Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
Sendt: 19 September 2009 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
bittermand skrev:
Prøv hans 'Shoulda Been Home' fra 2001 og ellers hans tidlige ting, hvis ikke du allerede er bekendt med det.
Jeg er stor fan af Robert Cray, og har alle hans plader. Er vild med hans stemme og guitar. Min favorit må være "Sweet potato pie". Desværre er det ikke alt der er ude på vinyl.
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 22 September 2009 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
Dexter Gordon - mono - på leak 25 plus - og en enkelt sansui sf-2 rundstråle højtalere - meget charmerende - "copenhagen slim" forstod sku at blæse i et horn
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum