Forfatter |
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 17 Juni 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men det er sjovt at det ikke rigtig er gået op for folk endnu at det ikke har den store gavn at genindrykke længere. Der er i hvert fald stadig arbejde til moderatoren...
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Men det er sjovt at det ikke rigtig er gået op for folk endnu at det ikke har den store gavn at genindrykke længere. Der er i hvert fald stadig arbejde til moderatoren...  |
|
|
hvis nu det stod et sted når man indrykkede en annonce? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
Lars.S Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 51
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
sunmusic skrev:
p***eirteend! Folk der bliver ved md at genindrykke deres salgsannoncer på KSB. det er sku' da for plat.
|
|
|
Hej.
Ja det er stort set ligeså irreterende som dem der ikke "SLETTER" deres annoncer når produktet er solgt
Hilsen Lars.
|
Til top |
|
|
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars.S skrev:
sunmusic skrev:
p***eirteend! Folk der bliver ved md at genindrykke deres salgsannoncer på KSB. det er sku' da for plat.
|
|
|
Hej.
Ja det er stort set ligeså irreterende som dem der ikke "SLETTER" deres annoncer når produktet er solgt
Hilsen Lars. |
|
|
Jep kan man rapportere sådanne annoncer/annoncører? Jeg har sågar prøvet at kontakte en sælger hvorefter han siger det er solgt han har bare ikke fået slettet annoncen .. og 2 uger efter er annoncen der stadig .. suk .. __________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|
Lars.S Forum Bruger

|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
MonoTovarisj skrev:
Lars.S skrev:
[QUOTE=sunmusic]p***eirteend! Folk der bliver ved md at genindrykke deres salgsannoncer på KSB. det er sku' da for plat.
|
|
|
Hej.
Hilsen Lars.
|
|
|
Jep kan man rapportere sådanne annoncer/annoncører? Jeg har sågar prøvet at kontakte en sælger hvorefter han siger det er solgt han har bare ikke fået slettet annoncen .. og 2 uger efter er annoncen der stadig .. suk ..
Hørt hørt.. Det er uforskammet skødesløst og spild af folks tid!
Lars
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er også sjovt at folk gider bruge tid på at redigere deres annonce med "SOLGT" istedet for at slette den...
se bare her:
1
2
3
4
5
6
Hvad er det nu lige det gavner?
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er en rubrik til spørgsmål omkring varen. Prøv at spørge om den er billigere, nu hvor den er solgt.
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Der er en rubrik til spørgsmål omkring varen.Prøv at spørge om den er billigere, nu hvor den er solgt.
|
|
|
Ja det kunne være at de ville lære at slette deres annoncer, hvis de blev vold-spammet med spørgsmål haha
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars.S skrev:
MonoTovarisj skrev:
Lars.S skrev:
[QUOTE=sunmusic]p***eirteend! Folk der bliver ved md at genindrykke deres salgsannoncer på KSB. det er sku' da for plat.
|
|
|
Hej.
Hilsen Lars.
|
|
|
Jep kan man rapportere sådanne annoncer/annoncører? Jeg har sågar prøvet at kontakte en sælger hvorefter han siger det er solgt han har bare ikke fået slettet annoncen .. og 2 uger efter er annoncen der stadig .. suk ..
Hørt hørt.. Det er uforskammet skødesløst og spild af folks tid!
Lars |
|
|
Jeps! bare tryk på rapport knappen så klarer vi det! Det er en stor hjælp til at få ryddet op.
|
Til top |
|
|
Lars.S Forum Bruger

|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Det er også sjovt at folk gider bruge tid på at redigere deres annonce med "SOLGT" istedet for at slette den...
se bare her:
1 2 3 4 5 6
Hvad er det nu lige det gavner? |
|
|
Ja det er jo vanvid.. det må da stoppes!
Lars.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Spencer skrev:
Der er en rubrik til spørgsmål omkring varen.Prøv at spørge om den er billigere, nu hvor den er solgt.
|
|
|
Ja det kunne være at de ville lære at slette deres annoncer, hvis de blev vold-spammet med spørgsmål haha  |
|
|
Ja, og når han så siger at varen er solgt, skal man lade som om man ikke forstår det, og blive ved at byde på den.  "Den er solgt!" - "nej, nej, jeg byder kr. 200,- oveni!" "Jamen den er der ikke mere!" - "Kom nu - kr. 400,- oveni så!" OSV, OSV, OSV __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars.S skrev:
Sjoenne skrev:
se bare her:
1 2 3 4 5 6
|
|
Ja det er jo vanvid.. det må da stoppes!
Lars. |
|
|
Fuldstændig idiotisk. Manden må jo være ejendomsmægler! MVH. Niels
|
Til top |
|
|
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
se bare her:
1
2
3
4
5
6
|
|
Ja det er pænt underligt og også ret irriterende.............. Selvfølgelig kan man bare hoppe over det, men hvad skal man vide at det er solgt for ? Hvis det er væk, er det vel solgt ? Jeg lavede iøvrigt en tråd om det.. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64307&K W=heltny ............ Den kom jeg lige med nød og næppe levende ud af......... Uha uha uha, folk var utilfredse med at jeg brokkede mig over at annoncer med "SOLGT" fyldte op på KSB.
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltny skrev:
Sjoenne skrev:
se bare her:
1
2
3
4
5
6
|
|
Ja det er pænt underligt og også ret irriterende.............. Selvfølgelig kan man bare hoppe over det, men hvad skal man vide at det er solgt for ?Hvis det er væk, er det vel solgt ?Jeg lavede iøvrigt en tråd om det.............. Den kom jeg lige med nød og næppe levende ud af......... Uha uha uha, folk var utilfredse med at jeg brokkede mig over at annoncer med "SOLGT" fyldte op på KSB. |
|
|
Ja det lyder da mærkeligt at folk skulle være utilfredse med at få bedre søgeresultater, og større overskuelighed.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltny skrev:
Sjoenne skrev:
se bare her:
1
2
3
4
5
6
|
|
Ja det er pænt underligt og også ret irriterende.............. Selvfølgelig kan man bare hoppe over det, men hvad skal man vide at det er solgt for ?
Hvis det er væk, er det vel solgt ?
Jeg lavede iøvrigt en tråd om det.............. Den kom jeg lige med nød og næppe levende ud af......... Uha uha uha, folk var utilfredse med at jeg brokkede mig over at annoncer med "SOLGT" fyldte op på KSB.
|
|
|
Hvis der var nogen der var utilfredse, var det nok dem der plejer at lave de stolte 'SOLGT' annoncer.  Det skulle da være hurtigere bare at trykke på en 'slet' knap?!  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forstår stadig ikke hvorfor det kan være et stort problem at finde en brugt CD-afspiller eller et sæt højttalere på KSB. Det er da så nemt, og det er jo ikke fordi der er flere hundrede sider at bladre i. Nå, det må folk jo mene om hvad de vil (heldigvis).
Til gengæld synes jeg man skulle gøre noget ved de smarte forhandlere som kæmper en tilsyneladende blodig kamp om kunderne, ved at lave fup-tilbud som f.eks.:
Førpris: 1 krone Nu: 0 kroner.
Det er plat af værste skuffe. Jeg hopper automatisk væk fra disse forhandlere.
Var det ikke noget med en karantæne-ordning for plattenslagere, eller går det ikke an ? Jeg ved godt de betaler for annoncerne, og så går det vel slet ikke an ? Men lidt retledning er vel ikke af vejen ?
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en skandale.
Det er set før at en køber er sprunget fra, selv efter at have sagt "DEAL" på skrift. Desværre.
Det er noget nemmere at rette annoncen med et enkelt ord "SOLGT" (bare lige til man har modtaget pengene), end det er og lave en hel ny. I kan prøve at regne lidt på det 
Som der er en der skriver; Det er jo ikke særlig mange annoncer der er på KSB.
På http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/index.php?action=forum må man godt. Der er mindst lige så meget til salg.
Jeg synes faktisk at det kan være meget sjovt, også at kunne se hvad der ER blevet solgt 
Men ok, vi skal jo have lidt at brokke os over 
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil anbefale folk at skrive "reserveret" i stedet, for at undgå misforståelser.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Juni 2008 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
... Jeg synes faktisk at det kan være meget sjovt, også at kunne se hvad der ER blevet solgt 
... |
|
|
Tjae, Netto havde et vintilbud, hvor jeg stod der to dage i træk, da de åbnede, og de havde ikke flere flasker tilbage, begge gange. Det viste sig at være ansatte der benyttede sig af det, inden åbningstid. Jeg reagerer ikke på platte annoncer længere. Annoncer hvor der står 'SOLGT' gider jeg heller ikke sende besked på. 'hviiis ham den anden ikke vil have den, vil jeg godt - ehemmm' nej - det gider jeg ikke .__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|