Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 03:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Vassago Audio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Så er der igen mudderkast på Blå Stue i børnehaven. Så stop dog den tråd!
Til top Vis Den Blå Fisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den Blå Fisk

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

hifihuset.dk skrev:
Jean M Jarre skrev:

Hifi Huset

Jeg kan virkelig ikke forstå du skriver i tråde om andre forhandlere, det er da virkelig dårlig stil, er det fordi du ikke selv sælger noget ? og har ondt et vist sted når det går godt for andre.

Forhandlere burte holde sig fra at udtale sig om andre forhandlere, og den lusket tøsedrengs måde hvorpå du gør det ved at citerer Poul er sku usmageligt, stå da ved din egen mening og bedst af alt så skulle du egentligt holde den for dig selv i mine øjne, forhandlere burte arbejde sammen i stedet for at forsøge at fremstille sig selv bedre ved at påpege andres eventuelle fejl, dette er det første man lærer ikke at gøre som forretnings mand ( Dårlig stil )

Mvh

JmJ

Og du kan da osse godt få at vide at ville jeg en dag lære noget fra dig, skal jeg nok spørge.

I mellemtiden kan du jo tænke over om der findes andre forklaringsmodeller end den ene du fandt så hurtigt - på min deltagelse her på denne tråd.

Heheheheh jeg tror du ville blive forbavset over hvor meget jeg kunne lære dig  og du må meget gerne spørge, jeg bære ikke nag

Mvh

JmJ

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

kalleklat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Den Blå Fisk skrev:
Så er der igen mudderkast på Blå Stue i børnehaven. Så stop dog den tråd!

Nå, undskyld, jeg troede det var GUL stue. GUL, som GUL af misundelse!

Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Jeg troede man blev grøn af misundelse...

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios

kalleklat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Asklepios skrev:
Jeg troede man blev grøn af misundelse...

Du har nok ret. Men misundelse kan vel antage mange farver.

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

Det meste kan tørres af med køkkenrulle, Kalleklat...

kalleklat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

hifihuset.dk skrev:
Det meste kan tørres af med køkkenrulle, Kalleklat...

Ak ja, køkkenrulle, denne geniale opfindelse. Jeg husker tydeligt i "gamle dage", før køkkenrullens opfindelse. Dengang et fedt anlæg var en Beoogram 1000, med indbygget forstærker, og Fona var den dominerende forhandler af hifi. OG, man skulle altid have en klam gokke-klud liggende under sengen. Hurra for køkkenrullen!

lexus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

..og tudekiks.....
Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus

minime
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg var en glad kunde hos Hifihuset og startede en tråd om god service hos dem, så tror jeg ikke Rene ville gå ind og læsse en stor gang l**t af i den tråd.....

Men hva` kan jeg sige, jeg er jo selv en glad kunde hos Rene, så luk r.... alle jer som ikke har andet end sure opstød. Der er jo ingen der tvinger jer til at deltage i disse tråde....

Lige en sidste bemærkning til de andre forhandler som har det svært med andre forhandler. Brug nu jeres krudt på kundepleje og så skal lykken nok tilsmile jer på et tidspunkt og tråde vil blive starte om jer, på den gode måde, altså......   

Deeablo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Luk tråden....som nævnt tidligere er der gået blå stue i den....damn det er træls med det mudderkast...

ROS ER ROS....og det skal man da ikke tage fra folk som har fortjent det

Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
Til top Vis Deeablo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Deeablo

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:

Ja lagde du mærke til hva jeg skrev at jeg var blevet sur!!

Det var jeg skam ikke i tvivl om, det fremgår jo tydeligt af de indlæg jeg citerede. Det jeg ikke forstod var hvad du blev så sur over. Der var jo intet negativt i tråden før du blev sur.

don dario skrev:

Det, det hele drejer sig om at er at det kan ikk være rigtigt at nogle starter en tråd op og så straks bomber de og sampler den ned!! prøv dog at se lidt positivt på tingene.. demed ikk sagt at man ikk kan få en debat.. men det bliver altid til heads osv.. Jeg er ganske simpelt bare ved at være godt træt af det, man kan ikk læse en indlæg mere end tre kommentare nede så kører den med al mulig heads og negativt!!

Det er så her jeg har svært ved at se det negative i de indlæg du reagerer så voldsomt på. Der er jo ingen der skriver noget negativt om Jensen/Vassago. Nu kan jeg så senere forstå at det skyldes gammelt nag mellem dig og hifihuset. Du overreagerede selvom det ikke var negativt det han skrev ( højst en anelse provokerende  ) og senere gik det så også ud over Guldkysten hvis indlæg heller ikke var særlig negative. Hvis du havde argumenteret roligt imod deres indlæg, var tråden aldrig blevet negativ.

don dario skrev:

Ved godt at selv nu har har jeg været negativ og det er vidst kun anden gang på 2 år.. så der er vel lidt forskel på det og så en der gør det konstant! Det her er som slet ikk møntet på dig som sådan men da jeg læste det så blev jeg bare lidt gal for det er altid det samme!? Så håber du kan bare over med mig.. i det hele er jeg som ellers en meget rar gut:-)

Selvfølgelig kan jeg det.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

kalleklat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

lexus skrev:
 ..og tudekiks.....

Var det tude Marie kiks?

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Wow.. så gik tråden lige fra dårlig tone, til ekskrementlignende dårlig tone.. på få timer.

Vi må jo nok erkende at tråde som "Jeg Æææælsker min forhandler" og modsat "Min tidligere forhandler er mega svindler" osv ikke egner sig til debat på nettet - folk er lige det ekstra hak oppe i PMS niveau ligemeget hvad.

Jeg skal undskylde hvis jeg forsøgte at dreje en del af debatten over på Rene's mere eller mindre gennemskuelige tilbudspriser - det var klart offtopic(og åbenbart ikke interessant at få udredt - måske vil han fortælle lidt om det en anden dag).

Endnu en gang tillykke til den glade ejer af Cronus'en - det er sikkert en rigtig fin forstærker!

Så måske skulle man tilføje lidt til ens signatur: "Smil og vær glad! Tænk før du taler" + "Hold dig fra Forhandler-kategorien på forum"
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Desværre er det her en advarsel, til folk om at interessere sig for hifi.Her bliver ikke kørt andet end egoer af.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

kalleklat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Sjoenne
"Endnu en gang tillykke til den glade ejer af Cronus'en - det er sikkert en rigtig fin forstærker!"

Tak.

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Istedet for at lukke tråd på tråd, hvad så med at smide alle forhandlere ud, så var vi fri for mundhuggeri, løgn og latin, skjult reklame, og visse af deres andre narrestreger? Så kunne det være man kunne få et fint forum hvor vi kunne snakke hifi.

Eller i det mindste bare give en af de mere problematiske der altid skal provokere den sidste advarsel han mangler så vi var fri for ham og hans ømme bagdel?

Claus.petersen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Så drenge, nu lukker jeg tråden. *klik* ... øhh... *klik* ... hmmm....

Get a life, ladies and gents!!!

Til top Vis Claus.petersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus.petersen

kalleklat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Per N skrev:

Istedet for at lukke tråd på tråd, hvad så med at smide alle forhandlere ud, så var vi fri for mundhuggeri, løgn og latin, skjult reklame, og visse af deres andre narrestreger? Så kunne det være man kunne få et fint forum hvor vi kunne snakke hifi.

Eller i det mindste bare give en af de mere problematiske der altid skal provokere den sidste advarsel han mangler så vi var fri for ham og hans ømme bagdel?

Jeg fulgte lige dit link. Føj for et svedigt hifi setup. Der er stil over det der.

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
Wow.. så gik tråden lige fra dårlig tone, til ekskrementlignende dårlig tone.. på få timer.

Vi må jo nok erkende at tråde som "Jeg Æææælsker min forhandler" og modsat "Min tidligere forhandler er mega svindler" osv ikke egner sig til debat på nettet - folk er lige det ekstra hak oppe i PMS niveau ligemeget hvad.

Jeg skal undskylde hvis jeg forsøgte at dreje en del af debatten over på Rene's mere eller mindre gennemskuelige tilbudspriser - det var klart offtopic(og åbenbart ikke interessant at få udredt - måske vil han fortælle lidt om det en anden dag).

Endnu en gang tillykke til den glade ejer af Cronus'en - det er sikkert en rigtig fin forstærker!

Så måske skulle man tilføje lidt til ens signatur: "Smil og vær glad! Tænk før du taler" + "Hold dig fra Forhandler-kategorien på forum"

Just præcis

Jeg kan i det hele taget ikke forstå hvorfor forhandlerforummet, til stadighed, eksisterer her på siden. Hver eneste tråd ender i mudderkast og bidrager på ingen måde til fællesskabet herinde.

Come on guys, det er hifi og ikke verdensanskuelse vi diskuterer!

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

don dario skrev:
Ja lagde du mærke til hva jeg skrev at jeg var blevet sur!!

Det var jeg skam ikke i tvivl om, det fremgår jo tydeligt af de indlæg jeg citerede. Det jeg ikke forstod var hvad du blev så sur over. Der var jo intet negativt i tråden før du blev sur.

don dario skrev:
Det, det hele drejer sig om at er at det kan ikk være rigtigt at nogle starter en tråd op og så straks bomber de og sampler den ned!! prøv dog at se lidt positivt på tingene.. demed ikk sagt at man ikk kan få en debat.. men det bliver altid til heads osv.. Jeg er ganske simpelt bare ved at være godt træt af det, man kan ikk læse en indlæg mere end tre kommentare nede så kører den med al mulig heads og negativt!!

Det er så her jeg har svært ved at se det negative i de indlæg du reagerer så voldsomt på. Der er jo ingen der skriver noget negativt om Jensen/Vassago. Nu kan jeg så senere forstå at det skyldes gammelt nag mellem dig og hifihuset. Du overreagerede selvom det ikke var negativt det han skrev ( højst en anelse provokerende  ) og senere gik det så også ud over Guldkysten hvis indlæg heller ikke var særlig negative. Hvis du havde argumenteret roligt imod deres indlæg, var tråden aldrig blevet negativ.

don dario skrev:
Ved godt at selv nu har har jeg været negativ og det er vidst kun anden gang på 2 år.. så der er vel lidt forskel på det og så en der gør det konstant! Det her er som slet ikk møntet på dig som sådan men da jeg læste det så blev jeg bare lidt gal for det er altid det samme!? Så håber du kan bare over med mig.. i det hele er jeg som ellers en meget rar gut:-)

Selvfølgelig kan jeg det.

Se igen her mener jeg ikk du læser rigtigt.. hvem starter med at linke en dum tråd fra en mand der afskyr denne side og genere jo Rene indirekte og det link kommer fra en mand der åbentbart afskyr rene og kan kun genere... og det genere mig at læse konstant og det er ikk mig der starter med at være negativ.. folk begynder med dem og deres priser osv osv.. ved godt jeg bærer en del af ansvaret med langt fra det hele!! og starten tager jeg heller ikk på mig!!

Nå nok om det her!

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum