| Forfatter |
|
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det gør de. Nu har jeg set dem live to gange og begge gange var jeg ked at at mine ørepropper ikke lukkede al lyd ude.
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
Jeg tror at jeg kan få tråden igang igen.......here goes nothing:
Iron maiden stinker!!!!!!!!!!!!!!!!  |
|
|
Uh, den påstand skal du nok høste nogle bøllebank for
Men jeg er delvist enig, Iron Maiden er stærkt overvurderede! Jovist, noget af det er da hyggeligt nok, men det er ikke videre dybt eller spændende.
Illdisposed i Templet 16/04 - nogen der skal derind?
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cpt. Weirdo skrev:
carcass skrev:
|
Jeg tror at jeg kan få tråden igang igen.......here goes nothing:
Iron maiden stinker!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
Uh, den påstand skal du nok høste nogle bøllebank for
Men jeg er delvist enig, Iron Maiden er stærkt overvurderede! Jovist, noget af det er da hyggeligt nok, men det er ikke videre dybt eller spændende.
Illdisposed i Templet 16/04 - nogen der skal derind?  |
|
|
Jeg vil så gerne med på Templet (er vokset op i Lyngby :p) men jeg kan simpelthen ikke. 
Og Iron Maiden er da meget hyggeligt, jeg nyder da deres opsamlingsalbum Best of the Beast med jævne mellemrum. Meeen det er ikke noget der kommer på en hel lørdag.
Jeg har også bestilt Legend Pt 2 og 3.1 et nyt sted, hvor de skulle være på lager, der var leveringsproblemer med det første sæt Og så kom der lige to Within Temptation albums med i kurven da de havde en god pris og manglede på hylden. Dog venter jeg stadig på min Opeth cd som blev fejlleveret 
Og så glæder jeg mig som et lille barn til Juni. Wolves, Rammstein og Volbeat!    __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er kommet til at høre Black Sabbath - en eller andet opsamling af det gamle (Iron Man, Sweet Leaf, Sabbath Bloody Sabbath mv. Det holder stadig 100%.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det virkede sgu!!!!  
Jeg får sgu ticks når Maiden spiller.....hader guitar-harmonier når det bliver misbrugt!!!
Hvad høre i lige i tiden??????? Jeg har nærmest ikke hørt andet end Katatonia den sidste uges tid.
Kender i det med at man lige pludselig får et flip,og så bare finder alle sine Metallica,Pantera,Slayer eller ét eller andet bands cd´r frem og så bare ikke høre andet i en uge.....man kan slet ikke få nok,og bliver totalt nostalgisk? __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
|
Det virkede sgu!!!!  
Jeg får sgu ticks når Maiden spiller.....hader guitar-harmonier når det bliver misbrugt!!!
Hvad høre i lige i tiden??????? Jeg har nærmest ikke hørt andet end Katatonia den sidste uges tid.
Kender i det med at man lige pludselig får et flip,og så bare finder alle sine Metallica,Pantera,Slayer eller ét eller andet bands cd´r frem og så bare ikke høre andet i en uge.....man kan slet ikke få nok,og bliver totalt nostalgisk?
|
|
|
Jeg har lidt fobi mod at høre det samme hele tiden, meeen når det er sagt så er der perioder hvor nogle ting kommer oftere på spillen end andre, så jeg er nok ikke så forskellig jeg får bare kommet lidt variation ind imellem 
De sidste to uger var det Saviour Machine der havde en fast plads oven på cd-afspilleren, men eftersom jeg kun har den ene cd bliver det næste flip nok når de to nye kommer. I den her uge har et været meget random med alt fra Tina Dickow til Wolves. Har dog lidt på fornemmelsen at der sniger sig et EBM flip ind meget snart da jeg skal hjem og rippe lidt Leæther Strip til den bærbare  __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg elsker Leæther Strip,specielt Solitary confinement albummet er super fedt  ......hvad bliver der egentligt af EBM/Industrial-tråden Ney?  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saturnus!
Dimmu Borgir!
Nile!
Saturnus!
og Saturnus er det jeg hører mest for tiden
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
Jeg elsker Leæther Strip,specielt Solitary confinement albummet er super fedt ......hvad bliver der egentligt af EBM/Industrial-tråden Ney? |
|
|
*host* kan være den bliver lavet på vej hjem i toget imorgen 
Solitary Confinement er fantastisk. Kan iøvrigt anbefale remasteren med en bonuscd med remakes http://www.alfa-matrix.com/shop_comments.php?id=1825_0_8_0_C Claus er i gang med at remaster hele bagkataloget samt lave nyfortolkninger og indtil videre går det rimelig fantastisk. Så ham iøvrigt live i Tyskland sidste sommer, nøørj det var lækkert. (denne post bliver sikkert flyttet når jeg får taget mig sammen til at lave den nye tråd!)
Undskyld offtopic. Og nu vil jeg smide Katatonia på grooveshark da jeg ikke kender dem (nogle album der er bedre end andre?) __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
carcass skrev:
Jeg elsker Leæther Strip,specielt Solitary confinement albummet er super fedt ......hvad bliver der egentligt af EBM/Industrial-tråden Ney? |
|
|
*host* kan være den bliver lavet på vej hjem i toget imorgen 
Solitary Confinement er fantastisk. Kan iøvrigt anbefale remasteren med en bonuscd med remakes http://www.alfa-matrix.com/shop_comments.php?id=1825_0_8_0_C Claus er i gang med at remaster hele bagkataloget samt lave nyfortolkninger og indtil videre går det rimelig fantastisk. Så ham iøvrigt live i Tyskland sidste sommer, nøørj det var lækkert. (denne post bliver sikkert flyttet når jeg får taget mig sammen til at lave den nye tråd!)
Undskyld offtopic. Og nu vil jeg smide Katatonia på grooveshark da jeg ikke kender dem (nogle album der er bedre end andre?) |
|
|
De 2 seneste Katatonia albums er fantastiske efter min mening,Night is the new day og den forrige The great cold distance.......super gennemførte skiver  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 17 Marts 2010 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det holder max
Nu er det vist også mest gamle sange der er blevet indspillet, men det er ret fedt
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2010 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja han har jo haft tid nok til at skrive dem kan man sige  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2010 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2010 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
DAMN!!!!Burzums Belus album bliver bare ved med at gro på mig    __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom min Opeth CD ENDELIG! Glæder mig til at komme hjem og få den smidt på anlægget. Og tøsen er sku heller ikke hjemme i aften så det lugter kraftigt af lidt metal og en god øl senere i dag  __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
exciter Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der godt nok en del af jer som ikke lide Iron Maiden, og måske heller ikke beslægtede bands, men jeg vil alligevel gøre opmærksom på at deres nwobhm kollegaer Saxon spiller på Train - Århus nu på torsdag.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
Så kom min Opeth CD ENDELIG! Glæder mig til at komme hjem og få den smidt på anlægget. Og tøsen er sku heller ikke hjemme i aften så det lugter kraftigt af lidt metal og en god øl senere i dag  |
|
|
SÅDAN!!!  ...en gó cd og nogle gode øller,så bliver det ikke bedre  Jeg har også netop fået Belus med Burzum i posten,så jeg tror at den står på det samme som dig i aften
Fantastisk produktion der er på det nye Burzum album by the way,lige så beskidt som de gamle albums,men på en "pæn" måde.Man er nødt til at ha cd´n for at høre det, youtube udgaven gør slet ikke albummet justice. __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sørme gravet lidt Type O Negative frem fra gemmerne!
Magen til useriøs, interessant og genial musik skal man lede længe efter
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja Type O har sgu lavet et nogle guldklumper med jævne mellemrum  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |