| Forfatter |
|
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 25 September 2008 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
santashooter skrev:
vi glæder os, hvornår kunne det passe dig? vi må jo lige finde en dag... som Louis også siger, kunne det også være en trist søndag? men hverdage kan også lade sig gøre!
|
|
|
Hej Santa og Lou, Jeg prøver at få ryddet og støvet af i løbet af den kommende weekend og kigger i kalenderen. Så finde vi snart ud af noget. Gerne inden efterårsferien (uge 42). PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 25 September 2008 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt!, du giver bare lyd fra dig!  - så finder vi ud af noget. forresten - totalt fedt billede du har som avatar
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|

Den er flot. Fortæl lidt mere  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en J A Michell Focus One pladespiller fra starten af firserne,med en SME serie 3 arm. Pickuppen en noget standard ortofon. Hele herligheden er købt på lokalt loppemarked. Den er rent ud sagt skide flot, og jeg er bare nød til at beholde den. Hvor får jeg trimmet den og hvilken pu bør jeg sætte på som afløsning for nuværende.
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja den er rigtig flot! Sig til hvis du bliver træt af den  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hjælper lige. Du skal bare højreklikke på billedet og kopiere det ind i din besked 

__________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
boelt Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 54
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jesper - det er et godt loppefund, jeg har selv haft sådan en Michell . Jeg købte den som demomodel i 1982 for 5000kr !!!!! det var dælme mange penge på daværende tidspunkt på en lærlingeløn. Min var godt nok monteret med en Grado arm og den spillede rigtig godt med en Ortofon MC20 mk2.
Mvh Claus.
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig også til at få den op og køre med en ordenlig pu. Jeg ved ikke rigtig hvad der passer til den lette arm.
Jeg kan stadig ikke få det billedelige op og køre. 
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 September 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
tillyke med den - hvis ikke du vil køre med MC pickup kan en Ortofon OM 30 eller 40 køre på den lette arm - jeg tror stadig du kan købe OM 30 til 800 jhos top sound på østerbro - den vil sikkert lyde godt med fx en bellari riaa  - flot er den med mårhårsbørste og det hele - men ellers MC10, eller MC20mkII skulle være bløde nok tør man spørge hvad du gav for den ?
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 28 September 2008 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ethundredehalvtreskroner! Yes thats true.
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 28 September 2008 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
tillyke med den - hvis ikke du vil køre med MC pickup kan en Ortofon OM 30 eller 40 køre på den lette arm - jeg tror stadig du kan købe OM 30 til 800 jhos top sound på østerbro - den vil sikkert lyde godt med fx en bellari riaa - flot er den med mårhårsbørste og det hele - men ellers MC10, eller MC20mkII skulle være bløde nok
tør man spørge hvad du gav for den ?
|
|
|
Aldrig, aldrig ALDRIG spørge hvad det koster  Det gør så hulens ondt at høre. Havde manden sagt et tusse på loppemarkedet, havde jeg nuppet den  Rigtig tillykke med den  __________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 28 September 2008 kl. 02:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er altså en utrolig lækker spiller.
Alt kommer til den der venter så det er jo fortjent sådan nogle tilbud kommer altid når man mindst venter det.
Tillykke hr :-)
__________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 28 September 2008 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 28 September 2008 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du for guds skyld havde sagt 4000 kroner eller et eller andet - Det gør helt ondt det der.
Ej, Tillykke med den, der kræftstejlme flot! __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 28 September 2008 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke! Jeg gik ellers rundt og troede at det med gode brugt fund var ved at være slut, og specielt pladespillere... - men åbenbart ikke... den er skisme da flot... er det en rensebørste der sidder på den der "ekstra" arm?!? (æj... hvorfor finder jeg aldrig sådan noget.....  )
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 28 September 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg tror det er en form for rensebørste. Jeg har ikke rigtig været hjemme her i weekenden. Jeg skal nok komentere nåR dyret er oppe og køre. Hvilken olie benytter man til lejet? og hvor køber MAN DET?
=santashooter]Tillykke! Jeg gik ellers rundt og troede at det med gode brugt fund var ved at være slut, og specielt pladespillere... - men åbenbart ikke... den er skisme da flot... er det en rensebørste der sidder på den der "ekstra" arm?!?
(æj... hvorfor finder jeg aldrig sådan noget..... )
[/QUOTE]
|
| Til top |
|
| |
priboj Udelukket fra forum


Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 28 September 2008 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
stort
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
| Til top |
|
| |