Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvad hører du nu? [LP, MC, FM, CD, PC] (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 281
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mads57
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 732
Sendt: 13 November 2009 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

I aften er det:



og



Så der er en hvis ro i sindet efter et lyt til det musik i aften.
Til top Vis Mads57's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mads57
 
-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 737
Sendt: 13 November 2009 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Burton, Corea, Metheny, Haynes, Holland - Like Minds CD

The Road To You Live in Europe CD

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 14 November 2009 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Mads57 skrev:
I aften er det:



og



Så der er en hvis ro i sindet efter et lyt til det musik i aften.

den sidder jeg sku også lige og høre



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 14 November 2009 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

John Hammond - Push Comes to Shove (CD - 2007)

Dejligt med nyt fra Mule - tilbage på sporet efter reggae-udflugten på 'Mighty High':

Gov't Mule - By a Thread (CD - 2009)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
Jan Post
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 344
Sendt: 14 November 2009 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Wishbone Ash. New England

 

Til top Vis Jan Post's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Post
 
ludvig
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juli 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 146
Sendt: 14 November 2009 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Her til formiddag:

      Cover: CD: Albert Collins: Ice Pickin' 1990

Wilco (The Album)                                Albert Collins "Ice Pickin'"

Venlig hilsen Ludvig

 

Til top Vis ludvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ludvig
 
winding
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 15 November 2009 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

(rettet/slettet)

__________________
Overdrivelsens kunst er den sværeste !
Til top Vis winding's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winding
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 15 November 2009 kl. 01:53 | IP-adresse registreret  

40 års jubilæumsudgave på vinyl

http://i.realone.com/assets/rn/img/6/0/2/0/29580206-29580211-slarge.jpg

ground control - over


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Jan Post
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 344
Sendt: 15 November 2009 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Wishbone Ash - Front page news

På vinyl selfølgelig...

 

Til top Vis Jan Post's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Post
 
alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 15 November 2009 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Bagdad Dagblad:

Bagdad Dagblad
Don't sing

FED dansk fusionsmusik



__________________
Where the devil is Greendale ?
Til top Vis alpape's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpape
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2168
Sendt: 15 November 2009 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Jeg hørte disse igår

 og

Joan Jett er gedigen rock'n'roll, det spiller bare og specielt Album er et formidabelt.

samt

 og

Købte lige Money & Cigarettes for 40 kr fra ny og Behind the sun for 30 kr second hand. Så har jeg snart alle Clapton. og det er fine albums.



__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2247
Sendt: 15 November 2009 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

KONGE ALBUM med Pet Shop Boys på cd!!!:





__________________
'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
Til top Vis Tante Berg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tante Berg
 
Jan Post
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 344
Sendt: 16 November 2009 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

Super live album

Fantastisk Band

Til top Vis Jan Post's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Post
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 16 November 2009 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

netop afsluttet dette fede Miles Davis Album
http://bigearflux.files.wordpress.com/2008/03/b00002644h02_ss500_sclzzzzzzz_v58501644_.jpg
og vil så falde til ro til et herligt 3 dobbelt album med Keith Jarrets soloconcerter fra Bremen og Lausanne

http://991.com/newGallery/Keith-Jarrett-Solo-Concerts-479359.jpg

på dejlig sort vinyl - afspillet på trancription hydraulic reference turntable med en mørch up4 og ortofon supreme - js- trafoer - sansui au 555a og små sansui sp30 højtalere til nær lytning - godnat


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 18 November 2009 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
netop afsluttet dette fede Miles Davis
Album http://bigearflux.files.wordpress.com/2008/03/b00002644h02_s s500_sclzzzzzzz_v58501644_.jpg">og vil så falde til ro til et
herligt 3 dobbelt album med Keith Jarrets soloconcerter fra Bremen og LausanneJarrett-Solo-Concerts-479359.jpg" http://991.com/newGallery/Keith-Jarrett-Solo-Concerts-479359 .jpg">på dejlig sort vinyl
- afspillet på trancription hydraulic reference turntable med en mørch up4 og ortofon supreme - js- trafoer - sansui au 555a og
små sansui sp30 højtalere til nær lytning - godnat


Det Kieth Jarrett album er jeg også så heldig at eje, desværre med en stor ridse på side 1

__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 18 November 2009 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

The Jeff Healey Band - See the Light (CD - 1988)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
Luggelaj
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2008
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 521
Sendt: 18 November 2009 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

CD

Godspeed You Black Emperor!

Yanqui U.X.O.

- En fantastisk plade, der bare er til at høre igen og igen, og så er det endda godspeeds svageste album.

Dejligt at være alene hjemme sådan en onsdag aften.

Til top Vis Luggelaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luggelaj
 
winding
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 18 November 2009 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

(rettet/slettet)

__________________
Overdrivelsens kunst er den sværeste !
Til top Vis winding's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winding
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 19 November 2009 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

SNØFT...der høres sørgemusik, fordi min kære gamle kat (avatar) måtte slutte sit liv i dag.

 

Jon Auer - Songs from the Year of Our Demise (CD - 2006)

Justin Currie - What Is Love For (CD - 2007)

Eels - Daisies of the Galaxy (CD - 2000)

The Beach Boys - Pet Sounds (DVD-Audio - 1966)

Pernice Brothers - The World Won't End (CD - 2001)

The Vinyl Skyway - The Vinyl Skyway (CD - 2004)

Iron & Wine - Our Endless Numbered Days (CD - 2004)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
msquared
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 19 November 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Her har aftenen stået i Tom Waits' tegn:

Closing Time

The Heart of Saturday Night

Heartattack and Vine

Small Change

Og afslutningsvis Foreign Affair



__________________
Amp: Audio Analogue Puccini SE \\ CD: Onkyo Dx-708 \\ Højttalere: Dali Grand Coupé
Til top Vis msquared's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af msquared
 

<< Forrige Side af 281 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes