Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 21:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Vintage Spotting (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 234
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gurup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 03 Februar 2009 kl. 00:59 | IP-adresse registreret  

PYH !! er der så meget finanskrise , En EMT 930st med et prisforslag på 1500 kr på den Blå Avis netop nu , er det ikke billigt ? jeg tror det, den ser fin ud!!  
Til top Vis gurup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gurup
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 03 Februar 2009 kl. 07:47 | IP-adresse registreret  

gurup skrev:


PYH !! er der så meget finanskrise , En EMT 930st med et prisforslag på 1500 kr på den Blå Avis netop nu , er det ikke billigt
? jeg tror det, den ser fin ud!!  


Det er jo nærmest forrykt at den står i Virum. Der kan jeg jeg jo ikke hente den.

__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2337
Sendt: 03 Februar 2009 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Uh, nu har jeg skrevet til ham. Der er allerede blevet overbudt, så mon jeg har en chance?
Det ville da være en drøm der gik i opfyldelse at få sådan én i hus, og så ville jeg endda være i stand til at betale den!

__________________

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske
 
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 03 Februar 2009 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Hej

I søndags reddede jeg denne Sansui model 2000 op af en container og besluttede mig for at den så for interesant ud til at lade sine dage ende på en losseplads. Efter lidt rens ud-og indvendig satte jeg den til og tændte og jo... der var lys i alle lamperne og alle ind-og udgange virkede som de skulle og den lød faktisk udmærket på mine Scan-dyna A-20 som jeg testede den på!

[IMG]http://img207.imageshack.us/img207/1197/img1339fq9.jpg[/IMG]

Ud fra stelnummeret skulle den være fra 1969 og den er forbløffende tung i forhold til dens størrelse. 2x30 watt.

Nu kender jeg ikke meget til Sansui og derfor spørger jeg om der er nogen her der kender modellen.

mvh

Marantzman

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1571
Sendt: 03 Februar 2009 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
Jeg har ikke har haft en ordentlig antenne på endnu. Jeg skal have fat i en og sat på loftet, bl.a. osse for at min Sansui TU-
9900 får det bedste betingelser. Jeg spekulerer på om ikke sådan en rund-fm-fætter var løsningen?

.

PQR


jeg har gode resultater med sådan en rund antenne - ligger indendørs - skal jeg optage noget jeg gerne vil have i super kvalitet så ryger den ud af vinduet :-)
[/QUOTE]

Det lyder godt. Jeg har et åbent loft her over hifi-helvede/-nirvarna (kommer an på hvem man spørger), hvor den kan sidde.

PQR


__________________
Masser af vintage grej.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 03 Februar 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

pqrannes skrev:

Det lyder godt. Jeg har et åbent loft her over hifi-helvede/-nirvarna (kommer an på hvem man spørger), hvor den kan sidde.

PQR


Hifi -helvede er et weekend-ophold i et sommerhus med en stak Helmut Lotti og Celin Dion cd'er og et Bose anlæg - og et menneske der tvinger dig til at lytte til det

Hifi-helvede er at gå ind i en Fona butik

Hifi-helvede er...... fortsæt selv - men Hifi helvede ligger med garanti på Hald


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 03 Februar 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58533788

leder jer hen til en beogram 3000 - det er den med td124 mk II værk !!!!!!!! til kun 1.000  - skøn spille der bare venter på en god arm og plint - og et fundt til prisen


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
gurup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

SPOTTET : ET Par enheder Coral Beta 8 til 250 kr på den blå ,  fine til gulvhorn mvh
Til top Vis gurup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gurup
 
pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1571
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

gurup skrev:
SPOTTET : ET Par enheder Coral Beta 8 til 250 kr på den blå ,  fine til gulvhorn mvh


Jeg har sådan et par, men det er da et godt køb: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58592402

Var der ikke et par (dog i mint condition), der blev solgt fra Danmark (Aalborg) på ebay.com for 660 USD i efteråret?

PQR


__________________
Masser af vintage grej.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

gurup skrev:

SPOTTET : ET Par enheder Coral Beta 8 til 250 kr på den blå ,  fine til gulvhorn mvh


For langsom igen, de var solgt. ligesom med EMT'en og Begram 3000, jeg er altid for sent ude

__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
gurup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

Det er ikke let at krige sig den slags tilbud, ja PQ jeg tror du har svaret, her er der mere slag i euro og US.Dollars,  det skal åbenbart ud af landet, dog mærkeligt at et firma kan opkøbe brugt grej hos private, fragte/ hente, sætte på e Bay, emballere/ sende langt / give en form for garanti for køber / og hvis det er udenfor EU/ told /skat af fragt/efter den reelle værdi/og når pengene kommer i firmaregnskabet og alt er betalt/ firma /biler/husleje/lønninger /skat, at det så stadigt er attraktivt at tømme landet for lækket grej, ja man kan jo byde over!  det er dog yderst sjældent det ses, (de vil vist ikke købe på auktion) , og priserne i kr skal næsten/ åbenbart  ganges direkte med Euro, hvis man skal være med,  EMT - TD 124 - RX 1500 - mv.  kan snart kun ses på gamle billeder (not IRL).   MVH               
Til top Vis gurup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gurup
 
pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1571
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg trævlet hele dba igennem. Det skal jo gøres! Altså, hvis man ikke vil gå glip af noget.

Der var nu sådan en,Technics SL 1300, Direct Drive (One of Technics best Record Players ever made iflg. en salgsannonce på Audioscope.net) her.

Er den mon helt umulig eller solgt?

PQR


__________________
Masser af vintage grej.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes
 
gurup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Ja man kommar vist aldrig foran de gode tilbud NA-JA det er en fin spiller!  men har set en med defekt arm lift, men ved ikke om det er noget generelt med den model, men der indgår vist noget i plast i forbindelse under lift/ved arm, stod ved en for nogen tid siden, T.M. gav mig råd om det ikke kan laves, det skal i så fald tjekke ud , dog lidt  brugbart info mvh 
Til top Vis gurup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gurup
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

Lenco L75 + 60 lp'er

200 kr

http://www.guloggratis.dk/radio-tv/pladespiller/annonce/4583 175


__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

LouBP skrev:
Lenco L75 + 60 lp'er

200 kr

http://www.guloggratis.dk/radio-tv/pladespiller/annonce/4583 175


Det er godt nok billigt for en god motor/pladetallerken til et diy projekt - jkan i så se at komme afsted til viborg drenge


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:

LouBP skrev:
Lenco L75 + 60 lp'er

200 kr

http://www.guloggratis.dk/radio-tv/pladespiller/annonce/4583 175
Det er godt nok billigt for en god motor/pladetallerken til et diy projekt - jkan i så se at komme afsted til viborg
drenge


Hvis jeg ikke havde en ville jeg selv købe den for det gode værk, og leve med de medfølgende dansk top plader. PQR - du
bor lige ved siden af, kom af sted.

__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1571
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

LouBP skrev:


Hvis jeg ikke havde en ville jeg selv købe den for det gode værk, og leve med de medfølgende dansk top plader. PQR - du bor lige ved siden af, kom af sted.


Ja, det er godt med jer. Jeg har haft to L75 og en L85, som ikke rigtig tændt diy-tossen i mig.

Nu er jeg jo også gået helt den anden vej og bygger grammofon af mit Connoisseur-kit!

Jeg tror sidder over og venter på en af de store mellemhjuler.

Men hvis andre vil handle og først hente den (her) til vintagetræffet, hjælper jeg gerne!

Jeg kan hente den inden, hvis det skal være.

PQR




__________________
Masser af vintage grej.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes
 
gurup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

SPOTTET: På KSB
THORENS TD 125, SME ARM MODEL 3012 S. 2


Pris: 3000 DKK
Thorens TD 125 pladespiller med den legendariske SME 3012 tonearm series 2 og ADC VLM pick-up + tilbehør og original emballage til tonearmen og pick-up´en.
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=107910
 OG på DEN BLÅ AVIS
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58641745
Pladespiller Systemdek II X, Supergrammofon med Helius Fat Scorpio arm og Goldring 910 (Van den Hull slibning).
Pris kr. 2.000
 ??  Vintage = 25 ÅR ?? det er hvis for nyt ???

Til top Vis gurup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gurup
 
Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 970
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  


TEAC PA-4
Nogle der kender denne ?
Jeg kan ikke finde noget info om gain osv
Er den noget værd?

__________________
Derfor Økologi
Til top Vis Mashuro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mashuro
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

gurup skrev:
SPOTTET: På KSB
THORENS TD 125, SME ARM MODEL 3012 S. 2


Pris: 3000 DKK
Thorens TD 125 pladespiller med den legendariske SME 3012 tonearm series 2 og ADC VLM pick-up + tilbehør og original emballage til tonearmen og pick-up´en.
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=107910
 OG på DEN BLÅ AVIS
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58641745
Pladespiller Systemdek II X, Supergrammofon med Helius Fat Scorpio arm og Goldring 910 (Van den Hull slibning).
Pris kr. 2.000
 ??  Vintage = 25 ÅR ?? det er hvis for nyt ???



den røg hurtigt - havde jeg set den var kgerne kørt 500 KM efter en 3012 til den pris -


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 

<< Forrige Side af 234 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes