Forfatter |
|
DJDiscoBanana Udelukket fra forum

Dobbeltprofil Audio4ever
Bruger siden: 15 November 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 86
|
Sendt: 22 Juni 2008 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey folkens
jeg har lige bestilt en hel del forskellige CD'er inde fra www.cdon.com, men det var kun dem der var på tilbud ( her i blandt hard dance mania, dancechart, now dance ) til ca. 50 kr pr. stk.
Jeg leder sådan set bare efter andre sider der sælger lignende CD'er til samme pris, jeg har søgt forskellige steder, og nogle steder taget de sgu 400 kr pr. cd!
Jeg er udelukkende ude efter musik i stil med absolute music, now big hits, dance chart, future trance, osv.
Og gerne i udelandet, har ikke noget imod at prøve noget nyt ^^ er bare træt af grådige forhandlere der vil have 400 kr for 30 sange.
|
Til top |
|
|
jacob steen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 164
|
Sendt: 22 Juni 2008 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg har god erfaring med CD-WOW.COM.
Men der er vist mange der har haft knas med leveringstidspunkter.
Men jeg har altid fået mine leverancer inder for 7-10 dage.
http://dk.cd-wow.com/
Mvh. Jacob.
|
Til top |
|
|
Chewbacca Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
Sendt: 22 Juni 2008 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

Dobbeltprofil Audio4ever
|
Sendt: 23 Juni 2008 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
nice, de har en hel del af de cd'er jeg søger.
har du nogen erfaringer med at handle der? har aldrig prøvet at handle fra udelandske sider før, så er på bar bund 
|
Til top |
|
|

Dobbeltprofil Audio4ever
|
Sendt: 23 Juni 2008 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu tillader jeg mig at spørge, er der mon nogen steder hvor man kan købe den komplette samling af f.eks "now thats what i call music" ?
bare så jeg slipper for at købe dem enkeltvis.
ellers så bare fyr løs med flere links :D
|
Til top |
|
|
Chewbacca Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
Sendt: 23 Juni 2008 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
DJDiscoBanana skrev:
nice, de har en hel del af de cd'er jeg søger.
har du nogen erfaringer med at handle der? har aldrig prøvet at handle fra udelandske sider før, så er på bar bund 
|
|
|
har handlet der før, ingen problemer
|
Til top |
|
|

Dobbeltprofil Audio4ever
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt - hvordan foregår det når jeg skal handle fra en engelsk side? jeg tænker mere på betaling og forsendelse.
Ellers hvis der er nogen sider der sælger hele samlinger af now dance, now big hits, future trance, osv. ville det være nice
|
Til top |
|
|
prodic Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil lige kaste følgende ind i "samtalen":
http://www.bangcd.com/ http://music-wow.com/
Har handlet med begge, og ikke oplevet problemer.
Man skal dog være opmærksom på, at track-listen kan være forskellig fra f.eks. de danske udgivelser. Det er især på combilations/opsamlinger det gør sig gældende. Bortset fra det, så får du et næsten identisk produkt til under det halve af den danske butikspris.
|
Til top |
|
|
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Play.com er fin når de har nogle gode tilbud, synes jeg. Jeg fik en god en for nylig til vel nok 35,-, og forsendelse derfra synes at gå ret hurtigt for tiden.
|
Til top |
|
|
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naiera skrev:
Play.com er fin når de har nogle gode tilbud, synes jeg. Jeg fik en god en for nylig til vel nok 35,-, og forsendelse derfra synes at gå ret hurtigt for tiden.
|
|
|
Play.com er god nok indtil det går galt. Jeg fik en defekt DVD (ingen undertitler) fra play.com og eneste måde at kontakte play.com (der ikke har en email-adresse noget sted på hjemmesiden!) var at kræve varen byttet via hjemmesiden. I bytte-email'en fik jeg besked om at returnere DVD som "recorded mail"; det krævede at den sendtes tilbage som anbefalet brev, hvilket kostede mig kr. 100 - play.com refunderede mig ca. 23 kr. Erstatnings-DVD'en, jeg fik fra play.com manglede også undertitlerne, men da havde jeg givet op, og var det ikke for en flink mand hos udgiveren (det engelske filminstitut) som sendte mig et gratis ex. af filmen, ville jeg aldrig have fået hold i et en brugbar version af filmen. Jeg prøvede at faxe til play.com's fax nummer på Jersie, men faxen gik aldrig igennem. Jeg prøvede også at ringe (til samme sted), men også uden held! Jeg tror nok, at jeg er færdig med play.com. mvh/ Peter Q. __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er kun én side jeg handler ved: www.cdnow.com Som er sideløbende med Amazon - det er deres brugtafdeling. Altid fantastiske priser og altid under toldgrænsen - og forsendelsesprisen er altid den samme (og billigere end Amazon). Ikke mindst garanti for levering eller pengene tilbage.
Mvh.
|
Til top |
|
|
Yoda Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 285
|
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ikke er så sart og kan leve med, at dine cd'er ikke er helt nye, så kan du med stor fordel handle hos secondspin.com. Deres priser er ofte helt i bund, men det er et amerikansk foretagende, så du skal tage risikoen for gebyr m.m., når du handler der.
Personligt er det dog en af mine absolutte favoritsteder. __________________ Min DVD/HD-samling
|
Til top |
|
|

Dobbeltprofil Audio4ever
|
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
De må ikke være brugte.
Jeg fik tjekket siderne ud, og de havde lidt af det jeg skulle bruge. tak for hjælpen.
|
Til top |
|
|