| Forfatter |
|
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 25 Februar 2010 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
Cpt. Weirdo skrev:
Så kom der endnu en CD med posten - Dimmu Borgir's Stormblåst - originalversionen  |
|
|
Jeg kan sku bedst lide genindspilningen, den gamle har lidt for meget "forældres garage" lyd over sig  |
|
|
Du har da fuldstændig ret
...og så bare lige for at hælde lidt salt i såret så fik jeg min Opeth i mandags,den er da super fed __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 25 Februar 2010 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Apropo Slayer! I skal forresten ikke snydes for den her Jeg er flad af grin hver gang
Og Carcass: DAMN YOU! __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
arj03 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 25 Februar 2010 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Februar 2010 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 25 Februar 2010 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
el_serpiente skrev:
Ney_ skrev:
Cpt. Weirdo skrev:
| Så kom 2 af de 5 bestilte CD'er igår :D Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli (CD+DVD+Kæmpe booklet+Spejl) Saturnus - For The Loveless Lonely Nights EP 3 to go :D |
|
|
T-lyk Har lige fået en mail fra Schweiz om der burde komme en cd med Saviour Machine, plus der burde blive sendt en pakke med nogle ety r20 ørepropper i dag også. |
|
|
Hvilken? Men tillykke med jeg håber at du også bliver vild med det band |
|
|
Har bestilt legends pt 1 og 2. hvis det er godt kan jeg jo hapse noget live from deutchland eller lign.  |
|
|
Så har du jo taget det bedste. Live in Deutchland 2002 er også ret god.
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 25 Februar 2010 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan lide både de nye og de gamle, men jeg synes faktisk, at den lidt mørke lyd klæder musikken og stemningen rigtig godt
Med fare for at lyde elitær (hvilket jeg ikke er, i det mindste kun over for folk, der ikke hører metal), så er man IMO ikke værdig til at høre black, hvis man ikke kan abstrahere fra "grottelyden"
Det er jo for pokker en del af musikken
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Februar 2010 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
arj03 skrev:
Ney_ skrev:
Er så dejligt når postbudet har smidt ting i ens postkasse. 4stk papkuverter! Skynder mig at åbne den ene fra Schweiz jeg ved der er Saviour Machine i. Og straks på spillen og over i sofaen hvor jeg i ro og mag kan åbne de andre.
Først kommer der en Slayer skive, så en anden Slayer skive, og til sidst et hvidt cover jeg ikke helt ka kende, pakker den helt ud og finder til min gru Glen Miller and the Andrew Sisters - Together sammen med en kvittering på Opeth - Watershed AAAAAAAH! Hader når det sker  |
|
|
Jeg har en extra watershed deluxe edition med dvd hvis du er interesseret? |
|
|
regner da med de sender en ny, men går jo bare 14 dage mere da den fejlleverede ska forbi england. men hvis det ikke lige går godt vil jeg huske på dig! :D Så tak. __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Februar 2010 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
el_serpiente skrev:
Ney_ skrev:
el_serpiente skrev:
Ney_ skrev:
Cpt. Weirdo skrev:
| Så kom 2 af de 5 bestilte CD'er igår :D Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli (CD+DVD+Kæmpe booklet+Spejl) Saturnus - For The Loveless Lonely Nights EP 3 to go :D |
|
|
T-lyk Har lige fået en mail fra Schweiz om der burde komme en cd med Saviour Machine, plus der burde blive sendt en pakke med nogle ety r20 ørepropper i dag også. |
|
|
Hvilken? Men tillykke med jeg håber at du også bliver vild med det band |
|
|
Har bestilt legends pt 1 og 2. hvis det er godt kan jeg jo hapse noget live from deutchland eller lign.  |
|
|
Så har du jo taget det bedste. Live in Deutchland 2002 er også ret god. |
|
|
Sku hilse og sige at Legends Pt I et meeega fed! Så tusind t ak for anbefalingen, og nu glæder jeg mig godt nok til nr 2 komemr, __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Februar 2010 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil lige pointere at en god flaske rødvin og Savior Machine - Legend pt. I er ganske anbefalelsesværdigt!!!
__________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
| Jeg vil lige pointere at en god flaske rødvin og Savior Machine - Legend pt. I er ganske anbefalelsesværdigt!!! |
|
|
Whiskey kan også bruges i en snæver vending! 
Har læst med hele tråden igennem og bestemte mig for at prøve lidt af hvad i andre går og hører. Fandt mig selv i den lokale T.P. Musik og endte med at slæbe af med:
Cradle Of Filth - Dusk and Her Embrace Opeth - Blackwater Park Dream Theater - Greatest Hit (....And 21 Other Pretty Cool Songs)
Kunne huske et band-navne, men sq ikke albums... Er ovenstående repræsentative for Opeth og Cradle of Filth eller skal jeg have et par skiver mere med inden jeg beslutter om de ka' spille?  __________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
| Til top |
|
| |
jewer Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Begge skiver, du har købt, er yderst repræsentative for de 2 bands........synes jeg  . Især Opeth vil jeg dog i den grad anbefale, at du køber nogle flere skiver med  - men jeg kender jo selvfølgelig ikke dine præferencer indenfor metallen  . __________________ vh Jesper
Luxman L 530, Luxman PD 290, Luxman TU 240, Tannoy Mercury M 2, Marantz 3200, Marantz 140, Sony CDP-XA5ES, Ariston RD 40, Denon DRM-740, Dali 850, Denon AH-D5000, Sennheiser Unipolar
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 08:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
McFrede skrev:
Ney_ skrev:
| Jeg vil lige pointere at en god flaske rødvin og Savior Machine - Legend pt. I er ganske anbefalelsesværdigt!!! |
|
|
Har læst med hele tråden igennem og bestemte mig for at prøve lidt af hvad i andre går og hører. Fandt mig selv i den lokale T.P. Musik og endte med at slæbe af med:
Cradle Of Filth - Dusk and Her Embrace Opeth - Blackwater Park Dream Theater - Greatest Hit (....And 21 Other Pretty Cool Songs)
Kunne huske et band-navne, men sq ikke albums... Er ovenstående repræsentative for Opeth og Cradle of Filth eller skal jeg have et par skiver mere med inden jeg beslutter om de ka' spille? 
|
|
|
Fedt at du er blevet inspireret   Opeth er stadig på det spæde stadige i min cd-samling men jeg er så småt begyndt at tage dem til mig....det Opeth album der overvandt mig var deres helt nye "Watershed"....så det kan være at deres bagkatalog så småt begynder at tage indtog i min samling,man kan aldrig vide
Hvad angår Cradle så tror jeg at "Dusk and her embrace" er et godt sted at starte.Jeg er ikke selv Cradle-fan men det album skulle vist nærmest være en klassiker. __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ang. Cradle:
Dusk And Her Embrace er et fedt album, men ikke ret repræsentativt - det er noget mere dystert og "rigtigt" black end det meste andet de har lavet. Jeg synes snarere du bør kigge efter Thornography eller Nymphetamine :D
Ellers kig efter min lange post på side 23 og få dig et lille indtryk af både Opeth og Cradle of Filth derfra
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 28 Februar 2010 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
|
|
Jeg hørte Legend pt. I, pt. II og pt. III:I, fra jeg stod op næsten 4 timers musik, jeg drak dog kaffe til.
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har jeg siddet og set nogle youtuber med det der savior machine og kan altså ikke rigtig finde ud af hvad det er i kan synes der er fedt ved det  synes godtnok det er kedeligt... nogen der kan forklare hvad der gør det spændende? min mening er at det er for "højtideligt" og uhh vi spiller mærkelig musik så vi er bare nogle helt vildt specielle mennesker musik....
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige en tube til en sang fra det album jeg har hørt mest her de sidste par dage In Flames - Lunar Strain http://www.youtube.com/watch?v=UGZv4ixG8C0 og så er det jo mikael stanne fra dark tranquility der skråler på den cd. Violinen i starten er ikke så fed men resten af sangen er bare top fed
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
egentlig nogen der har set at der kommer nyt red warszawa album her sidst i marts det bliver sku godt med mere rw glæder mig sku lidt meget til den cd, må næsten blive en af de nominerede til årets bedste nye musik   http://www.rw.dk/
|
| Til top |
|
| |
Bonde1985 Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
McFrede skrev:
Ney_ skrev:
|
|
Har læst med hele tråden igennem og bestemte mig for at prøve lidt af hvad i andre går og hører. Fandt mig selv i den lokale T.P. Musik og
endte med at slæbe af med:
Cradle Of Filth - Dusk and Her EmbraceOpeth - Blackwater ParkDream Theater - Greatest Hit (....And 21 Other Pretty Cool Songs)
Kunne huske et band-navne, men sq ikke albums... Er ovenstående repræsentative for Opeth og Cradle of Filth eller skal jeg have et par
skiver mere med inden jeg beslutter om de ka' spille? 
|
|
|
Fedt at du er blevet inspireret  Opeth er stadig på det spæde stadige i min cd-samling men jeg er så småt begyndt at tage
dem til mig....det Opeth album der overvandt mig var deres helt nye "Watershed"....så det kan være at deres bagkatalog så småt begynder at
tage indtog i min samling,man kan aldrig vide
Hvad angår Cradle så tror jeg at "Dusk and her embrace" er et godt sted at starte.Jeg er ikke selv Cradle-fan men det album skulle
vist nærmest være en klassiker. |
|
|
du kan roligt begynde at glæde dig til du lærer Opeth mere at kende. de er ultimative. hvis du finder Watershed god, så skal du give dig selv
chancen og lyt til deres "Ghost Reveries" - super lækkert sammensat album. af deres ældre album bør du også tjekke "Orchid" og My arms,
yours hearse"... så har du i hvert fald lidt at starte på
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
febbe skrev:
lige en tube til en sang fra det album jeg har hørt mest her de sidste par dageIn Flames - Lunar Strainhttp://www.youtube.com/watch?v=UGZv4ixG8C0og så er det jo mikael stanne fra dark tranquility der skråler på den cd.Violinen i starten er ikke så fed men resten af sangen er bare top fed
|
|
|
tjah, jeg kan ikke holde in flames ud og syntes det er vildt kedeligt. Heldigvis er der plads til både dem og Saviour Machine derude! __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|