Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 18:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Hifi & Surround 2007? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Martin_Kbh
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 09 November 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Hvis du ikke mener at en messerapport kan forfalskes på nogen måde, kan jeg ikke se hvorfor DHES bør være nervøse for en rapport fra H4A ?

Kunne det tænkes, at man kommercielt hos Hifi&Musik er nervøse for, at Hifi4all reelt ville producere en bedre dækning og derved sætte Hifi&Musik i en lidt penibel situation over for sine udstillere ved en A og B sammenligning?

Og ja...jeg er også godt træt af branchen selvom jeg blot er kunde. Specielt de danske forhandlere og importører laver ikke andet end at svine hinanden til...bare se på mængden af sludder og tid de bruger herinde på alt andet end hifi-snak.

Jeg bliver hjemme...

Til top Vis Martin_Kbh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin_Kbh

Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 November 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Martin_Kbh skrev:

Spencer skrev:
Hvis du ikke mener at en messerapport kan forfalskes på nogen måde, kan jeg ikke se hvorfor DHES bør være nervøse for en rapport fra H4A ?

Kunne det tænkes, at man kommercielt hos HFM er nervøs for, at H4A reelt ville producere en bedre dækning og derved sætte HFM i en lidt penibel situation over for sine udstillere ved en A og B sammenligning?

Og ja...jeg er også godt træt af branchen selvom jeg blot er kunde. Specielt de danske forhandlere og importører laver ikke andet end at svine hinanden til...bare se på mængden af sludder og tid de bruger herinde på alt andet end hifi-snak.

Jeg bliver hjemme...

Jeg kan godt forstå din holdning jeg skal heller ikke derind(bliver hjemme og hører lidt god musik) så bliver jeg fri for at høre Densen( her i min omgangskreds kalder vi det for):: "DENTIST, FORDI MAN ALTID FOR ONDT I TÆNDERNE NÅR MAN HØRER PÅ DET...."

HILSEN BRUTALIS

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 09 November 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Min mening:

DHES og Hifi4All burde måske hellere havde laver messen 2007 i fællesskab.

Det kunne måske have betydet at der havde været noget at komme på messe efter, og ikke som det var tilfældet på sidste års messe 2006, at stort set alle lokaler på hotellet var tomme, eller udlejet til hotel gæster.

Jeg syntes de fleste værelser er uegnet til at præsentere Hi-Fi i, da de er alt for små. Måske et samarbejde kunne have skabt grundlag for et mere velegnet sted at gennemføre en Hi-Fi messe.

På messen 2006, så det for mig ud som at udstillerne var ca. halveret i forhold til 2005. Jeg var meget skuffet. 

Jeg havde alene på dette grundlag besluttet, at det i år ikke er ulejligheden vær at tage til København og se på firkantede Hi-Fi kasser.

PC'en som omdrejningspunkt.      

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 09 November 2007 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
heltny skrev:

Sillesen ? Hvem er han ?

Er det ham der ikke har noget med noget at gøre, men blander sig alligevel og når han får lidt modstand, så trækker han en i retten ?

Er det ham ? Jamen så er der jo ikke noget underligt i at der kommer sådan noget latterligt noget fra den mund

Du sætter spørgsmålstegn ved manden og hans person, men alligevel udtaler du dig om ham?

Du skulle måske sætte dig ind i tingene, inden du lukker "sådan noget latterligt noget" ud fra din mund.

Vågn op AM-E, det første var ironisk

Kender skam godt Sillesen, og måske for godt.

En kameleon så det vasker sig

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 November 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

hmm mon ikke hele balladen bare er et spørgsmål om kroner og ører, hvis han eksklusivt kan love HM adgang, ja så kommer der jo automatisk mange klik ovre ved HM for at læse, og jo flere sidevisninger, jo nemmere er det at sælge annonceplads

Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Knud98
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Sendt: 09 November 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Martin_Kbh skrev:

Kunne det tænkes, at man kommercielt hos Hifi&Musik er nervøse for, at Hifi4all reelt ville producere en bedre dækning og derved sætte Hifi&Musik i en lidt penibel situation over for sine udstillere ved en A og B sammenligning?

God pointe!
Til top Vis Knud98's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knud98

Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 November 2007 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

.
Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus

Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 November 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

Hifi4all.dk skal da bare møde op på messen med blok og digi-cam; det kan INGEN forhindre dem i!

Hvis de altså har lyst til at møde op.

Rent juridisk, og på mange andre punkter, er hr. Sillesen laaangt ude.

Men derfor kan det da godt være en 10-4 udstilling.

Hvis messe er et privat område må man ikke tage fotos som privat person, uden at have fået lov til det

Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus

Knud98
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Sendt: 09 November 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Martin_Kbh skrev:

God pointe!
Til top Vis Knud98's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knud98

FHWac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 November 2007 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

Luk tråden
Til top Vis FHWac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FHWac

Kristjan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 10 November 2007 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hvis man havde været sin opgave voksen, havde man fra starten meldt hele sandheden ud omkring de forhold der gør sig gældende, og straks lukket tråden, så det ikke udviklede sig til decideret mudderkastning, hvor vi først på side 8 får den fulde forklaring. Det havde man nok kunnet forudse hvis man havde interesse heri!

Jeg sidder med en følelse af, at H4A har forsøgt at vende brugerne imod Sillesen. Det er jeg udemærket klar over, at sådan en indrømmelse får vi aldrig! Men ikke desto mindre er det hvad det lugter af.
Man kan mene hvad man vil om Thomas Sillesen.... Men når man som moderator på et forum som H4A begynder at udnytte sin position, til at vende folk imod en "konkurrent"... Så er man på glatis!! Ohg så har man en gang for alle bevist, at man IKKE er upartisk, og ikke er sin opgave voksen....

Du har helt ret, og at du er blevet smidet ud af dette forum for at sige det fortæller egenlige meget om bestyrelsen her.

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 November 2007 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

Vi lukker for nu, da alle vist har fået deres pointe over bordet. Er der nogen der føler de ikke har det, så brug kontakt formularen på forsiden.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 13
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes