Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
Raskolnikov skrev:
krenzler skrev:
Den nye fra Alice in Chains på kobber-tonet ½-gennemsigtig dobbelt-vinyl.
Det vil jeg gerne se billeder af.
Jeg har ikk' noget kamera. Du må bare købe pladen Raz. Man får også en CD med i købet. God flad tyk vinyl uden fejl (mit eksemplar ihvertfald). Rent musikalsk vil jeg sige at de bedste sange er rigtigt gode mens der også er lidt fyld ind imellem.
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
har lige lyttet på P2, det er en god lyd der i aften der er ikke formet eller for lidt det hænger godt sammen med denne udsenelse diregte, ogel tonerene kom godt med især de dybe toner bravo
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
Rued Langgaards "String Quartets" dobbelt LP Direct metal mastering med " The Kontra Quartet" Teldec Berling 1984 - - det er meget smuk musik og en pragtfuld indspilning med bl.a.Moreten Zeuthen på Cello
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum