| Forfatter |
|
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 23 September 2009 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
BOSSEN FYLDER 60 I DAG:


|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 23 September 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
|
BOSSEN FYLDER 60 I DAG:


|
|
|
Tillykke med fødselsdagen !
Så må vi høre Bossen imorgen på vej til arbejde. Jeg kan nå at høre både The River og den nye. Han var god i Herning i sommer, håber han kommer igen for så kommer vi også igen. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 23 September 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 23 September 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
soka skrev:
bittermand skrev:
|
Gasolin' - Gasolin' 3 (CD - 1973)
|
|
|
Black Box? |
|
|
Nix! Min gode musikalske ven og kollega "Elvis" P.(etersen) forærede mig lige fra 'Gasolin'' til 'Gør det noget' på enkelt-CD'erne fra 1991, fordi han har 'Den sorte box' - fornem gestus . Vi må hjælpes ad...
|
| Til top |
|
| |
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
soka skrev:
bittermand skrev:
|
Gasolin' - Gasolin' 3 (CD - 1973)
|
|
|
Black Box? |
|
|
Nix! Min gode musikalske ven og kollega "Elvis" P.(etersen) forærede mig lige fra 'Gasolin'' til 'Gør det noget' på enkelt-CD'erne fra 1991, fordi han har 'Den sorte box' - fornem gestus . Vi må hjælpes ad...
|
|
|
Super ven dér  Det minder mig lidt om, hvordan mit ubrydelige forhold til Rolling Stones opstod... Så dem snupper jeg lige en med, mens jeg sender en varm tanke til hr. journalist John P.(etersen)(-Tegner der sig et mønster her..?)
Desværre afspillet over pc'en:

Rolling Stones : "Get Yer Ya-ya's Out!"
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
soka skrev:
| Desværre afspillet over pc'en: |
|
|
Du må se at "Get Yer Ya-Yas Out" og få lavet det løbeværk - ikke mindst for Beatles remasters skyld ! Jeg snupper lige en mere fra tiden med bumser:

Gasolin' - Gasolin' (CD - 1971)
Hammerblæret cover!!!
|
| Til top |
|
| |
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
soka skrev:
| Desværre afspillet over pc'en: |
|
|
Du må se at "Get Yer Ya-Yas Out" og få lavet det løbeværk - ikke mindst for Beatles remasters skyld !
|
|
|
Heldigvis ser der måske ud til at være lys for enden af tunnelen. En omgang intens netjagt har, kombineret med sved, svovlen, tårer, skruetrækkere, unbrakonøgler og lup, ført mig frem til en, vistnok, brugbar alternativ transportmekanisme. Og en venlig sjæl, der vil sælge et eksemplar til en favorabel pris, er endda også dukket op. Håber, håber, håber...
Jeg tror også konen håber, da hun vist mener mine Ya-ya´s er lidt for rigeligt ude og klar i disse musikløse tider
Mine bumser dukkede op nogenlunde samtidig med at den her ramte gaden:

Led Zeppelin : "Coda"
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Ahab - The Call Of The Wretched Sea
Efter jeg var til koncert med dem i sidste uge har de været på afspilleren en del. Koncerten var suveræn)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|

The Beatles - The Beatles (2CD - 1968)
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bob Dylan - Desire på LP!
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|

John Lennon/Plastic Ono Band - John Lennon/Plastic Ono Band (CD - 1970)
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg lyttet til denne fremragende skive - naturligvis i remastered udgave:

Og nu skal jeg lytte til denne "nye" limited edition af Julian Cope (2 cd):

Derpå er det den nyeste med hulepindsvinstræet, der får lov til at snurre:

Venlig hilsen Ludvig 
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
det her er en dejlig DVD med Bee Gees, synd den ikke er i bredformat, lyden kan man altid diskutere man bliver ikke øre træt

|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rainbow: On Stage
All Music gir den 2 stjerner. Ikke forstået... Jeg giver den mange...
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus.petersen skrev:
Rainbow: On Stage
All Music gir den 2 stjerner. Ikke forstået... Jeg giver den mange... |
|
|
Enig...jeg forstår det heller ikke - den blæste fan'me mange bumser af mit ansigt i 70'erne.
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Remastered:

The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (CD - 1967)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|

The Beatles - Free As a Bird (CD-Single - 1995)

The Beatles - Real Love (CD-Single - 1996)
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 26 September 2009 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 26 September 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ufatteligt at sådan en rodebutik kan være så helstøbt - et eklektisk mesterværk, mageligt blandt rockhistoriens væsentligste:

The Clash - London Calling (2CD - 1979)
|
| Til top |
|
| |