Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
Sendt: 09 Januar 2008 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
Benjamin skrev:
Jeg prøver at vente lidt længere, og ser om der sker noget, ellers anullerer jeg ordren, også må min bank tage sig af resten.
Det bliver nu næppe nødvendigt at blande banken ind i det. Jeg annullerede min sidste ordre hos cd-wow, og de tilbageførte automatisk pengene uden problemer.
Bruger siden: 04 Oktober 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 59
Sendt: 09 Januar 2008 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
Stanley skrev:
Benjamin skrev:
Jeg prøver at vente lidt længere, og ser om der sker noget, ellers anullerer jeg ordren, også må min bank tage sig af resten.
Det bliver nu næppe nødvendigt at blande banken ind i det. Jeg annullerede min sidste ordre hos cd-wow, og de tilbageførte automatisk pengene uden problemer.
Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
Sendt: 02 Marts 2008 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
Vil bare sige CD-Wow virker igen, bedre end nogensinde. Ihvertfald mens jeg har handlet hos dem. Bestilte den nye med Sheryl Crow. Jeg tror der gik 2 dage, så fik en mail den var sendt. 2 dage havde jeg den med posten. Bestilte så den nye med Jack Johnson, 2 dage så var den sendt. Får den nok tirsdag.
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971 NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
Sendt: 28 April 2008 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
sidder også er er lidt nervøs,bestilte dpm :exiter og ultra på sacd samt jazz in the pawnshop på sacd,de blev alle 3 afsendt d 19/4 og jeg modtog jazz in the pawnshop i mandags de andre 2 kom bare aldrig.Ville egentlig kontakte dem idag men søgte lige her på fora først og efter at have læst denne tråd klapper jeg lige hesten de kan åbenbart sagtens nå at dukke op endnuhar desuden sting:sacred heart på sacd i restordre,men jeg hat ligegodt aldrig oplevet problemer med cd.wow før
Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 82
Sendt: 28 April 2008 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
Jeg har også oplevet længere leveringtider end normalt med cd-wow for tiden. Før blev mine cd'er altid sendt fra Luxemborg, og det fungerede fint, men nu bliver de åbenbart sendt fra Hong Kong, og det tager laaangt tid om at nå frem
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum