| Forfatter |
|
Filmtosse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 936
|
| Sendt: 25 Oktober 2008 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der også ankommet en Blu-ray afspiller
En Sony BDP-S550

__________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 25 Oktober 2008 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser goft ud Filmtosse, så mangler der bare et nyt oversigtsbillede
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Oktober 2008 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
ser goft ud Filmtosse, så mangler der bare et nyt oversigtsbillede
|
|
|
Jamen det får du da så her

__________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Februar 2009 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
så har min Phillips Pronto RU960 fået en tur for meget på gulvet, hvilket har betydet at glaset er flækket, så nu virker den ikke mere, så noget  __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 11 Februar 2009 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser godt ud filmtosse
hvordan er din Sony s550?
har selv købt en Panasonic BD35 da jeg synes den slog sony´s s350 har ikke tjekket s550 hvordan er den?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Februar 2009 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
ser godt ud filmtosse
hvordan er din Sony s550?
har selv købt en Panasonic BD35 da jeg synes den slog sony´s s350 har ikke tjekket s550 hvordan er den? |
|
|
Takker.
Er meget glad for min Sony, den har et godt billede og er hurtig i opstart, nem at betjene, og meget nem at gøre dvd kodefri, der er ikke så meget at sætte finger på
Kender dog ikke Panasonic BD35, er du glad for den?? __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Februar 2009 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg som tidliger skrev har mistet min fine universal fjernbetjening snøft.
Har jeg bestemt mig for at købe en ny og det bliver denne smarte ting fra Nevo en Nevo Q50

__________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 11 Februar 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
er meget glad for min BD35 som i mine øjne er bedre end sony S350, har et flot billede, opstarten er selvfølgelig ikke nær så hurtig som hvis det
var en dvd, men alligevel hurtig nok. og lyden er også kanon
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der 2 sæt Kimber hero Balanceret Sølvbelagt XLR kabler på vej, mmm hvad mon de skal bruges til?????
__________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtosse skrev:
Så er der 2 sæt Kimber hero Balanceret Sølvbelagt XLR kabler på vej, mmm hvad mon de skal bruges til?????
|
|
|
Ja de skal jo nok bruges til den SP32 du så længe har savlet over. Hvad er iøvrigt prisen for sådan et kabel? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2009 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Filmtosse skrev:
|
|
|
Ja de skal jo nok bruges til den SP32 du så længe har savlet over. Hvad er iøvrigt prisen for sådan et kabel? |
|
|
Desværre nej ikke en SP32, men har fundet en brugt PRE30 som jeg så vil bruge, når der i fremtiden skal lyttes til musik Et Kimber Hero Balanceret Sølvbelagt XLR kable koster kr. 1.494,- hos HifiFreaks __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2009 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtosse skrev:
Brian7500 skrev:
Filmtosse skrev:
|
|
|
Ja de skal jo nok bruges til den SP32 du så længe har savlet over. Hvad er iøvrigt prisen for sådan et kabel?
|
|
|
Desværre nej ikke en SP32, men har fundet en brugt PRE30 som jeg så vil bruge, når der i fremtiden skal lyttes til musik
Et Kimber Hero Balanceret Sølvbelagt XLR kable koster kr. 1.494,- hos HifiFreaks
|
|
|
Se det har jeg jo altid syntes var den bedste løsning. Og så at sætte receiveren (som jo kunne byttes ud til en SPA22 på sigt ) til AV indgangen.
Grunden til at jeg spørger er, at Kimber netop er kommet med to nye kabler i Hero serien. Hero HB som er en hybrid med kobber og sølv og Hero AG som er i rent sølv.
Men baseret på den pris du opgiver er dit Hero ikke en af de nye typer og derved ikke sølvbelagt.
Ikke at det gør det dårligere. Jeg har netop selv anskaffet sådan et Hero kabel. Det fungerer rigtig godt
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2009 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
Se det har jeg jo altid syntes var den bedste løsning. Og så at sætte receiveren (som jo kunne byttes ud til en SPA22 på sigt ) til AV indgangen.
Grunden til at jeg spørger er, at Kimber netop er kommet med to nye kabler i Hero serien. Hero HB som er en hybrid med kobber og sølv og Hero AG som er i rent sølv.
Men baseret på den pris du opgiver er dit Hero ikke en af de nye typer og derved ikke sølvbelagt.
Ikke at det gør det dårligere. Jeg har netop selv anskaffet sådan et Hero kabel. Det fungerer rigtig godt
|
|
|
Glæder mig ihvertfald til at prøve denne løsning og se hvad det giver på musiksiden, har godt set de nye Hero kabler, men de er jo noget dyre end den alm. udgave, så derfor blev det den, men ja jeg tror også det er et lækkert kabel, bliver lidt spændende at høre cd nu når det er via Kimber kabel fra CD til højtalere  __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2009 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtosse skrev:
Brian7500 skrev:
|
|
|
|
Glæder mig ihvertfald til at prøve denne løsning og se hvad det giver på musiksiden, har godt set de nye Hero kabler, men de er jo noget dyre end den alm. udgave, så derfor blev det den, men ja jeg tror også det er et lækkert kabel, bliver lidt spændende at høre cd nu når det er via Kimber kabel fra CD til højtalere
|
|
|
Jeg har som sagt lige taget et Hero og et sæt 8TC i brug. Det har jeg ikke fortrudt __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er min Nye(brugte)Primare PRE30 kommet på plads i mit setup og blevet lyttet en del til, det er som der er en der har fjernet et tyndt tæppe der åbenbart lå hen over mine højtalere, efter den er blevet koblet til, så når der nu høres musik, køre det kun gennem den og min A32, de 2 er nu forbundet Balanceret via Kimber Hero kabler, hvilket min DVD 30 ogå er til PRE30.
Her er lige et lille billede af det nye sorte får i familien :-)
__________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2009 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtosse skrev:
|
Så er min Nye(brugte)Primare PRE30 kommet på plads i mit setup og blevet lyttet en del til, det er som der er en der har fjernet et tyndt tæppe der åbenbart lå hen over mine højtalere, efter den er blevet koblet til, så når der nu høres musik, køre det kun gennem den og min A32, de 2 er nu forbundet Balanceret via Kimber Hero kabler, hvilket min DVD 30 ogå er til PRE30.
Her er lige et lille billede af det nye sorte får i familien :-)
|
|
|
Se hvis nu du går hen og bliver glad for den, kan det jo altså lade sig gøre, at købe ny front og svøb i den "rigtige" farve __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
ning Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 534
|
| Sendt: 23 Marts 2009 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes det er lidt synd at du ikke laver nogle hylder til at sætte ind i reolen. Tror det vil pynte på et i forvejen nydeligt setup.
Så vil forstærkeren heller ikke få åndenød. Men den bliver måske ikke så varm, er der ikke noget med at den har Icepower? __________________ mvh Ning
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
Se hvis nu du går hen og bliver glad for den, kan det jo altså lade sig gøre, at købe ny front og svøb i den "rigtige" farve
|
|
|
Det er jo lige det jeg kan.
Men jeg tænkte også at det gik nok i sort nu da den skulle stå oven på min i forvejen sorte Pioneer 
__________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
ning skrev:
|
Syntes det er lidt synd at du ikke laver nogle hylder til at sætte ind i reolen. Tror det vil pynte på et i forvejen nydeligt setup.
Så vil forstærkeren heller ikke få åndenød. Men den bliver måske ikke så varm, er der ikke noget med at den har Icepower?
|
|
|
Har overvejet at få sat hylder i, men det bliver ikke lige her og nu
Nej Pioneer køre ikke med ICEpower i denne receiver det er kun i de 2 top modeller der har det, men tror ik varme bliver et problem da den kun trækker bag højtalerne
__________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtosse skrev:
ning skrev:
|
Så vil forstærkeren heller ikke få åndenød. Men den bliver måske ikke så varm, er der ikke noget med at den har Icepower?
|
|
|
Har overvejet at få sat hylder i, men det bliver ikke lige her og nu
Nej Pioneer køre ikke med ICEpower i denne receiver det er kun i de 2 top modeller der har det, men tror ik varme bliver et problem da den kun trækker bag højtalerne
|
|
|
Du må da have en A30.2 eller A31.2 til bagkanalerne så.
De er billige i øjeblikket __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |