Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg blev så arrig over "Lost Highway"s LP trykke kvalitet generelt, og senest på Shelby Lynne's nyeste LP, at jeg sendte dem en e-mail. Her brokkede jeg mig gevaldigt over, at de ikke kunne finde ud af at lave ordenlige LP'er, at Lucinda Williams, Johnny Cash og senest Shelby Lynne er nogle misfostre af LP.
Vupti et par dage efter:
 En håndfuld LP'er og en håndfuld CD'er.
Men de er desværre ikke ene om det, Classic Records har også problemer - det bliver nok presset samme sted.
Mvh.
|
Til top |
|
|
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op!! Du har fået flere rigtig gode skiver ser det ud til. Costello's nyeste er fed, Samtlige med Lucinda Williams holder også - Car Wheels On A Gravel Road er et mesterværk. Hvad var der galt med presningerne? Er det regulære fejl (ridser, skæv vinyl, osv.) eller er det lydkvaliteten eller noget andet? Jeg har flere fra Lost Highway (Costello + Ryan Adams) på vinyl og har ikke bemærket noget specielt negativt. Tillykke med gaven
__________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Jeg blev så arrig over "Lost Highway"s LP trykke kvalitet generelt, og senest på Shelby Lynne's nyeste LP, at jeg sendte dem en e-mail. Her brokkede jeg mig gevaldigt over, at de ikke kunne finde ud af at lave ordenlige LP'er, at Lucinda Williams, Johnny Cash og senest Shelby Lynne er nogle misfostre af LP.
Vupti et par dage efter:
 En håndfuld LP'er og en håndfuld CD'er.
Men de er desværre ikke ene om det, Classic Records har også problemer - det bliver nok presset samme sted.
Mvh.
|
|
|
Classic Records ja alt jeg har fra dem er det rene l**t, træt af dem har købt for mange penge.
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
zaka skrev:
Hold da op!! Du har fået flere rigtig gode skiver ser det ud til. Costello's nyeste er fed, Samtlige med Lucinda Williams holder også - Car Wheels On A Gravel Road er et mesterværk.
Hvad var der galt med presningerne? Er det regulære fejl (ridser, skæv vinyl, osv.) eller er det lydkvaliteten eller noget andet?
Jeg har flere fra Lost Highway (Costello + Ryan Adams) på vinyl og har ikke bemærket noget specielt negativt.
Tillykke med gaven 
|
|
|
Ja det er en fed portion!
De er skæve, ridsede (ligner faktisk LP'er der er voldsomt brugte), fejl i presning.
Så er du heldig vil jeg sige.
Mvh.
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
zaka skrev:
Hold da op!! Du har fået flere rigtig gode skiver ser det ud til. Costello's nyeste er fed, Samtlige med Lucinda Williams holder også - Car Wheels On A Gravel Road er et mesterværk.
Hvad var der galt med presningerne? Er det regulære fejl (ridser, skæv vinyl, osv.) eller er det lydkvaliteten eller noget andet?
Jeg har flere fra Lost Highway (Costello + Ryan Adams) på vinyl og har ikke bemærket noget specielt negativt.
Tillykke med gaven 
|
|
|
Har lige hørt den CD med Williams - ja den er rigtig fed! Men live CD'en der følger med (deluxe udgave 13 live tracks) er endnu federe - ret god optagelse.
Mvh.
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sgu ud til, at brok betaler sig 
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

|
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
Det ser sgu ud til, at brok betaler sig   |
|
|
Ja for en gangs skyld! 
Mvh.
|
Til top |
|
|
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 23 Maj 2008 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
virious skrev:
Det ser sgu ud til, at brok betaler sig   |
|
|
Ja for en gangs skyld! 
Mvh. |
|
|
Ikke altid desværre. For et stykke tid siden købte jeg A Ghost Is Born vinyl med Wilco fra deres hjemme side. Wilco udgiver på Nonesuch. De sælger deres ting via musictoday.com - dvs. en ordre lavet på wilco.com bliver sendt til musictoday.com og det er musictoday.com som behandler den og afsender. Da jeg modtog vinylen viste det sig at musictoday.com havde pakket den ind i en almindelig boblekuvert. Coveret var derfor mildest talt krøllet. Ikke nok med det, så var vinylen skæv. Centerlabel på en vinylside sad skæv, helt ud i rillerne. På en anden vinylside sad der hele 8 centerlabels oven på hinanden. Samtlige vinylsider var fuld af overflade ridser. Jeg klagede min nød til musictoday.com. De insisterede på at jeg skulle sende vinylen retur så de kunne se skaderne. At sende vinyl anbefalet til USA koster kassen - mere end det dobbelte af prisen på en ny skive. Jeg opgav og købte selv en ny Wilco vinyl i GUF. __________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|
Til top |
|
|