| Forfatter |
|
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva faen er det febbe.....ser nu alligevel lidt bekendt ud? __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
bandet har lige mistet en af sine guitarister
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
....mistet....som i død eller hva?
__________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej nej han er bare stoppet i bandet... kan sige så meget at bandet var en slags pioneer' inden for en metal undergenre og efter min mening det bedste af de 3 bands der sådan siges at være dem der startede denne genre
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jewer Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Åhhja - Saturnus Live på Roskilde i '97 - det er s'gu gode minder . Det var vidst ved middagstid om søndagen, de spillede - vi stod 3 granvoksne 275hestesbagskidsbefængte møgbeskidte gutter og græd snot da vi hørte det - holddakæft hvor var det smukt - een af mine bedste koncertoplevelser nogensinde, hvis ikke den bedste . Tror s'gu endda at vi alle 3 helt glemte at drikke vores øl . Og da så et par af numrene senere blev udgivet!
I øvrigt; er 'Rise of Nakkiel' ikke blot en live-udgave af 'Fall of Nakkiel' fra 'Paradise belongs to you'-skiven?? Har ikke lige hørt nogle af numrene for nylig......og gad ikke lige luffe op og sammenligne numrene .
__________________ vh Jesper
Luxman L 530, Luxman PD 290, Luxman TU 240, Tannoy Mercury M 2, Marantz 3200, Marantz 140, Sony CDP-XA5ES, Ariston RD 40, Denon DRM-740, Dali 850, Denon AH-D5000, Sennheiser Unipolar
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Carcass - Jeg kender godt Beware of the Atheist, men de andre kender jeg ikke :O
@ Jewer - årrrrrh, jeg ville gerne se dem live!
Men Rise of Nakkiel er ikke en liveudgave af Fall of Nakkiel, det er et instrumentalnummer med et kor, der synger et par linjer fra Fall of Nakkiel :D
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cpt. Weirdo skrev:
@ Carcass - Jeg kender godt Beware of the Atheist, men de andre kender jeg ikke :O
@ Jewer - årrrrrh, jeg ville gerne se dem live! Men Rise of Nakkiel er ikke en liveudgave af Fall of Nakkiel, det er et instrumentalnummer med et kor, der synger et par linjer fra Fall of Nakkiel :D |
|
|
Så skal du da há fat i Brutal youth cdén  ........ved godt nok ikke lige hvor let den er at få fat i længere,jeg købte min way back when  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
Cpt. Weirdo skrev:
| @ Carcass - Jeg kender godt Beware of the Atheist, men de andre kender jeg ikke :O @ Jewer - årrrrrh, jeg ville gerne se dem live! Men Rise of Nakkiel er ikke en liveudgave af Fall of Nakkiel, det er et instrumentalnummer med et kor, der synger et par linjer fra Fall of Nakkiel :D |
|
|
Så skal du da há fat i Brutal youth cdén ........ved godt nok ikke lige hvor let den er at få fat i længere,jeg købte min way back when |
|
|
Muligvis kan jeg finde den i Accord i Lyngby...
I andre bliver bare væk fra den butik indtil jeg har været der!
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige sendt en PB til dig Cpt. __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der virkelig ingen der kan gætte hvilken cd det er??
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er sgu svær febbe  .....mere hjælp,hvilken genre? __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
mcfh Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
febbe skrev:
| er der virkelig ingen der kan gætte hvilken cd det er?? |
|
|
In flames- The Jester Race... __________________ Hvis du ikke tror på hvad jeg siger. Finder jeg bare på noget nyt.
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jewer skrev:
|
Åhhja - Saturnus Live på Roskilde i '97 - det er s'gu gode minder . Det var vidst ved middagstid om søndagen, de spillede - vi stod 3 granvoksne 275hestesbagskidsbefængte møgbeskidte gutter og græd snot da vi hørte det - holddakæft hvor var det smukt - een af mine bedste koncertoplevelser nogensinde, hvis ikke den bedste . Tror s'gu endda at vi alle 3 helt glemte at drikke vores øl . Og da så et par af numrene senere blev udgivet!
I øvrigt; er 'Rise of Nakkiel' ikke blot en live-udgave af 'Fall of Nakkiel' fra 'Paradise belongs to you'-skiven?? Har ikke lige hørt nogle af numrene for nylig......og gad ikke lige luffe op og sammenligne numrene .
|
|
|
Ja, det var en smuk koncert, det var første gang jeg hørte Saturnus og jeg var blæst væk. Jeg har senere hørt dem en del gange og det har været godt men aldrig lige så intenst. Det ærger mig at de kun har udgivet de to sange fra den koncert, jeg kunne godt tænke mig at få fingre i hele konceren. Forresten spiller de da stadig engang i mellem (med ny lineup) men da jeg syntes at deres nye plade er ret dårlig så er det ikke specielt interessant, men det er da stadigt godt når de spiller de gamle numre. Der er forresten ingen der har nævnt Virgin Black (Gothic/Symphonic Metal): Virgin Black - Domine
|
| Til top |
|
| |
jewer Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
el_serpiente skrev:
jewer skrev:
|
|
|
|
Ja, det var en smuk koncert, det var første gang jeg hørte Saturnus og jeg var blæst væk.
Jeg har senere hørt dem en del gange og det har været godt men aldrig lige så intenst.
Det ærger mig at de kun har udgivet de to sange fra den koncert, jeg kunne godt tænke mig at få fingre i hele konceren.
Forresten spiller de da stadig engang i mellem (med ny lineup) men da jeg syntes at deres nye plade er ret dårlig så er det ikke specielt interessant, men det er da stadigt godt når de spiller de gamle numre.
Der er forresten ingen der har nævnt Virgin Black (Gothic/Symphonic Metal): Virgin Black - Domine
|
|
|
Det var også første gang jeg så dem - og har også set dem nogle gange siden - og korrekt, aldrig så godt som første gang. Husker dog en gang i Pumpehuset hvor koncertens første 10 minutter bestod af 4 cellister, der spillede et stykke smukt klassisk musik inden Saturnus så gik i gang med den egentlige koncert. Det var s'gu også mindeværdigt .
__________________ vh Jesper
Luxman L 530, Luxman PD 290, Luxman TU 240, Tannoy Mercury M 2, Marantz 3200, Marantz 140, Sony CDP-XA5ES, Ariston RD 40, Denon DRM-740, Dali 850, Denon AH-D5000, Sennheiser Unipolar
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det var en fin koncert, men det var lidt sådan "ikke en del af koncerten" lidt lige som de der mange mennesker der var på scenen da de spillede til Århus festuge. Quiz time: (Jeg anser den for nem):
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jepper det var in flames - The Jester Race som er en rigtig god cd faktisk er alt in flames fra før clayman godt, og i mine øjne meget bedre end deres genre-venner fra Dark tranquilty.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Februar 2010 kl. 07:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
febbe skrev:
| jepper det var in flames - The Jester Race som er en rigtig god cd faktisk er alt in flames fra før clayman godt, og i mine øjne meget bedre end deres genre-venner fra Dark tranquilty. |
|
|
Så var det derfor jeg ikke kunne gætte det,jeg har godt nok Whoracle og Clayman men In flames falder alligevel ikke rigtig i min smag. __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 17 Februar 2010 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom jeg sku til at betille lidt cd'er. Hurrah for indernettet. Det blev til Reign In Blood og South of Heaven som af uforklarlige årsager endnu ikke har indfundet sig i cd-samlingen. Fandt watershed limited edition til en 10€basse med 3 bonus tracks, så det var sku også nice. Og sidst men ikke mindst satsede jeg og bestilte Saviour Machine - Legend part I og II, det youtube klip med Ten: Empire var sku for overbevisende til jeg ikke kunne lade være med at brænde lidt cash af 
el_serpiente: det er vel altid nemt hvis man ved det! __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |