Emne: Gal, galere, hifi-gal! ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
nils valla Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2986
|
Sendt: 25 November 2014 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
canielsen Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 564
|
Sendt: 27 November 2014 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
laboa skrev:
Ja, jeg så godt "vi", men læste det som "os", som jeg fortolkede som "jer". Måske bare fordi "jeg" håber, det er sådan, det skal
læses ;-)
Spøg til side: I sidste ende må humlen være, om man synes, der er nok forskel på grejet til, det kan gøre en forskel for én
selv. Nogle måler sig til det, nogle streamer MP3 en masse, andre svinger katte modsat uret ved fuldmåne, og nogle lytter med
sine ører.
Jeg tror, DAOs artikel-links er meget sigende, og jeg læser budskabet som... færre lytter, ganske enkelt.
|
|
|
 Tror aldrig jeg har svinget en kat modsat uret. Kan vi få en video ?
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
Sendt: 27 November 2014 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er gal, mega gal
Har i går afhentet en Marantz SR 215 Radio og en bette sag her
Nu står de på arbejdet, og tankerne kredser allerede efter en cd afspiller og måske en pladespiller, eller en pick up til den B & O jeg har stående
ovenpå... Får dette da aldrig en ende
Mvh
Birger
|
Til top |
|
|
laboa Udelukket fra forum

Bruger siden: 13 September 2012 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 72
|
Sendt: 27 November 2014 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
canielsen skrev:
laboa skrev:
Ja, jeg så godt "vi", men læste det som "os", som jeg fortolkede som "jer". Måske bare
fordi "jeg" håber, det er sådan, det skal
læses ;-)
Spøg til side: I sidste ende må humlen være, om man synes, der er nok forskel på grejet til, det kan gøre en forskel for én
selv. Nogle måler sig til det, nogle streamer MP3 en masse, andre svinger katte modsat uret ved fuldmåne, og nogle lytter med
sine ører.
Jeg tror, DAOs artikel-links er meget sigende, og jeg læser budskabet som... færre lytter, ganske enkelt.
|
|
|
Tror aldrig jeg har svinget en kat modsat uret. Kan vi få en video ?  |
|
|
Jeg svinger ikke selv katte modsat uret - det er nogle andre ;-). Mente det bare som henvisning til voodoo/religionister, hvor
nysgerrighed og åbenhed kan løbe lidt alternativt løbsk. Når det så er sagt, så lyder næsten alt grej forskelligt - har klare
karakterforskelle i måde at formidle musik - selv om det måske måler ens. Og det har ikke at gøre med at svinge katte - med
eller mod uret ;-). Så er det selvfølgelig et individuelt spørgsmål, om man synes, forskellene er store nok til at gøre en forskel.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 27 November 2014 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Struktøren skrev:
Får dette da aldrig en ende
Mvh
Birger |
|
|
Forhåbentlig ikke, hvordan skulle jeg ellers lokke dig til Århus igen?? __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
canielsen Forum Bruger

|
Sendt: 29 November 2014 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
laboa skrev:
canielsen skrev:
laboa skrev:
Ja, jeg så godt "vi", men læste det som "os", som jeg fortolkede som "jer". Måske bare
fordi "jeg" håber, det er sådan, det skal
læses ;-)
sine ører.
|
|
|
Tror aldrig jeg har svinget en kat modsat uret. Kan vi få en video ?  |
|
|
Jeg svinger ikke selv katte modsat uret - det er nogle andre ;-). Mente det bare som henvisning til voodoo/religionister, hvor
nysgerrighed og åbenhed kan løbe lidt alternativt løbsk. Når det så er sagt, så lyder næsten alt grej forskelligt - har klare
karakterforskelle i måde at formidle musik - selv om det måske måler ens. Og det har ikke at gøre med at svinge katte - med
eller mod uret ;-). Så er det selvfølgelig et individuelt spørgsmål, om man synes, forskellene er store nok til at gøre en forskel. |
|
|
Jeg er enig
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 29 November 2014 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er jo alle de hi fi tweaks firma der slå sig op på at værre seriøse, men hvor forklaring skal finde inden placebo effekt, voodoo, overtro og trolddom, her kan man tale om at de er Gal, galere, hifi-gal! i ord betydning.
|
Til top |
|
|
canielsen Forum Bruger

|
Sendt: 29 November 2014 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Der er jo alle de hi fi tweaks firma der slå sig op på at værre seriøse, men hvor forklaring skal finde inden placebo effekt, voodoo, overtro og trolddom, her kan man tale om at de er Gal, galere, hifi-gal! i ord betydning. |
|
|
Ja - jeg spekulerer ofte på, hvorfor firmaerne faktisk kan sælge underlige produkter som faktisk ikke har nogen virkning, endda til skyhøje priser.
|
Til top |
|
|
miki Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 12 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
Sendt: 08 December 2014 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle gange skaber udbyderen efterspørgslen og det kan der være penge i.
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 08 December 2014 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
" Is a Mad Mad Mad Mad World", we're living in
Men smart marketing folk, kan skabe et behov der faktisk ikke er, som igen give en efterspørgslen på et produkt der faktisk ikke er behov for
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|