Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 10:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Neeper Acoustics - Nyt High End mærke! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 20
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Januar 2007 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Hej Mik112

Ja selvfølgelig... Det hedder Brava! Reader 

Og ligger på denne side... Ser egentlig ret prof ud, men nej hvor jeg fortryder jeg downloadede det... Det var noget af en gyser...

http://www.bravaviewer.com/

Mvh Kim

Tror altså ikke det kan være den der har f**ket dit system...

http://www.download.com/Brava-Reader/3000-2079_4-10602514.ht ml?tag=lst-0-1

den er download.com og har fået gode brugeranmeldelser..

Skal dog siges at jeg ikke selv har prøvet den.

Til top Vis Adamfelix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adamfelix

SJAG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 Januar 2007 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Hej

vi bruger Brava Reader som tegningsviewer på jobbet og har kun gode erfaringer med det. Har prøvet utallige viewere men Brava er bedst ! Har ligeledes anbefalet programmet til et hav af leverandører.
Tror synderen skal findes et andet sted...

BTW: Super flot arbejde du har lavet !
Var forbi på KT messen søndag men havde desværre ikke lejlighed til at møde dig eller høre højttalerne. Kommer der snart noget i samme design med 15 tommer basenheder ?

Mvh SJAG

Til top Vis SJAG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SJAG

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Januar 2007 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Hej Adamfelix... Den havde installeret sig selv på en meget meget mærkelig måde, og lagt filerne ud i alle mulige mapper...

Jeg brugte Outlook lige inden jeg installerede det, og der virkede alt perfekt. Det var det eneste ændring der havde været på computeren, og lige efter jeg havde installeret det, og prøvet det (ja, det virkede glimrende...) så skulle jeg se om der var kommet nogen mails, men så kunne Outlook slet ikke starte op, da der ikke eksisterede nogen .pst fil længere...

Det kan med 99 % sikkerhed kun være det programs skyld... Jeg siger ikke det ville ske i alle tilfælde, men jeg havde netop lige 'ignoreret' advarselen om at Microsoft ikke kendte denne software, og det derfor ikke var sikker at køre dette program på Windows...

Og hvor havde Microsoft dog ret i det...

Men du kan da prøve det hvis du keder dig... ;) Men jeg vil ikke anbefale det...

Jeg spildte hele natten på det, for at geninstallere hele computeren, og hotel bookinger, flyveplan og korrespondancen med distributøren i USA var bare væk! Så det har jeg brugt hele dagen på at få styr på...

Mvh Kim 

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 03:37 | IP-adresse registreret  

Neeper hvornår kommer din hjemmeside op at kører?
Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 23 Januar 2007 kl. 04:43 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Hi Sonny :)

Den har været næsten klar i et halvt år... Men jeg har ikke haft nogle billeder af det endelige produkt, så jeg ville vente til jeg havde det...

De her er lige dumpet ind af døren... Namibia Rift og Rose Burl... 

Så nu mangler jeg lige at finde et cool sted hvor jeg kan få skudt nogle gode billeder, og så begynder det at ligne noget...

Noget helt andet er... Ikke nok med de ser meget meget bedre ud end de skæve kina kasser, så lyder de faktisk også fantastisk meget bedre... Hornflex virker, det er ikke bare salgs gas... Mellemtone gengivelsen er meget mere klar, og lydbilledet er meget mere transparent... Blandt andet så klinger Piano meget mere frit ud... Øvre mellemtone er noget helt andet nu...

Mvh Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 06:30 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Hi-Sonny-Fi skrev:

Hi Sonny :)

Den har været næsten klar i et halvt år... Men jeg har ikke haft nogle billeder af det endelige produkt, så jeg ville vente til jeg havde det...

De her er lige dumpet ind af døren... Namibia Rift og Rose Burl... 

Så nu mangler jeg lige at finde et cool sted hvor jeg kan få skudt nogle gode billeder, og så begynder det at ligne noget...

Noget helt andet er... Ikke nok med de ser meget meget bedre ud end de skæve kina kasser, så lyder de faktisk også fantastisk meget bedre... Hornflex virker, det er ikke bare salgs gas... Mellemtone gengivelsen er meget mere klar, og lydbilledet er meget mere transparent... Blandt andet så klinger Piano meget mere frit ud... Øvre mellemtone er noget helt andet nu...

Mvh Kim

Der mangler en smiley hvor man taber underkæben.

Hold da helt KÆFT den er flot den lyse af dem. EDIT. Ikke at den mørke ikke er flot, men den lyse er da noget helt specielt. Jeg har ihvertfald aldrig set noget lignende.

Det er et flot projekt du har begivet dig igang med. Man må håbe at det kommer til at klappe for dig.

Held og lykke herfra

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

LarsGert
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 07:32 | IP-adresse registreret  

Er også helt vild med det lyse... Det er da virkelig noget man ikke har set før!!
Til top Vis LarsGert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsGert

Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

MumS! Den Namibia Rift er lækker! Det gør helt ondt indvendigt at vide, at man ikke har råd til at bestille et sæt...

Neeper skrev:

Min lejlighed er p***ecool, fik jeg sagt det?

/Præsten

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten

Runetheman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Hey Neeper - nu kender du jo Gamut vældig godt - hvordan spiller dine små lækre sataner op imod f.eks. L5'eren og L7'eren?

Mvh Rune

Til top Vis Runetheman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Runetheman

Momsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2006
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Runetheman skrev:

Hey Neeper - nu kender du jo Gamut vældig godt - hvordan spiller dine små lækre sataner op imod f.eks. L5'eren og L7'eren?

Mvh Rune

Hej Rune,

Har du et link eller nogle billeder af dem?

Mvh.

Søren M

www.MomsenDesign.com
Til top Vis Momsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Momsen Besøg Momsen's Websted

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Det må man sige...fed finish og farvesammensætning på begge modeller

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

Runetheman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Januar 2007 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

www.gamutaudio.com

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 24 Januar 2007 kl. 06:55 | IP-adresse registreret  

Runetheman skrev:

Mvh Rune

Hej Rune

Det er jeg nok ikke den rigtige til at udtale mig om... Meen...

Som jeg tidligere har givet udtryk for, så ville det jo være fjollet at opsige mit ellers gode job, og så bruge et år, og en million på at lave noget, som jeg ved er dårligere end det mine konkurrenter har...

Men det er jo en noget mindre højttaler end en L5... Helt bevidst, da den er ret stor... Magnet systemerne er samme størrelse på mine 5.5" basser, som de 6.5" i GamuT, det er kun membranen der er lidt mindre og de koster det samme i indkøb (eller.. træfiber membranen i mine er faktisk lidt dyrere). Et større kabinet koster ikke meget ekstra. Men 6.5" enheden skal bruge dobbelt så meget luft som 5.5" enheden, og dermed ville det blive en stor bamse..

Designet holder ikke hvis man gør den meget større end den er nu, og eneste begrænsning ved at anvende 5.5" enhederne er lidt lavere følsomhed og at at max lydtryk nås lidt tidligere... De går næsten ligeså dybt... Man når man f -3 dB et par Hz tidligere...

Jeg kan jo selvfølgelig bedst li' mine, da jeg jo har nørdet et helt år med at lave dem... Meen... Det må være op jer slutbrugere at afgøre hvad i synes er bedst for jer... :)

Mvh Kim

Runetheman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Januar 2007 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

Hej Kim - tak for et sympatisk og loyalt svar. Held og lykke med dem!

anderspj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

Hej Neeper

Utroligt spændende, og meget flot produkt! Særligt ask/alu kombinationen gør mig blød i knæene!

Jeg synes ikke foden i sig selv ser svag ud, jeg tror det er en "illusion" der opstår på grund højtalerens slanke bund, som gør at man tænker "bare den nu ikke knækker". Men det er positivt, for det er netop med til at gøre den spændende at se på, og et møbel man aldrig helt gennemskuer og derfor ikke bliver træt af at se på gennem årene.

Jeg glæder mig meget til at følge projektet i den videre process, og så må du jo sige til hvis du skal have noget design assistance...  Selv om intet tyder på det indtil videre!

Til top Vis anderspj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anderspj Besøg anderspj's Websted

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Januar 2007 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

anderspj skrev:

Hej Neeper

Utroligt spændende, og meget flot produkt! Særligt ask/alu kombinationen gør mig blød i knæene!

Jeg synes ikke foden i sig selv ser svag ud, jeg tror det er en "illusion" der opstår på grund højtalerens slanke bund, som gør at man tænker "bare den nu ikke knækker". Men det er positivt, for det er netop med til at gøre den spændende at se på, og et møbel man aldrig helt gennemskuer og derfor ikke bliver træt af at se på gennem årene.

Jeg glæder mig meget til at følge projektet i den videre process, og så må du jo sige til hvis du skal have noget design assistance...  Selv om intet tyder på det indtil videre!

Nice papkasser du har lavet til dali!

vnv nation
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Hej Kim

Er der noget nyt omkring demodato?

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Det skal da blive spændende at høre Neepers endelige version op mod andre konstruktioner.

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Januar 2007 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:
Runetheman skrev:

Mvh Rune

Men det er jo en noget mindre højttaler end en L5... Helt bevidst, da den er ret stor... Magnet systemerne er samme størrelse på mine 5.5" basser, som de 6.5" i GamuT, det er kun membranen der er lidt mindre og de koster det samme i indkøb (eller.. træfiber membranen i mine er faktisk lidt dyrere). Et større kabinet koster ikke meget ekstra. Men 6.5" enheden skal bruge dobbelt så meget luft som 5.5" enheden, og dermed ville det blive en stor bamse..

Hej, jeg venter spændt på en hjemmeside

Ville man ikke med stor fordel kunne benytte sig af neodymmagneter til 5.5"'erne og på den måde gøre det lettere for enhederne at "ånde" bag til? - noget du har talt om tideligere i tråden.

Har det været oppe at vende eller er det ikke muligt for tymphany at fremstille sådan nogle?

mvh.

Adamfelix

jørstad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

kanon loudspeaker ser vi den  i SORT pianolak NEEPER?

Til top Vis jørstad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jørstad

<< Forrige Side af 20 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes