| Forfatter |
|
gurup Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
PYH !! er der så meget finanskrise , En EMT 930st med et prisforslag på 1500 kr på den Blå Avis netop nu , er det ikke billigt ? jeg tror det, den ser fin ud!!
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
gurup skrev:
PYH !! er der så meget finanskrise , En EMT 930st med et prisforslag på 1500 kr på den Blå Avis netop nu , er det ikke billigt
? jeg tror det, den ser fin ud!! |
|
|
Det er jo nærmest forrykt at den står i Virum. Der kan jeg jeg jo ikke hente den. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uh, nu har jeg skrevet til ham. Der er allerede blevet overbudt, så mon jeg har en chance?
Det ville da være en drøm der gik i opfyldelse at få sådan én i hus, og så ville jeg endda være i stand til at betale den! __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Marantzman Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 221
|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
I søndags reddede jeg denne Sansui model 2000 op af en container og besluttede mig for at den så for interesant ud til at lade sine dage ende på en losseplads. Efter lidt rens ud-og indvendig satte jeg den til og tændte og jo... der var lys i alle lamperne og alle ind-og udgange virkede som de skulle og den lød faktisk udmærket på mine Scan-dyna A-20 som jeg testede den på!
[IMG]http://img207.imageshack.us/img207/1197/img1339fq9.jpg[/IMG]
Ud fra stelnummeret skulle den være fra 1969 og den er forbløffende tung i forhold til dens størrelse. 2x30 watt.
Nu kender jeg ikke meget til Sansui og derfor spørger jeg om der er nogen her der kender modellen.
mvh
Marantzman
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Jeg har ikke har haft en ordentlig antenne på endnu. Jeg skal have fat i en og sat på loftet, bl.a. osse for at min Sansui TU-
9900 får det bedste betingelser. Jeg spekulerer på om ikke sådan en rund-fm-fætter var løsningen?
.
PQR |
|
|
jeg har gode resultater med sådan en rund antenne - ligger indendørs - skal jeg optage noget jeg gerne vil have i super kvalitet så ryger den ud af vinduet :-) [/QUOTE] Det lyder godt. Jeg har et åbent loft her over hifi-helvede/-nirvarna (kommer an på hvem man spørger), hvor den kan sidde. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
Det lyder godt. Jeg har et åbent loft her over hifi-helvede/-nirvarna (kommer an på hvem man spørger), hvor den kan sidde.
PQR
|
|
|
Hifi -helvede er et weekend-ophold i et sommerhus med en stak Helmut Lotti og Celin Dion cd'er og et Bose anlæg - og et menneske der tvinger dig til at lytte til det Hifi-helvede er at gå ind i en Fona butik Hifi-helvede er...... fortsæt selv - men Hifi helvede ligger med garanti på Hald  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
gurup Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 04 Februar 2009 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
SPOTTET : ET Par enheder Coral Beta 8 til 250 kr på den blå , fine til gulvhorn mvh
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 04 Februar 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 04 Februar 2009 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
gurup skrev:
SPOTTET : ET Par enheder Coral Beta 8 til 250 kr på den blå , fine til gulvhorn mvh
|
|
|
For langsom igen, de var solgt. ligesom med EMT'en og Begram 3000, jeg er altid for sent ude __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
gurup Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 04 Februar 2009 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke let at krige sig den slags tilbud, ja PQ jeg tror du har svaret, her er der mere slag i euro og US.Dollars,  det skal åbenbart ud af landet, dog mærkeligt at et firma kan opkøbe brugt grej hos private, fragte/ hente, sætte på e Bay, emballere/ sende langt / give en form for garanti for køber / og hvis det er udenfor EU/ told /skat af fragt/efter den reelle værdi/og når pengene kommer i firmaregnskabet og alt er betalt/ firma /biler/husleje/lønninger /skat, at det så stadigt er attraktivt at tømme landet for lækket grej, ja man kan jo byde over! det er dog yderst sjældent det ses, (de vil vist ikke købe på auktion) , og priserne i kr skal næsten/ åbenbart ganges direkte med Euro, hvis man skal være med, EMT - TD 124 - RX 1500 - mv. kan snart kun ses på gamle billeder (not IRL). MVH
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 04 Februar 2009 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg trævlet hele dba igennem. Det skal jo gøres! Altså, hvis man ikke vil gå glip af noget. Der var nu sådan en,Technics SL 1300, Direct Drive (One of Technics best Record Players ever made iflg. en salgsannonce på Audioscope.net) her. Er den mon helt umulig eller solgt? PQR
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
gurup Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 05 Februar 2009 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja man kommar vist aldrig foran de gode tilbud  NA-JA det er en fin spiller! men har set en med defekt arm lift, men ved ikke om det er noget generelt med den model, men der indgår vist noget i plast i forbindelse under lift/ved arm, stod ved en for nogen tid siden, T.M. gav mig råd om det ikke kan laves, det skal i så fald tjekke ud , dog lidt brugbart info mvh
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 07 Februar 2009 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lenco L75 + 60 lp'er
200 kr
http://www.guloggratis.dk/radio-tv/pladespiller/annonce/4583 175
__________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 07 Februar 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Lenco L75 + 60 lp'er
200 kr
http://www.guloggratis.dk/radio-tv/pladespiller/annonce/4583 175
|
|
|
Det er godt nok billigt for en god motor/pladetallerken til et diy projekt - jkan i så se at komme afsted til viborg drenge __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 07 Februar 2009 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
LouBP skrev:
Lenco L75 + 60 lp'er
200 kr
http://www.guloggratis.dk/radio-tv/pladespiller/annonce/4583 175
|
|
|
Det er godt nok billigt for en god motor/pladetallerken til et diy projekt - jkan i så se at komme afsted til viborg
drenge |
|
|
Hvis jeg ikke havde en ville jeg selv købe den for det gode værk, og leve med de medfølgende dansk top plader. PQR - du
bor lige ved siden af, kom af sted. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 07 Februar 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Hvis jeg ikke havde en ville jeg selv købe den for det gode værk, og leve med de medfølgende dansk top plader. PQR - du
bor lige ved siden af, kom af sted. |
|
|
Ja, det er godt med jer. Jeg har haft to L75 og en L85, som ikke rigtig tændt diy-tossen i mig. Nu er jeg jo også gået helt den anden vej og bygger grammofon af mit Connoisseur-kit! Jeg tror sidder over og venter på en af de store mellemhjuler. Men hvis andre vil handle og først hente den (her) til vintagetræffet, hjælper jeg gerne! Jeg kan hente den inden, hvis det skal være. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
gurup Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 08 Februar 2009 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
SPOTTET: På KSB | THORENS TD 125, SME ARM MODEL 3012 S. 2 |
|
| Thorens TD 125 pladespiller med den
legendariske SME 3012 tonearm series 2 og ADC VLM pick-up + tilbehør og
original emballage til tonearmen og pick-up´en. | | |
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=107910 OG på DEN BLÅ AVIS http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58641745 Pladespiller Systemdek II X, Supergrammofon med Helius Fat Scorpio arm og Goldring 910 (Van den Hull slibning).
Pris kr. 2.000 ?? Vintage = 25 ÅR ?? det er hvis for nyt ???
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 08 Februar 2009 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
TEAC PA-4
Nogle der kender denne ?
Jeg kan ikke finde noget info om gain osv
Er den noget værd? __________________ Derfor Økologi
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 08 Februar 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
gurup skrev:
SPOTTET: På KSB
| THORENS TD 125, SME ARM MODEL 3012 S. 2 |
|
| Thorens TD 125 pladespiller med den
legendariske SME 3012 tonearm series 2 og ADC VLM pick-up + tilbehør og
original emballage til tonearmen og pick-up´en. | | | http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=107910 OG på DEN BLÅ AVIS http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58641745
Pladespiller Systemdek II X, Supergrammofon med Helius Fat Scorpio arm og Goldring 910 (Van den Hull slibning).
Pris kr. 2.000 ?? Vintage = 25 ÅR ?? det er hvis for nyt ???
|
|
|
den røg hurtigt - havde jeg set den var kgerne kørt 500 KM efter en 3012 til den pris - __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |