Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
Sendt: 17 August 2008 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
tube mania skrev:
Ja men det er jo osse en "must have"
Er den? Jeg fik den af en veninde fra efterskolen. Jeg havde flere gange stået og savlet over den når jeg var på besøg, og da hun så synes den blev for stor og besværlig, fik jeg den så. Og prøv at spørge om jeg var lykkelig og stadig er det Den spiller så godt!
Bruger siden: 25 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 171
Sendt: 18 August 2008 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
Sveske skrev:
Du kan hade ham lidt i smug for at ville sælge den for 12000
Det halve ville være noget mere rimeligt... Bare fordi, et enkelt eksemplar gik for $2700 på Ebay, skal han nok ikke regne med, at kunne få 12k for den.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum