Emne: Vassago Audio ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Istedet for at lukke tråd på tråd, hvad så med at smide alle forhandlere ud, så var vi fri for mundhuggeri, løgn og latin, skjult reklame, og visse af deres andre narrestreger? Så kunne det være man kunne få et fint forum hvor vi kunne snakke hifi.
Eller i det mindste bare give en af de mere problematiske der altid skal provokere den sidste advarsel han mangler så vi var fri for ham og hans ømme bagdel? |
|
|
nu er jeg helt off topic men bliver nød til at hører dig af om den Ariston der er god? har set den et par gange til salg og den ser jo mega fed ud!? det er en af deres bedre modeller ikk??
Fede højt. også:-)
MVH
Don
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Istedet for at lukke tråd på tråd, hvad så med at smide alle forhandlere ud, så var vi fri for mundhuggeri, løgn og latin, skjult reklame, og visse af deres andre narrestreger? Så kunne det være man kunne få et fint forum hvor vi kunne snakke hifi.
|
|
|
Jeg kan ikke se hvorfor alle forhandlere skal straffes fordi nogle ikke kan finde ud af det. Skal vi så også have alle almindelige forbrugere smidt ud, eftersom nogle af dem heller ikke kan opføre sig ordentligt? Så bliver det et lidt tomt forum... __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
Desværre er det her en advarsel, til folk om at interessere sig for hifi.Her bliver ikke kørt andet end egoer af.
|
|
|
Det er måske nærmere en advarsel om at lade éns Hifi-interesse være styret af hvad der sker på Hifi4all, og i stedet bruge lidt mere tid på at komme ud og lytte til noget udstyr! __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
André Jensen skrev:
Desværre er det her en advarsel, til folk om at interessere sig for hifi.Her bliver ikke kørt andet end egoer af.
|
|
|
Det er måske nærmere en advarsel om at lade éns Hifi-interesse være styret af hvad der sker på Hifi4all, og i stedet bruge lidt mere tid på at komme ud og lytte til noget udstyr!
|
|
|
Det var dog en fremrangende ide Otto.Men nu er der heldigvis ingen bånd der binder mig.
MVH
|
Til top |
|
|
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Poul skriver: Ellers fortsætter den spændende debat på hifi4all om de rigtige hiiforhandlere (thalidomidhånd-få) og de helt forkerte (alle de andre) Det er ihvertfald det indtryk man får, når Tordenskjolds soldater for 117. gang samles i de retfærdiges felttog for den eneste gode sag. Ikke underligt, at ingen andre forhandlere efterhånden gider være aktive der. Det er vist bare den svøbe man ser alle steder, hvor under 10 brugere kan tilte fornuften på et forum med angiveligt næsten 25000 brugere. Alle replikkerne er ved at blive lige så dilettantiske og forudsigelige som Svend Aukens mange taler i dag. Blandt de mange ting, som undertegnede ikke forstår er, hvordan man som forbruger kan begejstres helt sanseløst over forhandlere, som hele tiden sælger kunden noget nyt isenkram. I stedet burde man vel være helt sindssygt begejstret over en forhandler, som IKKE gjorde det, men i stedet solgte det rigtige fra starten. Sådan er der så mange tanker på denne dag, hvor de fleste køber de samme produkter og de samme taler i lettere ompakkede udgaver i forhold til sidste år, blot lidt mere "Made in PRC/China" eller "Made in USA" af kinesiske komponenter. At det sidste for det meste betyder "Made in Mexico" (det er nemlig en del af handelsaftalen, så det må man godt skrive) nævner man nok ikke. Når en high-end-producent begynder at sælge produkter i samme prisleje som Cayin og Vincent er der da nok en forklaring et sted heromkring. Ellers må de øvrige produkter jo da lidt rigeligt dyre. I stedet burde man vel nok forsøge at kolportere den rigtige overbevisning og den rigtige vare men det er vel nok ikke blandt politikere eller hifihandlere man skal søge efter det. Stupide hifientusiaster har jo det til fælles med politikere, at ligemeget hvor man er, er man altid på vej et andet sted hen. Eller også er de så seksuelt begejstrede som den oprindelige ekstatiske trådstarter Kalleklat, at man godt kan forstå, hvor han har fået sit navn fra. Husk køkkenrullen bagefter! Det bliver vist bare aldrig anderledes.
Citat slut.
|
|
|
Sikken en omgang utiltalende gylle afrundet med en perfid personlig fornærmelse fra Poul, og ham omtaler nogle positivt 
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Per N skrev:
|
|
|
Jeg kan ikke se hvorfor alle forhandlere skal straffes fordi nogle ikke kan finde ud af det. Skal vi så også have alle almindelige forbrugere smidt ud, eftersom nogle af dem heller ikke kan opføre sig ordentligt? Så bliver det et lidt tomt forum...
|
|
|
Det er jo desvære ikke nogle, det er meget få der faktisk opføre sig pænt blandt dem, en nul tolerance politik ville måske være bedre en advarsel også ud, så er jeg sikker på vi kunne beholde dem der opføre sig pænt, desvære tror jeg ikke mange vil være tilbage, dog er jeg sikker på du vil være her.
Egentlig høre folk med mulighed for at tjene penge på det der snakkes om vel heller ikke hjemme på et debat forum som det her, det er bevist gang på gang det kun opfodre til ballade. __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
! Warning offtopic!
kalleklat skrev:
Per N skrev:
Eller i det mindste bare give en af de mere problematiske der altid skal provokere den sidste advarsel han mangler så vi var fri for ham og hans ømme bagdel?
|
|
|
Jeg fulgte lige dit link. Føj for et svedigt hifi setup. Der er stil over det der.
|
|
|
Mange tak , det hele er dog efterhånden blevet opgraderet og kommet i mere optimale omgivelser, det kommer der nok en tråd om en dag, når jeg får lyst.
don dario skrev:
Per N skrev:
Eller i det mindste bare give en af de mere problematiske der altid skal provokere den sidste advarsel han mangler så vi var fri for ham og hans ømme bagdel?
|
|
|
nu er jeg helt off topic men bliver nød til at hører dig af om den Ariston der er god? har set den et par gange til salg og den ser jo mega fed ud!? det er en af deres bedre modeller ikk??
Fede højt. også:-)
MVH Don |
|
|
Det er en af de bedste de har lavet tror jeg, men pas på der findes mange mindre modeller der ligner på en prik. Jeg synes den var rigtig god, dog er en sme 3009 ikke verdens bedste arm, og os lidt svær at få sat optimalt op, men den kan jo skiftes hvis det er det man vil. Den afløste min lidt ældre linn lp12 og den spillede betydeligt bedre end den i a-b test med samme pu. begge var nu fantastiske pladespillere, desvære inden du hopper i med begge ben, skal du tænke på den er flydende ophængt i fjedre og derfor kræver en hel del justering før den bliver rigtig god.
Endnu mere offtopic, hvordan gik det med opgraderingen af din riaa? __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
! Warning offtopic!
kalleklat skrev:
Per N skrev:
|
|
|
Jeg fulgte lige dit link. Føj for et svedigt hifi setup. Der er stil over det der.
|
|
|
Mange tak , det hele er dog efterhånden blevet opgraderet og kommet i mere optimale omgivelser, det kommer der nok en tråd om en dag, når jeg får lyst.
don dario skrev:
Per N skrev:
|
|
|
nu er jeg helt off topic men bliver nød til at hører dig af om den Ariston der er god? har set den et par gange til salg og den ser jo mega fed ud!? det er en af deres bedre modeller ikk?? Fede højt. også:-) MVH Don |
|
|
Det er en af de bedste de har lavet tror jeg, men pas på der findes mange mindre modeller der ligner på en prik. Jeg synes den var rigtig god, dog er en sme 3009 ikke verdens bedste arm, og os lidt svær at få sat optimalt op, men den kan jo skiftes hvis det er det man vil. Den afløste min lidt ældre linn lp12 og den spillede betydeligt bedre end den i a-b test med samme pu. begge var nu fantastiske pladespillere, desvære inden du hopper i med begge ben, skal du tænke på den er flydende ophængt i fjedre og derfor kræver en hel del justering før den bliver rigtig god.
Endnu mere offtopic, hvordan gik det med opgraderingen af din riaa? |
|
|
Ok...hvis den kan "banke" en LP 12 så må den være god.. for det er en lækker spille!
Jo det gik som meget godt.. fik skiftet kendensatorer til jensen og nogle andre lyttere og sådan lidt småting og så lød den så godt at min kamerart bød på den og ville købe den:- så kom til at sælge den:-)
MVH
Don
|
Til top |
|
|
NillerViborg Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!
Bruger siden: 17 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 320
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
AV Precision skrev:
Per N skrev:
|
|
|
Jeg kan ikke se hvorfor alle forhandlere skal straffes fordi nogle ikke kan finde ud af det. Skal vi så også have alle almindelige forbrugere smidt ud, eftersom nogle af dem heller ikke kan opføre sig ordentligt? Så bliver det et lidt tomt forum...
|
|
|
Det er jo desvære ikke nogle, det er meget få der faktisk opføre sig pænt blandt dem, en nul tolerance politik ville måske være bedre en advarsel også ud, så er jeg sikker på vi kunne beholde dem der opføre sig pænt, desvære tror jeg ikke mange vil være tilbage, dog er jeg sikker på du vil være her.
Egentlig høre folk med mulighed for at tjene penge på det der snakkes om vel heller ikke hjemme på et debat forum som det her, det er bevist gang på gang det kun opfodre til ballade.
|
|
|
- Der vl jeg tillade mig og være begrænset enig... Jeg vil umiddebart tillade mig og påstå, at jeg igennem Hifi4All har fået hjulpet nogen folk med nogen problemer med noget udstyr jeg tilfældigvis har kendskab til, har gjort det gratis, og uden at forsøge at reklamere for mit eget firma, samt et andet firma som jeg tilfældigvis representerer.
Der vil jeg da tro, at nogen af dem som har fået hjælp, ville være kede af det, hvis ikke de havde fået det...
Nummer to ting, er at man forventer jo nok ikke at "Palle Hansen fra Merlin", som oprindeligt udelukkende er butiks-uddannet med en handels-skole-uddannelse er voldsomt aktiv herinde. Men nogen af os andre er faktisk i radio-branchen eller hvad nu du vil kalde det, fordi vi interesserer os oprigtigt for det - sikkert folk som Rene, Otto, mig selv, samt andre unavngivne. Skal vi snige os til i hemmelighed at fylde forum med skjulte reklamer, fremfor være ærlige og stå frem, så folk kan vurdere om de mener vores indlæg er ufarvede??
- At lunten så måske skal være kortere før der flader en kontant advarsel, er jo så op til Forum Mod. at beslutte - i parentes kan da nævnes at Otto og jeg bl.a. ingen har, HifiHudet og Rene har begge 2 ud af 3 - den ene af ovenstående kan nogen sikkert godt lide, den anden ikke?? - Hvis' smag skal så bedømme hvem der er OK??? - Den er sgudda svær...
Lars / Viborg
- Desværre OT - men Endnu engang tillykke til en veltilfreds køber og en reel serviceminded sælger...!!
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 02 Maj 2008 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
Ok...hvis den kan "banke" en LP 12 så må den være god.. for det er en lækker spille!
MVH
Don
|
|
|
Æhh...er du sikker på at du ikke har forvekslet 1. maj med 1. april..??  Mvh. Niels
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
Sendt: 02 Maj 2008 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Egentlig høre folk med mulighed for at tjene penge på det der snakkes om vel heller ikke hjemme på et debat forum som det her, det er bevist gang på gang det kun opfodre til ballade. |
|
|
Hvis folk kunne opføre sig ordentligt, ville det ikke være noget problem. Tag et kig på hvor mange branche-medlemmer der er på AVSforum. Her er der generelt ingen problemer i denne retning overhovedet, og det er yderst sjældent moderatorerne har behov for at blande sig (i hvert fald i de sektioner af siden jeg frekventerer). Ergo er det ikke branchemedlem-statussen som sådan der er problemet. Måske er forskellen primært at AVS er så stort at ingen branchemedlem har en realistisk forventning om at suge kunder til sig gennem forummet, så indgangsvinklen derfor er mere "casual". På den anden side, hvis diverse branchemedlemmer tror de trækker kunder til ved at svine hinanden til, så er der da et par ting de har misforstået. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 02 Maj 2008 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
... og i sidste ende elsker vi alle sammen god service... Til lykke med amp'en
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 02 Maj 2008 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
don dario skrev:
MVH
Don
|
|
|
Æhh...er du sikker på at du ikke har forvekslet 1. maj med 1. april..?? Mvh.Niels |
|
|
Hehe ... det kan godt være... du er ikk meget for en LP 12:-)
MVH
Don
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Jeg skal undskylde hvis jeg forsøgte at dreje en del af debatten over på Rene's mere eller mindre gennemskuelige tilbudspriser - det var klart offtopic(og åbenbart ikke interessant at få udredt - måske vil han fortælle lidt om det en anden dag).
fra Forhandler-kategorien på forum"  |
|
|
Hvad er det du ikke forstå ??.
Lad os bare tag det nu.
Mener du udsalg prisen skulle være den som varen koster i USA ???.
Hvad er udssalgs prisen på det du har ved du det ???.
Hvad er udsalgs prisen på den mobil du måske køber imorgen ved du det?.
Hvad er en udsalgs pris.
Den pris jeg har sat på 17995kr er hvis en kunde vil have en og den ikke er på lager, så er der meget store udgifter ved at tag den ene hjem, men da jeg så køber hjem i stort antal sparre jeg en del penge og de penge jeg sparre giver jeg mine kunde ogsp vælger at ladeværd med at give noget og det er så deres måde.
Det kan man gøre med alt hvis man vil og har penge til det svære er det ikke, og lett at forstå.
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Hvad er det du ikke forstå ??. |
|
|
Den store forskel fra den normale pris i din annonce i forhold til din normalpris du beskriver på din hjemmeside
jensen skrev:
Lad os bare tag det nu.
|
|
|
Rolig nu - stille og roligt, så går det meget bedre.
Nej, det har jeg aldrig antydet - du har skrevet på din hjemmeside at prisen skal være US retail + DK moms
jensen skrev:
Hvad er en udsalgs pris.
|
|
|
På det gear jeg har stående? Hvad har det med sagen at gøre? Det er 2nd Hand gear, så det kender jeg da bedst af alle prisen på.
Min mobil jeg måske ville købe i morgen? - ja der kan jeg finde prisen oplyst hos min forhandler.
En udsalgspris er den pris man tager for varen til slutbrugeren
jensen skrev:
Den pris jeg har sat på 17995kr er hvis en kunde vil have en og den ikke er på lager, så er der meget store udgifter ved at tag den ene hjem, men da jeg så køber hjem i stort antal sparre jeg en del penge og de penge jeg sparre giver jeg mine kunde ogsp vælger at ladeværd med at give noget og det er så deres måde.
Det kan man gøre med alt hvis man vil og har penge til det svære er det ikke, og lett at forstå. |
|
|
Hvor mange du køber hjem er ikke min bekymring og vel heller ikke alle andre kunders? Hvis der står at apparatet koster US retail + DK moms, så er det kunden skal betale. Du kan ikke betinge en pris på din side(hvilket du jo ikke gør), med at den SKAL være på lager for at holde den lave pris.
-----------------------------------------
Det jeg undrede mig over var dine "normal"priser - de er vidt forskellige i den Cronus annonce og det du skriver på din side.
Du skriver i annoncen at normalprisen er 17.995kr
På din side skriver du at prisen er US retail + DK moms. (lige under 11.000kr)
Hvilken pris er den rigtige så?
Og igen, for at du ikke farer i flint - det er helt fint at du har lave priser på det gear du sælger, men få dog styr på noget så simpelt som priserne så folk har noget reelt at forholde sig til.
Det er ikke negativt ment noget af det her René - jeg synes bare det virker vildledende.
|
Til top |
|
|
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 01:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ved flere lejlighed blevet tilbudt rabatter ved enkelte forhandlere på 40-50% hvis jeg ville lave positive indlæg herinde....
Jeg handler ikke hos sådanne, for det indikerer alt for høje "normal" priser. Det ses også tyderligt på brugtmarkedet, hvor alle tror du har fået en vennepris, og står tilbage med håret i postkassen...
Ja, sådan er livet, den kloge narrer den mindre kloge 
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
jensen skrev:
Hvad er det du ikke forstå ??. |
|
|
Den store forskel fra den normale pris i din annonce i forhold til din normalpris du beskriver på din hjemmeside
jensen skrev:
Lad os bare tag det nu.
|
|
|
Rolig nu - stille og roligt, så går det meget bedre.
Nej, det har jeg aldrig antydet - du har skrevet på din hjemmeside at prisen skal være US retail + DK moms
jensen skrev:
Hvad er en udsalgs pris.
|
|
|
På det gear jeg har stående? Hvad har det med sagen at gøre? Det er 2nd Hand gear, så det kender jeg da bedst af alle prisen på.
Min mobil jeg måske ville købe i morgen? - ja der kan jeg finde prisen oplyst hos min forhandler.
En udsalgspris er den pris man tager for varen til slutbrugeren
jensen skrev:
Det kan man gøre med alt hvis man vil og har penge til det svære er det ikke, og lett at forstå.
|
|
|
Hvor mange du køber hjem er ikke min bekymring og vel heller ikke alle andre kunders? Hvis der står at apparatet koster US retail + DK moms, så er det kunden skal betale. Du kan ikke betinge en pris på din side(hvilket du jo ikke gør), med at den SKAL være på lager for at holde den lave pris.
-----------------------------------------
Det jeg undrede mig over var dine "normal"priser - de er vidt forskellige i den Cronus annonce og det du skriver på din side.
Du skriver i annoncen at normalprisen er 17.995kr
På din side skriver du at prisen er US retail + DK moms. (lige under 11.000kr)
Hvilken pris er den rigtige så?
Og igen, for at du ikke farer i flint - det er helt fint at du har lave priser på det gear du sælger, men få dog styr på noget så simpelt som priserne så folk har noget reelt at forholde sig til.
Det er ikke negativt ment noget af det her René - jeg synes bare det virker vildledende. |
|
|
Hej
Jeg tager det helt roligt.
Jeg har sat en normal pris udfra nogle udgifter, og har sat en tilbuds pris ud fra andre udgifter også.
Normal prisen er 17995kr, og så længe den er på lager eller på vej hjem nu 11000kr, forbi den kære $ er gået op siden sidst jeg købte.
længer er den ikke.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
Jeg er ved flere lejlighed blevet tilbudt rabatter ved enkelte forhandlere på 40-50% hvis jeg ville lave positive indlæg herinde....
Jeg handler ikke hos sådanne, for det indikerer alt for høje "normal" priser. Det ses også tyderligt på brugtmarkedet, hvor alle tror du har fået en vennepris, og står tilbage med håret i postkassen...
|
|
|
Hvordan skulle det tilbud så lyde i tilbudsavien.
Laver du et indlæg på hifi4all så får du lige 40% afslag i prisen ??.
Var helt fri for de indlæg for kan godt se der er en del der har ondt et hvis sted.
Men hvad sådan er det jo med alt her i landet.
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 05:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
|
|
|
Skorpio, håber ikke det er rigtigt det du skriver, på den anden side ændrer markedet sig jo hele tiden.
Men skulle der være forhandlere eller importører der finder på at benytte sig af sådanne "metoder" og tricks, giver det måske ikke et rent billede af de anbefalinger af produkter der måtte være. Det er det samme at det vil være muligt at betale en journalist til at skrive ubetinget positivt om ens produkt, og dette læner sig jo op af bestikkelse. Ærgerligt hvis sådan markedsføring finder sted.
Men skulle det komme til overfladen, at der for en forhandler eller importør konstant har en hale af "positive" anbefalinger og "proselytter", så kan læser vælge at tænke sit om validiteten af de anbefalinger der sker.
De bedste hilsner MJ
|
Til top |
|
|
kalleklat Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 07:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Al den snak om priser på hifi, fik mig til at tænke på en tegneserie (Capstan Axel?) i High Fidelity for mange år siden.
Den ivrige sælger remser samtlige data op, på det produkt kunden har kig på. Kunden siger:
"Ja, ja, det er fint. Jeg vil meget hellere høre om DEN OPTIMALE RABATFAKTOR".
Er det ikke der vi er havnet i dag? Kunderne går i faghandelen og får demonstreret varen, hvorefter han går hjem og bestiller den på intternettet, til en lavere pris.
Er det ikke på tide vi stopper den praksis, hvis vi vil bevare den faghandel vi har tilbage? __________________ Finn Nielsen
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|