Sendt: 07 Maj 2016 kl. 04:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jo godt være, du har problemer med drevet, eller laseren skal renses endnu bedre eller bare igen. Men jeg fristes til at nævne, at cd'erne i sig selv kan være et problem, ikke alle, men nogle. Nogle mener, at nyere cd'er udgør et større problem end ældre, - jeg tror ikke, vi kender det retvisende svar. Men cd'en kan også behøve rensning, jeg tænker ikke på noget grundigt, men måske bare en aftørring. (Vær opmærksom på hvordan du ikke aftørrer eller renser.) Nogle gange virker det bare at stryge med hånden på tværs (- det skrev jeg ikke, for det er stik imod den officielle omgang med cd'er, men jeg gør det alligevel og har held med det). Vær også opmærksom på, i tilfælde hvor den blot afspiller få numre, om det er samme resultat ved hver afspilning.
Selvfølgelig er der håb for sønnen. Men pædagogiske puf henimod, hvordan man navigerer i nutidens efterhånden forvirrende muligheder vedr. lyd for at tydeliggøre, at noget er bedre end andet, bør naturligvis være del af god opdragelse (eller må jeg kun kalde det opvækst?).
|