC'en som omdrejningspunkt.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 09 November 2007 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
heltny skrev:
|
Sillesen ? Hvem er han ?
Er det ham der ikke har noget med noget at gøre, men blander sig alligevel og når han får lidt modstand, så trækker han en i retten ?
Er det ham ? Jamen så er der jo ikke noget underligt i at der kommer sådan noget latterligt noget fra den mund 
|
|
|
Du sætter spørgsmålstegn ved manden og hans person, men alligevel udtaler du dig om ham?
Du skulle måske sætte dig ind i tingene, inden du lukker "sådan noget latterligt noget" ud fra din mund.

|
|
|
Vågn op AM-E, det første var ironisk 
Kender skam godt Sillesen, og måske for godt. 
En kameleon så det vasker sig 
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 09 November 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm mon ikke hele balladen bare er et spørgsmål om kroner og ører, hvis han eksklusivt kan love HM adgang, ja så kommer der jo automatisk mange klik ovre ved HM for at læse, og jo flere sidevisninger, jo nemmere er det at sælge annonceplads
|
| Til top |
|
| |
Knud98 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 09 November 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin_Kbh skrev:
|
Kunne det tænkes, at man kommercielt hos Hifi&Musik er nervøse for, at Hifi4all reelt ville producere en bedre dækning og derved sætte Hifi&Musik i en lidt penibel situation over for sine udstillere ved en A og B sammenligning? |
|
|
God pointe!
|
| Til top |
|
| |
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
| Sendt: 09 November 2007 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
| Til top |
|
| |
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
| Sendt: 09 November 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
|
Hifi4all.dk skal da bare møde op på messen med blok og digi-cam; det kan INGEN forhindre dem i!
Hvis de altså har lyst til at møde op.
Rent juridisk, og på mange andre punkter, er hr. Sillesen laaangt ude.
Men derfor kan det da godt være en 10-4 udstilling.
|
|
|
Hvis messe er et privat område må man ikke tage fotos som privat person, uden at have fået lov til det
|
| Til top |
|
| |
Knud98 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 09 November 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin_Kbh skrev:
|
Kunne det tænkes, at man kommercielt hos Hifi&Musik er nervøse for, at Hifi4all reelt ville producere en bedre dækning og derved sætte Hifi&Musik i en lidt penibel situation over for sine udstillere ved en A og B sammenligning? |
|
|
God pointe!
|
| Til top |
|
| |
FHWac Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 10 November 2007 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Luk tråden
|
| Til top |
|
| |
Kristjan Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 458
|
| Sendt: 10 November 2007 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Hvis man havde været sin opgave voksen, havde man fra starten meldt hele sandheden ud omkring de forhold der gør sig gældende, og straks lukket tråden, så det ikke udviklede sig til decideret mudderkastning, hvor vi først på side 8 får den fulde forklaring. Det havde man nok kunnet forudse hvis man havde interesse heri!
Jeg sidder med en følelse af, at H4A har forsøgt at vende brugerne imod Sillesen. Det er jeg udemærket klar over, at sådan en indrømmelse får vi aldrig! Men ikke desto mindre er det hvad det lugter af. Man kan mene hvad man vil om Thomas Sillesen.... Men når man som moderator på et forum som H4A begynder at udnytte sin position, til at vende folk imod en "konkurrent"... Så er man på glatis!! Ohg så har man en gang for alle bevist, at man IKKE er upartisk, og ikke er sin opgave voksen.... |
|
|
Du har helt ret, og at du er blevet smidet ud af dette forum for at sige det fortæller egenlige meget om bestyrelsen her. __________________ Hilsen
Kristjan
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 10 November 2007 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi lukker for nu, da alle vist har fået deres pointe over bordet. Er der nogen der føler de ikke har det, så brug kontakt formularen på forsiden.
|
| Til top |
|
| |