| Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 31 Maj 2008 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 31 Maj 2008 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 01 Juni 2008 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 01 Juni 2008 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke se nogen alder på den , kan i ?
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 01 Juni 2008 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har til gengæld en ægte B&O master 38 der skal til renovering snart .
Den er da smuk
 __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 01 Juni 2008 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 01 Juni 2008 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
MMMMMMMMMMMMMMMM...............
Jeps - en model 8 ca. 1960
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 01 Juni 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser da ikke værst ud den der rør spille
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 01 Juni 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fandt et sæt rauna leira - dem der ligner et periskop eller en luft kanal på et skib
De lyder mere end overraskende godt - men pladsen er trang så de ryger nok på KSB
vintage grej er sku sjovt
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 01 Juni 2008 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej drømmere, Så er der en Sansui AU-111 på ebay.comJeg indsætte lige et lånt billede så vi alle kan blive mindet om, hvordan den ser ud:  Happy bidding! PQR
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 02 Juni 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 02 Juni 2008 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser ellers ud til at blive solgt til en fin pris  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger


Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der kun 9 minutter tilbage !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! til 625 er det dæleme et røverkøb !
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja .., Jeg er fuldstændig enig med Svedske at der kan stilles et stort spøgsmål til prisen 
Men det skal så siges at det var en flot "kamp" fra de to mest vedholdene kunder 
| Kundenr. |
Dato |
Tid (CET) |
Bud |
|
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
1.650 |
| 463519 |
03-06-2008 |
10:10:09 |
DKK |
1.600 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
1.550 |
| 463519 |
03-06-2008 |
10:08:15 |
DKK |
1.500 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
1.450 |
| 463519 |
03-06-2008 |
10:08:15 |
DKK |
1.400 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
1.350 |
| 463519 |
03-06-2008 |
10:07:23 |
DKK |
1.300 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
1.250 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:04:39 |
DKK |
1.200 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
1.150 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:04:39 |
DKK |
1.100 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
1.050 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:04:24 |
DKK |
1.000 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
975 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:04:24 |
DKK |
950 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
925 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:04:24 |
DKK |
900 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
875 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:04:09 |
DKK |
850 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
825 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:04:09 |
DKK |
800 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
775 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:04:09 |
DKK |
750 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
725 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:03:51 |
DKK |
700 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
675 |
| 242912 |
03-06-2008 |
10:03:40 |
DKK |
650 |
| 206175 |
03-06-2008 |
09:17:20 |
DKK |
625 | __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger


Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep jeg fulgte også med fra sidelinjen- Der var godt nok kamp om den til sidst  Jeg mener også at 1650 + 20% er for meget for en TR2075 når man ikke engang kan være sikker på at den virker  Kan det forresten virkelig passe at det koster 750 kr at få den sendt ???
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja.. Lauritz er ikke søde med forsendelser ...,
Jeg havde tidligere på året gang en stang Naka 600 serien der var på bud oppe deres afd. i Ålborg ..., fragt raten dræbte ideen  __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 05 Juni 2008 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er sådan et fint sæt til 450 i ksb nu er nikko jo ikke et højprofileret mærker men så hut jeg visker virkede og lød det ligesågodt som andre japanske mærker i perioden
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 07 Juni 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Harvey har sat en 12 " B&O tonearm til slag på KSB - en Professionel arm som er ret sjælden, med armboard til TD 124 - synd man ikke kan få B&O pickupper - den er drønflot - mon her Van den Hul har ekspertice til at bygge en pickup ind i sådan en B&O fætter ?
anyway - no money
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 07 Juni 2008 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Harvey har sat en 12 " B&O tonearm til slag på KSB - en Professionel arm som er ret sjælden, med armboard til TD 124 - synd man ikke kan få B&O pickupper - den er drønflot - mon her Van den Hul har ekspertice til at bygge en pickup ind i sådan en B&O fætter ?
anyway - no money
|
|
|
Jeg har ellers et par stykker liggende og kan nok skaffe et par yderligere, hvor mange skal du bruge ?
|
| Til top |
|
| |