Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 05:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Se DET er service! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Jeg blev så arrig over "Lost Highway"s LP trykke kvalitet generelt, og senest på Shelby Lynne's nyeste LP, at jeg sendte dem en e-mail.
Her brokkede jeg mig gevaldigt over, at de ikke kunne finde ud af at lave ordenlige LP'er, at Lucinda Williams, Johnny Cash og senest Shelby Lynne er nogle misfostre af LP.

Vupti et par dage efter:

En håndfuld LP'er og en håndfuld CD'er.

Men de er desværre ikke ene om det, Classic Records har også problemer - det bliver nok presset samme sted.

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Hold da op!! Du har fået flere rigtig gode skiver ser det ud til. Costello's nyeste er fed, Samtlige med Lucinda Williams holder også -  Car Wheels On A Gravel Road er et mesterværk.

Hvad var der galt med presningerne? Er det regulære fejl (ridser, skæv vinyl, osv.) eller er det lydkvaliteten eller noget andet?

Jeg har flere fra Lost Highway (Costello + Ryan Adams) på vinyl og har ikke bemærket noget specielt negativt.

Tillykke med gaven

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Jeg blev så arrig over "Lost Highway"s LP trykke kvalitet generelt, og senest på Shelby Lynne's nyeste LP, at jeg sendte dem en e-mail.
Her brokkede jeg mig gevaldigt over, at de ikke kunne finde ud af at lave ordenlige LP'er, at Lucinda Williams, Johnny Cash og senest Shelby Lynne er nogle misfostre af LP.

Vupti et par dage efter:

En håndfuld LP'er og en håndfuld CD'er.

Men de er desværre ikke ene om det, Classic Records har også problemer - det bliver nok presset samme sted.

Mvh.

Classic Records ja alt jeg har fra dem er det rene l**t, træt af dem har købt for mange penge.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 Maj 2008 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

zaka skrev:
Hold da op!! Du har fået flere rigtig gode skiver ser det ud til. Costello's nyeste er fed, Samtlige med Lucinda Williams holder også -  Car Wheels On A Gravel Road er et mesterværk.

Hvad var der galt med presningerne? Er det regulære fejl (ridser, skæv vinyl, osv.) eller er det lydkvaliteten eller noget andet?

Jeg har flere fra Lost Highway (Costello + Ryan Adams) på vinyl og har ikke bemærket noget specielt negativt.

Tillykke med gaven

Ja det er en fed portion!

De er skæve, ridsede (ligner faktisk LP'er der er voldsomt brugte), fejl i presning.

Så er du heldig vil jeg sige.

Mvh.

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 Maj 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

zaka skrev:

Tillykke med gaven

Har lige hørt den CD med Williams - ja den er rigtig fed! Men live CD'en der følger med (deluxe udgave 13 live tracks) er endnu federe - ret god optagelse.

Mvh.

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Det ser sgu ud til, at brok betaler sig 
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 Maj 2008 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

virious skrev:

Ja for en gangs skyld!

Mvh.

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 Maj 2008 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

virious skrev:

Ja for en gangs skyld!

Mvh.

Ikke altid desværre.

For et stykke tid siden købte jeg A Ghost Is Born vinyl med Wilco fra deres hjemme side. Wilco udgiver på Nonesuch. De sælger deres ting via musictoday.com - dvs. en ordre lavet på wilco.com bliver sendt til musictoday.com og det er musictoday.com som behandler den og afsender.

Da jeg modtog vinylen viste det sig at musictoday.com havde pakket den ind i en almindelig boblekuvert. Coveret var derfor mildest talt krøllet.
Ikke nok med det, så var vinylen skæv. Centerlabel på en vinylside sad skæv, helt ud i rillerne. På en anden vinylside sad der hele 8 centerlabels oven på hinanden. Samtlige vinylsider var fuld af overflade ridser.

Jeg klagede min nød til musictoday.com. De insisterede på at jeg skulle sende vinylen retur så de kunne se skaderne. At sende vinyl anbefalet til USA koster kassen - mere end det dobbelte af prisen på en ny skive. Jeg opgav og købte selv en ny Wilco vinyl i GUF.

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes