Forfatter |
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 19 Marts 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Kasper: er det i orden hvis jeg i denne tråd offentliggør den mail som jeg har modtaget fra TC? Så slipper vi da for mytedannelse!
Alternativt kan du selv offentliggøre den?
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 19 Marts 2008 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Jeg er ganske udemærket klar over at administrator er selvudnævnt konge herinde, men det belaster jo i den grad tilliden, når der modereres så kraftigt, og brugere ikke kan dele og gengive henvendelser fra erhvervsdrivende, hvad enten de køber banner eller ej herinde! |
|
|
Når man er administrator for et forum, kan man da helt suverænt bestemme hvad der er OT, og ikke. Man kan også bestemme at folk der har hund, ikke må deltage. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

|
Sendt: 19 Marts 2008 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
ctacta skrev:
Jeg er ganske udemærket klar over at administrator er selvudnævnt konge herinde, men det belaster jo i den grad tilliden, når der modereres så kraftigt, og brugere ikke kan dele og gengive henvendelser fra erhvervsdrivende, hvad enten de køber banner eller ej herinde! |
|
|
Når man er administrator for et forum, kan man da helt suverænt bestemme hvad der er OT, og ikke.
Man kan også bestemme at folk der har hund, ikke må deltage.
|
|
|
Bare fordi der nogen der godt må bestemme, behøves det de bestemmer ikke at være godt. Det afhænger af hvorledes den den der bestemmer forvalter sin magt.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 19 Marts 2008 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu var det ikke vores tilgang til det at administrere et forum, emnet gik ud på. Så tilbage til topic.har nogen et problem med måden vi gør tingene på, så klag over det. Men forvent ikke at få noget ud af det. Som jeg læste et andet sted, " Vores forum, vores regler ! I behøver ikke at kunne lide reglerne, men I SKAL følge dem. " God påske!
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 19 Marts 2008 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
sunmusic skrev:
Til Kasper: er det i orden hvis jeg i denne tråd offentliggør den mail som jeg har modtaget fra TC? Så slipper vi da for mytedannelse!
|
|
|
Er det ikke lidt sent at spørge om det når du starter med at gøre det uden at tilladelse? Hvis de giver et nej er der næppe nogle der bliver sure på dem...
Ang moderering, så er det ikke meget anderledes end et diskotek, hvis du ikke kan lide dørmændende, så må du finde et nyt eller slå dig til tåls med at blive irettesat. Privat forum = deres regler, om man kan lide dem eller ej. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

|
Sendt: 19 Marts 2008 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
sunmusic skrev:
|
|
|
Er det ikke lidt sent at spørge om det når du starter med at gøre det uden at tilladelse? Hvis de giver et nej er der næppe nogle der bliver sure på dem...
Ang moderering, så er det ikke meget anderledes end et diskotek, hvis du ikke kan lide dørmændende, så må du finde et nyt eller slå dig til tåls med at blive irettesat. Privat forum = deres regler, om man kan lide dem eller ej. |
|
|
Jo, du har da ganske ret. det er lidt sent at spørge og det er da også derfor at mailen for længst er slettet i denne tråd. Jeg vidste ikke at det var nødvendigt med en tilladelse og det var årsagen til at jeg i første omgang gengav mailen. Grunden til jeg så spørger Kasper fra TC om mailen må gengives, er den igen kan optræde i tråden uden nogen regler bliver brudt. Det er da ikke så svært...
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

|
Sendt: 19 Marts 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i øvrigt ikke noget problem med at man ikke må offentliggøre emails fra i Hifi4alls forum. Hvis der spilles bold i min stue så er det med mine regler, så selvfølgelig respekt for Hifi4alls regler.
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 19 Marts 2008 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej TC hvorfor bruger i ikke bare Ebay de har et fint system hvor man endda kan vise mindsteprisen og her byder mange flere kunder.
http://cgi.ebay.de/Panasonic-TH-42PX80E-NEU-DVB-T-TH42-PX-80 -Plasma-PX80_W0QQitemZ120233038641QQihZ002QQcategoryZ61402QQ ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Hilsen Jonas Bojer
|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ja, så bliver indlæg uden varsel bare slettet mon det var fordi jeg tillod mig at skrive at hifi4all.dk besøgtal er kraftigt faldende fra 2004 -2008, hvor man pt. har knap 13.000 besøgende? Og at det måske er udfra denne kommercielle interesse fra sponsor/banner-aftaler at man ikke vil tillade gengivelse af email fra erhvervsdrivende til forbruger? Og nej det er ikke OT, det er nemlig ikke muligt at debattere hvis ikke man kan lægge alle kort på bordet og have en debat om det fulde indhold og dette tilfælde en email der af mærkelige årsager ikke må gengives 
|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Hej TC hvorfor bruger i ikke bare Ebay de har et fint system hvor man endda kan vise mindsteprisen og her byder mange flere kunder.
http://cgi.ebay.de/Panasonic-TH-42PX80E-NEU-DVB-T-TH42-PX-80 -Plasma-PX80_W0QQitemZ120233038641QQihZ002QQcategoryZ61402QQ ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Fordi man reelt ikke er interesseret i en auktion og salg derigennem, men fordi man vil anvende det til at finde et prispunkt som folk vil betale for en vare. Men det er kun en formodning.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Ja ja, så bliver indlæg uden varsel bare slettet mon det var fordi jeg tillod mig at skrive at hifi4all.dk besøgtal er kraftigt faldende fra 2004 -2008, hvor man pt. har knap 13.000 besøgende? Og at det måske er udfra denne kommercielle interesse fra sponsor/banner-aftaler at man ikke vil tillade gengivelse af email fra erhvervsdrivende til forbruger? Og nej det er ikke OT, det er nemlig ikke muligt at debattere hvis ikke man kan lægge alle kort på bordet og have en debat om det fulde indhold og dette tilfælde en email der af mærkelige årsager ikke må gengives  |
|
|
Ja du har det hårdt, ikke ? Dette er sidste indlæg der intet har med tråden at gøre. Resten vil blive slettet, advarsler vil blive overvejet. ! God påske
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
ctacta skrev:
Ja ja, så bliver indlæg uden varsel bare slettet mon det var fordi jeg tillod mig at skrive at hifi4all.dk besøgtal er kraftigt faldende fra 2004 -2008, hvor man pt. har knap 13.000 besøgende? Og at det måske er udfra denne kommercielle interesse fra sponsor/banner-aftaler at man ikke vil tillade gengivelse af email fra erhvervsdrivende til forbruger? Og nej det er ikke OT, det er nemlig ikke muligt at debattere hvis ikke man kan lægge alle kort på bordet og have en debat om det fulde indhold og dette tilfælde en email der af mærkelige årsager ikke må gengives  |
|
|
Ja du har det hårdt, ikke ?
Dette er sidste indlæg der intet har med tråden at gøre. Resten vil blive slettet, advarsler vil blive overvejet. !
God påske
|
|
|
Du må da meget gerne forklare hvorfor dette indlæg fra Hans J. blev regnet som OT ? Det har da netop noget med emnet at gøre: --------------- Forum: Forhandlere Emne: skam jer tape-connection Besked
fra: Hans J
Spencer skrev:
lunddal skrev:
Nu var den pågældende mail
jo en reklamemail sendt til mange - ikke ligefrem en personlig
mail. |
|
|
Så længe vi holder det til reklamemails, er det ok for mig (min
personlige holdning, da de jo i et eller andet omfang allerede er
'offentliggjort').
De private mails vil blot blive meget kortfattede fra
virksomhederne, hvis de skal tænke på at det kan blive offentliggjort.
Så
bliver det sådan nogle 'vi ser på sagen'
mails man får. 
|
|
|
Nå nogen starter en tråd af den her art, vil vi jo
også gerne have "beviser", hvis firmaet ikke har noget at skjule, hvad skulle
der så ske ved, at offentliggøre en mail ? Det er trods alt nemmere, at
bliver fejlciteret ud fra en telefonsamtale end fra en mail. ---------------- Det er en helt ny stil og modereringspolitik Hifi4all nu lægger for dagen, der aldrig før har været så cencurerende. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Du må da meget gerne forklare hvorfor dette indlæg fra Hans J. blev regnet som OT ? Det har da netop noget med emnet at gøre:
---------------
Forum: Forhandlere Emne: skam jer tape-connection Besked
fra: Hans J
Spencer skrev:
lunddal skrev:
Nu var den pågældende mail
jo en reklamemail sendt til mange - ikke ligefrem en personlig
mail. |
|
|
Så længe vi holder det til reklamemails, er det ok for mig (min
personlige holdning, da de jo i et eller andet omfang allerede er
'offentliggjort').
De private mails vil blot blive meget kortfattede fra
virksomhederne, hvis de skal tænke på at det kan blive offentliggjort.
Så
bliver det sådan nogle 'vi ser på sagen'
mails man får. 
|
|
|
Nå nogen starter en tråd af den her art, vil vi jo
også gerne have "beviser", hvis firmaet ikke har noget at skjule, hvad skulle
der så ske ved, at offentliggøre en mail ?
Det er trods alt nemmere, at
bliver fejlciteret ud fra en telefonsamtale end fra en mail.
----------------
Det er en helt ny stil og modereringspolitik Hifi4all nu lægger for dagen, der aldrig før har været så cencurerende.
|
|
|
Det blev slettet, da det citerede 2 andre indlæg, der røg ud i samme omgang. Indlægget er betragtet som off topic for denne tråd. Hvis I vil køre diskussionen videre, så lav en ny tråd under ris & ros. Måske udfaldet kan ændre vores holdning til det at referere til mails, endnu en gang.  Jeg har intet imod at folk kritisere vores måde at gøre tingene på, så længe man holder det til fornuftige indlæg, der går længere end at fremsætte os som idioter. jeg betragter det ikke som censurerende, jeg slettede indlæg der ikke havde med trådens problemstilling at gøre. Man kunne have oprettet en ny tråd om det, så ville indlægget garanteret blive stående. Jeg kan også oprette tråden for jer, så kan I diskutere der ?
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
UNDSKYLD jeg vender tilbage til emnet:
sunmusic skrev:
hej Kasper. rart at se dig på banen. Hvad var cutoff punktet?
Normalt når jeg byder på auktioner, får jeg at vide om varen er solgt eller ikke solgt. Jeg får også salgsprisen at vide. Kan du hjælpe mig her?
|
|
|
Hej Kasper. Du fik aldrig svaret på hvad cutoff punktet var?
Jeg bød for sjov kr. 2008,- og fik også tilbuddet på 8999,-  __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|