Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 18:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: KSB - genindrykninger (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

Get real. Eneste årsag til at skrive "Solgt" skal da være for at vise alle dem der vil prutte prisen ned, at de forsøgte forgæves.

(ikke at jeg ikke selv prutter )

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

i stedet for at skrive SOLGT, hvis man ikke har modtaget penge endnu. Så lad være med at rette annoncen. Jeg sletter af princip aldrig annoncer før pengene er modtaget. og det ved "køber" udmærket godt.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Get real. Eneste årsag til at skrive "Solgt" skal da være for at vise alle dem der vil prutte prisen ned, at de forsøgte forgæves.

Nej nu må du get real Jeg er med tiden blevet en af dem der skriver solgt dog inde i annoncen, hvis en har lovet at købe det jeg har til salg, men som nævnt reserveret  vil nok være mere dækkende.

Jeg gør det fordi jeg får rigtig mange henvendelser, med folk der skriver: den tager jeg! Ofte er det ugennem tænkt, folk vil først se billeder efter de har skrevet den køber jeg olign, så er der os dem der aldrig dukker op trods aftale, dem der aldrig får overført pengene, dem der finder ud af efter de har sagt de vil købe, at de ikke har penge nok og vil høre om man ikke lige vil bytte med deres gamle hitachi boremaskine og nordost netkabel  -konkret eksempel, sjovt men irriterende i længden.

Jeg har handlet herinde i 4 år eller lign. i starten var den slags ikke nødvendigt og der var ikke irriterende genindrykninger, jeg skifter ofte brugt grej, og kan kun konstatere folk bliver værre og værre.

Så det er nemmere at tilføje solgt til annoncen så man ikke får flere hendvendelser, end at skal lave en ny hvis man sletter den, alternativt kunne jeg copy/paste min tekst ind i word, men det andet er meget nemmere.

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Jeg sletter aldrig min annonce før jeg har fået betalingen.
Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Juni 2008 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Hvad med at lave et 'skjul annonce' felt, hvor opretter kan sætte flueben, så den ikke vises, men kan bruges igen senere ?

Evt. kan annoncer der har været inaktive mere end en vis periode, så slettes af Admin.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Per N skrev:

L.B. skrev:

Nej nu må du get real Jeg er med tiden blevet en af dem der skriver solgt dog inde i annoncen, hvis en har lovet at købe det jeg har til salg, men som nævnt reserveret  vil nok være mere dækkende.

Jeg gør det fordi jeg får rigtig mange henvendelser, med folk der skriver: den tager jeg! Ofte er det ugennem tænkt, folk vil først se billeder efter de har skrevet den køber jeg olign, så er der os dem der aldrig dukker op trods aftale, dem der aldrig får overført pengene, dem der finder ud af efter de har sagt de vil købe, at de ikke har penge nok og vil høre om man ikke lige vil bytte med deres gamle hitachi boremaskine og nordost netkabel  -konkret eksempel, sjovt men irriterende i længden.

Jeg har handlet herinde i 4 år eller lign. i starten var den slags ikke nødvendigt og der var ikke irriterende genindrykninger, jeg skifter ofte brugt grej, og kan kun konstatere folk bliver værre og værre.

Så det er nemmere at tilføje solgt til annoncen så man ikke får flere hendvendelser, end at skal lave en ny hvis man sletter den, alternativt kunne jeg copy/paste min tekst ind i word, men det andet er meget nemmere.

Ja, tak! Brug "RESERVERET" i stedet for "Solgt". Det er da mest logisk.

Mvh.
Niels

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
Ja, tak! Brug "RESERVERET" i stedet for "Solgt". Det er da mest logisk.

Mvh.
Niels

Enig.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Hvad med at lave et 'skjul annonce' felt, hvor opretter kan sætte flueben, så den ikke vises, men kan bruges igen senere ?

Evt. kan annoncer der har været inaktive mere end en vis periode, så slettes af Admin.

Se det var sgu' da et kreativt forslag  Det snupper jeg...

Lige en anden ting, lidt OT, men hvis jeg søger på f.eks. "Rouge Audio", så kommer alle emner ikke frem - er det ikke en fejl?!

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
i stedet for at skrive SOLGT, hvis man ikke har modtaget penge endnu. Så lad være med at rette annoncen. Jeg sletter af princip aldrig annoncer før pengene er modtaget. og det ved "køber" udmærket godt.

Ja, men det gør en anden køber jo ikke  Man kan blive noget så skuffet, hvis man henvender sig og får at vide at emnet er solgt 

Så er jeg mere til den med at skrive "Reserveret".

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:

Spencer skrev:

Lige en anden ting, lidt OT, men hvis jeg søger på f.eks. "Rouge Audio", så kommer alle emner ikke frem - er det ikke en fejl?!

Prøv at skrive Rogue og også Rouge (med stavefejl).
Folk staver det jo som bekendt ikke helt ens.

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:

Spencer skrev:

Det hedder Rogue Audio.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes