| Forfatter |
|
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
santashooter skrev:
hej igen, genbrug er træls til tider. jeg var derhenne igen for at få dem reserveret til mig, derefter gik jeg hen for at hæve penge, da jeg kommer tilbage ser jeg en mand proppe begge højtalere i sin bil og kører væk med dem.
|
|
|
Livet er somme tider surt og uretfærdigt  Der dukker sgu nok noget andet op engang  __________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jah det håber jeg, jeg har jo også god lyd nu... så det er ikke noget stort tab.
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
det skal du ikke være ked af - akai har aldrig lavet særligt gode højtalre Selvom "bling" ikke fandets den gang som udtryk var det meste blik med pyntelister
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger


Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er også enig med r-l-b. De ligner ikke nogle der kan komme vellyd ud af
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Akai kunne nogle få andre ting, men højtalere kunne de ikke, jeg har engang lyttet på et lignende sæt. Det er ikke noget jeg vil reklamere med jeg spillede på hvis det var. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
santashooter skrev:
hej igen, genbrug er træls til tider.jeg var derhenne igen for at få dem reserveret til mig, derefter gik jeg hen for at hæve penge,da jeg kommer tilbage ser jeg en mand proppe begge højtalere i sin bil og kører væk med dem.
|
|
|
Han har sgu nok set dine indlæg her og budt en hund over
Men som de andre siger er tabet nok begrænset. Hvad stod de til? __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
300 for sættet... det var ikke så slemt, og standen var perfekt.
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, det var heller ikke det store, men de kan med garanti ingenting i forhold til BKS'erne. Og dem har du vel stadig? __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der en Garrard 301 til salg på Ebay US til 3550 Dollars.
Men prisen er da en bette optimistisk ?
__________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Det er der åbenbart nogen der er uenige i. 21 bud lige nu  |
|
|
Tjae, åbenbart  En skam man ikke har et par stykker liggende i kælderen  __________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har set en grease bearing gå til i omegnen af 17K - jeg har desværre kun en og den vil jeg ikke af med
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vil jeg hellere ha´ den Sansui G-22000 som er til salg på Ebay De  Overvejer lidt om jeg skulle byde ind. Nogen som kender sådan en ?
__________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
det fede ved ved en 301'er er drive - den trækker som bare... fuld hastighed på ½ omdrj .- brems på en kvart omdrj. prøver man at bremse talerkenen med hænderne mens den kører får man slidmærker i håndfladerne af strobo-kanten. Har den kørt i 10 minutter går den ligeså præcist som en quartz sag men det er fremfor alt bundtrækket der gør at ingen plade bliver livløs og kedelig - tværtimod bliver det dynamisk, åbent og med solid bass.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja - det er jo en cute historie. Jeg kender godt reklamen og den ser godtnok hårdkogt ud! - disse Marantz'er tror jeg ikke er særlig nemme at ødelægge!!
Men denneher levner jeg nu ikke mange chancer!!!!!!!!
En dejlig gammel model 10B fra Marantz - det skal være en særdeles modig tekniker, som går i gang med denne!!!!!
http://img501.imageshack.us/my.php?image=dc571sblgr8.jpg
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay - det virker vist bedre sådan her - trods alt!

Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
jeg har set en grease bearing gå til i omegnen af 17K - jeg har desværre kun en og den vil jeg ikke af med
|
|
|
den jeg lige fulgte endte på 2062 pund - hold da op der kan man køber mange jordbæris for __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldtuborg skrev:
Jeg mangler en lille receiver til køkkenet, og har set mig lun (rød-glødende) på denne:

|
|
|
Hvor har du set den henne? bare lidt nysgerrig.
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |