Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 23:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: DPD og mangel på service (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
lige endnu en update, det lykkedes min kone og jeg at lodde forstærkeren sammen og nu spiller det...

Super    godt det ikke var mere omfattende.
Held og lykke med dyret.

kaan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 00:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har samme erfaring med DPD som indlæg #1
Flere af mine venner har samme erfaring.

Livet er simpelthen for kort til den slags gejl og efter at have oplevet det gentagne gange så har jeg besluttet ikke at handle steder der leverer med DPD.
Til top Vis kaan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaan

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

jeg vil da lige nævne det modsatte. Når vi i mit firma bestiller hos nogen i sverige og vælger DPD som fragtmand har vi det altid dagen efter, alle andre er længere om det. Men vi er også "store" kunder det kan vel have lidt indflydelse.

snod
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:
jeg vil da lige nævne det modsatte. Når vi i mit firma bestiller hos nogen i sverige og vælger DPD som fragtmand har vi det altid dagen efter, alle andre er længere om det. Men vi er også "store" kunder det kan vel have lidt indflydelse.

Problemet er, at DPD ikke kan finde af at levere til private!

Til top Vis snod's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snod

Dief
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

kaan skrev:
Jeg har samme erfaring med DPD som indlæg #1
Flere af mine venner har samme erfaring.

Livet er simpelthen for kort til den slags gejl og efter at have oplevet det gentagne gange så har jeg besluttet ikke at handle steder der leverer med DPD.

Har også samme erfaring.

Jeg hjalp en arbejdskollega med at spore hans pakke, som blev sendt fra Tyskland via forsendelses-firmaet "Hermes", hvor efter den bliver bragt videre af "DPD", når den kommer over grænsen (Skal lige siges at pakken også var en tur i Holland?) . "DPD" har også påstået at de har været og aflevere pakken, men der var ingen seddel/notat eller pakke.

Han har efterfølgende ringet ind til "DPD" for at høre om hvem der så skulle have skrevet under på modtagelsen, det viste sig vist nok at være chafføren ham selv  Og kollegaen havde ikke givet fuldmagt til chafføren........ Bestilte varen i juni 2007, pakken er stadig meldt savnet, og den var ik billig, kan jeg lige hilse og sige.

Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 Februar 2008 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Dief skrev:

Han har efterfølgende ringet ind til "DPD" for at høre om hvem der så skulle have skrevet under på modtagelsen, det viste sig vist
nok at være chafføren ham selv  Og kollegaen havde ikke givet fuldmagt til chafføren........

Så vidt jeg ved er det fyringsgrund hos en del af kurerfirmaerne, men åbenbart ikke hos DPD?

/U.

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

Det du beskriver, har jeg oplevet med DHL, FEDex og TNT Express. Årsagen er simpel, når det er en privat adr. og navn på person som modtager, så tror chaufføren ofte at der er frit lejde, for mange er ikke hjemme.

Det har ændret sig siden at jeg tog direkte kontakt til budfirmaet i samme øjeblik at jeg vidste at tingene afgår fra afsender, og ofte fra Kina eller Hong Kong, og man meddeler dem at man rent faktisk er hjemme på forventet modtagelsesdag.

Gør man ikke dette, så er tingene faktisk længere om at når fra Kastup fortoldsningscenter til min adr. i Søborg, end fra Kina til Kastrup. Så det er ikke kun DPD der stinker, det er faktisk de fleste, så længe der er privat modtager på pakken.

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

-Thomas-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003
Sendt: 18 Februar 2008 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Har oplevet noget ligende.

Skulle få en DAC fra Holland og da jeg kunne se via traking nummeret at den skulle leveres på min adresse så ringede jeg men de vidste ikke hvor pakken var, så jeg ventede 2 dage og pludselig var der en seddel i min postkasse af den var forsøgt leveret så loggede på deres side via den information der stod på kortet og aftalte at den skulle leveres på min arbejdsplads.

Dagen efter ringede jeg ved 13 tiden for at sikre mig den kom og de sagde de kunne se den var på bilen og han helt sikkert ville aflevere inden kl 16 og jeg skulle ikke være bange for den ikke kom og det stod også på deres tracking side.. Jeg ventede til kl 17.30 selvom jeg skulle være gået kl 15 men den kom ikke og om aftenen kunne jeg se på deres hjemmeside af den var afleveret kl 18.10 så ringede dagen efter til dem og de sagde den var afleveret til naboen til firmaet kl 18.10 og jeg stemte dørklokker men ingen havde modtaget den så ringede til DPD igen for at fortælle det og spurgte hvem der have kviteret for pakken men det kunne hun ikke se men ville undersøge det nærmere..

Det viste sig så at fragtmanden ikke havde afleveret pakken og det var en fejl at der stod den var leveret på det pågældende tidspunkt...Rigtig flot gået..så vi aftalte de skulle aflevere den dagen efter og skulle lade den være i starten af deres rute..Den dumpede så ind i firmaet..

Der var ikke styr på noget som helst...

Til top Vis -Thomas-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -Thomas-

Mellemhjulet
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 29 April 2008 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

I april går det stadig ikke godt for DPD. Ud af 4 pakker fra Ebay Tyskland i april, sendt via Hermes i Tyskland, og åbenbart DPD i Danmark er statistikken, at 2 pakker røg retur til afsender, og 2 pakker nåede frem, blev forsøgt  afleveret, fik brev, og omdirigeret til min ægtevivs arbejdsplads, og afleveret.

Det giver en fejlprocent på 50

Jeg har tænkt at lave en standardbemærkning om, at hvis afsender i Tyskland bruger Hermes, skal de sendes til min ægtevivs arbejdsplads. (Mit eget arbejdssted er temmelig stort, så det er lidt svært at finde mig.......)

Af de vel 150 - 200 forsendelser der er kommet gennem årene fra udlandet, er der kun 3 pakker der er gået galt. Den tredje var en forsendelse fra Barnes and Noble, som røg retur af en eller anden grund. Så blev pengene bare sat tilbage på min bankkonto, dollarkursen var steget, så jeg fik faktisk en 50'er mere tilbage end jeg havde givet.
Til top Vis Mellemhjulet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mellemhjulet

Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Sendt: 02 Maj 2008 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

De var nu meget hjælpsomme overfor mig. Kunne se på Track and Trace, at de havde været her kl.9, og der sov jeg, så ved ikke om det var rigtigt. Ringede så til dem, og spurgte om de kunne komme dagen efter, hvor jeg havde fri hele dagen. Fik så at vide, at proceduren var, at man fik et postkort fra dem, hvor man så skulle kontakte dem for en aftale om levering. Spurgte så den søde dame, om de ikke kunne gøre en undtagelse, da jeg ellers først kunne modtage den om en uge. Hun kunne så godt se problemet, og ville prøve at finde ud af noget. Og de kom sørme med den dagen efter. Beskeden fra damen sad på kassen.

Men jeg har sikkert været heldig.

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes