Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 19:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Vintage Spotting (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 234
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 31 Maj 2008 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

krenzler skrev:
En for eventyrlystne feinschmeckere.

Pioneer Exclusive...

P3 & P3a @ VintageKnob.

Hvad koster det at få fragtet +45 kg fra Japan?


P3a dokument (pdf).
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 31 Maj 2008 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

krenzler skrev:
krenzler skrev:
En for eventyrlystne feinschmeckere.

Pioneer Exclusive...

P3 & P3a @ VintageKnob.

Hvad koster det at få fragtet +45 kg fra Japan?


P3a dokument (pdf).

Den Pioneer Exclusive er godt nok lækker på sin egen måde!



__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
Mellemhjulet
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 793
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Fup på nettet igen.

Her en radio annonceret som en tidlig ukendt B&O:

http://cgi.ebay.de/Vintage-Aalborg-Tuberadio-Very-RARE-never -seen-B-O-TOP_W0QQitemZ250254187894QQcmdZViewItem?hash=item2 50254187894&_trkparms=39%3A1%7C65%3A10&_trksid=p3286 .c0.m14

Det er måske lige at trække den for langt. Radioen er lavet af S.P. Radio, og det er korrekt nok. Radiodelen af firmaet blev købt i 1965. Da radioen, S.P. Harmonie E, efter udseendet at dømme må være fra meget tæt omkring 1950, er det nok en overdrivelse at kalde den for ukendt tidlig B&O. Sjælden er den jo nok.

Resten af firmaet lavede maritime radioer, og fortsatte vist nok som underafdellinger i andre firmaer. Firmaet var grundlagt af en Simon Petersen i 1930.

Var det vintage nok

Egentlig er det et meget lækkert design, der er sådan lidt smart amerikansk.
Til top Vis Mellemhjulet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mellemhjulet
 
piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2169
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 08:45 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke se nogen alder på den , kan i ?

__________________
http://www.piobyte.dk/MSV2

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted
 
piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2169
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Jeg har til gengæld en ægte B&O master 38 der skal til renovering snart .

Den er da smuk


__________________
http://www.piobyte.dk/MSV2

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted
 
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

God søndag, lige noget at se på her på denne morgen stund mener det er en marantz "8 tube"



Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv
 
fredmarantz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2440
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

MMMMMMMMMMMMMMMM...............

Jeps - en model 8   ca. 1960

Vh

Freddy

Til top Vis fredmarantz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fredmarantz
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

Den ser da ikke værst ud den der rør spille 
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Fandt et sæt rauna leira - dem der ligner et periskop eller en luft kanal på et skib

De lyder mere end overraskende godt - men pladsen er trang så de ryger nok på KSB

vintage grej er sku sjovt


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1571
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Hej drømmere,

Så er der en Sansui AU-111 på ebay.com

Jeg indsætte lige et lånt billede så vi alle kan blive mindet om, hvordan den ser ud:




Happy bidding!

PQR


__________________
Masser af vintage grej.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes
 
ML_CLS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Oktober 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1187
Sendt: 02 Juni 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Til top Vis ML_CLS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ML_CLS
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1405
Sendt: 02 Juni 2008 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2337
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

er 1650 også et røverkøb? plus 20%

__________________

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske
 
ML_CLS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Oktober 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1187
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

ja .., Jeg er fuldstændig enig med Svedske at der kan stilles et stort spøgsmål til prisen

Men det skal så siges at det var en flot "kamp" fra de to mest vedholdene kunder

Kundenr. Dato Tid (CET) Bud  
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 1.650
463519 03-06-2008 10:10:09 DKK 1.600
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 1.550
463519 03-06-2008 10:08:15 DKK 1.500
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 1.450
463519 03-06-2008 10:08:15 DKK 1.400
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 1.350
463519 03-06-2008 10:07:23 DKK 1.300
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 1.250
242912 03-06-2008 10:04:39 DKK 1.200
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 1.150
242912 03-06-2008 10:04:39 DKK 1.100
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 1.050
242912 03-06-2008 10:04:24 DKK 1.000
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 975
242912 03-06-2008 10:04:24 DKK 950
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 925
242912 03-06-2008 10:04:24 DKK 900
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 875
242912 03-06-2008 10:04:09 DKK 850
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 825
242912 03-06-2008 10:04:09 DKK 800
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 775
242912 03-06-2008 10:04:09 DKK 750
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 725
242912 03-06-2008 10:03:51 DKK 700
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 675
242912 03-06-2008 10:03:40 DKK 650
206175 03-06-2008 09:17:20 DKK 625



__________________
Fort Lauderdale, Florida
Til top Vis ML_CLS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ML_CLS
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Jep jeg fulgte også med fra sidelinjen- Der var godt nok kamp om den til sidst

Jeg mener også at 1650 + 20% er for meget for en TR2075 når man ikke engang kan være sikker på at den virker

Kan det forresten virkelig passe at det koster 750 kr at få den sendt ???

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
ML_CLS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Oktober 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1187
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Ja.. Lauritz er ikke søde med forsendelser ...,

Jeg havde tidligere på året gang en stang Naka 600 serien der var på bud oppe deres afd. i Ålborg ..., fragt raten dræbte ideen



__________________
Fort Lauderdale, Florida
Til top Vis ML_CLS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ML_CLS
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 05 Juni 2008 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  


Klik for stort billede
der er sådan et fint sæt til 450 i ksb

nu er nikko jo ikke et højprofileret mærker men så hut jeg visker virkede og lød det ligesågodt som andre japanske mærker i perioden


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 07 Juni 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Harvey har sat en 12 " B&O tonearm til slag på KSB - en Professionel arm som er ret sjælden, med armboard til TD 124 - synd man ikke kan få B&O pickupper - den er drønflot - mon her Van den Hul har ekspertice til at bygge en pickup ind i sådan en B&O fætter ?

anyway - no money


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline
Indlæg: 2916
Sendt: 07 Juni 2008 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
Harvey har sat en 12 " B&O tonearm til slag på KSB - en Professionel arm som er ret sjælden, med armboard til TD 124 - synd man ikke kan få B&O pickupper - den er drønflot - mon her Van den Hul har ekspertice til at bygge en pickup ind i sådan en B&O fætter ?

anyway - no money

Jeg har ellers et par stykker liggende og kan nok skaffe et par yderligere, hvor mange skal du bruge ?

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn
 

<< Forrige Side af 234 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes