| Forfatter |
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 03 November 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så, så klc-audio små slag
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 27 November 2007 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Ikke for at smide mere brænde i Linn bålet (gør det nok ), så er det Linn´s prispolitik den er meste galt med, tænk hvis det var Linn der
havde opfundet Blu-ray eller HD-DVD formate, så ville en afspille komme til at koste over 100.000,- kr. bare fordi at det er nyt og fra Linn, at Linn
er blivet til en mærker vare og livsstils prod. som B&O m.m., så skal det bare koste kasse, hver gang
Mon ikke at den næste DS komme til at koste over 200.000,- kr.  |
|
|
Linn er da billigt ;O) Jeg har ikke fundet noget til prisen som er bedre end det jeg har så jeg siger det er billigt. Tilmed får jeg gåsehud og totale musikoplevelser hverdag og gør jeg ikke det så er anlægget ikke godt nok det er mit motto. Får du gåsehud hver gang du spiller dine plader?
Hilsen Jonas Bojer
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 27 November 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her i huset kalder vi dem myrepatter. Velkommen tilbage Jonas
MVH
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 27 November 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
Her i huset kalder vi dem myrepatter. Velkommen tilbage Jonas
MVH
|
|
|
Takker
Kom til at tænke på hvorfor siger folk at linne er dyrt?
Linns top model af effekter klimax solo koter kun knap 150.000kr får et sæt andre mærker koster let op til halve og hele millioner.
Linns top cdafspiller pt er Arkurate CD den koster vist kun 50.000kr andre har cdafspilerl der koster let over 100.000kr
Linns kabler får man gratis med i handlem så de må siges at være meget billige.
Sammenligner man highend musik anlæg vil jeg sige Linn er det billigeste ;O)
Hilsen Jonas Bojer
|
| Til top |
|
| |
hifiigen Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1033
|
| Sendt: 27 November 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
|
Linn er da billigt ;O) Jeg har ikke fundet noget til prisen som er bedre end det jeg har så jeg siger det er billigt. Tilmed får jeg gåsehud og totale musikoplevelser hverdag og gør jeg ikke det så er anlægget ikke godt nok det er mit motto. Får du gåsehud hver gang du spiller dine plader?
Hilsen Jonas Bojer
|
|
|
Sådan havde jeg det også engang med mit gamle Linn, men siden er der løbet andet vand gennem kloakrørerne. Vi nærmer os vinteren: kunne din gåsehud forklares med en lidt lav rumtemperatur? __________________ Er blevet ret passiv læser.
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 02 December 2007 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas har ret , linn klimax er det hifi jeg er blev udsat for der der er det bedste til at fremkalde kuldegysninger.
Musikken går lige ind.
mvh
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 02 December 2007 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifiigen skrev:
Jonas bojer skrev:
Linn er da billigt ;O) Jeg har ikke fundet noget til prisen som er bedre end det jeg har så jeg siger det er billigt. Tilmed får jeg gåsehud og totale musikoplevelser hverdag og gør jeg ikke det så er anlægget ikke godt nok det er mit motto. Får du gåsehud hver gang du spiller dine plader? Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Sådan havde jeg det også engang med mit gamle Linn, men siden er der løbet andet vand gennem kloakrørerne. Vi nærmer os vinteren: kunne din gåsehud forklares med en lidt lav rumtemperatur? |
|
|
Faktisk har jeg siddet i shorts en sommer dag hvor sveden piplede ud og selv under 35 graders varme (ca.) kom "myrepatterne" også. så rumtemperaturen har ikke noget at sige men oki fryser man kommer de jo også ;O) hihi
Så hvis gåsehud var alt var det billigere for mig at sætte min ned i en kummefryser, men helt sikker ikke samme musikalske oplevelse med i hatten ;O)
Hilsen Jonas Bojer
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 12 December 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
TruthSpinner Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 875
|
| Sendt: 12 December 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
"A beautifully engineered, flexible and superb sounding music playing device, its biggest problem is simply the fact that most people won’t yet understand its reason for being. Although obvious to ‘early adopting’ digital music devotees, mainstream audiophiles may struggle to see how it works and even why it exists in the first place."
Hvad kan jeg sige. Det er som at læse tråden her resumeret på to sider.
Måske er forklaringen her dog på et niveau som 'mainstream audiophiles' rent faktisk kan acceptere.
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 27 Marts 2008 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
damn folk går i små sko herinde hvis det nu var pass labs der kostede det samme var alt ok ikke drenge
|
| Til top |
|
| |
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 29 Marts 2008 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan så oplyse jeg at den virker ganske godt ... man skal lige vende sig til menyen men ellers så - oveførelse er helt ok - ellers kan jeg oplyse at den nok overtager mit system en dag
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
| Til top |
|
| |