Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:01   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvad hører du nu? [LP, MC, FM, CD, PC] (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 281
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 23 September 2009 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

BOSSEN FYLDER 60 I DAG:

 

Magic

 

We Shall Overcome: The Seeger Sessions

 

 

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2168
Sendt: 23 September 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:

BOSSEN FYLDER 60 I DAG:

 

Magic

 

We Shall Overcome: The Seeger Sessions

 

Tillykke med fødselsdagen !

Så må vi høre Bossen imorgen på vej til arbejde. Jeg kan nå at høre både The River og den nye. Han var god i Herning i sommer, håber han kommer igen for så kommer vi også igen.



__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 23 September 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Han og bandet var i topform da de angreb scenen i Herning, og helt enig:
Vi er klar næste gang

Har lige smidt denne i spillen:

The Rising Special Packaging

 

http://www.dr.dk/drnetradio/index.dr?evt=k&name=rock

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 23 September 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

soka skrev:
bittermand skrev:

Gasolin' - Gasolin' 3 (CD - 1973)

Black Box?

Nix! Min gode musikalske ven og kollega "Elvis" P.(etersen) forærede mig lige fra 'Gasolin'' til 'Gør det noget' på enkelt-CD'erne fra 1991, fordi han har 'Den sorte box' - fornem gestus . Vi må hjælpes ad...

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 24 September 2009 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

bittermand skrev:
soka skrev:
bittermand skrev:

Gasolin' - Gasolin' 3 (CD - 1973)

Black Box?

Nix! Min gode musikalske ven og kollega "Elvis" P.(etersen) forærede mig lige fra 'Gasolin'' til 'Gør det noget' på enkelt-CD'erne fra 1991, fordi han har 'Den sorte box' - fornem gestus . Vi må hjælpes ad...

Super ven dér Det minder mig lidt om, hvordan mit ubrydelige forhold til Rolling Stones opstod... Så dem snupper jeg lige en med, mens jeg sender en varm tanke til hr. journalist John P.(etersen)(-Tegner der sig et mønster her..?)

Desværre afspillet over pc'en:

Rolling Stones : "Get Yer Ya-ya's Out!"

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 24 September 2009 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

soka skrev:
Desværre afspillet over pc'en:

Du må se at "Get Yer Ya-Yas Out" og få lavet det løbeværk - ikke mindst for Beatles remasters skyld ! Jeg snupper lige en mere fra tiden med bumser:

Gasolin' - Gasolin' (CD - 1971) 

Hammerblæret cover!!!

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 24 September 2009 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

bittermand skrev:

soka skrev:
Desværre afspillet over pc'en:

Du må se at "Get Yer Ya-Yas Out" og få lavet det løbeværk - ikke mindst for Beatles remasters skyld !

Heldigvis ser der måske ud til at være lys for enden af tunnelen. En omgang intens netjagt har, kombineret med sved, svovlen, tårer, skruetrækkere, unbrakonøgler og lup, ført mig frem til en, vistnok, brugbar alternativ transportmekanisme. Og en venlig sjæl, der vil sælge et eksemplar til en favorabel pris, er endda også dukket op. Håber, håber, håber...

Jeg tror også konen håber, da hun vist mener mine Ya-ya´s er lidt for rigeligt ude og klar i disse musikløse tider

 

Mine bumser dukkede op nogenlunde samtidig med at den her ramte gaden:

Led Zeppelin :  "Coda"

 

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
el_serpiente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 546
Sendt: 24 September 2009 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  



Ahab - The Call Of The Wretched Sea

Efter jeg var til koncert med dem i sidste uge har de været på afspilleren en del. Koncerten var suveræn)

Til top Vis el_serpiente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_serpiente
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 24 September 2009 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

The Beatles - The Beatles (2CD - 1968)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
Mr_Tarantino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1562
Sendt: 24 September 2009 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Bob Dylan - Desire på LP!
Til top Vis Mr_Tarantino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr_Tarantino
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 24 September 2009 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

John Lennon/Plastic Ono Band - John Lennon/Plastic Ono Band (CD - 1970)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
ludvig
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juli 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 146
Sendt: 24 September 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Så har jeg lyttet til denne fremragende skive - naturligvis i remastered udgave:

 

Og nu skal jeg lytte til denne "nye" limited edition af Julian Cope (2 cd):

 

Derpå er det den nyeste med hulepindsvinstræet, der får lov til at snurre:

Venlig hilsen Ludvig

Til top Vis ludvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ludvig
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 25 September 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

det her er en dejlig DVD med Bee Gees, synd den ikke er i bredformat, lyden kan man altid diskutere man bliver ikke øre træt

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
Claus.petersen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 390
Sendt: 25 September 2009 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  



Rainbow: On Stage

All Music gir den 2 stjerner. Ikke forstået... Jeg giver den mange...


__________________
/Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
Til top Vis Claus.petersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus.petersen
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 25 September 2009 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

 

Audio

 

We'll Never Turn Back

 

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 25 September 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Claus.petersen skrev:


Rainbow: On Stage

All Music gir den 2 stjerner. Ikke forstået... Jeg giver den mange...

Enig...jeg forstår det heller ikke - den blæste fan'me mange bumser af mit ansigt i 70'erne.

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 25 September 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Remastered:

The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (CD - 1967)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 25 September 2009 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

The Beatles - Free As a Bird (CD-Single - 1995)

The Beatles - Real Love (CD-Single - 1996)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 26 September 2009 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

 

Live In London

 

Transformer

 

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 26 September 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Ufatteligt at sådan en rodebutik kan være så helstøbt - et eklektisk mesterværk, mageligt blandt rockhistoriens væsentligste:

The Clash - London Calling (2CD - 1979)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 

<< Forrige Side af 281 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes