Forfatter |
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 02 Februar 2015 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
gasolin skrev:
Så fik jeg bestilt det rigtige til 40kr i fragt, utroligt nogen vil have 90 kr for at sende 10 sikringer til ca 20kr som måske vejer max
50 gram |
|
|
Havde det ikke været billigere at tage en tur til Odense for at købe en masse sikringer?
Medmindre....at du havde tænkt dig at befordringen skulle foregå i taxa.....
Niels
|
Til top |
|
|
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1946
|
Sendt: 02 Februar 2015 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
gasolin skrev:
Så fik jeg bestilt det rigtige til 40kr i fragt, utroligt nogen vil have 90 kr for at sende 10 sikringer til ca 20kr
som måske vejer max 50 gram |
|
|
Varen skal plukkes fra lager, faktura skrives, varen lægges i konvolut og porto betales. Vel en ok pris - 9 kr. stykket, leveret til
din adresse. Du skal ikke køre langt i bil før prisen pr. sikring bliver højere.
Håber du får liv i projektet.
|
Til top |
|
|
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2599
|
Sendt: 02 Februar 2015 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej transporten er højere end fragt prisen og skal jeg lige have noget at spise og lige i elgiganten, det farligt for det kan nemt komme til at blive
dyrt, da jeg var i stark i går for at spørge efter sikringer kostede det mig 250kr fordi jeg lige skulle have noget
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

|
Sendt: 02 Februar 2015 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
gasolin skrev:
nej transporten er højere end fragt prisen og skal jeg lige have noget at spise og lige i elgiganten, det farligt for det kan nemt
komme til at blive
dyrt, da jeg var i stark i går for at spørge efter sikringer kostede det mig 250kr fordi jeg lige skulle have noget |
|
|
Nåårh...du har altså en problem med selvkontrol?!
I øvrigt er det da slet ikke ligegyldigt om du køber træge eller flinke sikringer, medmindre at du synes at det er en herlig beskæftigelse at skifte
sikringer i ét væk!
Hvis den gamle sikring siger T...ja, så er det sådan én du skal bruge.
Og Ampereværdien skal selvfølgelig være den samme men Volt-værdien kan såmænd godt være 500. (Mindre risiko for en lysbue ved evt.
fejlfunktion).
Niels
|
Til top |
|
|
KnockKnock Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 127
|
Sendt: 02 Februar 2015 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har med held købt en HEL del på aliexpress, fx:
http://www.aliexpress.com/item/5-20-Fast-Quick-Blow-Glass-Tu be-Fuse-Assortment-Kit-5x20MM-0-2A-0-5A-
1A/1760656618.html
|
Til top |
|
|
gasolin Forum Bruger

|
Sendt: 04 Februar 2015 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået de rigtige sikringer men forstærker (jamo sub 200) springer sikringen, aner ikke hvad det er men skal så have en ny forstærker/subwoofer
hvis jeg vil køre med 2 subwoofer
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

|
Sendt: 04 Februar 2015 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
gasolin skrev:
Har fået de rigtige sikringer men forstærker (jamo sub 200) springer sikringen, aner ikke hvad det er men skal så have en ny forstærker/subwoofer
hvis jeg vil køre med 2 subwoofer |
|
|
Er det så di rigtige TRÆGE (T) sikringer du har købt? Generelt skal man jo altid være på vagt, når et apparat brænder en sikring. Det er sjældent selve sikringen der er noget galt med... (Som du vel også er lidt inde på selv?). Niels
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

|
Sendt: 04 Februar 2015 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
KnockKnock skrev:
Jeg har med held købt en HEL del på aliexpress, fx:
http://www.aliexpress.com/item/5-20-Fast-Quick-Blow-Glass-Tu be-Fuse-Assortment-Kit-5x20MM-0-2A-0-5A-
1A/1760656618.html
|
|
|
I følge dit link, har du formået at bestille en stak forkerte sikringer! (Fast blow).  N.
|
Til top |
|
|
gasolin Forum Bruger

|
Sendt: 04 Februar 2015 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
gasolin skrev:
Har fået de rigtige sikringer men forstærker (jamo sub 200) springer sikringen, aner ikke hvad det er men skal så have en ny
forstærker/subwoofer
hvis jeg vil køre med 2 subwoofer |
|
|
Er det så di rigtige TRÆGE (T) sikringer du har købt?Generelt skal man jo altid være på vagt, når et
apparat brænder en sikring. Det er sjældent selve sikringen der er noget galt med... (Som du vel også er lidt inde på selv?).Niels |
|
|
Så der er et eller andet i vejen med forstærkeren, har dog ikke tænkt at skílle en af de andre 2 jeg har, men må se om jeg kan leve med en
eller bruge de 2 jeg har og så fínde en med indbygget dele filter så mine små boston a23 kan blive aflastet fra omkring 100-150hz og ned som vil
være perfekt
|
Til top |
|
|