Emne: Vassago Audio ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
kalleklat Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige været udsat for den mest extreme form for flexibilitet og service, i forbindelse med køb af en Rogue Audio Cronos forstærker (integreret). Ikke nok med, at betalingsformen er meget flexibel, (aldrig oplevet det før, og jeg har været i hifi i over 30 år), "slæden" var på TILBUD, OG da fragtmanden ikke kom og afhentede den hos Vassago, så kom de lige til døren med den (omkring 200 km.), i privat bil. Personen der leverede, var særdeles vidende, høflig og omgængelig.
Hatten af! Jeg har selv været sælger indenfor hifi, i start 90´erne ( 4år), og syntes jeg gjorde det godt. Men, denne behandling slår alt, hvad jeg har oplevet før.
Det er særdeles fremragende. GÆT hvor jeg handler for fremtiden? Ja rigtigt: Vassago Audio. Kunne ikke drømme om andet.
Nogle få, indenfor branchen har fattet, at SERVICE er det der sælger hifi.
Jeg vender tilbage, med "my moment of zen", senere!
__________________ Finn Nielsen
|
Til top |
|
|
NillerViborg Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!
Bruger siden: 17 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 320
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaeh... - Rene har et godt ry...!!
Med tanke på at produkterne ligger i den dyre ende, er det forholdsvis nemt at yde en fantastisk service - DB er simpelthen højere. Jeg håber da ikke der er andet end nogen unavngivne kæder og supermarkeder, der specifikt går efter at yde den ringeste service for at levere den laveste pris på en middelmådig vare. Jeg håber og tror da på at alle de "rigtige" forhandlere gør sit til at skabe tilfredse kunder - dem jeg kender gør da. Men man hører desværre om flere skrækhistorier end om positive - Ææev - lidt lissom østfronten "intet nyt er godt nyt"...??
Tillykke til Rene og hans kunde / kunder - jeg håber at jeg også har lignende tilfælde der ikke er kommet frem *SSS
Lars / Sound2Vision A/S, Viborg - lidt mere almindelige kedelige varer...!!
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan ikke have været Rene' selv der leverede, hvis han var høflig, og omgængelig.  
DEET GASSS, altid god service, derfra 
vh. T __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
NillerViborg Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!
Bruger siden: 17 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 320
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Det kan ikke have været Rene' selv der leverede, hvis han var høflig, og omgængelig.  
DEET GASSS, altid god service, derfra 
vh. T
|
|
|
U said it... - Han ka' sgu' godt være lidt sjov...!! - på den sjove grove måde... - men holdningen og det der - Deeeee't i ordn.!!!
Lars / Viborg
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
som jeg har nævnt før så ska man bare komme en dag solen skinner så plejer han at være i godt humør:-) for når han sidder komputerens mulm og mørke kan han godt være lidt muggen
MVH
Don
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
kalleklat skrev:
Jeg har lige været udsat for den mest extreme form for flexibilitet og service, i forbindelse med køb af en Rogue Audio Cronos forstærker (integreret). Ikke nok med, at betalingsformen er meget flexibel, (aldrig oplevet det før, og jeg har været i hifi i over 30 år), "slæden" var på TILBUD, OG da fragtmanden ikke kom og afhentede den hos Vassago, så kom de lige til døren med den (omkring 200 km.), i privat bil. Personen der leverede, var særdeles vidende, høflig og omgængelig.
Hatten af! Jeg har selv været sælger indenfor hifi, i start 90´erne ( 4år), og syntes jeg gjorde det godt. Men, denne behandling slår alt, hvad jeg har oplevet før.
Det er særdeles fremragende. GÆT hvor jeg handler for fremtiden? Ja rigtigt: Vassago Audio. Kunne ikke drømme om andet.
Nogle få, indenfor branchen har fattet, at SERVICE er det der sælger hifi.
Jeg vender tilbage, med "my moment of zen", senere!
|
|
|
Det er en konge og overset forstærker den der... min onkelhar også lige købt en!! den er ikk bare god med suveræn!!
MVH
Don
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Deeablo Forum Bruger


Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 07:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig....resten af branchen kan lære af guruen indenfor hifi om salg, service, venlighed og ikke mindst...hvordan man laver kaffe 
Vassago er STEDET at handle high end __________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
Til top |
|
|
kalleklat Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og ved Odin og Thor, den spiller bare godt.
Undskyld udtrykket, men den er bare så MUSIKALSK. __________________ Finn Nielsen
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, René er super flink og serviceminded. Han har lige været en tur forbi med en ny CD, leveret personligt lige til døren. 
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, René er go til at servicere, hatten af for det.
Vores alles Poul ser dog med lidt mindre begejstrede øjne på forløbet og mener det René gør nærmere var normen før i tiden og fortsat er det i de bedre (special)butikker. Her har jeg sakset lidt fra hans side:
Citat start: Vi tager den her med i dag, fordi vi oplever en formodentligt ellers relativ fornuftig kunde hos en af vores kolleger gå fuldstændigt i selvsving og almindelig grassat, som da Hitler fejrede sejren over Frankrig med en lille dans, over, at vedkommende forhandler har fået leveret varen til ham direkte pr. bil. Helt eventyrligt! Der er åbenbart ifølge kunden tale om noget, som simpelthen indtil videre (forhåbentligt da) har været hans livs absolutte højdepunkt. Nu kunne noget jo tyde på, at han er født efter den tid, hvor udbringning var en selvfølge, for det var det altså helt tilbage dengang, hvor man også fik post 2 gange om dagen. Det er ikke ret længe siden ellers. Det er fantastisk i denne verden, at folk udviser en så himmelråbende mangel på proportionssans. Vi forhandlere er nemlig hverken særlige helte eller særligt åndssvage. Det vil sige, enkelte er måske, men det tager vi en anden gang.
Ret beset er det vel en ganske elementær logistikopgave, som vi opererer med, hvor en vare skal fragtes fra punkt A til punkt B, ca. 200 km. Det er denne heltemodige og fantastiske bedrift hele dette moderne panegyriske epos drejer sig om, næsten et tilstrækkeligt forlæg for en moderne udgave af "Odysseen" Varen kan fragtes i et køretøj, som er større end en kabinescooter, altså heller ikke ublu krav her og ganske sjældne er biler jo ikke i Danmark. Da de allerfleste tillige har et kørekort er alle forudsætninger opfyldt for starten på en eventyrlig rejse på altså godt halvanden time og et benzinforbrug på måske 20 liter. Det skal så lige med, at vi taler om et overordentligt kostbart apparat til måske 50.000,-, som udover at være for tungt til posten måske skal sendes med GLS eller fragtmanden, den ene del dyrt og begge måder besværlige for både afsender og modtager.
Rent faktisk kan det nemlig sagtens betale sig for forhandleren at bringe en vare, hvis den ellers er dyr nok og dækningsbidraget er højt nok, og det krav er da så rigeligt opfyldt her. At sammenligne det med almindelige konsumprodukter, som den oprindelige skribent gør, hvor der er absolut nul-service at hente, tyder jo heller ikke på stor omtanke hos den oprindelige trådstarter. Der er jo grænser for, hvor langt man kan køre med en DVD, som man tjener en 50-er på, men man kan altså køre ganske langt med et produkt, som man tjener 25.000,- på, også fordi skidtet skal forsikres ekstra hos fragtmanden. I vores egen verden kører vi omkring 35.000 km. om året og levering er varer er simpelthen langt hovedparten af dette. I den allernærmeste fremtid skal vi til Sjælland med en masse dyrt isenkram, altså flere hundrede km., og vi forventer naturligvis, at vores kunder opretter en højstemt tråd til vores pris a la "Fragtmanden kom IKKE igen, men det gjorde Poul M. helt personligt, og jeg fik endda en autograf!"
Selvfølgelig gør vi ikke det, ligeså lidt som vi forventer , at Klejtrup Musikefterskole, Tørring Gymnasium, Jim i Silkeborg og alle de snesevis af andre, som vi personligt har leveret varer til indenfor de seneste par dage gør det. Vi gør jo sådan set bare tingene på den måde, som giver os selv den nemmeste hverdag og kunderne den største tilfredshed, andet ville vel heller ikke være ret klogt. Det er ganske svært at sige, om man skal grine hysterisk eller græde stille over den mand, som har fået sit "kick of a lifetime" af at få en skidedyr forstærker bragt, meget kan han vel ikke have oplevet. Selv ville vi nok bare sige, at "it´s all in a day´s work" altså egentlig en selvfølge, for det er det, det er, hverken mere eller mindre.
Citat slut.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Ja, René er go til at servicere, hatten af for det.Vores alles Poul ser dog med lidt mindre begejstrede øjne på forløbet og mener det René gør nærmere var normen før i tiden og fortsat er det i de bedre (special)butikker. Her har jeg sakset lidt fra hans side:<span style="font-weight: bold;">Citat start:</span>Vi tager den her med i dag, fordi vi oplever en formodentligt ellers relativ fornuftig kunde hos en af vores kolleger gå fuldstændigt i selvsving og almindelig grassat, som da Hitler fejrede sejren over Frankrig med en lille dans, over, at vedkommende forhandler har fået leveret varen til ham direkte pr. bil. Helt eventyrligt! Der er åbenbart ifølge kunden tale om noget, som simpelthen indtil videre (forhåbentligt da) har været hans livs absolutte højdepunkt. Nu kunne noget jo tyde på, at han er født efter den tid, hvor udbringning var en selvfølge, for det var det altså helt tilbage dengang, hvor man også fik post 2 gange om dagen. Det er ikke ret længe siden ellers. Det er fantastisk i denne verden, at folk udviser en så himmelråbende mangel på proportionssans. Vi forhandlere er nemlig hverken særlige helte eller særligt åndssvage. Det vil sige, enkelte er måske, men det tager vi en anden gang.Ret beset er det vel en ganske elementær logistikopgave, som vi opererer med, hvor en vare skal fragtes fra punkt A til punkt B, ca. 200 km. Det er denne heltemodige og fantastiske bedrift hele dette moderne panegyriske epos drejer sig om, næsten et tilstrækkeligt forlæg for en moderne udgave af "Odysseen" Varen kan fragtes i et køretøj, som er større end en kabinescooter, altså heller ikke ublu krav her og ganske sjældne er biler jo ikke i Danmark. Da de allerfleste tillige har et kørekort er alle forudsætninger opfyldt for starten på en eventyrlig rejse på altså godt halvanden time og et benzinforbrug på måske 20 liter. Det skal så lige med, at vi taler om et overordentligt kostbart apparat til måske 50.000,-, som udover at være for tungt til posten måske skal sendes med GLS eller fragtmanden, den ene del dyrt og begge måder besværlige for både afsender og modtager.Rent faktisk kan det nemlig sagtens betale sig for forhandleren at bringe en vare, hvis den ellers er dyr nok og dækningsbidraget er højt nok, og det krav er da så rigeligt opfyldt her. At sammenligne det med almindelige konsumprodukter, som den oprindelige skribent gør, hvor der er absolut nul-service at hente, tyder jo heller ikke på stor omtanke hos den oprindelige trådstarter. Der er jo grænser for, hvor langt man kan køre med en DVD, som man tjener en 50-er på, men man kan altså køre ganske langt med et produkt, som man tjener 25.000,- på, også fordi skidtet skal forsikres ekstra hos fragtmanden. I vores egen verden kører vi omkring 35.000 km. om året og levering er varer er simpelthen langt hovedparten af dette. I den allernærmeste fremtid skal vi til Sjælland med en masse dyrt isenkram, altså flere hundrede km., og vi forventer naturligvis, at vores kunder opretter en højstemt tråd til vores pris a la "Fragtmanden kom IKKE igen, men det gjorde Poul M. helt personligt, og jeg fik endda en autograf!"Selvfølgelig gør vi ikke det, ligeså lidt som vi forventer , at Klejtrup Musikefterskole, Tørring Gymnasium, Jim i Silkeborg og alle de snesevis af andre, som vi personligt har leveret varer til indenfor de seneste par dage gør det. Vi gør jo sådan set bare tingene på den måde, som giver os selv den nemmeste hverdag og kunderne den største tilfredshed, andet ville vel heller ikke være ret klogt. Det er ganske svært at sige, om man skal grine hysterisk eller græde stille over den mand, som har fået sit "kick of a lifetime" af at få en skidedyr forstærker bragt, meget kan han vel ikke have oplevet. Selv ville vi nok bare sige, at "it´s all in a day´s work" altså egentlig en selvfølge, for det er det, det er, hverken mere eller mindre.<span style="font-weight: bold;">Citat slut.</span>
|
|
|
Det viser jo bare at manden er idiot og har ondt i røven!! han kan ikk lide hifi4all men sjovt nok følger han med i alt herinde, og kommentere det hele på hans side!!
MVH
Don
|
Til top |
|
|
kalleklat Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
hifihuset.dk skrev:
Ja, René er go til at servicere, hatten af for det.Vores alles Poul ser dog med lidt mindre begejstrede øjne på forløbet og mener det René gør nærmere var normen før i tiden og fortsat er det i de bedre (special)butikker. Her har jeg sakset lidt fra hans side:<span style="font-weight: bold;">Citat start:</span>Vi tager den her med i dag, fordi vi oplever en formodentligt ellers relativ fornuftig kunde hos en af vores kolleger gå fuldstændigt i selvsving og almindelig grassat, som da Hitler fejrede sejren over Frankrig med en lille dans, over, at vedkommende forhandler har fået leveret varen til ham direkte pr. bil. Helt eventyrligt! Der er åbenbart ifølge kunden tale om noget, som simpelthen indtil videre (forhåbentligt da) har været hans livs absolutte højdepunkt. Nu kunne noget jo tyde på, at han er født efter den tid, hvor udbringning var en selvfølge, for det var det altså helt tilbage dengang, hvor man også fik post 2 gange om dagen. Det er ikke ret længe siden ellers. Det er fantastisk i denne verden, at folk udviser en så himmelråbende mangel på proportionssans. Vi forhandlere er nemlig hverken særlige helte eller særligt åndssvage. Det vil sige, enkelte er måske, men det tager vi en anden gang.Ret beset er det vel en ganske elementær logistikopgave, som vi opererer med, hvor en vare skal fragtes fra punkt A til punkt B, ca. 200 km. Det er denne heltemodige og fantastiske bedrift hele dette moderne panegyriske epos drejer sig om, næsten et tilstrækkeligt forlæg for en moderne udgave af "Odysseen" Varen kan fragtes i et køretøj, som er større end en kabinescooter, altså heller ikke ublu krav her og ganske sjældne er biler jo ikke i Danmark. Da de allerfleste tillige har et kørekort er alle forudsætninger opfyldt for starten på en eventyrlig rejse på altså godt halvanden time og et benzinforbrug på måske 20 liter. Det skal så lige med, at vi taler om et overordentligt kostbart apparat til måske 50.000,-, som udover at være for tungt til posten måske skal sendes med GLS eller fragtmanden, den ene del dyrt og begge måder besværlige for både afsender og modtager.Rent faktisk kan det nemlig sagtens betale sig for forhandleren at bringe en vare, hvis den ellers er dyr nok og dækningsbidraget er højt nok, og det krav er da så rigeligt opfyldt her. At sammenligne det med almindelige konsumprodukter, som den oprindelige skribent gør, hvor der er absolut nul-service at hente, tyder jo heller ikke på stor omtanke hos den oprindelige trådstarter. Der er jo grænser for, hvor langt man kan køre med en DVD, som man tjener en 50-er på, men man kan altså køre ganske langt med et produkt, som man tjener 25.000,- på, også fordi skidtet skal forsikres ekstra hos fragtmanden. I vores egen verden kører vi omkring 35.000 km. om året og levering er varer er simpelthen langt hovedparten af dette. I den allernærmeste fremtid skal vi til Sjælland med en masse dyrt isenkram, altså flere hundrede km., og vi forventer naturligvis, at vores kunder opretter en højstemt tråd til vores pris a la "Fragtmanden kom IKKE igen, men det gjorde Poul M. helt personligt, og jeg fik endda en autograf!"Selvfølgelig gør vi ikke det, ligeså lidt som vi forventer , at Klejtrup Musikefterskole, Tørring Gymnasium, Jim i Silkeborg og alle de snesevis af andre, som vi personligt har leveret varer til indenfor de seneste par dage gør det. Vi gør jo sådan set bare tingene på den måde, som giver os selv den nemmeste hverdag og kunderne den største tilfredshed, andet ville vel heller ikke være ret klogt. Det er ganske svært at sige, om man skal grine hysterisk eller græde stille over den mand, som har fået sit "kick of a lifetime" af at få en skidedyr forstærker bragt, meget kan han vel ikke have oplevet. Selv ville vi nok bare sige, at "it´s all in a day´s work" altså egentlig en selvfølge, for det er det, det er, hverken mere eller mindre.<span style="font-weight: bold;">Citat slut.</span>
|
|
|
Det viser jo bare at manden er idiot og har ondt i røven!! han kan ikk lide hifi4all men sjovt nok følger han med i alt herinde, og kommentere det hele på hans side!!
MVH Don |
|
|
Godt brølt løve. __________________ Finn Nielsen
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det viser jo bare at manden er idiot og har ondt i røven!! han kan ikk lide hifi4all men sjovt nok følger han med i alt herinde, og kommentere det hele på hans side!!
MVH Don
Han er langt ude, det er uheldigt hvis han får kunder gennem hifi4all, når han hader sitet så meget. Virkelig langt ude. 
vh. T __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
lexus Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Ja, René er go til at servicere, hatten af for det.Vores alles Poul ser dog med lidt mindre begejstrede øjne på forløbet og mener det René gør nærmere var normen før i tiden og fortsat er det i de bedre (special)butikker. Her har jeg sakset lidt fra hans side:<span style="font-weight: bold;">Citat start:</span>Vi tager den her med i dag, fordi vi oplever en formodentligt ellers relativ fornuftig kunde hos en af vores kolleger gå fuldstændigt i selvsving og almindelig grassat, som da Hitler fejrede sejren over Frankrig med en lille dans, over, at vedkommende forhandler har fået leveret varen til ham direkte pr. bil. Helt eventyrligt! Der er åbenbart ifølge kunden tale om noget, som simpelthen indtil videre (forhåbentligt da) har været hans livs absolutte højdepunkt. Nu kunne noget jo tyde på, at han er født efter den tid, hvor udbringning var en selvfølge, for det var det altså helt tilbage dengang, hvor man også fik post 2 gange om dagen. Det er ikke ret længe siden ellers. Det er fantastisk i denne verden, at folk udviser en så himmelråbende mangel på proportionssans. Vi forhandlere er nemlig hverken særlige helte eller særligt åndssvage. Det vil sige, enkelte er måske, men det tager vi en anden gang.Ret beset er det vel en ganske elementær logistikopgave, som vi opererer med, hvor en vare skal fragtes fra punkt A til punkt B, ca. 200 km. Det er denne heltemodige og fantastiske bedrift hele dette moderne panegyriske epos drejer sig om, næsten et tilstrækkeligt forlæg for en moderne udgave af "Odysseen" Varen kan fragtes i et køretøj, som er større end en kabinescooter, altså heller ikke ublu krav her og ganske sjældne er biler jo ikke i Danmark. Da de allerfleste tillige har et kørekort er alle forudsætninger opfyldt for starten på en eventyrlig rejse på altså godt halvanden time og et benzinforbrug på måske 20 liter. Det skal så lige med, at vi taler om et overordentligt kostbart apparat til måske 50.000,-, som udover at være for tungt til posten måske skal sendes med GLS eller fragtmanden, den ene del dyrt og begge måder besværlige for både afsender og modtager.Rent faktisk kan det nemlig sagtens betale sig for forhandleren at bringe en vare, hvis den ellers er dyr nok og dækningsbidraget er højt nok, og det krav er da så rigeligt opfyldt her. At sammenligne det med almindelige konsumprodukter, som den oprindelige skribent gør, hvor der er absolut nul-service at hente, tyder jo heller ikke på stor omtanke hos den oprindelige trådstarter. Der er jo grænser for, hvor langt man kan køre med en DVD, som man tjener en 50-er på, men man kan altså køre ganske langt med et produkt, som man tjener 25.000,- på, også fordi skidtet skal forsikres ekstra hos fragtmanden. I vores egen verden kører vi omkring 35.000 km. om året og levering er varer er simpelthen langt hovedparten af dette. I den allernærmeste fremtid skal vi til Sjælland med en masse dyrt isenkram, altså flere hundrede km., og vi forventer naturligvis, at vores kunder opretter en højstemt tråd til vores pris a la "Fragtmanden kom IKKE igen, men det gjorde Poul M. helt personligt, og jeg fik endda en autograf!"Selvfølgelig gør vi ikke det, ligeså lidt som vi forventer , at Klejtrup Musikefterskole, Tørring Gymnasium, Jim i Silkeborg og alle de snesevis af andre, som vi personligt har leveret varer til indenfor de seneste par dage gør det. Vi gør jo sådan set bare tingene på den måde, som giver os selv den nemmeste hverdag og kunderne den største tilfredshed, andet ville vel heller ikke være ret klogt. Det er ganske svært at sige, om man skal grine hysterisk eller græde stille over den mand, som har fået sit "kick of a lifetime" af at få en skidedyr forstærker bragt, meget kan han vel ikke have oplevet. Selv ville vi nok bare sige, at "it´s all in a day´s work" altså egentlig en selvfølge, for det er det, det er, hverken mere eller mindre.<span style="font-weight: bold;">Citat slut.</span>
|
|
|
At nogle ikke kan lide Poul som person eller hans forretningsmetoder, ændrer ikke på at han nu har en god og velovervejet pointe i sit indlæg. __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
NillerViborg skrev:
Med tanke på at produkterne ligger i den dyre ende, er det forholdsvis nemt at yde en fantastisk service
|
|
|
Hvorfor er det nemmere at yde god service bare fordi at priserne på produktet er højere
Du er da godt nok ikke en jeg vil handle med når du gir forskels behandling på dine kunder 
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
NillerViborg skrev:
Med tanke på at produkterne ligger i den dyre ende, er det forholdsvis nemt at yde en fantastisk service
|
|
|
Hvorfor er det nemmere at yde god service bare fordi at priserne på produktet er højere
Du er da godt nok ikke en jeg vil handle med når du gir forskels behandling på dine kunder 
|
|
|
Har du overhovedet læst indlægget - hvis DB (Dækningbidrag)/fortjeneste, for en vare er 25.000, så vil man jo nemmere kunne tilbyde at levere en service, end hvis det var en vare man kun tjente 50 kr. på al service er jo en omkostninger, ergo, vil service på varer med en meget lille fortjeneste, jo ikke være fornuftigt, iforhold til hvad man kan tilbyde på varer med størrer fortjeneste.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Pierre skrev:
NillerViborg skrev:
Med tanke på at produkterne ligger i den dyre ende, er det forholdsvis nemt at yde en fantastisk service
|
|
|
Hvorfor er det nemmere at yde god service bare fordi at priserne på produktet er højere
Du er da godt nok ikke en jeg vil handle med når du gir forskels behandling på dine kunder 
|
|
|
Har du overhovedet læst indlægget - hvis DB (Dækningbidrag)/fortjeneste, for en vare er 25.000, så vil man jo nemmere kunne tilbyde at levere en service, end hvis det var en vare man kun tjente 50 kr. på al service er jo en omkostninger, ergo, vil service på varer med en meget lille fortjeneste, jo ikke være fornuftigt, iforhold til hvad man kan tilbyde på varer med størrer fortjeneste.
|
|
|
Nu er sagen blot at Rene ikke kun giver denne her service når han sælger dyre varer, men rent faktisk også strækker sig ret langt når man køber langt billigere produkter hos ham! __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Guldkysten skrev:
Pierre skrev:
NillerViborg skrev:
Med tanke på at produkterne ligger i den dyre ende, er det forholdsvis nemt at yde en fantastisk service
|
|
|
Hvorfor er det nemmere at yde god service bare fordi at priserne på produktet er højere
Du er da godt nok ikke en jeg vil handle med når du gir forskels behandling på dine kunder 
|
|
|
Har du overhovedet læst indlægget - hvis DB (Dækningbidrag)/fortjeneste, for en vare er 25.000, så vil man jo nemmere kunne tilbyde at levere en service, end hvis det var en vare man kun tjente 50 kr. på al service er jo en omkostninger, ergo, vil service på varer med en meget lille fortjeneste, jo ikke være fornuftigt, iforhold til hvad man kan tilbyde på varer med størrer fortjeneste. |
|
|
Nu er sagen blot at Rene ikke kun giver denne her service når han sælger dyre varer, men rent faktisk også strækker sig ret langt når man køber langt billigere produkter hos ham! |
|
|
Ja der kan jeg kun være enig:-)
MVH
Don
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|