Emne: KT radio har også spøgelser i skabet ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Buyer no 1 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 210
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan da ikke være en dårligere kunde fordi man betaler med et tilgodebevis. Man HAR jo allerede betalt pengene, og forretningen har oven i købet haft mulighed for at forrente dem.
Efter min overbevisning er man absolut ikke i ond tro, men handler derimod helt i overensstemmelse med forretningens egen politik, om ikke at lade handlen gå tilbage, men i stedet at udstede et tilgodebevis.
|
Til top |
|
|
Red King Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarstenH skrev:
ja, og dem er man squ træt af at se/høre på. :) Som sælger man nu er. :)
|
|
|
Er det eksperterne du er træt af???
Jeg syntes sku at det er vigtigt at behandle sine kunder fair!
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er kommet hos KT radio gennem rigtig mange år. På nær en enkel lille bitte svipser sidste år, så har jeg altid fået både yderst kompetent og behagelig rådgivning og alle aftaler er overholdt til punkt og prikke. Så jeg "frygter" absolut intet ved at handle der igen.
I den sag der henvises til her, der forstår jeg ikke hvorfor KT mener at kunden får dobbelt rabat. Hvis jeg læser afgørelsen korrekt, så er det jo her svaret på tvisten skal findes. Kunne man f.eks. ikke forestille sig, at tilgodebeviset blev udstedt med en højere værdi end det reelt burde være på? Da KT's begrundelse herfor er meget dårligt beskrevet, så synes jeg det er svært at tage stilling til hvad der er sket i den konkrete sag, men blot konstatere at der her er en dom der er gået dem imod.
Jeg kommer der helt sikkert igen __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
Bruger siden: 02 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 833
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
come on, alle f**ker op engang imellem. KT har serviceret tusinder af kunder gennem årene. ja, de har sikkert klokket i den her sag og det kommer til at koste dem kroner men det er jo ikke just et nystartet firma der sælger faldskærme til 499kr og lukker biksen efter at indbetalingerne har rullet ind  så øv øv KT, det ka' i jo gøre bedre og nu videre med livet, ik'?  jeg kan også tilføje at set fra den anden side (set som sælger) ja så æder vi ofte mange 'umulige' sager der egentligt burde have faldet ud til sælgers fordel blot for at bevare det gode kunde forhold og ry til omverdenen, det er nemlig det der giver pote i den anden ende men f**k hvor er der altså også mange imbecile kunder, og det er godt der ikke er tilsvarende websites der hænger dem (altså kunderne) ud  dog forstår jeg ikke at hvis forbrug.dk ikke sletter KT før sagen er bragt iorden, hvorfor gør KT så ikke noget?
|
Til top |
|
|
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha, faldskærme / fladskærme - whatever
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasFB skrev:
Jeg synes ofte at sådanne tilfælde kan opstå. Frækheden fra enkelte sælgere rundt omkring vil ingen ende tage  |
|
|
Frækheden fra enkelte kunder vil såmænd heller ingen ende tage - ikke just en win/win-situation!
Og så skal man huske de faktorer der ligeledes kan spille ind, såsom misforståelser, folk der snakker forbi hinanden osv.
Dette er ikke en kommentar til selve sagen, men bare til din bemærkning - eftersom jeg selv er blevet ansat som sælger efter at have tilbragt det meste af mit voksne liv som almindelig hifi-nørd, er det lidt lettere selv at se hvordan tingene nogle gange foregår. Nogle sælgere er ikke engle, men det er bestemt heller ikke alle kunder der er blandt guds bedste børn!! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 02:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
netop!
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 02:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
ahh. der er nu forskel på dine to scenarier, den ene ved jo godt at der er noget galt, eftersom han tager et billede. Det eksempel husker jeg iøvrigt godt fra min undervisning i erhvervsret. 
|
|
|
Pudsigt. min lærer brugte også et lignende eksempel, og enda før man kunne købe fladskærme i fona.
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 02:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg så læst hele klageafgørelsen og forstår kræmmertankegangen hos KT Radio.
De er jo pludselig blevet klar over at den stakkels mand kommer til at bruge sit tilgodebevis på 4.500 kroner i deres butik ligegyldigt hvad. hvis han venter og ender med ikke at indløse det har KT radio tjent 4.500. KT Radio ved at kunden vil ønske at købe for mindst 4500 inden 29. april, så pludselig vil butikken ikke give ham rabat. De ved at han er tvunget til bruge mindst 4500. Det er ikke i orden at butikken udnytter at tilgodebeviset snart udløber.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
MathiasFB skrev:
Jeg synes ofte at sådanne tilfælde kan opstå. Frækheden fra enkelte sælgere rundt omkring vil ingen ende tage  |
|
|
Frækheden fra enkelte kunder vil såmænd heller ingen ende tage - ikke just en win/win-situation!
Og så skal man huske de faktorer der ligeledes kan spille ind, såsom misforståelser, folk der snakker forbi hinanden osv.
Dette er ikke en kommentar til selve sagen, men bare til din bemærkning - eftersom jeg selv er blevet ansat som sælger efter at have tilbragt det meste af mit voksne liv som almindelig hifi-nørd, er det lidt lettere selv at se hvordan tingene nogle gange foregår. Nogle sælgere er ikke engle, men det er bestemt heller ikke alle kunder der er blandt guds bedste børn!! |
|
|
der er ret mange mennesker, der ville lære meget af at stå på den anden side af skranken. og det er ikke kun hifinørder .. for pokker der er mange dumme kunder derude.. nu holder jeg sjældent min k*ft hvis jeg kan hjælpe en sælger med en besværlig kunde. De værste kunder er som regel dem der har set kontant, basta osv, og tror at de dermed ved alt hvad der står i købeloven og hvad de siger er lov. Det er ret sjældent tilfældet.
|
Til top |
|
|
StoneColdO Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 130
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Ronin skrev:
MathiasFB skrev:
|
|
Dette er ikke en kommentar til selve sagen, men bare til din bemærkning - eftersom jeg selv er blevet ansat som sælger efter at have tilbragt det meste af mit voksne liv som almindelig hifi-nørd, er det lidt lettere selv at se hvordan tingene nogle gange foregår. Nogle sælgere er ikke engle, men det er bestemt heller ikke alle kunder der er blandt guds bedste børn!! |
|
|
der er ret mange mennesker, der ville lære meget af at stå på den anden side af skranken. og det er ikke kun hifinørder .. for pokker der er mange dumme kunder derude.. nu holder jeg sjældent min k*ft hvis jeg kan hjælpe en sælger med en besværlig kunde. De værste kunder er som regel dem der har set kontant, basta osv, og tror at de dermed ved alt hvad der står i købeloven og hvad de siger er lov. Det er ret sjældent tilfældet. 
|
|
|
Nu er det jo rent faktisk tilfældet at hvad der står i købeloven og aftaleloven, rent faktisk er lov - og hvis der er nogle forretninger der ikke mener de skal efterleve dem, jamen så er det kun godt vi har basta og kontant til at hænge disse firmaer ud, og at alm. forbrugere måske kan lære lidt om reglerne. Nu er det følgende ikke myntet på dig, men synes også nogle af branchemedlemmerne i denne debat glemmer, hvem det er der er til for hvem. Det er naturligvis sådan at forretningerne skal yde vejledning og service til kunderne - og ikke omvendt. Det kan der vel slet ikke herske tvivl om? Uanset hvor dum og "ubehøvlet" kunden er, vil man som sælger gerne lave et salg. (og lad nu være med at komme med at det vil man ikke, for det passer ikke) Arbejder selv et sted omgivet af sælgere, som vil sælge hvad som helst til hvem som helst. :) __________________ Noob til hifi - første anlæg netop indkøbt, og kæmper med opsætning netop nu.
|
Til top |
|
|
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
sismofyt skrev:
men f**k hvor er der altså også mange imbecile kunder, og det er godt der ikke er tilsvarende websites der hænger dem (altså kunderne) ud  |
|
|
Det findes skam osse: http://www.haderkunder.dk/
Men dog er det mit indtryk at mange af de handlende/sælgere/kassedamer der skriver derinde nærmest opfatter kunder som en irriterende forstyrrelse i en eller dejlig arbejdsdag - uden tanker for hvem de egentlig tjener deres penge på.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
StoneColdO skrev:
witzel skrev:
Ronin skrev:
MathiasFB skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Nu er det jo rent faktisk tilfældet at hvad der står i købeloven og aftaleloven, rent faktisk er lov - og hvis der er nogle forretninger der ikke mener de skal efterleve dem, jamen så er det kun godt vi har basta og kontant til at hænge disse firmaer ud, og at alm. forbrugere måske kan lære lidt om reglerne.
Nu er det følgende ikke myntet på dig, men synes også nogle af branchemedlemmerne i denne debat glemmer, hvem det er der er til for hvem. Det er naturligvis sådan at forretningerne skal yde vejledning og service til kunderne - og ikke omvendt. Det kan der vel slet ikke herske tvivl om?
Uanset hvor dum og "ubehøvlet" kunden er, vil man som sælger gerne lave et salg.
(og lad nu være med at komme med at det vil man ikke, for det passer ikke) Arbejder selv et sted omgivet af sælgere, som vil sælge hvad som helst til hvem som helst. :)
|
|
|
Rolig nu. Jeg er klar over at sælgere vil sælge, ellers var de jo nok ikke sælgere  MEN, der er satme mange mennesker der hører 1/3 af hvad der bliver sagt. Lov er lov og lov skal følges, vi er helt enige. Men der er forskel fra at have ret i hvad man tror der står i denne købelov, og så til at rent faktisk at have det. Programmer som Basta og kontant er da meget underholdende og til dels også nyttige. De lærer folk at stille krav, og sætter fokus på de brodne kar i branchen. Jeg er godt klar over, at sælgere ikke er vilde med folk der stiller krav, for de er sværere at sælge noget til. Men det er bare ærgerligt. Men programmerne lærer ikke folk, at man også skal forstå hvad der står i købeloven, før man kan føre sig frem med paragraffer osv. Det er der mange der glemmer.
|
Til top |
|
|
StoneColdO Forum Bruger

|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
StoneColdO skrev:
witzel skrev:
Ronin skrev:
MathiasFB skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Nu er det jo rent faktisk tilfældet at hvad der står i købeloven og aftaleloven, rent faktisk er lov - og hvis der er nogle forretninger der ikke mener de skal efterleve dem, jamen så er det kun godt vi har basta og kontant til at hænge disse firmaer ud, og at alm. forbrugere måske kan lære lidt om reglerne.
Nu er det følgende ikke myntet på dig, men synes også nogle af branchemedlemmerne i denne debat glemmer, hvem det er der er til for hvem. Det er naturligvis sådan at forretningerne skal yde vejledning og service til kunderne - og ikke omvendt. Det kan der vel slet ikke herske tvivl om?
Uanset hvor dum og "ubehøvlet" kunden er, vil man som sælger gerne lave et salg.
(og lad nu være med at komme med at det vil man ikke, for det passer ikke) Arbejder selv et sted omgivet af sælgere, som vil sælge hvad som helst til hvem som helst. :)
|
|
|
Rolig nu. Jeg er klar over at sælgere vil sælge, ellers var de jo nok ikke sælgere 
MEN, der er satme mange mennesker der hører 1/3 af hvad der bliver sagt. Lov er lov og lov skal følges, vi er helt enige. Men der er forskel fra at have ret i hvad man tror der står i denne købelov, og så til at rent faktisk at have det.
Programmer som Basta og kontant er da meget underholdende og til dels også nyttige. De lærer folk at stille krav, og sætter fokus på de brodne kar i branchen. Jeg er godt klar over, at sælgere ikke er vilde med folk der stiller krav, for de er sværere at sælge noget til. Men det er bare ærgerligt. Men programmerne lærer ikke folk, at man også skal forstå hvad der står i købeloven, før man kan føre sig frem med paragraffer osv. Det er der mange der glemmer.
|
|
|
Det er usmart når kunder tror de kender loven og paragrafferne, og så ikke gør det. Men jeg mener aldrig det bør komme dertil. Det er butikkerne og dens medarbejdere der har ansvaret for at twister bliver afsluttet uden at man som kunde skal true med bål og brand. Jeg synes der er flere og flere butikker, som udviser stigende mangel på service, men på den anden side gerne vil tage sig overbetal,t for at man kan købe produktet hos dem frem for på nettet. Den prisforskel der er på nettet kontra fysisk butik SKAL opvejes af god service, ellers er det fuldstændigt idioti at handle et dyrere sted. __________________ Noob til hifi - første anlæg netop indkøbt, og kæmper med opsætning netop nu.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
StoneColdO skrev:
Det er usmart når kunder tror de kender loven og paragrafferne, og så ikke gør det. Men jeg mener aldrig det bør komme dertil. Det er butikkerne og dens medarbejdere der har ansvaret for at twister bliver afsluttet uden at man som kunde skal true med bål og brand.
Jeg synes der er flere og flere butikker, som udviser stigende mangel på service, men på den anden side gerne vil tage sig overbetal,t for at man kan købe produktet hos dem frem for på nettet. Den prisforskel der er på nettet kontra fysisk butik SKAL opvejes af god service, ellers er det fuldstændigt idioti at handle et dyrere sted.
|
|
|
jeg tror at vi er ret enige om flere af de ting vi diskuterer. Men som tidligere butiksansat, kan jeg afsløre at tilbyder du kunden een ting, som må anses for at være meget rimelig, så er der nogle kunder der kræver mere. Mere end de rent faktisk har krav på. et eksempel jeg husker tydeligt, var en kunde der havde købt en kompressor til næsten 8.000kr. Den gik i stykker efter relativt kort tid, 1 måned eller 2 mener jeg, hvorefter vi tilbyder at ombytte den defekte del (en lille dims der sørger for at slå til og fra når der mangler luft i tanken), Det kunne skiftes af butikken selv og delen ville vi have hjemme i løbet af få dage. Det var ikke godt nok, han ville have alle sine penge igen. Ja det er i alles interesse, at tvister bliver løst hurtigst muligt og så smertefrit som muligt. Jeg læste engang om en undersøgelse der havde vist, at utilfredse kunder i gnm.snit fortalte om deres oplevelser til 17 !! andre personer, hvor imod tilfredse kunder i gnm.snit fortalte det til 5!! .. altså dårlige historier skal man nok høre om, mens de gode er sværere at finde. Så det er skam i alles interesse at tvister løses hurtigt, og smertefrit for alle parter. (god) service er en faktor der bør spille ind for at opveje prisforskellen. Men i det ligger andet end at sælgeren skal være superflink, god service i det her tilfælde kan også være noget som demofaciliteter.
|
Til top |
|
|
StoneColdO Forum Bruger

|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
StoneColdO skrev:
Det er usmart når kunder tror de kender loven og paragrafferne, og så ikke gør det. Men jeg mener aldrig det bør komme dertil. Det er butikkerne og dens medarbejdere der har ansvaret for at twister bliver afsluttet uden at man som kunde skal true med bål og brand.
Jeg synes der er flere og flere butikker, som udviser stigende mangel på service, men på den anden side gerne vil tage sig overbetal,t for at man kan købe produktet hos dem frem for på nettet. Den prisforskel der er på nettet kontra fysisk butik SKAL opvejes af god service, ellers er det fuldstændigt idioti at handle et dyrere sted.
|
|
|
jeg tror at vi er ret enige om flere af de ting vi diskuterer. Men som tidligere butiksansat, kan jeg afsløre at tilbyder du kunden een ting, som må anses for at være meget rimelig, så er der nogle kunder der kræver mere. Mere end de rent faktisk har krav på. et eksempel jeg husker tydeligt, var en kunde der havde købt en kompressor til næsten 8.000kr. Den gik i stykker efter relativt kort tid, 1 måned eller 2 mener jeg, hvorefter vi tilbyder at ombytte den defekte del (en lille dims der sørger for at slå til og fra når der mangler luft i tanken), Det kunne skiftes af butikken selv og delen ville vi have hjemme i løbet af få dage. Det var ikke godt nok, han ville have alle sine penge igen.
Ja det er i alles interesse, at tvister bliver løst hurtigst muligt og så smertefrit som muligt. Jeg læste engang om en undersøgelse der havde vist, at utilfredse kunder i gnm.snit fortalte om deres oplevelser til 17 !! andre personer, hvor imod tilfredse kunder i gnm.snit fortalte det til 5!! .. altså dårlige historier skal man nok høre om, mens de gode er sværere at finde. Så det er skam i alles interesse at tvister løses hurtigt, og smertefrit for alle parter.
(god) service er en faktor der bør spille ind for at opveje prisforskellen. Men i det ligger andet end at sælgeren skal være superflink, god service i det her tilfælde kan også være noget som demofaciliteter. 
|
|
|
Jeg tror også grundlæggende vi er enige om det meste  Og i dit tilfælde, vil jeg sige I gjorde hvad I kunne. Man kunne med nogen rimelighed sige at en ting ikke skal gå i stykker efter 1 måned, hvorfor at en hurtig reperation er en god løsning, men set fra kundens side er det ikke så fedt en ting går i stykker så hurtigt. Jeg har selv købt et Philips fjernsyn til godt 18k - som efter mindre end en måned fik en fejl - der synes jeg ikke det er rimeligt at man som jeg har gjort har ventet 3½ måned på at få afhjulpet problemet - og jeg har derfor kontaktet Philips for at høre om de mener det er god praksis. __________________ Noob til hifi - første anlæg netop indkøbt, og kæmper med opsætning netop nu.
|
Til top |
|
|
CarstenH Branchemedlem

Expert Frederiksberg (Bøjes Radio)
Bruger siden: 28 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 46
|
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Red King skrev:
CarstenH skrev:
ja, og dem er man squ træt af at se/høre på. :) Som sælger man nu er. :)
|
|
|
Er det eksperterne du er træt af???
Jeg syntes sku at det er vigtigt at behandle sine kunder fair! |
|
|
Tænker bare på kunder der kommer for at brokke sig, bare for at brokke sig til butikken. Fordi de selv har lavet egen fejl. :) Eller de bliver sure over tingene skal til service. Eller hvad det nu kan værre. :) Men ja, Kunderne skal da behandles godt. Men de skal også vise respekt og behandle Sælgerne ordenligt :) (ellers må man jo hente Gæveret under disken?  ) haha.
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 08 Maj 2008 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
de er kedlige og dårlige sælger
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 12 Maj 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Jeg læste engang om en undersøgelse der havde vist, at utilfredse kunder i gnm.snit fortalte om deres oplevelser til 17 !! andre personer, hvor imod tilfredse kunder i gnm.snit fortalte det til 5!! .. altså dårlige historier skal man nok høre om, mens de gode er sværere at finde. Så det er skam i alles interesse at tvister løses hurtigt, og smertefrit for alle parter |
|
|
jeg ved, fra min tid på den gyldne måge, at der er lavet mange undersøgelser af den kaliber, jeg mener mac'en kom frem til en 18/3 deling (baseret på besøg i en hvilken som helst butik, ikke nødvendigvis mcd), det der i virkeligheden er mere interessant er at kun ca. 10% af klagerne når frem til butikken, resten er såkaldt "tavse klagere" der enten vælger at finde et andet sted at handle eller tro på det var en svipser og prøver igen. Derudover tager det 3 "perfekte" besøg i samme butik i træk at ændre folks holdning tilbage - det skal være super god service 3 gange i træk. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
Sendt: 14 Maj 2008 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
StoneColdO skrev:
witzel skrev:
Ronin skrev:
MathiasFB skrev:
|
|
Dette er ikke en kommentar til selve sagen, men bare til din bemærkning - eftersom jeg selv er blevet ansat som sælger efter at have tilbragt det meste af mit voksne liv som almindelig hifi-nørd, er det lidt lettere selv at se hvordan tingene nogle gange foregår. Nogle sælgere er ikke engle, men det er bestemt heller ikke alle kunder der er blandt guds bedste børn!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu ved jeg ikke hvilket tele marketings firma du arbejder i, for man skal ikke finde sig i hvad som helst "bare" for at få et salg. Hvis kunden er meget ubehøvlet og direkte grov så skal han ikke købe noget af mig. Der skal være grænser for hvad man skal finde sig i som sælger. Kunden har som ofte ret men der er naturligvis også grænser som sagt. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|