| Forfatter |
|
Bonde1985 Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 16 Juni 2010 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er heller ikke selv særlig vild med bloodmountain. synes at levianth byder på nogle rigtig lækre passager i musikken, der
får mig til at trække på smilebåndet. det er ren genialitet.
synes også at crack the sky er en rigtig vellykket skive. dog synes jeg at sangeren mangler en smule brutalitet engang
imellem. synes hans stemme virker ret ens igennem numrene. men selve musikken er mega fed og med rigtig lækre
dynamiske passager.
har du hørt deres første album Remission? det synes jeg til dato er deres bedste. men synes heller ikke man kan sammenligne
det og så deres nyeste direkte med hinanden.
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 16 Juni 2010 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, nu synger de alle i bandet, to af dem er primære sangere. Jeg syntes nu at sangen er meget varieret men vi kan godt blive enige om at det ikke er særligt brutalt.
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 22 Juni 2010 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke det har været nævnt i denne tråd, men der er nyt album på vej fra Avenged Sevenfold i juli - første single kan chekkes her:
http://www.youtube.com/watch?v=B1Bi1c9LmhU __________________ Pioneer VSX-859 - Carver 753x - Energy RVS - Technics SL-1210mkII/Denon DL110 - Panasonic BD35 - Toshiba HD-XE1 - Pioneer CLD-D704 - LG 50PS8000 - Panasonic AE500
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Juni 2010 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle der har købt genudgivelserne af saturnus og vil komme med en kommentar, her tænker jeg mest på live fra Roskilde, wer koncerten så god som de sidste numre (der jo blev udgivet for mange år siden?)
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 23 Juni 2010 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
el_serpiente skrev:
|
Er der nogle der har købt genudgivelserne af saturnus og vil komme med en kommentar, her tænker jeg mest på live fra Roskilde, wer koncerten så god som de sidste numre (der jo blev udgivet for mange år siden?)
|
|
|
Nix, men tak for du mindede mig om det. Et pra af de numre du har linket tl her i tråden var jo dejlige. Har du også en webshop der sælger genudgivelserne? __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 23 Juni 2010 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
CDON.dk har den :)
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2010 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hrm, de er altid så p***e dyre med deres fragt. Er godt nok længe siden jeg har giver 150kr for et normalt album. Oh well må lige lede lidt, ellers bare bide i det sure æble og slagte pungen :P
__________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2010 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hah iMusic har dem til 140kr med afhentning i Århus, og billigcd.dk har dem til 125kr+forsendelse. Så slipper jeg også for cdon denne gang.
__________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2010 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
| Hah iMusic har dem til 140kr med afhentning i Århus, og billigcd.dk har dem til 125kr+forsendelse. Så slipper jeg også for cdon denne gang. |
|
|
Jeg lovpriser at jeg ikke har bestilt dem fra CDon endnu! :D
Tak
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 23 Juni 2010 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige hørt nogle numre fra den nye Ozzy.
Nogen stor sanger har han dælme aldrig været, men Ozzy Osbourne a la 2010 er direkte pinligt. Jeg mistede rigtig meget respekt for Ozzy, da han lavede TV showet for nogle år siden, og det bliver sgu ikke bedre af at lave sådan en gang skrammel, som hans nye materiale mest af alt er.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Juni 2010 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
el_serpiente skrev:
|
|
|
|
Nix, men tak for du mindede mig om det. Et pra af de numre du har linket tl her i tråden var jo dejlige. Har du også en webshop der sælger genudgivelserne? |
|
|
Nope men se de andre links. Jeg så dem dog til 100,- i Fona på strøget i København. (Jeg var dog ikke lige i humør til at købe den dag.)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Juni 2010 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
andeth skrev:
Har lige hørt nogle numre fra den nye Ozzy.
Nogen stor sanger har han dælme aldrig været, men Ozzy Osbourne a la 2010 er direkte pinligt. Jeg mistede rigtig meget respekt for Ozzy, da han lavede TV showet for nogle år siden, og det bliver sgu ikke bedre af at lave sådan en gang skrammel, som hans nye materiale mest af alt er. |
|
|
Ja, det er ret pinligt. Rent tilfældigt høere jeg Paranoid lige nu, nøj hvor er det godt.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juni 2010 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
el_serpiente skrev:
Ney_ skrev:
el_serpiente skrev:
|
|
|
|
Nix, men tak for du mindede mig om det. Et pra af de numre du har linket tl her i tråden var jo dejlige. Har du også en webshop der sælger genudgivelserne?
|
|
|
Nope men se de andre links. Jeg så dem dog til 100,- i Fona på strøget i København. (Jeg var dog ikke lige i humør til at købe den dag.)
|
|
|
Skal ned og hente Paradise belongs to you her til frokost hos iMusic, må forbi en fona en dag og se om jeg ka finde resten til en hund :) __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juni 2010 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har smidt Live@Roskilde '97 i IBM'en her på work og vil nu lytte til det på bøfferne, koncerten varer 1:04 fordelt på 7 numre og en intro på 2:45. Melder tilbage med mere om en times tid :) __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juni 2010 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var sku en behagelig oplevelse. Ganske udmærket koncert, og overraskende velindspillet. Det sidste var der rigtig rigtig mange der kunne lære noget af!! Men nøørj de kunne godt tage og indspille en lidt længere studieversion af Rise of Nakkiel, det er alt for nice et nummer.
Tracklist: Intro(The fall of nakkiel) Pilgramage of Sorrow Astral Dawn I love thee The underworld Paradise belongs to you Christ Goodbye The Rise of Nakkiel+Outro __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
arj03 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 02 Juli 2010 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asphyx nyeste skive er sgu god dø'. Kan varmt anbefales
|
| Til top |
|
| |
arj03 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 02 Juli 2010 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
og til ære for Bolt Thrower TO THE LASSSSSSSSSSSSSSST!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Juli 2010 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
|
Det var sku en behagelig oplevelse. Ganske udmærket koncert, og overraskende velindspillet. Det sidste var der rigtig rigtig mange der kunne lære noget af!! Men nøørj de kunne godt tage og indspille en lidt længere studieversion af Rise of Nakkiel, det er alt for nice et nummer.
Tracklist: Intro(The fall of nakkiel) Pilgramage of Sorrow Astral Dawn I love thee The underworld Paradise belongs to you Christ Goodbye The Rise of Nakkiel+Outro
|
|
|
Så fik jeg selv købt den, Koncerten er udemærket og de gør det ret godt. Da deres musik ikke er særligt "party"-agtigt så er koncerten heller ikke så medrivende som man kunne håbe. Højdepunktet er slutningen som de jo også tidligere har udgivet.
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2010 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er der af bonustracks på Loveless?
Jeg er nødt til at genkøbe Paradise, alene for at få koncerten, men alt afhængigt af hvad der er på Loveless, kan jeg spare de penge :)
Martyre skal jeg i øvrigt også have, da den desværre mangler i min samling (af skiver, forstås)
I øvrigt, er der foretaget nogle ændringer i mixing, mastering eller andet gøgl?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Juli 2010 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|