Emne: Sag mod Tapeconnection vundet! ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
taz123456 Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
edtwodth skrev:
brasch skrev:
edtwodth skrev:
Lynge skrev:
jamen, tillykke da.
Slipper vi så for flere "de_er_edermame_dumme_den_der_butik.dk" tråde.
Jeg må sige det er imponerende at du gider holde ud i 7mdr.
|
|
|
ha ha, I slipper for mere om Tapeconnection, men jeg vil gribe tingene an på samme måde igen, hvis jeg oplever noget ligende med en forhandler. |
|
|
desværre må man vel sige.
|
|
|
Du kan jo bare vælge at lade være med at kommentere det, hvis du er så utilfreds med det?Det er åbenbart en meget udbredt holdning her på sitet, at man ikke skal bruge og følge op på sine rettigheder? |
|
|
Er det ikke en meget normal opfattelse af begrebet debat, at man kommenterer - og ikke undlader at kommentere - indlæg man er uenig i?
Jeg tror bestemt ikke folk herinde mener, at man ikke skal bruge sine rettigheder, de fleste plejer da at være ret bevidste om deres rettigheder.
Jeg tror det handler mere om den måde, du har kørt din 'kampagne' på (smædekampagne kunne det også kaldes), herunder at du samtidig anklager alle andre for at gå efter manden i stedet for bolden. Uden at jeg vil skrive under på alle de ukvemsord, der bliver kastet efter dig, synes jeg også der er en vis ubalance eller manglende selvkritik i det. |
|
|
ENIG __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
Til top |
|
|
MonoTovarisj Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg venter stadig på mine alternativer ..
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|
Red King Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke om i har set det, eller hved det.
Men her til aften var TC i nyhederne på tv2.
Ang. forbrugerklagenævnet, og alt det ballade der har været ang. det her på det sidste?
syntes bare jeg ville sige det!

|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Red King skrev:
Jeg ved ikke om i har set det, eller hved det.
Men her til aften var TC i nyhederne på tv2.
Ang. forbrugerklagenævnet, og alt det ballade der har været ang. det her på det sidste?
syntes bare jeg ville sige det!

|
|
|
Ja, det er bare lidt synd for B&W, at det var et sæt af deres højttalere man så i indslaget, og nu forbinder med noget skøbeligt skidt. Det var jo ikke et sæt B&W der futtede af, eller?...  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
edtwodth skrev:
Som tidligere omtalt i denne tråd:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=55995&K W=edtwodth
har jeg haft en sag kørende mod TapeConnection i forbrugerklagenævnet, fordi en rep. af et tv tog 6 uger, og det mente jeg ikke var rimeligt iht. købelovens "rimelig tid" begreb.
Efter 7 måneder og en masse bøvl, fik jeg i dag med posten afgørelsen fra forbrugerklagenævnet i min sag mod TapeConnection.
Afgørelsen lyder som følgende:
"Indklagede, TapeConnection v/ Søren P. Sørensen, skal inden 30 dage fra dato til klageren, Henrik Andersen, betale 8.988 kr. samt rente heraf efter renteloven fra den 7. oktober 2007, til betaling sker."
Afgørelsen siger bl.a. at det, at der ikke er tilbudt mg et lånetv samt at rep. af et HDMI stik ikke er vanskelig at lokalisere og udbedre, har haft stor betydning.
Desuden siger de, at det med, at Tc mente, jeg ikke havde mærket kassen godt nok, da jeg sendte den til dem, ikke har nogen betydning, da jeg fulgte det TC bad om.
Altså: I mit tilfælde er 6 uger alt for lang tid.
Så nu venter jeg spændt på at modtage mine penge fra TC. De har skriftligt lovet mig at de ville følge nævnets afgørelse, så det går jeg da stærkt ud fra at de vil.
Puha. Det lettede. Nu skal man snart have et tv igen..... FORSAT GO WEEKEND 
Edtwodth
|
|
|
Skal det forstås på den måde at hvis kassen havde været ordentligt pakket og og rigtigt mærket af en voksen så havde der ikke været en sag. |
|
|
Det skal forstås på den måde at den kasse der blev sendt af sted var den originale kasse tv'et blev leveret i, påsat en postseddel med påtrykt adresse, som TC selv havde sent mig. Derudover havde jeg inde i kassen vedhæftet faktura med fejlbeskrivelse og telefonnummer. Alt sammen efter TC vejledning. Beklager et det ikke lige støtter din holdning, men sådan er facta nu. __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Red King skrev:
Jeg ved ikke om i har set det, eller hved det.
Men her til aften var TC i nyhederne på tv2.
Ang. forbrugerklagenævnet, og alt det ballade der har været ang. det her på det sidste?
syntes bare jeg ville sige det!

|
|
|
Så det godt, og det var den samme remse, der kom fra politikerne, som der hele tiden er gjort. De har snakket om at gøre nævnets afgørelser bindende i mindst 2 år, men intet er sket __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
Red King Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Red King skrev:
Jeg ved ikke om i har set det, eller hved det.
Men her til aften var TC i nyhederne på tv2.
Ang. forbrugerklagenævnet, og alt det ballade der har været ang. det her på det sidste?
syntes bare jeg ville sige det!

|
|
|
Så det godt, og det var den samme remse, der kom fra politikerne, som der hele tiden er gjort. De har snakket om at gøre nævnets afgørelser bindende i mindst 2 år, men intet er sket
|
|
|
Plejer det ikke at være sådan med politikkerne
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
ang tv udsendelsen:
Der blev angivet et sæt Vienna i kasser som det der var solgt fra Tapeconnection.
Umiddelbart kunne man vurdere at det drejede sig om at køberen havde brændt sine højttalere af, enten termisk eller mekanisk, ved at spille meget højt i løbet af "en halv skive" altså anslået en halv time.
TC mente at det var op til forbrugeren selv at holde øje med at man ikke brændte sin ht af, mens forbrugeren mente at det ikke kunne være rigtigt, nu hvor der var annonceret med at de kunne spille, og jeg citerer, "tævehøjt".
TC valgte at kører det som en principiel sag, da de ikke vil have at det skal danne præcedens for hele branchen.
Det er min vurdering, ud fra det oplyste, at forbrugeren har brændt højttalerne af, og ikke har udvist den agtpågivende der burde udvises når man spiller meget højt. Samtidig tror jeg at branchen ville udstøde et ramaskrig vhsi de nu skulle til at erstatte alle højttalere der er blevet mishandlet. nogle forhandlere håndterer dette bedre end andre, men som en der selv har brændt en hel del af, så synes jeg faktisk at det er fair at man selv betaler for det man mishandler, man er jo ikke i tvivl om at man belaster udstyret mere end det er beregnet til.
min vurdering vil blive re-evalueret såfremt der dukker nye oplysninger frem.
Det er sager som denne der gør mig glad for at jeg ikke længere har et arbejde hvor der skal sælges noget eller hvor der er kunder. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Red King Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Red King skrev:
Plejer det ikke at være sådan med politikkerne |
|
|
He he - jo - men det gør det jo ikke ligefrem bedre 
|
|
|
Næh det har du da ret i!
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man vil bare se højttalere fremover, med en lille sikringsholder og en alt for lille sikring. Hvis kunden vil have sine højttalere til at spille som demosættet i butikken, hvor sikringen er bypasset, må han vente tålmodigt til garantien er udløbet, og herefter bypasse sikringen.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
De har kun taget stilling til de kolde facts: 6 uger er for lang tid. En fejl i et HDMI stik er ikke svært at lokalisere og rep. Og jeg fulgte alle jeres henvisninger med hensyn til forsendelse. Jeres egen direktør har også givet mig ret i, at 6 uger er hamrende lang tid.
|
|
|
At ovenstående er fakta, og at du føler dig mindre godt behandlet af TC, tror jeg ikke nogle vil anfægte. Men mange og jeg selv inklusive ville nok efter de 6 uger have taget imod det reparerede tv. Den modstand du oplever omkring din sag er nok affødt af, at du (stædigt?) holder fast i købelovens tekst om hævelse af køb, fremfor blot at være glad for at du får et funktionsdygtigt tv igen. At du holder fast i din ret vil jeg ikke kritisere, men jeg mangler nok forståelse for, at du vil drive sagen så vidt, at du for princippets skyld vil undvære et ellers funktionsdygtigt tv i flere måneder. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
Smurf Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 137
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
edtwodth skrev:
De har kun taget stilling til de kolde facts: 6 uger er for lang tid. En fejl i et HDMI stik er ikke svært at lokalisere og rep. Og jeg fulgte alle jeres henvisninger med hensyn til forsendelse. Jeres egen direktør har også givet mig ret i, at 6 uger er hamrende lang tid.
|
|
|
At ovenstående er fakta, og at du føler dig mindre godt behandlet af TC, tror jeg ikke nogle vil anfægte. Men mange og jeg selv inklusive ville nok efter de 6 uger have taget imod det reparerede tv.
Den modstand du oplever omkring din sag er nok affødt af, at du (stædigt?) holder fast i købelovens tekst om hævelse af køb, fremfor blot at være glad for at du får et funktionsdygtigt tv igen. At du holder fast i din ret vil jeg ikke kritisere, men jeg mangler nok forståelse for, at du vil drive sagen så vidt, at du for princippets skyld vil undvære et ellers funktionsdygtigt tv i flere måneder.
|
|
|
Uden at kunne vide det, da det jo ikke er mig der har været udsat for det, handler det jo netop om at prøve forbrugernes rettigheder af, hvis de er der, skal de også overholdeles, hatten af for man holder ud i 6-8 måneder eller hvor længe det nu har varet.
Den nemme udvej var at tage imod sit tv efter 6 uger uden en lyd, men hvis man ikke er enig eller vil finde sig i den behandling man har fået og den så ligger uden for lovens rammer, så bliver man nød til at gøre noget, HVIS IKKE man mener andre bør udsættes for det samme, eller en selv igen senere for den sags skyld, hvis alle bare fandt sig i forhandleres fortolkninger og undskyldninger så er der jo slet ingen rammer for hvad de i teorien kan slippe afsted med (ikke at jeg siger TC prøver at slippe afsted med noget) men generelt set. __________________
PDP-508xd
Receiver Pioneer VSX-2016AV-S
Panasonic DMP-BD10AEG-K
Højtalere Infinity 5.1 setup
TDCTV via bredbånd afventer endelig installation den 8 nov pga fejl!
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smurf skrev:
Gerdes skrev:
edtwodth skrev:
De har kun taget stilling til de kolde facts: 6 uger er for lang tid. En fejl i et HDMI stik er ikke svært at lokalisere og rep. Og jeg fulgte alle jeres henvisninger med hensyn til forsendelse. Jeres egen direktør har også givet mig ret i, at 6 uger er hamrende lang tid.
|
|
|
At ovenstående er fakta, og at du føler dig mindre godt behandlet af TC, tror jeg ikke nogle vil anfægte. Men mange og jeg selv inklusive ville nok efter de 6 uger have taget imod det reparerede tv.
Den modstand du oplever omkring din sag er nok affødt af, at du (stædigt?) holder fast i købelovens tekst om hævelse af køb, fremfor blot at være glad for at du får et funktionsdygtigt tv igen. At du holder fast i din ret vil jeg ikke kritisere, men jeg mangler nok forståelse for, at du vil drive sagen så vidt, at du for princippets skyld vil undvære et ellers funktionsdygtigt tv i flere måneder.
|
|
|
Uden at kunne vide det, da det jo ikke er mig der har været udsat for det, handler det jo netop om at prøve forbrugernes rettigheder af, hvis de er der, skal de også overholdeles, hatten af for man holder ud i 6-8 måneder eller hvor længe det nu har varet.
Den nemme udvej var at tage imod sit tv efter 6 uger uden en lyd, men hvis man ikke er enig eller vil finde sig i den behandling man har fået og den så ligger uden for lovens rammer, så bliver man nød til at gøre noget, HVIS IKKE man mener andre bør udsættes for det samme, eller en selv igen senere for den sags skyld, hvis alle bare fandt sig i forhandleres fortolkninger og undskyldninger så er der jo slet ingen rammer for hvad de i teorien kan slippe afsted med (ikke at jeg siger TC prøver at slippe afsted med noget) men generelt set. |
|
|
Helt korrekt formuleret. Med hensyn til at det tog 7 måneder i forbrugerklagenævnet: Fordi politikerne ikke har bevilliget nok penge til nævnet og deraf følgende lange sagsbehandlingstider, skal det jo ikke betyde, at firmaerne ikke skal overholde loven, og at vi som forbrugere bare skal give op. Ja det har taget frygtelig lang tid - og ja jeg har savnet mit tv - men nu fik jeg afprøvet om systemet virker og om 6 uger er acceptabel for en rep. Det var det ikke i mit tilfælde. __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
Red King Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
edtwodth skrev:
De har kun taget stilling til de kolde facts: 6 uger er for lang tid. En fejl i et HDMI stik er ikke svært at lokalisere og rep. Og jeg fulgte alle jeres henvisninger med hensyn til forsendelse. Jeres egen direktør har også givet mig ret i, at 6 uger er hamrende lang tid.
|
|
|
At ovenstående er fakta, og at du føler dig mindre godt behandlet af TC, tror jeg ikke nogle vil anfægte. Men mange og jeg selv inklusive ville nok efter de 6 uger have taget imod det reparerede tv.
Den modstand du oplever omkring din sag er nok affødt af, at du (stædigt?) holder fast i købelovens tekst om hævelse af køb, fremfor blot at være glad for at du får et funktionsdygtigt tv igen. At du holder fast i din ret vil jeg ikke kritisere, men jeg mangler nok forståelse for, at du vil drive sagen så vidt, at du for princippets skyld vil undvære et ellers funktionsdygtigt tv i flere måneder.
|
|
|
Jeg ville godt nok også hellere havde mine penge igen, end at modtage et fjernsyn der er blever reperaret.
En fejl kommer sjældent alene, eller gør de!
|
Til top |
|
|
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smurf skrev:
Uden at kunne vide det, da det jo ikke er mig der har været udsat for det, handler det jo netop om at prøve forbrugernes rettigheder af, hvis de er der, skal de også overholdeles, hatten af for man holder ud i 6-8 måneder eller hvor længe det nu har varet.
Den nemme udvej var at tage imod sit tv efter 6 uger uden en lyd, men hvis man ikke er enig eller vil finde sig i den behandling man har fået og den så ligger uden for lovens rammer, så bliver man nød til at gøre noget, HVIS IKKE man mener andre bør udsættes for det samme, eller en selv igen senere for den sags skyld, hvis alle bare fandt sig i forhandleres fortolkninger og undskyldninger så er der jo slet ingen rammer for hvad de i teorien kan slippe afsted med (ikke at jeg siger TC prøver at slippe afsted med noget) men generelt set. |
|
|
Jeg kan sagtens følge Henriks motiv for at forfølge sagen. Men personligt havde en sådan sag været en sag, jeg ikke ville have kæmpet efter at tv'et var kommet retur. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
Smurf skrev:
Uden at kunne vide det, da det jo ikke er mig der har været udsat for det, handler det jo netop om at prøve forbrugernes rettigheder af, hvis de er der, skal de også overholdeles, hatten af for man holder ud i 6-8 måneder eller hvor længe det nu har varet.
Den nemme udvej var at tage imod sit tv efter 6 uger uden en lyd, men hvis man ikke er enig eller vil finde sig i den behandling man har fået og den så ligger uden for lovens rammer, så bliver man nød til at gøre noget, HVIS IKKE man mener andre bør udsættes for det samme, eller en selv igen senere for den sags skyld, hvis alle bare fandt sig i forhandleres fortolkninger og undskyldninger så er der jo slet ingen rammer for hvad de i teorien kan slippe afsted med (ikke at jeg siger TC prøver at slippe afsted med noget) men generelt set. |
|
|
Jeg kan sagtens følge Henriks motiv for at forfølge sagen. Men personligt havde en sådan sag været en sag, jeg ikke ville have kæmpet efter at tv'et var kommet retur.
|
|
|
Sådan er vi heldigvis så forskellige. Alt andet ville være kedelig :-) Har nu heller ikke fundet det videre opløftende at bøvle med den sag i så lang tid, Derfor var jeg da også utrolig lettet, da jeg fik afgørelsen i går. __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Red King skrev:
Jeg ville godt nok også hellere havde mine penge igen, end at modtage et fjernsyn der er blever reperaret.
En fejl kommer sjældent alene, eller gør de!
|
|
|
Ja, selvfølgelig er der da mange apparater der fungerer perfekt i mange år efter en reparation. Det er da ærgerligt når ens apparater går i stykker og man skal undvære dem i en periode, men nu skal man jo heller ikke overreagere af den grund. Du får jo heller ikke en ny bil hvis der går en pære i den ene forlygte.
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Red King skrev:
Jeg ved ikke om i har set det, eller hved det.
Men her til aften var TC i nyhederne på tv2.
Ang. forbrugerklagenævnet, og alt det ballade der har været ang. det her på det sidste?
syntes bare jeg ville sige det!

|
|
|
Ja, det er bare lidt synd for B&W, at det var et sæt af deres højttalere man så i indslaget, og nu forbinder med noget skøbeligt skidt. Det var jo ikke et sæt B&W der futtede af, eller?... 
|
|
|
Hold da op. Spencer, du ved da godt, at alle højttalere kan ødelægges, hvis de får et højt forvrænget signal. Så kan det da være ligemeget, at den utilfredse kunde bliver filmet foran sine nye B&W højttalere.
vh. T __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
Red King skrev:
Jeg ville godt nok også hellere havde mine penge igen, end at modtage et fjernsyn der er blever reperaret.
En fejl kommer sjældent alene, eller gør de!
|
|
|
Ja, selvfølgelig er der da mange apparater der fungerer perfekt i mange år efter en reparation. Det er da ærgerligt når ens apparater går i stykker og man skal undvære dem i en periode, men nu skal man jo heller ikke overreagere af den grund. Du får jo heller ikke en ny bil hvis der går en pære i den ene forlygte.
|
|
|
Det skal lige oplyses, at det var 2. gang der var problemer med tv'et. Første gang ville de endda ikke betale fragten (marts 2007). Først her i 2008 fik jeg dem overbevist om at det var en fejl fra deres side. Derefter betalte de mig de små 200 kr..... Ja det er et lille beløb, men sådan er lovgivningen nu engang. __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|