| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 21 Oktober 2008 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den har Tystnad ... den er død  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 21 Oktober 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men fin er den
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kalleklat Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, SX1280 er da stor nok, til at man kan falde over den!
Lad høre, hvordan den lyder, når du får den. __________________ Finn Nielsen
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
30-35 kg vistnok....kan måske også bruges som mursten ? 
2 x 185watt puha, naboer go away , her et billede fra nettet af dette hedengangne 1978 monster (mangler vist et par dimser på det viste eksemplar):


|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Voldsomt stort billede , af en stor forstærker  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ondt 2-mas ondt ondt ondt - på den anden side er jeg flad så det ville også være ondt hvis jeg havde set den
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
r-l-b skrev:
Jeg så at der er en Inertia til salg på QXL
den har en besværlig måde at sætte rem på da den ikke har en undertalerken som fx thorens og nye remme er næste umulige at få fat i MEN den har en tidlig lustre arm som sagtens kan spille med en denon 103 og med et ekstra kontra lod som nogle gange følger med også kan klare en SPU! den har sme fatning til pu hus - den har vta og så kan man også finindstille armen i en slæde - så er armen ok og kan man holde buddet på under 500 kr. som de fleste pladespillere går til på qxl i disse dage får man en arm der er bedre end fx SME 3009 improved og som i sin tid også kostede mere end SME
den er listet blot under pladespiller - og i teksten er Inertia stavet Enertia så den er godt skjult ...
|
|
|
Hov, hov, jeg fandt sgu lige sådan en på tirsdagens loppemarked. Så kan jeg endelig komme til at eksperimentere lidt med forskellige pickupper f.eks. en Denon 103er, som jeg længe har haft lyst til!
PQR |
|
|
Da jeg ikke har fået lavet min egen tråd om alt mit grej og alt det der kommer forbi, samler jeg lige denne op. Jeg er umiddelbart rigtig, rigtig glad for min Acos Lustre gst-1 arm. Selv på det medfølgende Inertia værk og med den medfølgende halvslidte (?) Audio Technica AT-66 pickup fornemmer jjeg at denne arm har magt over tingene. Nu mangler jeg bare et tungt og godt og interessant værk at sætte armen på. Og en Denon DL-103 mc pickup (der er vist ingen vej uden om!) til at sætte på den. Jeg ender altså med tre grammofoner på 'racket': min Luxman 272 med Ortofon MC200, min Thorens 126 mkII med f.eks. en Ortofon OM30 og så et eller andet tungt værk med gst-1 armen og en DL-103. De, der kender mit hifirum og -setup, ved godt, hvad det betyder: min Pioneer RT-909 spolebåndoptager ryger ud. Jeg holder pt. øje med ebay.de for at se hvad sådan en i mint condition med nye trykruller og nyt gummibånd egentlig er værd Lidt trist, men jeg bruger den altså ikke! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er den mint er det ebay - med mindre at finanskrisen har ramt vintage collectors markedet - ærgerligt at man ikke lige har noget at bytte med
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
| Er den mint er det ebay - med mindre at finanskrisen har ramt vintage collectors markedet - ærgerligt at man ikke lige har noget at bytte med
|
|
|
Den er vist ret mint! Ingen synligt slid, ingen ridser. Og de originale spoler og nabholdere. Jeg gider ikke sælge på ebay.de, men vil hellere - 'inspireret' af niveauet på ebay.de - finde en god 'dansk' pris og gøre en dansk 'aficionado' (samler/kender) lykkelig med en pris som ikke stempler mig som T0SSE. Men well, så langt er jeg ikke nået endnu, og dette skal ikke ende som en salgstråd! Go'aften! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
r-l-b skrev:
| Er den mint er det ebay - med mindre at finanskrisen har ramt vintage collectors markedet - ærgerligt at man ikke lige har noget at bytte med
|
|
|
Den er vist ret mint! Ingen synligt slid, ingen ridser. Og de originale spoler og nabholdere.
Jeg gider ikke sælge på ebay.de, men vil hellere - 'inspireret' af niveauet på ebay.de - finde en god 'dansk' pris og gøre en dansk 'aficionado' (samler/kender) lykkelig med en pris som ikke stempler mig som T0SSE. Men well, så langt er jeg ikke nået endnu, og dette skal ikke ende som en salgstråd!
Go'aften!
PQR
|
|
|
det lyder spændene med den tredje pladespiller og jeg håber du finder den rigtige pris for din spole, den er jo rigtig fed, og den pynter ellers så flot og dominerende på dit rack. hvad har du i tankerne ang. værk? Garrard? Lenco  ? eller måske noget helt andet...? __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
santashooter skrev:
pqrannes skrev:
r-l-b skrev:
| Er den mint er det ebay - med mindre at finanskrisen har ramt vintage collectors markedet - ærgerligt at man ikke lige har noget at bytte med
|
|
|
Den er vist ret mint! Ingen synligt slid, ingen ridser. Og de originale spoler og nabholdere.
Jeg gider ikke sælge på ebay.de, men vil hellere - 'inspireret' af niveauet på ebay.de - finde en god 'dansk' pris og gøre en dansk 'aficionado' (samler/kender) lykkelig med en pris som ikke stempler mig som T0SSE. Men well, så langt er jeg ikke nået endnu, og dette skal ikke ende som en salgstråd!
Go'aften!
PQR
|
|
|
det lyder spændene med den tredje pladespiller og jeg håber du finder den rigtige pris for din spole, den er jo rigtig fed, og den pynter ellers så flot og dominerende på dit rack. hvad har du i tankerne ang. værk? Garrard? Lenco ? eller måske noget helt andet...?
|
|
|
Jeg er jo kræsen mht. pladespillerværk; jeg kan jo bedst li' værk, jeg finder på loppemarkeder eller i genbrugsbutikker! Jeg har fundet og haft 3 Lenco'er (2 x 75 og 1 x 78) inden for de sidste par år, men ladet dem farer pga. de klodsede og umulige (?) arme. Jeg finder nok snart endnu en eller endda en Garrard. Eller noget helt andet. Og husk, held er noget man vælger! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
Og husk, held er noget man vælger!
PQR
|
|
|
 __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
.Jeg gider ikke sælge på ebay.de, men vil hellere - 'inspireret' af niveauet på ebay.de - finde en god 'dansk' pris og gøre en dansk 'aficionado'
(samler/kender) lykkelig med en pris som ikke stempler mig som T0SSE. PQR |
|
|
jeg tror at det skib er sejlet __________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
diamondduck skrev:
pqrannes skrev:
.Jeg gider ikke sælge på ebay.de, men vil hellere - 'inspireret' af niveauet på ebay.de - finde en god 'dansk' pris og gøre en dansk 'aficionado'
(samler/kender) lykkelig med en pris som ikke stempler mig som T0SSE. PQR |
|
|
jeg tror at det skib er sejlet  |
|
|
Well, men der er forskel på T0SSER! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 08:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
vi er da heldivis alle sammen T SSER
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b < ja og nogen af os endda containerrotter ikke ?....dejligt at værwe lidt dyrisk 
Her står 3 FEDE vintageapparater + 2 højttalere i næsten mint....fotos følger
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
av ja - den er grimmere end den NAD 3080 jeg lod stå på pladsen i dag
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den her er værre. Den ser svag og ser syg ud. Den venter bare på at komme ud og ødelægge nogle schaub lorenz højtalere
Der burde være en tråd her med
'ugens grimrian'
|
| Til top |
|
| |