| Forfatter |
|
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
El Serpiente: Esoteric er ikke fantastiske, de er meget mere end det! Næsten lige så godt som wolves! __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er bare så fedt at være til koncert med dem. det er fedt at de bare er mega lamme præcis ligesom publikum  det er virkelig en oplevelse. og det er fedt hvergang
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
febbe skrev:
det er bare så fedt at være til koncert med dem. det er fedt at de bare er mega lamme præcis ligesom publikum det er virkelig en oplevelse. og det er fedt hvergang
|
|
|
Jeg var til Thy-festival i Thy-lejeren for nogle år siden hvor de spillede......ved ikke om i kender til Thy-festivalen med der bliver altså røget en pind eller to en gang imellem  ....og Red er altså ikke bange for at være med  Glemmer aldrig trommeslageren...han sad og kørte en straight rytme på gryderne med en joint i mundvigen,hvor han så skulle til at lave en rundgang på trommerne, da rundgangen begyndte startede han med suge i jointen og hele vejen igennem rundgangen sugede han,og pustede så ud da rytmen blev straight igen.Jeg kan svagt huske at jeg mødte forsangeren meget meget senere på aftnen hvor næsten alle var gået i seng,jeg stod og stenede over en tøs der var gået kold midt inde i nogle buske og mens jeg stod der kom forsangeren forbi...vi blev enige om at hun nok godt kunne bruge noget hjælp,så vi fik hende "puttet" i den nærmeste Togvogn/hytte/hus,drak en bajer sammen og gik hver til sit......der er altså bare en helt speciel stemning på Thy-festivalen  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
det lyder sku ret fedt. har ikke selv været til det men lyder som noget der måske var værd at prøve  men ja de er for fede live og det er bare noget man skal opleve det er virlig et must.
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 01:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da på tide med én der har forstand på musik!  Utroligt at der er så langt mellem DevilDriver fans - man skal lede LÆNGE i groove/trash/melodic death metal dyngen, for at finde noget der kan måle sig med dem! __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 01:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
DevilDriver er satme os fedtville dælme gerne have set dem og bohemoth i århus da de var der engang i december men var satme flad på tidspunktet. men helt klart et mega fedt band
|
| Til top |
|
| |
Mrhviid Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm... efter de fleste poster i denne tråd at dømme, så er den her vel en smule mere oplagt? Norsk Black Metal
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min favorit: RW - Bøsse dræbt med en StegegaffelNu blander RW jo mest øl og metal.. Seth Putnam fra AC blander øl og crystalmeth, så ender man her: AC - Flower shop GuyENM - Forlorned Invocations Of Blasphemyous Congregations Of Lusting Goat Sodomizing Sathanis"Impaled Northern Moonforest is the "brainchild" of former Anal c**t
members Josh Martin and Seth Putnam. At three o'clock one frostbitten
morning of 1997 they were bored and decided to make a true (joke)
Norwegian style black metal band. However, there was someone sleeping
nearby so they couldn't use an electric guitar or drum kit, so they
used an acoustic guitar with Seth slapping his knees and a mattress for
percussion."
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Norsk black Metal, Norsk black Metal, Norsk black Metal, Og HASH
det der enm er ret sjovt haha
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Track'sne fra Thorr, Ahab og Esoteric er rigtig fede, så her kan vi da samles om lidt.. Mange bands bliver lablet som metal og andet ikke, Sunn O))), Earth, Plasma Pool, Elend som nævnt, 3rd and the mortal mfl, og mest pga de medvirkende har tunge aner fra andre bands.. Darkspace springer også i øjnene, dog er det meste jeg har hørt ikke min smag, men det valgte track er slet ikke ringe.. Så kan jeg tilføje lidt mere... Jeg har nævnt dem, og de er en af mine favoritter for tiden: Forgotten Tomb - Alone Forgotten Tomb - Disheartement ------------------------------------------------------------ -- Morgion - In Ashen Tears (Thus I Cry)Black Wreath - The Black Holes of my MindNormalt ikke meget for en heavy metal vokal, men Robert Lowe er stjerne i de her tracks.. Solitude Aeturnus - BelieveSolitude Aeturnus - Days of Prayer (også en af mine gengangere) Det avangarde indslag: Atrox - The Beldam of Bedlam Lux Occulta - The HereshiarchLux Occulta - Kiss my SwordDet behøver ikke være norsk for at være fedt black metal, og helt uden goth og idiot tendenser som Dimmu: Primitivt ja, og her kan darkthrone godt gå ud og sneen og fryse ihjel, men de har også valgt at blive death metallens svar på Entombed.. Angantyr - SejrAngantyr - DanermordetAngantyr - Sølverpilens Kald (endnu en genganger)Hans selvmords projekt, dog lige en tak under hvad jeg forventede fra ham, pga længden af sangene og det lidt for monotone islæt: Make a Change... - Chapter IMake a Change - Fooling the WeakSkal det være med 7000kmt, så er Teloch og co mit bud. Nidingr - Child of SilenceNidingr - Death and VictoryNidingr - Makhashanah
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angantyr kendte jeg ikke, det lyder ret godt  Tak for det. Det værste ved DarkSpace er at det er produceret så dårligt, jeg kunne godt tænke mig at det blev genudgivet med en bedre mastering. Jeg må lige vise endnu et link til en sang fra Saviour Machine: American Babylon(advarsel det er ikke metal, selvom man normalt kan finde det under metal)
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at man har fyldt maven med rådyrkølle og rødvin lyder Cryptopsy jo bare endnu bedre
Så overvejer man lidt at snuppe sig en bette slat vodka fra skrivebooordet, når der nu er så rigeligt, meeen...
Skal, skal ikke?
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dén gjorde så ikke rigtig noget for mig...
Startede med Metal i vel 15-års alderen. Havde lånt et kasettebånd med et par numre med Manowar (det var nok dér det gik galt med min metal-smag)  Det var The Crown and the Ring og Heart of Steel Jeg tror jeg sled det bånd til ukendelighed og næste lønningsdag var det ned i den lokale pladebiks og spørge til Manowar... Jeg endte med at få bestilt Deres første Album "Battle Hymns" og der blev jeg fælt skuffet, men dog ikke mere end at jeg også fik bestilt "Kings of Metal" og så var det kørte den ellers derfra gennem teenageårene. Nu jeg er bleven ældre hører jeg stadig Manowar fra tid til anden, og nu er jeg begyndt at kunne lide deres tidlige albums "Battle Hymns" og "Sign of the Hammer" __________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Februar 2010 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Manowar er ét stort mysterie for mig - de snakker om "true metal" - og samtidig er de noget af det kedeligste i verden :P
Men på den anden side, hvad man kan forvente af en flok gamle mænd i læderbadedragter?
(Jeg har hørt det selv) :P
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 15 Februar 2010 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cpt. Weirdo skrev:
Manowar er ét stort mysterie for mig - de snakker om "true metal" - og samtidig er de noget af det kedeligste i verden :P Men på den anden side, hvad man kan forvente af en flok gamle mænd i læderbadedragter?
(Jeg har hørt det selv) :P |
|
|
Skal vi virkelig forfalde til at "trash-talke" hinandens smag eller skal vi forsøge at holde tråden sober? __________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Februar 2010 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
McFrede skrev:
Cpt. Weirdo skrev:
Manowar er ét stort mysterie for mig - de snakker om "true metal" - og samtidig er de noget af det kedeligste i verden :P Men på den anden side, hvad man kan forvente af en flok gamle mænd i læderbadedragter? (Jeg har hørt det selv) :P |
|
|
Skal vi virkelig forfalde til at "trash-talke" hinandens smag eller skal vi forsøge at holde tråden sober? |
|
|
Jeg synes vi skal holde tråden sober, uden at blive mere gravalvorlige end hvad godt er - der er mere ved metal end doom, og derfor behøver trådens humør vel heller ikke ligne My Dying Bride på en dårlig dag?
Et band som Manowar har og vil altid splitte metalverdenen, og det er der ikke noget galt i.
Når man stiller sig op i en udklædning, der grænser til det homoerotiske, godt indsmurt i olie, og snakker om "True metal", så opfordrer man til "elsk-eller-had-os" - og det gør vi andre så.
Du er én af dem der elsker dem - jeg har mine forbehold.
I øvrigt er det et _næsten_ indiskutabelt faktum, at Manowar ikke hører til i den mest avancerede ende, hverken hvad angår tekster, musikalitet eller nyskabelse af sig selv - men hvis du ønsker at diskutere det, kan vi da godt gøre det?
Den muntre og lette tone i mit indlæg gik åbenbart over hovedet på dig, og det beklager jeg.
Manowar er intet dårligt band, men unægteligt et, man har nogle holdninger omkring - mine har jeg vist gjort rede for, men jeg skal da gerne uddybe hvis det er nødvendigt?
|
| Til top |
|
| |