| Forfatter |
|
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 14 Juni 2008 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://cgi.ebay.de/2-x-Highend-Endstufe-Yamaha-P2200-Vintage -ProfiAmps_W0QQitemZ260247926898QQihZ016QQcategoryZ21775QQss PageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 14 Juni 2008 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mercury skrev:
| http://cgi.ebay.de/2-x-Highend-Endstufe-Yamaha-P2200-Vintage -ProfiAmps_W0QQitemZ260247926898QQihZ016QQcategoryZ21775QQss PageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
|
|
|
Den ente med at koste 176 euro = 1320 kr !!!!!!!!!!!!!
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 15 Juni 2008 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 15 Juni 2008 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft sådan en PL-L 1000 engang. En ganske fin sag som faktisk spillede forrygende med den rigtige pick-up. Havde bl.a. en Ortofon MC200 Concorde på den. Nej, du kommer ikke uden om at køre igennem en RIAA. Den skal du have separat, da der formodenligt ikke er en i din Yamaha. __________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 15 Juni 2008 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor meget vil du mene, at sådan er værd? Kan du sammenligne den med tilsvarende modeller fra andre mærker - gerne nye?
Mvh Mathias __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 15 Juni 2008 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 15 Juni 2008 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den har en RIAA indbygget
-Jan
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 15 Juni 2008 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak.
Er den indbyggede RIAA tilstrækkelig? Vil signalet være kraftigt nok på den måde? __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
Noise Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 15 Juni 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Du får tilstrækkelig signal, hvis din pladespiller bliver/er udstyret med en "MM" eller en "high output MC" pickup. En "low output MC" vil ikke give nok signal.
Det eneste man ikke kan sige før man har prøvet det, er hvor god (lydmæssigt) den RIAA er som sidder i Yamaha'en. De fleste producenter bruger ikke mange kroner på sådan en del, i vores tid hvor pladespillere normalt kun er noget "nørder" har. (nørd - Positivt ment, har selv pladespiller). Men du kan jo prøve, den virker sikkert fint nok.
mvh.
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 15 Juni 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må snakke lidt mere med sælger om, hvilken pickup der sidder på.
Tak for hjælpen.
Mvh Mathias __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 24 Juni 2008 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 24 Juni 2008 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Two Chanel Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
|
| Sendt: 24 Juni 2008 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kører i øjeblikket med det sejeste vintage (næsten da  ) setup. NAD 3020i som pre og en Yamaha MX-50 power  Nogen her der kender den Ømaha? __________________ Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 26 Juni 2008 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 06:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Forbandede jyder! De bor så langt væk med deres lave priser. |
|
|
Jeg hørte til det, buddet var allerede over 1000 kr. så jeg måtte også takke af med sommerferien forude, men hold op det var flot det sæt! __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 06:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Sveske skrev:
Forbandede jyder! De bor så langt væk med deres lave priser. |
|
|
Jeg hørte til det, buddet var allerede over 1000 kr. så jeg måtte også takke af med sommerferien forude, men hold op det var flot det sæt! |
|
|
"Sælges omgående til først acceptable bud over dkr 250,-" I min verden må det være 251 kr., ellers giver det da ikke mening at nævne de 250 kr. Well, sælger må mene "sælges til højeste bud, snart". Men super flot sæt, som nok skulle være en tusse værd! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er folk der ikke forstå hvad "bud" går ud på ligesom der er folk der sælger til anden side til højere bud selvom man har givet håndslag på prisen som var fast ved udbud - sådan var det at jeg gik glip af en sx 1280er en gang Man skal ikke græde over spildt mælk men glæde sig over al den fløde vintage man har stående
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
LouBP skrev:
Sveske skrev:
Forbandede jyder! De bor så langt væk med deres lave priser. |
|
|
Jeg hørte til det, buddet var allerede over 1000 kr. så jeg måtte også takke af med sommerferien forude, men hold op det var flot det sæt!
|
|
|
"Sælges omgående til først acceptable bud over dkr 250,-"
I min verden må det være 251 kr., ellers giver det da ikke mening at nævne de 250 kr.
Well, sælger må mene "sælges til højeste bud, snart".
Men super flot sæt, som nok skulle være en tusse værd!
PQR
|
|
|
Jeg havde også bare regnet med at smide 300 efter det. Men eftersom jeg kun var nummer 2 der skrev, så må den anden person vel starte ud på 1000, lidt mærkeligt, men sikkert meget fair. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |