Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 06:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: 2H Audio.Leverede varen.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Christian B
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobbeltprofil

Bruger siden: 28 Marts 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 April 2008 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:
lad nu forhelvede være med at hænge manden op. Han har lavet en fejl - okay! Han indrømmer og undskylder. Snak dog med manden i telefonene om hvad i vil købe, så finder i jo nok en løsning forhelvede! 

Det var dog en tiltalende måde at bruge det danske sprog på, skal du iøvrigt konfirmeres i morgen ?, du har vist lige alderen .

Til top Vis Christian B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian B

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Sendt: 17 April 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Christian B skrev:

interfacelift skrev:
lad nu forhelvede være med at hænge manden op. Han har lavet en fejl - okay! Han indrømmer og undskylder. Snak dog med manden i telefonene om hvad i vil købe, så finder i jo nok en løsning forhelvede! 

Det var dog en tiltalende måde at bruge det danske sprog på, skal du iøvrigt konfirmeres i morgen ?, du har vist lige alderen .

Det samme kan jeg spørge alle dem der tilsviner 2h-audio om.. Især dem som aldrig har handlet der...

Og i øvrigt.. Tag dig dog sammen, jeg bruger det selv samme sprogbrug som resten i tråden, at du pga. din uenighed synes at svine mig til pga. min alder er korrekt. Jamen så bravo!
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 17 April 2008 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Jeg syntes sku at det er iorden at sige hvad man har af gode og dårlige oplevelser hos diverse forhandlere. Der er jo ingen af jer som brokker sig over at man roser en forhandler for noget godt, hvorfor skulle man så ikke også komme med det negative  

For advarelsen, han skulle have nogle    ()

Fordi det ødelægger butikkens omdømme og nedsætter salget?
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 April 2008 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:
Pierre skrev:

Jeg syntes sku at det er iorden at sige hvad man har af gode og dårlige oplevelser hos diverse forhandlere. Der er jo ingen af jer som brokker sig over at man roser en forhandler for noget godt, hvorfor skulle man så ikke også komme med det negative  

For advarelsen, han skulle have nogle    ()

Fordi det ødelægger butikkens omdømme og nedsætter salget?

Det fjols har da selv skidt i nælderne!

Fint med mig hvis han går samme vej som Mark Johansen MJ Service - de kunne oven i købet tage hinanden i hånden og tralle en lille sang!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

Christian B
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobbeltprofil

Bruger siden: 28 Marts 2008
Sendt: 17 April 2008 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:
Christian B skrev:

interfacelift skrev:

Det samme kan jeg spørge alle dem der tilsviner 2h-audio om.. Især dem som aldrig har handlet der...

Og i øvrigt.. Tag dig dog sammen, jeg bruger det selv samme sprogbrug som resten i tråden, at du pga. din uenighed synes at svine mig til pga. min alder er korrekt. Jamen så bravo!

Det er da vistnok kun dig + en enkelt mere der har anvendt det infantile banden i sine indlæg, har du i det hele taget læst hele tråden ?.  

Til top Vis Christian B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian B

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 17 April 2008 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Christian B skrev:
interfacelift skrev:
Christian B skrev:

interfacelift skrev:

Det er da vistnok kun dig + en enkelt mere der har anvendt det infantile banden i sine indlæg, har du i det hele taget læst hele tråden ?.  

Ja, det har jeg.. Har du overhovedet lagt et indlæg der ikke er off topic?

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 17 April 2008 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun opfordre til at tænker før man taler(eller skriver).

Hvorfor skal der absolut bruges nedsættende ord om hinanden?

Og hvad får man personligt ud af et indlæg ala: "Jeg handler sgu aldrig med dig!" ?
- Jeg gætter på at man ikke havde tænkt sig at købe noget i forvejen, og så hævder man sig selv ved at udtrykke sig sådan - lidt lavt egentligt.

Til de der med det samme afviser at handle hos 2H-audio: Har i ligeså kort lunte med andre leverandører(i andre brancher)? Hvor meget skal der til før i ikke handler i et bestemt supermarked? Hvor mange "fejltrin" skal der til før man "boykotter" en leverandør/butik?

Selvom jeg flere gange har hørt dårlige historier fra Harald Nyborg, Netto, Fona, you name it, så boykotter jeg da ikke med mindre det er helt ude i hampen - og da slet ikke hvis det ikke har været tæt på mig selv.

Til trådstarter: Er det nødvendigt med CAPS i overskriften? Google evt. Netikette
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 17 April 2008 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Det viser vel bare endnu engang, at Jensen er den bedste og mest reelle hifi forhandler her i Danmark. Her går ærlighed, kompetent vejledning og entusiasme op i en højere enhed..

Lars

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 17 April 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

Det viser vel bare endnu engang, at Jensen er den bedste og mest reelle hifi forhandler her i Danmark. Her går ærlighed, kompetent vejledning og entusiasme op i en højere enhed..

Lars

Har Jensen aldrig , bare én lille bitte gang, trådt forkert? - hvis ikke, så er han selvfølgelig guden over alle andre Hifi forhandlere i DK, og alle andre skal boykottes, det er da klart.

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 17 April 2008 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
lars37 skrev:

Det viser vel bare endnu engang, at Jensen er den bedste og mest reelle hifi forhandler her i Danmark. Her går ærlighed, kompetent vejledning og entusiasme op i en højere enhed..

Lars

Har Jensen aldrig , bare én lille bitte gang, trådt forkert? - hvis ikke, så er han selvfølgelig guden over alle andre Hifi forhandlere i DK, og alle andre skal boykottes, det er da klart.

Du har helt ret. Hvorfor ikke også boykotte føtex? Synes det er irriterende de har grøntsagerne udenfor her i egå. Come on. Hvor små er vi? Seriøst synes jeg at folk skal snakke med ham om deres eventuelle køb i tlf. man kan som regel høre hvor troværdig han egentlig er. Men ja, jensen er en gud

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 17 April 2008 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
lars37 skrev:

Lars

Han er et af de mest reelle mennesker, jeg har mødt i mit liv - og jeg har ellers mødt en del af dem..

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 17 April 2008 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
Sjoenne skrev:
lars37 skrev:

Lars

Han er et af de mest reelle mennesker, jeg har mødt i mit liv - og jeg har ellers mødt en del af dem..

Jeg synes også at han er en af de(inkl 2H i øvrigt) mest reelle og flinkeste hifi-forhandlere jeg har mødt, men det var nu ikke det jeg prøvede belyse.

gæst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 April 2008 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

I det mindste sender Jensen det, du betaler for!
Til top Vis gæst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gæst

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 17 April 2008 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

gæst skrev:
I det mindste sender Jensen det, du betaler for!

Som nu også er tilfældet de fleste andre steder

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 April 2008 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
Jeg kan kun opfordre til at tænker før man taler(eller skriver).

Hvorfor skal der absolut bruges nedsættende ord om hinanden?

Og hvad får man personligt ud af et indlæg ala: "Jeg handler sgu aldrig med dig!" ?
- Jeg gætter på at man ikke havde tænkt sig at købe noget i forvejen, og så hævder man sig selv ved at udtrykke sig sådan - lidt lavt egentligt.

Til de der med det samme afviser at handle hos 2H-audio: Har i ligeså kort lunte med andre leverandører(i andre brancher)? Hvor meget skal der til før i ikke handler i et bestemt supermarked? Hvor mange "fejltrin" skal der til før man "boykotter" en leverandør/butik?

Selvom jeg flere gange har hørt dårlige historier fra Harald Nyborg, Netto, Fona, you name it, så boykotter jeg da ikke med mindre det er helt ude i hampen - og da slet ikke hvis det ikke har været tæt på mig selv.

Til trådstarter: Er det nødvendigt med CAPS i overskriften? Google evt. Netikette

Vi er kun mennesker - og vi fejler vel alle engang i mellem. Når vi fejler, så retter vi vel også gerne fejlen.
For at svare på dine spørgsmål: Jeg kan tolerere uendelig mange fejl, bare de bliver rettet. Jeg kan tilgengæld ikke tolerere én eneste fejl der ikke rettes.

2H Audio har (ligesom MJ Service) fejlet uden at rette fejlen, lader det til.
I min verden er det ren konsekvensanalyse, behandler man en kunde rigtig råddent, så koster det i den anden ende. Og nutidens bedste våben er at lade andre potentielle kunder vide, at der er et råddent æble i kurven.

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 April 2008 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

Det viser vel bare endnu engang, at Jensen er den bedste og mest reelle hifi forhandler her i Danmark. Her går ærlighed, kompetent vejledning og entusiasme op i en højere enhed..

Lars

Ja da !!

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Sendt: 17 April 2008 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Er der ikke lidt agurketid over det her forum efterhånden ? Eller er det bare mig der har en opfattelse af at man skal skamrose, eller svine til. I stopper sikkert heller ikke med at handle i fx. Netto, ALDI, Harald Nyborg osv. bare fordi i enten får en dårlig service, bliver taget ved røven. Så længe det er pengepungen det drejer sig om... Men det er sikkert de samme mennesker der mener at hele verden kun er skabt til at føje dem. Er ubehøvlede over for ekspedienter, kører som idioter i trafikken osv. Hvad fanden ville I selv til at sige til at jeres levebrød blev smadret bare på en enkelt idiot som heltny. Drop da at tage den i offentligt rum. Det er fandme da en tak for åndsvagt... Og I andre ! Dan da jeres egne input af en forhandler inden i udtaler jer !!!

God bededagsferie ellers

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Sendt: 18 April 2008 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
Er der ikke lidt agurketid over det her forum efterhånden ? Eller er det bare mig der har en opfattelse af at man skal skamrose, eller svine til.

Forhandler kategorien er jo netop lavet, for at brugerne kan diskutere gode og dårlige erfaringer med forhandlere.

Nobody skrev:
Er der ikke lidt agurketid over det her forum efterhånden ? Eller er det bare mig der har en opfattelse af at man skal skamrose, eller svine til. I stopper sikkert heller ikke med at handle i fx. Netto, ALDI, Harald Nyborg osv. bare fordi i enten får en dårlig service, bliver taget ved røven. Så længe det er pengepungen det drejer sig om...

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men hvis en forhandler snyder mig for penge, så vil jeg melde ham til politiet, advare andre mod at handle hos ham, og ikke selv handle der nogensinde mere. Det ville også gælde for de steder du nævner hvis jeg var blevet snydt der.

Nobody skrev:
Men det er sikkert de samme mennesker der mener at hele verden kun er skabt til at føje dem. Er ubehøvlede over for ekspedienter, kører som idioter i trafikken osv.

Dette udsagn forstår jeg simpelthen ikke. Mener du at der kan sættes lighedstegn mellem at kræve at få det, som man har betalt for, og så at køre råddent?

Nobody skrev:
Hvad fanden ville I selv til at sige til at jeres levebrød blev smadret bare på en enkelt idiot som heltny.

Ovenstående forstår jeg heller ikke. Det er slet ikke heltny, som har startet denne tråd. Hvorfor synes du han er en idiot?

Nobody skrev:
Drop da at tage den i offentligt rum. Det er fandme da en tak for åndsvagt.

Det er da ikke spor åndssvagt. Det er faktisk hele idéen med et diskussionsforum.

Bruns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2007
Sendt: 19 April 2008 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu modtaget en undskyldning fra 2H-audio, som er meget ked af hele hendelsen. Henrik Hasager har lovet mig, at jeg får min forstærker i løbet af næste uge.

Jeg håber,at det er sandt, og jeg skal nok melde tilbage når og hvis den kommer med posten.

Til top Vis Bruns's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bruns

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 19 April 2008 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

Bruns skrev:

Jeg har nu modtaget en undskyldning fra 2H-audio, som er meget ked af hele hendelsen. Henrik Hasager har lovet mig, at jeg får min forstærker i løbet af næste uge.

Jeg håber,at det er sandt, og jeg skal nok melde tilbage når og hvis den kommer med posten.

Gad vide om du havde fået den, hvis der ikke var skrevet om sagen her i forummet. Godt vi har hifi4all. Godt vi må debatere negative oplevelser, selv om de er annoncører her i sitet.

vh. T

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes