Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 11:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Branche tilbud i bruger KSB marked? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Storbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Sad og kiggede lidt rundt på KSB (køb/salg/bytte) og faldt så over denne annonce http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=81415 . Og så så hvem annoncøren er, det er sun audio i aalborg, ikke fordi jeg har noget i mod den butik, finder det bare underligt at de reklamere i brugernes KSB forum i stedet for Branches egen tilbids forum. Jeg synes da det er uheldigt hvis annoncerne skal begynde at blandes med hinaden.

Hvad skal der til for at reklamere i Branchens Tilbudsavis? koster det noget? så kunne det jo være derfor at sun audio havde valgt KSB som er gratis.

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Citat hifi4all service meddelser:

Annoncering på HIFI4ALL.DK
Internet er et dynamisk medie, og derfor er annonceringsmulighederne det også. HIFI4ALL.DK er den oplagte mulighed for dig, som ønsker branding af produkter eller din virksomhed. 

Ambitioner...
Ambitioner på HIFI4ALL.DK har fra lige fra start i 2001 været, at skabe en rammerne om en spændende og levende hjemmeside, hvor målet er at tilbyde læsestof, information og interaktive muligheder over en meget bred vifte til brugerne såvel som annoncørerne på HIFI4ALL.DK

Det tilbyder vi…
Annonceringsmulighederne på HIFI4ALL.DK er mangfoldige over en brede vifte alt fra banner til interaktive services.
  • Bannerannoncering
    - på alle sider på HIFI4ALL.DK. Vi tilbyder forskellige løsninger, samt muligheden for at bestille bannerplads i hele sektioner – f.eks. Nyheder, AV_Guide, Anmeldelser…

• Annoncørlogin
    HIFI4ALL.DK´s nye system hvor vi har samlet Tilbudsavisen, Arrangementer, PluskLink profiler i én samlet pakke, så det er blevet nemt og hurtigt at styrer sine interaktive aktiviteter.

Det får du med annoncørlogin:

Tilbudsavisen
    - vore annoncemarked for kommercielle annoncører, hvor du har frie hænder til at oprette annoncer med et utal af muligheder, f.eks. kan du angive tilbudspris, førpris, uploade billede, slette og rette annoncerne efter behag! Du må have et ubegrænset antal af annoncer!

Arrangementer
    - adgang til at oprette kalenderarrangementer, herunder produktdemonstrationer mv. Som noget nyt kan brugere nemt og enkelt nu tilmelde sig arrangementer direkte via HIFI4ALL.DK

Ligeledes tilføjes dine aktuelle tilbud på vores landsdækkende forhandlerindex og vises også på vores populære Køb Salg Bytte marked - kort også godt stor eksponering!

• SponsorLink
    I HIFI4ALL.DK´s linksektion har du som annoncør mulighed for at få din egen fremhævede og særskilte linktekst+ link i toppen af linksektionen. Der er plads til i alt 2 sponsorater pr. kategori. Dermed kan du placere din tekst i den sektion, du mener er bedst placeret.
    Pladserne erhverves uden om øvrige annoncerinsprogrammer på HIFI4ALL.DK

• Sponsor
    – vi mangler altid en god sponsor for vore konkurrencer på siden. En sponsor aftale i kombination med en eller flere af de øvrige annonceringsmuligheder, kan være den optimale løsning, naturligvis sammensat, så det matcher dine behov!

Kontakt os for yderligere information og priser via vores kontaktformular, som du finder her, så sender vi dig en fyldestgørende brochure. 

Udfra det der står i bunden her indikere det at det ikke er gratis.

sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007
Lokalitet: København
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

det ligner nu et privat slag, hvor han bruger sin arbejdsmail som kontaktmail. mit tis er ikke blevet va
varmere...
Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Erindre der for nyeligt har stået en linn pladespiller i vinduet da jeg gik forbi, lagde mærke til den mærkelig plademåtte (bor i nærheden)

Storbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland

Mit tis er nu heller ikke blevet varmere det er nok ca 37 grader varmt (dog uden at have målt det) Men synes nu stadigvæk det er lidt underligt..

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København

For mig at se er det også bare indehaveren af Sun Audio der sælger noget privat. Ingen problemer i det for mig.

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

sunaudio
Branchemedlem
Branchemedlem
Sun Audio, Aalborg

Bruger siden: 18 Marts 2008
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

ja det er mine private produkter som er til salg og ikke min arbejdsplads. derfor stod de undr KSB, da jeg har dem til salg som privat person.

jeg har brugt den email jeg bruger til dagligt, som mange andre gør...

Til Storbjerg: Hvis du ser under Tilbudsavisen, ville du se at SUN audio har diverse annoncer til salg der. Hvorfor skulle vi så indrykke annoncer på KSB i det samme forum. jeg går da udfra at det er de samme brugere der ser på begge links medmindre man lider af personlighedsspaltning.

- der lå faktisk ikke noget suspekt under annoncerne

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Sveske skrev:
For mig at se er det også bare indehaveren af Sun Audio der sælger noget privat. Ingen problemer i det for mig.

Hej

Nej den går sgu ikke har haft mit private setup tilsalg det måtte jeg ikke, og det er sådan set ok for mig.

Det jeg har privat har jeg bare solgt fra min side af.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes