Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 04:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Hifi & Surround 2007? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 08 November 2007 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Gad vide om DHES har patent på at holde Hi-Fi messe i Danmark og andere skal holds sig lange væk fra at laven ny messe, unden det sker under
DHES og mon ikke at Thomas Sillesen også stå bag DHES og hvis han kan få lukke H4A ville han hel sikke gørre det, men på samme tid har han en
reklme på H4A´s side om denne messe ?????

Du behøver slet ikke gætte på, hvem DHES er. Det står på deres site:  http://hifi-musik.dk/udstilling/?page=introduktion

I relation til patent: Naturligvis har DHES ikke patent på at lave messer, så hvis du har pengene, viljen og netværket kan du jo bare lave en konkurrerende messe næste år! På samme måde som H4A har haft en konkurrerende messe i støbeskeen. Bare gå i gang, det er da naturligvis et frit marked så længe du ikke ''planker'' mere end godt er. Men du skal jo nok ikke ligefrem regne med, at DHES vil hjælpe dig med din konkurrerende messe, vel?

Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 08 November 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Jesper Juul skrev:

Det lyder da ret underligt da Thomas Sillesen ellers mange gange har skrevet at han ikke har noget med den daglige drift af HFM at gøre overhovedet og at han ikke vil blande sig i redaktionens arbejde derovre, det stemmer da meget dårligt overens med ovenstående, og at hans vage argumenter med at faktisk ikke vil forklare hvorfor han ikke vil have at H4A sender fra messen klinger da også en smule hult.
Men kan faktisk ikke se det store problem for H4A kan bare rapportere alt det de vil fra messen af.

Hifi4all er konkurrent _som udstiller_, og dermed ikke særlig troværdig som kilde til kritik, lige så lidt  som Hifi & Musik ville være troværdig som kilde til kritik af Hifi4all tiltag.

Det har ikke noget som helst med kritik at gøre. En messerapportviser et uddrag fra messen, og har sjældent ret meget andet end information at byde på, så folk kan se hvad der rører på sig, så det argument med kritik er noget fis!! Og iøvrigt skal man som udstiller kunne tage hvis der endelig var kritik. Det er netop af kritikken at man skal lære at blive bedre!!!

Det er nærmere i brugernes interesse og ikke mindst udstillerne, og her er Hifihuset også helt gal på den - det er langt fra alle der har midlerne til at traske fra Nordjylland eller lign. og over til København for at komme på en messe. Her er en messerapport guld værd, og selv ud fra billeder, kan det danne interesse for bestemte produkter. Prøv at være lidt large, og tænk som en udstiller der gerne vil vise sine ting frem, både i billedform og ikke mindst i virkeligheden!

Jeg fatter ikke selv hvad Hifi4all er bange for. Pressefriheden eksisterer, og man kan spørge sig selv hvad der ville ske hvis de så et redaktionsmedlem tage billeder mens han stod ved siden af en almindelig bruger der ligeledes tog billeder?? Ville de smide redaktionsmedlemmet ud og melde ham til politiet for at tage billeder af udstillernes produkter?? Sommetider er jeg ked af at jeg ikke selv er på redaktionen, men det er nu engang som det er - det her er bare et punkt hvor jeg ville stille mig lodret på tværs, især fordi der er åbnet op for at brugerne kan poste egne billeder på selvsamme side der er forment adgang - det er her, filmen knækker! Og det er ligeledes fra brugerne at den største kritik kan forekomme - her er der nemlig ingen kære mor, og hvad vil man så gøre??

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 08 November 2007 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

zerocoool skrev:
Nilau skrev:

Administrator skrev:

Angående polemikken omkring vores egen messe i 2008, så handler det ret beset om, at HIFI4ALL.DK havde en ambition om at lave en ny messe i København. Det skulle være et altermativ til den nuværende. HIFI4ALL.DK arbejder ulønnet og ville ikke selv have kommercielle interesser i en sådan messe, bortset fra, at projektet naturligvis skulle kunne løbe rundt. Det ville give en messe, som var billigere for udstillerne, og som derfor ville have mulighed for at blive større og mere attraktiv for også de mange små forhandlere og importører. En HIFI4ALL.DK-messe 2008 bliver dog, som de fleste nok allerede er bekendt med, ikke til noget, idet en samarbejdspartner valgte at trække sig, i forbindelse med de mod-reaktioner tilbuddet skabte.

...En samarbejdspartner trak sig, i forbindelse med de mod-reaktioner tilbuddet skabte..!

Kunne det evt. uddybes? Har nogen været udsat for direkte trusler? Hvem stod for "mod-reaktionen"?

Hilsen

NL

Der går rygter om, at Hotel Scandic valgte at trække sig ud af et samarbejde med H4A, og i følge samme rygte, skulle dette være som følge af trusler fra anden side om, at afbryde samarbejdet mellem Hotel Scandic og en anden spiller (gæt hvem).

Dette er et rygte der gennem længere tid har kørt rundt, om det er korrekt vides ikke, men det lyder meget sandsynligt.  

Det er da muligt at det kunne være en side-effekt af den historie, men det var ikke årsagen i direkte form!!

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 November 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Hvis man havde været sin opgave voksen, havde man fra starten meldt hele sandheden ud omkring de forhold der gør sig gældende, og straks lukket tråden, så det ikke udviklede sig til decideret mudderkastning, hvor vi først på side 8 får den fulde forklaring. Det havde man nok kunnet forudse hvis man havde interesse heri!

Jeg sidder med en følelse af, at H4A har forsøgt at vende brugerne imod Sillesen. Det er jeg udemærket klar over, at sådan en indrømmelse får vi aldrig! Men ikke desto mindre er det hvad det lugter af.
Man kan mene hvad man vil om Thomas Sillesen.... Men når man som moderator på et forum som H4A begynder at udnytte sin position, til at vende folk imod en "konkurrent"... Så er man på glatis!! Ohg så har man en gang for alle bevist, at man IKKE er upartisk, og ikke er sin opgave voksen....

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 08 November 2007 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Mon "Messerapport fra Hi-Fi High-End 2007-08" bliver H4A sidste Messerapport ?

Det bliver ikke den sidste - du kan være helt rolig!  

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 08 November 2007 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hvis man havde været sin opgave voksen, havde man fra starten meldt hele sandheden ud omkring de forhold der gør sig gældende, og straks lukket tråden, så det ikke udviklede sig til decideret mudderkastning, hvor vi først på side 8 får den fulde forklaring. Det havde man nok kunnet forudse hvis man havde interesse heri!

Jeg sidder med en følelse af, at H4A har forsøgt at vende brugerne imod Sillesen. Det er jeg udemærket klar over, at sådan en indrømmelse får vi aldrig! Men ikke desto mindre er det hvad det lugter af.
Man kan mene hvad man vil om Thomas Sillesen.... Men når man som moderator på et forum som H4A begynder at udnytte sin position, til at vende folk imod en "konkurrent"... Så er man på glatis!! Ohg så har man en gang for alle bevist, at man IKKE er upartisk, og ikke er sin opgave voksen....

Du skriver først at "det lugter af" at H4A vil vende brugerne mod TS...

To linier længere nede er det pludselig blevet til at faktum, at H4A vil osv. osv.

Er det bare en følelse du har, eller er det noget du positivt véd?

Hilsen

NL

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Sendt: 08 November 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
AV Precision skrev:

Jesper Juul skrev:

Det lyder da ret underligt da Thomas Sillesen ellers mange gange har skrevet at han ikke har noget med den daglige drift af HFM at gøre overhovedet og at han ikke vil blande sig i redaktionens arbejde derovre, det stemmer da meget dårligt overens med ovenstående, og at hans vage argumenter med at faktisk ikke vil forklare hvorfor han ikke vil have at H4A sender fra messen klinger da også en smule hult.
Men kan faktisk ikke se det store problem for H4A kan bare rapportere alt det de vil fra messen af.

Hifi4all er konkurrent _som udstiller_, og dermed ikke særlig troværdig som kilde til kritik, lige så lidt  som Hifi & Musik ville være troværdig som kilde til kritik af Hifi4all tiltag.

Det har ikke noget som helst med kritik at gøre. En messerapportviser et uddrag fra messen, og har sjældent ret meget andet end information at byde på, så folk kan se hvad der rører på sig, så det argument med kritik er noget fis!! Og iøvrigt skal man som udstiller kunne tage hvis der endelig var kritik. Det er netop af kritikken at man skal lære at blive bedre!!!

Det er nærmere i brugernes interesse og ikke mindst udstillerne, og her er Hifihuset også helt gal på den - det er langt fra alle der har midlerne til at traske fra Nordjylland eller lign. og over til København for at komme på en messe. Her er en messerapport guld værd, og selv ud fra billeder, kan det danne interesse for bestemte produkter. Prøv at være lidt large, og tænk som en udstiller der gerne vil vise sine ting frem, både i billedform og ikke mindst i virkeligheden!

Jeg fatter ikke selv hvad Hifi4all er bange for. Pressefriheden eksisterer, og man kan spørge sig selv hvad der ville ske hvis de så et redaktionsmedlem tage billeder mens han stod ved siden af en almindelig bruger der ligeledes tog billeder?? Ville de smide redaktionsmedlemmet ud og melde ham til politiet for at tage billeder af udstillernes produkter?? Sommetider er jeg ked af at jeg ikke selv er på redaktionen, men det er nu engang som det er - det her er bare et punkt hvor jeg ville stille mig lodret på tværs, især fordi der er åbnet op for at brugerne kan poste egne billeder på selvsamme side der er forment adgang - det er her, filmen knækker! Og det er ligeledes fra brugerne at den største kritik kan forekomme - her er der nemlig ingen kære mor, og hvad vil man så gøre??

Men der kommer jo også en messerapport, så hvad er problemet?

Hvem siger H4A er bange? De har da ikke skrevet noget om, at de er bange! Som ''AV Precision'' er inde på, så kan H4A jo ikke rigtig siges at være en uvildig og troværdig kilde til kritik/rapportering fra DHES messen, fordi H4A barsler med deres egen konkurrerende messe.

Vi ser da heller ikke Krell skrive nyhedsmateriale for Mark Levinson, eller omvendt. Vel?

Vi ser heller ikke Krell deltage i Mark Levinsons demoer og lignende og så poste billeder og tekst fra Mark Levinsons demoer på Krells hjemmeside. Eller omvendt. Vel?

Som konkurrenter vælger man helt naturligt en vis afstand mellem parterne, og derfor er det da helt og aldeles logisk, at H4A som potentiel konkurrent vælger at følge DHES anmodning om ikke at rapportere fra messen. Længere er den vel ikke?

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 08 November 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Endnu engang er Hurtig "hurtig" - Hifi4all har postet nyheden, og som med alle andre nyheder er der oprettet en debat-tråd. Men det er nu engang brugerne der skriver indlæggene, uanset hvor meget du gerne så at det var Hifi4all der blæste til "krig" - det er jo efterhånden din anden yndlingsbeskæftigelse at finde grus til maskinen, for det er jo klart - der MÅ bare være en konspiration gemt et eller andet sted!! Forklaringen kan være skideligegyldig - Hifi4all er forment adgang, og så er den potte sådan set fyldt!

Folk skriver hvad de skriver, og jeg er ret sikker på at det kommer frit fra leveren. At jeg så er helt enig i at det er trist at Sillesen kritiseres som person, er så den side af sagen. Jeg selv kommenterer den udelukkende pga. den manglende messe-rapport som jeg altid, på lige fod med alle andre rapporter, nyder at læse samt naturligvis se billederne af de herlige grejer, og det er altså en god ting når man nu ikke har tid og mulighed for at komme derover selv!

Og en messerapport er nu engang ikke rocket-science - det kan vi vist godt blive enige om. Jeg har derfor heller aldrig tidligere hørt om "eksklusiv rettigheder" til at dække en messe!!

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 November 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:
Ronin skrev:
AV Precision skrev:

Jesper Juul skrev:

Men der kommer jo også en messerapport, så hvad er problemet?

Hvem siger H4A er bange? De har da ikke skrevet noget om, at de er bange! Som ''AV Precision'' er inde på, så kan H4A jo ikke rigtig siges at være en uvildig og troværdig kilde til kritik/rapportering fra DHES messen, fordi H4A barsler med deres egen konkurrerende messe.

Vi ser da heller ikke Krell skrive nyhedsmateriale for Mark Levinson, eller omvendt. Vel?

Vi ser heller ikke Krell deltage i Mark Levinsons demoer og lignende og så poste billeder og tekst fra Mark Levinsons demoer på Krells hjemmeside. Eller omvendt. Vel?

Som konkurrenter vælger man helt naturligt en vis afstand mellem parterne, og derfor er det da helt og aldeles logisk, at H4A som potentiel konkurrent vælger at følge DHES anmodning om ikke at rapportere fra messen. Længere er den vel ikke?

Hvis du nu prøver at læse dit indlæg endnu en gang - så kan du vist godt se, at dine små lignelser er helt ude i hampen, ikke? 

Hilsen

NL

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Sendt: 08 November 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

@Nilau...

Nej, det kan jeg ikke, men jeg er ikke i tvivl om, at du kan fortælle mig en masse om alt det jeg ikke forstår   

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Sendt: 08 November 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Jeg er 110% enig, men der blev fra visse kanter opfordret til at H4A skulle levere en bevidst sønderlemmende kritik af udstillingen, og det er sådan set bare dét jeg siger jeg ikke kan se nogen grund til.

Ronin skrev:
Jeg fatter ikke selv hvad Hifi4all er bange for.

Nu er Hifi4all som nævnt ikke Ekstra Bladet, og skal ikke leve af at levere sensations-journalistik. Det er en hobby-side skrevet af lyst, hvilket også er fremhævet i redaktørens svar. At man undlader at skabe endnu mere unødig ballade, fordi man som person ikke kan se det positive i det, det kan jeg da kun bifalde. Jeg kan ikke se hvad Hifi4all skulle have ud af at trodse opfordringen til at blive væk, uanset hvor meget de så end måtte have ret til at være der. Det kan kun skabe dårlig stemning, og jeg har svært ved at se hvad Hifi4all skulle have ud af dét.

En ret er noget man kan vælge at udnytte - ikke noget man SKAL udnytte, bare fordi man kan.

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 November 2007 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Hurtig skrev:

Endnu engang er Hurtig "hurtig" - Hifi4all har postet nyheden, og som med alle andre nyheder er der oprettet en debat-tråd. Men det er nu engang brugerne der skriver indlæggene, uanset hvor meget du gerne så at det var Hifi4all der blæste til "krig" - det er jo efterhånden din anden yndlingsbeskæftigelse at finde grus til maskinen, for det er jo klart - der MÅ bare være en konspiration gemt et eller andet sted!! Forklaringen kan være skideligegyldig - Hifi4all er forment adgang, og så er den potte sådan set fyldt!

Folk skriver hvad de skriver, og jeg er ret sikker på at det kommer frit fra leveren. At jeg så er helt enig i at det er trist at Sillesen kritiseres som person, er så den side af sagen. Jeg selv kommenterer den udelukkende pga. den manglende messe-rapport som jeg altid, på lige fod med alle andre rapporter, nyder at læse samt naturligvis se billederne af de herlige grejer, og det er altså en god ting når man nu ikke har tid og mulighed for at komme derover selv!

Og en messerapport er nu engang ikke rocket-science - det kan vi vist godt blive enige om. Jeg har derfor heller aldrig tidligere hørt om "eksklusiv rettigheder" til at dække en messe!!

Du synes at (citat) "det er trist at Sillesen kritiseres som person".

Hvorfor, om jeg må spørge?

Hilsen

NL

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 November 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:
Ronin skrev:

Jeg er 110% enig, men der blev fra visse kanter opfordret til at H4A skulle levere en bevidst sønderlemmende kritik af udstillingen, og det er sådan set bare dét jeg siger jeg ikke kan se nogen grund til.

Ronin skrev:

Nu er Hifi4all som nævnt ikke Ekstra Bladet, og skal ikke leve af at levere sensations-journalistik. Det er en hobby-side skrevet af lyst, hvilket også er fremhævet i redaktørens svar. At man undlader at skabe endnu mere unødig ballade, fordi man som person ikke kan se det positive i det, det kan jeg da kun bifalde. Jeg kan ikke se hvad Hifi4all skulle have ud af at trodse opfordringen til at blive væk, uanset hvor meget de så end måtte have ret til at være der. Det kan kun skabe dårlig stemning, og jeg har svært ved at se hvad Hifi4all skulle have ud af dét.

En ret er noget man kan vælge at udnytte - ikke noget man SKAL udnytte, bare fordi man kan.

Den "dårlige stemning" har Herr Sillesen da selv skabt. Det er da også helt naturligt, at en professionel 'moneymaker' forsøger at tryne folk som arbejder på hobbybasis. Det er lige efter bogen! Og det ser desværre ud til, at han 'får lov' til det.

And the winner is...?

NL

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Sendt: 08 November 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Sjovt - hvis H4A går ind og modererer (eller censurerer, om man vil) en tråd - eller helt lukker den - så går nogen straks i "conspiracy mode"... Men hvis en tråd får lov at køre uden indblanding, så er det også galt..?

Jeg synes for såvidt det er fint nok at H4A har meldt ud om årsagen til ikke at deltage i messen - men jeg mener stadig at det reelt burde have være Sillesen der skulle være kommet med baggrunden, da det var ham der bad dem holde sig væk, og ikke H4A der af sig selv har valgt at blive hjemme.

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Sendt: 08 November 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
AV Precision skrev:
Ronin skrev:

Ronin skrev:

Den "dårlige stemning" har Herr Sillesen da selv skabt. Det er da også helt naturligt, at en professionel 'moneymaker' forsøger at tryne folk som arbejder på hobbybasis. Det er lige efter bogen! Og det ser desværre ud til, at han 'får lov' til det.

And the winner is...?

NL

Og det er lige efter bogen, at alle mulige har ondt i røven over, at det lykkes for nogen at kunne leve af at beskæftige sig med hifi.

Mon ikke også den virksomhed du arbejder for tjener penge på de varer eller ydelser I sælger til jeres kunder? Det håber jeg da, for ellers bliver det jo svært at udbetale løn til dig og dine kolleger.

På et eller andet tidspunkt må det da gå op for folk, at det ikke er et filantropisk foretagende at være producent, forhandler eller udstiller inden for hifi branchen..!?

Jeg synes det er FEDT, at vi har danske producenter, der klarer sig så godt, så herfra til alle de danske producenter, og jeg håber, at de alle tjener gode penge!

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 November 2007 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

RogueAgent skrev:
Hurtig skrev:

Sjovt - hvis H4A går ind og modererer (eller censurerer, om man vil) en tråd - eller helt lukker den - så går nogen straks i "conspiracy mode"... Men hvis en tråd får lov at køre uden indblanding, så er det også galt..?

Jeg synes for såvidt det er fint nok at H4A har meldt ud om årsagen til ikke at deltage i messen - men jeg mener stadig at det reelt burde have være Sillesen der skulle være kommet med baggrunden, da det var ham der bad dem holde sig væk, og ikke H4A der af sig selv har valgt at blive hjemme.

Herr Sillesen har sikkert ikke tid til den slags pjat. Han har sikkert travlt med at uddele mundkurve..? Forretningkonceptet er nok så kompliceret, at det er bedst at han kun selv udtaler sig om det. Det er mit gæt. Og det kan godt være det er helt forkert. Måske er 'konceptet' i virkeligheden meget enkelt.

NL

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 November 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Min pointe er, at hvis redaktionen bag H4A vil fremst¨å som det gode eksempel, havde de slet ikke startet en debattråd om emnet, men blot informeret om at man havde fået den pågældende meddlelse fra Sillesen.
Hvis bare man har lidt omløb, ved manudemærket godt, at en debattråd øjeblikkelig vil ende mudderkastning. Ikke desto mindre vælger de at oprette den. Hermed fremstår de selv som det dårlige eksempel. "Hey.. If they are f**ked up, we can be f**ked up"!

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 November 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Min pointe er, at hvis redaktionen bag H4A vil fremst¨å som det gode eksempel, havde de slet ikke startet en debattråd om emnet, men blot informeret om at man havde fået den pågældende meddlelse fra Sillesen.
Hvis bare man har lidt omløb, ved manudemærket godt, at en debattråd øjeblikkelig vil ende mudderkastning. Ikke desto mindre vælger de at oprette den. Hermed fremstår de selv som det dårlige eksempel. "Hey.. If they are f**ked up, we can be f**ked up"!

Hvis du var ansat i et firma som inden for en overskuelig ville blive overtaget af en konkurrent, ville du så helst ha' beskeden når handlen var afsluttet, eller ville du gerne have været bekendt med den forestående handel, således at du havde tid til evt.. at søge andet arbejde?

Hilsen

NL

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 November 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Jeg er rørende enig i din udtalelse Hurtig

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 November 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:

Hurtig skrev:
Min pointe er, at hvis redaktionen bag H4A vil fremst¨å som det gode eksempel, havde de slet ikke startet en debattråd om emnet, men blot informeret om at man havde fået den pågældende meddlelse fra Sillesen.Hvis bare man har lidt omløb, ved manudemærket godt, at en debattråd øjeblikkelig vil ende mudderkastning. Ikke desto mindre vælger de at oprette den. Hermed fremstår de selv som det dårlige eksempel. "Hey.. If they are f**ked up, we can be f**ked up"!

Hvis du var ansat i et firma som inden for en overskuelig ville blive overtaget af en konkurrent, ville du så helst ha' beskeden når handlen var afsluttet, eller ville du gerne have været bekendt med den forestående handel, således at du havde tid til evt.. at søge andet arbejde?

Hilsen

NL

Hvem er ved at overtage HIFI4ALL ?

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum