| Forfatter |
|
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ack jeg var altså nødt til atgive op efter 2 minutter. NØØØØRJ det var en skidt optagelse, det skar godt nok i ørene. Så hvis jeg skal høre den blir det nok en tur forbi biblioteket, mon ikke de har en kopi af cd'en somewhere :)
__________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
| Ack jeg var altså nødt til atgive op efter 2 minutter. NØØØØRJ det var en skidt optagelse, det skar godt nok i ørene. Så hvis jeg skal høre den blir det nok en tur forbi biblioteket, mon ikke de har en kopi af cd'en somewhere :) |
|
|
Beklager men jeg må ikke youtube (blokeres af firmaet), så jeg har ikke mulighed for at lytte til kvaliteten. Der er dog flere versioner så prøv en af de andre.
Jeg har engang været lydmand og lavet en del lyd på metal, og leget DJ mellem bandsene. Her har jeg som regel altid lige sneget denne version med.
|
| Til top |
|
| |
WupeDogg Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2005
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
|
GÆT!!!!

|
|
|
Jeg gætter på Deicides debutalbum Deicide
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
mcfh gættede det på forrige side
Det er ikke helt metal men jeg har haft en Sisters of mercy dag i dag......al den snak om Savior machine i går bragte mig totalt i "Goth-rock" stemning __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så står den på Fear Factory i aften! Wuhuuuuu! Nogen der skal med ind og svinge garnet?
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
det der savior machine kan jeg bare ikke få ind i hovedet... tror det er alt det der "goth-agtige" der er i det jeg ikke brydes mig om, for jeg hører da en masse andet end metal. men er bare mere til musik der ikke er så "kunstner-agtig" hvis jeg skal ha rock og metal skal det helst være sådan lidt "råt" og ikke så sørgeligt og nedtrykkende som f.eks savior machine er, i mine øjne. ang. hvad for noget musik jeg lige er høj på idag så er det faktisk ikke metal men nok en af verdens sejeste musikanter, "Seasick Steve" han er så hyle morsom jeg er lige ved at græde af glæde hver gang jeg hører det  i skal ikke snydes for et link for han er virkelig morsom, se dem, se dem, se dem link 1Link 2Link 3
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
men igår stod den lige på ac dc det meste af dagen det er nu os rart
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
febbe skrev:
ang. hvad for noget musik jeg lige er høj på idag så er det faktisk ikke metal men nok en af verdens sejeste musikanter, "Seasick Steve" han er så hyle morsom jeg er lige ved at græde af glæde hver gang jeg hører det
i skal ikke snydes for et link for han er virkelig morsom, se dem, se dem, se dem link 1 Link 2 Link 3
|
|
|
Det er sgu' fedt!
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2010 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja godtnok ikke metal men det er altså det musik jeg har hørt hele dagen, har 2 cd'er med ham og det er bare genial musik.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2010 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2010 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
.....man finder bare de underligste ting på nettet

__________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Marts 2010 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
| Ack jeg var altså nødt til atgive op efter 2 minutter. NØØØØRJ det var en skidt optagelse, det skar godt nok i ørene. Så hvis jeg skal høre den blir det nok en tur forbi biblioteket, mon ikke de har en kopi af cd'en somewhere :) |
|
|
Prøv denne det er det bedste jeg kan finde. Hun har også lavet en god cover af Nirvana.
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2010 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
f**k f**k HVOR f**k VAR f**k DET f**kING FEDT!!!!
Nøj, hvor leverede Fear Factory bare varen for alle pengene! NØJ!
En lille hurtig gennemgang/anmeldelse kommer her:
Vi kommer derind foran Pumpehuset (min veninde og jeg) og bliver mødt af _TO_ gutter, der står ude foran og er diehard fans (klokken er ca kvart i syv, dørene skal åbne kl. 19).
De fortæller os, at koncerten er udskudt en time, så opvarmningen først går på kl. 21 frem for kl. 20
Det betyder, at vi var nødt til at gå over i kiosken, så jeg kunne få mig en øl (mere)
Så kommer vi endelig ind, når at få et par øl i de TO TIMER der går.
Til sidst går opvarmningen på, og vi har nogle af de bedste pladser - lidt foran mixerpulten og en anelse til højre.
Opvarmningsbandet MAN, fra Sverige, er et meget underligt band. Guitaristen er vanvittigt dygtig (og har i øvrigt en sej guitar), trommeslageren er helt udemærket, men forsangeren var frygtelig. Hver gang han åbnede munden var der noget der brækkede sig - enten ham, hans mikrofon eller højtalerne. Vi hørte 3 numre (fordi min veninde er anmelder, og politiken er, at hun skal høre 3 numre) - så skred vi.
En øl mere, og så op og vente på at Fear Factory endelig kom på, hen ad kl. 22:15.
FOR SATAN DA!!!
Der var fuld tryk på fra starten af, både trommer, guitar og vokal spillede perfekt sammen!
De havde en smule problemer med lyden i starten, men det var hurtigt ordnet, og derefter var det bare en kataklysmisk storm af metal, kaos og ondskab der væltede ud i hovedet på os.
Eneste lille anke var, at de ikke spillede Slave Labor, og at de spillede et enkelt nummer fra deres nye CD, der ikke var mange potter pis værd - og det var selvfølgelig et langt ét -.-'
Når det så er sagt, så var det FANTASTISK!
Blandt højdepunkterne på setlisten kan nævnes: Shock, Replica, Edgecrusher, Powershifter, Smasher/Devourer samt alle de andre, som jeg ikke kan huske.
Nøj, hvor er jeg stadig helt høj efter koncerten, og hvor har jeg dog ondt i nakken!
|
| Til top |
|
| |
arj03 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 06 Marts 2010 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fear Factory er cool Live. Så dem på Wacken 2006, og det var ganske udmærket. Der stod en fin dame og headbangede hele koncerten mens hendes 2 mandlige venner bare kiggede på :D
|
| Til top |
|
| |
arj03 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2010 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dog lidt skuffert over at der er ingen som deler min fuldstændige fortabthed i Agalloch. Ganske overraskende er det skide godt musik at køre til :D Mega relaxing.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Marts 2010 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
arj03 skrev:
| Dog lidt skuffert over at der er ingen som deler min fuldstændige fortabthed i Agalloch. Ganske overraskende er det skide godt musik at køre til :D Mega relaxing. |
|
|
Jeg deler skam entusiasmen og de lavede da også årets album i 2006 for mit vedkommende. Men "fuldstændige fortabthed" kan jeg ikke prale af
|
| Til top |
|
| |
arj03 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2010 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå årets album 2006 kan da også gå hvis det skal være
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2010 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
STOP!
Tråden er jo ved at dø! :(
Her kommer lidt til at sparke liv i alle de gamle klude (og mennesker), der før frekventerede tråden så flittigt! :D
Fear Factory - Powershifter
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror at jeg kan få tråden igang igen.......here goes nothing:
Iron maiden stinker!!!!!!!!!!!!!!!!  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |