| Forfatter |
|
henrik141 Udelukket fra forum

Tager lige en pause!
Bruger siden: 09 Marts 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 708
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
JOHS GROBAN for s..... da han kan synge 
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|

Pink Floyd - The Dark Side of the Moon: 30th Anniversary Edition (SACD - 1973)
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den har jeg også  __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 08 Oktober 2009 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har just modtaget bl.a. denne 2cd med Porcupine Tree:

Har også lige lyttet lidt til denne "gamle" LP:

Og da jeg nu havde gang i min Rega, skulle jeg lige høre denne over mine Duelund horn m. Lowther PM 6A:

To LP'er, som var nogle af de første jeg købte, dengang forstærker og højttalere hed Scan Dyna og grammofonen var en Lenco. Those were the days...
Venlig hilsen Ludvig
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
sad og arbejde - var døoven så en cd kom på - kind of blue - miles - den "nye" 50 års jubilæumsudgave - må have kommet til at trykke repeatknappen ind - det er 4 timer siden - hold op hvor er det en fantastisk plade - selvom jeg har den på 3 vinyl, 2 almindelige cd - og så denne nye - bliver jeg ved med at finde nye lag i musikken - pragtfuldt
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|

Paul McCartney - Ram (CD - 1971)

Elliott Smith - Either/Or (CD - 1997)

Cardinal - Cardinal (CD - 1994)

The Squires of the Subterrain - Feel the Sun (CD - 2008)

Pernice Brothers - Yours, Mine & Ours (CD - 2003)

Ken Stringfellow - Touched (CD - 2001)

P. Hux - Purgatory Falls (CD - 2001)
And the raisin in the sausage end - remastered:

The Beatles - Abbey Road (CD - 1970)
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye fra Alice in Chains på kobber-tonet ½-gennemsigtig dobbelt-vinyl.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pet Sounds. LP. Mono.
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den snupper jeg også - i 1997 trak Brian Wilson og producer Mark Linett lykkeligvis dette monumentale værk ud af godt 30 år i mono-mørket, så det kunne få plads til at ånde og dermed folde sig ud i fuld flor i FANTASTISK 24 bit/96kHz STEREO (og 5.1 surround) - første gang jeg hørte det i stereo, var det som at opleve værket for første gang påny...mageløst!

The Beach Boys - Pet Sounds (DVD-Audio - 1966)
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Porcupine Tree: Warszawa.
For *beep*, et fantastisk band......
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
tre lp,er frisk fra genbrugs stationen først  og så og så en mint udgave af Lionheart  se det var ikke jazz men i høj grad tre navne der var ikoner for sin tid - som skabte holdbare hits der var lidt mere end mainstream ... nu skal jeg se resten af stakken igennem - og ja jeg lod Cliff Richard og Gilbert O'Sullivan stå til andre
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
The young ones med CLiff er stadigvæk et fantastisk nummer.
Hørte den i dag i Mylle's eldorado i de nye indspildninger med dem.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mylles eldorado - gisp - har du en tidsmaskine eller får den klahat stadig lov til at fylde æteren med tomgang ....
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
winding Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
(rettet/slettet)
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
R-L-B
Det har du fuldstændig ret i mht.Mylles udsendelser det er de samme gendudsendelser igen gennem hele ugen og jeg hører det også kun tre gange om ugen ml. 18-19:00.
Jeg ville bare sige at lige præcist dette nr. med Cliff kommer du ikke udenom i rock historien. 
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
| Mylles eldorado - gisp - har du en tidsmaskine eller får den klahat stadig lov til at fylde æteren med tomgang .... |
|
|
har vi ikke brug for at komme i tomgang en gang imellem
|
| Til top |
|
| |
Kasper H Forum Bruger


Bruger siden: 25 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 222
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elton John - Goodbye Yellow Brick Road er på Ploven lige nu. Dejligt.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10 skrev:
R-L-B
Det har du fuldstændig ret i mht.Mylles udsendelser det er de samme gendudsendelser igen gennem hele ugen og jeg hører det også kun tre gange om ugen ml. 18-19:00.
Jeg ville bare sige at lige præcist dette nr. med Cliff kommer du ikke udenom i rock historien.  |
|
|
det har du jo ganske ret i  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper H skrev:
| Elton John - Goodbye Yellow Brick Road er på Ploven lige nu. Dejligt. |
|
|
Det album og Captain Fantastic er nok noget af det bedste fra Elton Johns / Turpins hænder - og vildt fede covers - gatefold vinyl med indlagte plakater - mp3 generationen ved ikke hvad de går glip af  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Pet Sounds. LP. Mono.
|
|
|
Købt hvor?  __________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |