| Forfatter |
|
APB1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 01 September 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ikke om emnet har været diskuteret, hvad det sansynligvis har.
Men er selv ved at hoppe på Blu-Ray vognen, men hvad får jeg ekstra ved en almindelig afspiller frem for en PS3. __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 01 September 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Display på fronten, medfølgende fjernbetjening, langsommere betjening (for det meste), mindre støj (i nogle tilfælde), analoge lydudgange (i nogle tilfælde), mulighed for regionsfri chip
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 September 2008 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
| Display på fronten, medfølgende fjernbetjening, langsommere betjening (for det meste), mindre støj (i nogle tilfælde), analoge lydudgange (i nogle tilfælde), mulighed for regionsfri chip |
|
|
Ok skulle nok spørge hvilke fordele der er ved en almindelig. Det lyder ikke som alverden det du nævner.
__________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 01 September 2008 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, jeg synes ikke der er specielt store fordele ved en særskilt bluray-afspiller (jeg har også en PS3!). I hvert fald er det ikke bedre billedkvalitet, man får. Muligvis bedre dvd-afspilning på nogle få - og ret dyre - afspillere, men ellers er det mest et spørgsmål, om man foretrækker den ene eller den anden rent funktionelt
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 September 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
|
Nej, jeg synes ikke der er specielt store fordele ved en særskilt bluray-afspiller (jeg har også en PS3!). I hvert fald er det ikke bedre billedkvalitet, man får. Muligvis bedre dvd-afspilning på nogle få - og ret dyre - afspillere, men ellers er det mest et spørgsmål, om man foretrækker den ene eller den anden rent funktionelt
|
|
|
Takker for svaret, så køber jeg en PS3 __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 01 September 2008 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
og så fås alm. afspillere i firkantede kasser, så de kan stables. Man kan ikke umiddelbart bruge en multiremote, da remoten til ps3 bruger blurtooth. Ellers kan jeg ikke rigtigt finde noget dårligt ved den. Men de to ting irriterer mig grænseløst (specielt det med remoten)
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Soffe Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 07 September 2008 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skulle være muligt at købe en remote til PS2, og så en PS2 -> PS3 converter, og dermed få en IR modtager, så du kan bruge den med multi remotes.
|
| Til top |
|
| |
HappyFrog Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 123
|
| Sendt: 08 September 2008 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes lyden virker lidt tam eller flad på PS3 sammenlignet med en Samsung BD-P1000. Jeg har dog lige solgt samsungen, så det har åbenbart ikke generet mig nok på  Billedmæssigt var der absolut intet at sætte fingre på, jeg kunne i hvert fald ikke se forskel på en Sanyo Z4. Støjen fra PS3'en har ikke generet mig, projektoren siger selvfølgelig også lidt, men begge dele kan kun meget svagt høres når der ikke er lyd overhovedet. Så snart der er tale eller effekter kan man ikke høre det, heller ikke selvom man prøver at skelne støjen fra filmen. Hvis jeg stod og skulle købe i morgen havde jeg valgt PS3'en igen. __________________ SRS: B&W 604s3, LCR 600s3, 601s3, ASW650, Marantz SR8500, Odyssey Stratos HT3+, PS3, BenQ 8720
Stereo: B&W 601s3, MF X-A200R, SB3, TC-7510
Man kan hvad man vil, hvis man vil det man kan.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 08 September 2008 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
I pris klasse under 10.000,- kr. tro jeg ikke at man kan på en beder Blu-ray/DVD afspille end PS3 40/80gb udgaverne, ikke den gammel 60gb
udgave der lamere som en støvsuger, men til gengæld kan afspille SACD.
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 08 September 2008 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en 60Gb udgave og mit eksemplar støjer absolut ikke. Til gengæld er det fedt, at den også kan spille ps2 spil
|
| Til top |
|
| |