Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 08:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Get real. Eneste årsag til at skrive "Solgt" skal da være for at vise alle dem der vil prutte prisen ned, at de forsøgte forgæves.
(ikke at jeg ikke selv prutter )
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
i stedet for at skrive SOLGT, hvis man ikke har modtaget penge endnu. Så lad være med at rette annoncen. Jeg sletter af princip aldrig annoncer før pengene er modtaget. og det ved "køber" udmærket godt.
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Get real. Eneste årsag til at skrive "Solgt" skal da være for at vise alle dem der vil prutte prisen ned, at de forsøgte forgæves.
|
|
|
Nej nu må du get real Jeg er med tiden blevet en af dem der skriver solgt dog inde i annoncen, hvis en har lovet at købe det jeg har til salg, men som nævnt reserveret vil nok være mere dækkende.
Jeg gør det fordi jeg får rigtig mange henvendelser, med folk der skriver: den tager jeg! Ofte er det ugennem tænkt, folk vil først se billeder efter de har skrevet den køber jeg olign, så er der os dem der aldrig dukker op trods aftale, dem der aldrig får overført pengene, dem der finder ud af efter de har sagt de vil købe, at de ikke har penge nok og vil høre om man ikke lige vil bytte med deres gamle hitachi boremaskine og nordost netkabel -konkret eksempel, sjovt men irriterende i længden.
Jeg har handlet herinde i 4 år eller lign. i starten var den slags ikke nødvendigt og der var ikke irriterende genindrykninger, jeg skifter ofte brugt grej, og kan kun konstatere folk bliver værre og værre.
Så det er nemmere at tilføje solgt til annoncen så man ikke får flere hendvendelser, end at skal lave en ny hvis man sletter den, alternativt kunne jeg copy/paste min tekst ind i word, men det andet er meget nemmere. __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sletter aldrig min annonce før jeg har fået betalingen.
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med at lave et 'skjul annonce' felt, hvor opretter kan sætte flueben, så den ikke vises, men kan bruges igen senere ?
Evt. kan annoncer der har været inaktive mere end en vis periode, så slettes af Admin.
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
L.B. skrev:
|
|
|
Nej nu må du get real Jeg er med tiden blevet en af dem der skriver solgt dog inde i annoncen, hvis en har lovet at købe det jeg har til salg, men som nævnt reserveret vil nok være mere dækkende.
Jeg gør det fordi jeg får rigtig mange henvendelser, med folk der skriver: den tager jeg! Ofte er det ugennem tænkt, folk vil først se billeder efter de har skrevet den køber jeg olign, så er der os dem der aldrig dukker op trods aftale, dem der aldrig får overført pengene, dem der finder ud af efter de har sagt de vil købe, at de ikke har penge nok og vil høre om man ikke lige vil bytte med deres gamle hitachi boremaskine og nordost netkabel -konkret eksempel, sjovt men irriterende i længden.
Jeg har handlet herinde i 4 år eller lign. i starten var den slags ikke nødvendigt og der var ikke irriterende genindrykninger, jeg skifter ofte brugt grej, og kan kun konstatere folk bliver værre og værre.
Så det er nemmere at tilføje solgt til annoncen så man ikke får flere hendvendelser, end at skal lave en ny hvis man sletter den, alternativt kunne jeg copy/paste min tekst ind i word, men det andet er meget nemmere. |
|
|
Ja, tak! Brug "RESERVERET" i stedet for "Solgt". Det er da mest logisk. Mvh. Niels
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Ja, tak! Brug "RESERVERET" i stedet for "Solgt". Det er da mest logisk.
Mvh. Niels
|
|
|
Enig.
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Hvad med at lave et 'skjul annonce' felt, hvor opretter kan sætte flueben, så den ikke vises, men kan bruges igen senere ?
Evt. kan annoncer der har været inaktive mere end en vis periode, så slettes af Admin.
|
|
|
Se det var sgu' da et kreativt forslag Det snupper jeg...
Lige en anden ting, lidt OT, men hvis jeg søger på f.eks. "Rouge Audio", så kommer alle emner ikke frem - er det ikke en fejl?! 
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
i stedet for at skrive SOLGT, hvis man ikke har modtaget penge endnu. Så lad være med at rette annoncen. Jeg sletter af princip aldrig annoncer før pengene er modtaget. og det ved "køber" udmærket godt.  |
|
|
Ja, men det gør en anden køber jo ikke Man kan blive noget så skuffet, hvis man henvender sig og får at vide at emnet er solgt 
Så er jeg mere til den med at skrive "Reserveret".
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
Spencer skrev:
|
|
|
Lige en anden ting, lidt OT, men hvis jeg søger på f.eks. "Rouge Audio", så kommer alle emner ikke frem - er det ikke en fejl?!  |
|
|
Prøv at skrive Rogue og også Rouge (med stavefejl). Folk staver det jo som bekendt ikke helt ens.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
Spencer skrev:
|
|
|
Lige en anden ting, lidt OT, men hvis jeg søger på f.eks. "Rouge Audio", så kommer alle emner ikke frem - er det ikke en fejl?! 
|
|
|
Det hedder Rogue Audio.
|
Til top |
|
|