| Forfatter |
|
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cpt. Weirdo skrev:
Jo, jeg kender skam godt Metal-archives.com.
Men da jeg mistolkede hans besked, og troede, at "Massacre" var bandnavnet, var det lidt svært :P
|
|
|
Well der er jo masser af bands under de samme navne, så det er du nok ikk den eneste der har været ude for... Dog ser det ud til at Massacra har fået lov til at være de eneste med det navn, modsat Massacre... __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
fabhund Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Incubus...nu opprobrium, fra de glade teenage år i 1990, da jeg gik i stramme Hetfield bukser og sorte t-shirts. :-)
Massacre of the unborn child...fantastisk nummer, nyd det i høj www kvalitet og yank op for volumen og tænk det er lavet for ca 20 år siden.....
Sidder og drømmer tilbage til dengang
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
fabhund skrev:
Incubus...nu opprobrium, fra de glade teenage år i 1990, da jeg gik i stramme Hetfield bukser og sorte t-shirts. :-)
Massacre of the unborn child...fantastisk nummer, nyd det i høj www kvalitet og yank op for volumen og tænk det er lavet for ca 20 år siden.....
Sidder og drømmer tilbage til dengang

|
|
|
Dem havde jeg sgu helt glemt!!!!!! Beyond the unknown pladen har jeg også stående over på hylden......det må være mindst 5 millioner år siden jeg hørte den sidst  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
| Forsangeren døde i 2006 efter kun at havde været ude fra spjældet i 2 år...... |
|
|
I black metal natural dør praktisk talt ingen, de gør enten selvmord eller bliver skudt, nogen overlever også fald eller hop fra 2 sal, der er noget i vandet oppe i norge... __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad siger i til Imprecation,Theurgia Goetia Summa-pladen er måske en af de ondeste plader nogensinde.Ikke fordi at Imprecation er specielt talentfulde,slet ikke,men en virkelig virkelig virkelig ond plade
http://www.youtube.com/watch?v=lFLj9Xj-bec __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
fabhund Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
Dem havde jeg sgu helt glemt!!!!!! Beyond the unknown pladen har jeg også stående over på hylden......det må være mindst 5 millioner år siden jeg hørte den sidst |
|
|
Ja det havde jeg sgu også  , og det har de bestemt ikke fortjent, Beyound the unknown er brilliant! :-)
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
carcass skrev:
| Forsangeren døde i 2006 efter kun at havde været ude fra spjældet i 2 år...... |
|
|
I black metal natural dør praktisk talt ingen, de gør enten selvmord eller bliver skudt, nogen overlever også fald eller hop fra 2 sal, der er noget i vandet oppe i norge...
|
|
|
Ja de er sgu nogle drama-queens alle sammen  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
fabhund skrev:
carcass skrev:
Dem havde jeg sgu helt glemt!!!!!! Beyond the unknown pladen har jeg også stående over på hylden......det må være mindst 5 millioner år siden jeg hørte den sidst |
|
|
Ja det havde jeg sgu også , og det har de bestemt ikke fortjent, Beyound the unknown er brilliant! :-)
|
|
|
Sidder også med pladen i hånden og overvejer at sætte den på  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nok det fedeste power metal track EVER!  Jeg er normalt ikke meget for power metal, men det nummer gik bare rent ind lige fra starten! Hate Crew Deathroll albummet er vist også det eneste album jeg ejer, i den genre hehe! __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nygaard skrev:
Nok det fedeste power metal track EVER! 
Jeg er normalt ikke meget for power metal, men det nummer gik bare rent ind lige fra starten! Hate Crew Deathroll albummet er vist også det eneste album jeg ejer, i den genre hehe!
|
|
|
Slet ikke et ringe nummer, ejer nul med dem selv.. __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
fabhund Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
I black metal natural dør praktisk talt ingen, de gør enten selvmord eller bliver skudt, nogen overlever også fald eller hop fra 2 sal, der er noget i vandet oppe i norge...
|
|
|
 Blev aldrig den store mørk metal fan, dog var jeg lidt pjattet med Dark Throne albummet Soulside Journey, og specielt nummeret Cromlech
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gi mig lp'en, det er jo lidt synd... __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcassHvad med "Mayhem - Dawn of the Black Hearts"? Skitsering af et billede som guitaristen Øystein Aarseth tog, da han fandt den tidligere forsanger Per Yngve Ohlin efter hans selvmord. For ikke at næve de makabre rygter om, at Aarseth skulle have spist noget af Ohlin's udsmattede hjerne, og lavet halskæder ud af kraniestumperne (sidstenævnte har han endda selv bekræftet). Man bliver underlig af at bo i Norge   Eller "Metallica - Load" som måske ligner flammer, men rent faktisk er et "kunstværk" af Andres Serrano, bestående af en blanding af... blod og sæd 
__________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
fabhund skrev:
Imbalance skrev:
|
|
|

Blev aldrig den store mørk metal fan, dog var jeg lidt pjattet med Dark Throne albummet Soulside Journey, og specielt nummeret Cromlech
|
|
|
Albummet er ok, men det er kun Cromlech nummeret der holder, resten af numrene er mere eller mindre kopier og især trommespillet som er så fedt på det nummer, men bliver repeteret igennem alle numre... __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
fabhund skrev:
Imbalance skrev:
|
|
|

|
|
|
Cromlech er da også bare en mega klassiker....FANTASTISK NUMMER!!!!! Illdisposed har faktisk lavet en cover af Cromlech på deres Retro plade,udemærket klaret faktisk.
http://www.deezer.com/en/#music/illdisposed/retro-450933 __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi skal da nok passe på, hvis andre sidder midt i middagsmadden når Dead's hjerne ligger der helt hjælpeløs...
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja vi skal desværre lægge en del kr for både glemte vinyler og de bands vi holder af, jeg måtte slippe godt 1000kr for min Those Once Loyal LP med Bolt Thrower... Jeg leder for tiden efter alt med Forgotten Tomb, træls er det jo når man vil støtte det trykte medie, og man skal jo nærmest ud og sælge sig selv for at få penge til det, noget jeg ikke har eller har haft held med, af uvisse grunde..  __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|